SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ach Opso kent Dire Straits ook nietquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik maak mij ernstige zorgen dat hij alleen namen als Justin Bieber kent. Ok Celine Dion is mijn muziekstijl ook niet maar ze is wel groot.
Dat is nog te begrijpen als je niets met films hebt.quote:
Dit klopt wel jaquote:
Ze werd niet lekker?quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb ooit wel voor iets anders met mn vriendin op de vliegtuigwc gezeten.
Maar die blikken die je daarna krijgt
Ja misschien welquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is nog te begrijpen als je niets met films hebt.
Hmmquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:27 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben nog nooit naar een vliegtuigtoilet geweest.
Dat is niet heel gezond, kan ik je vertellen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ging op autoreizen van 13 uur ook nooit naar de wc. Gewoon niet drinken toch.
Wees blij, ik heb er geloof tegen de 700 vandaag. Hoezo geen levenquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Post 300 van vandaag![]()
Deze draag ik op aan mijn goede vriend, Paxcon
Motorhead is toch wel wat anders dan een artiest van de bekendste soundtrack everquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Genoeg mensen die Lemmy ook niet kende
Nee, het alcoholtolerantie van mijn vriendin was 5 jaar geleden niet zo hoog.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit vraagt om verduidelijking.
Boeiend, een toilet in Frankrijk bezoeken is ook niet gezondquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is niet heel gezond, kan ik je vertellen.
De jonge generatie heeft titanic echt niet allemaal gezien hoor?quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Motorhead is toch wel wat anders dan een artiest van de bekendste soundtrack ever
Nog nooi gevlogen?quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:27 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben nog nooit naar een vliegtuigtoilet geweest.
Van die 700 zitten 655 posts met alleen maarquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:28 schreef Calcio het volgende:
[..]
Wees blij, ik heb er geloof tegen de 700 vandaag. Hoezo geen leven
slaap lekkerquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:29 schreef JanCees het volgende:
Welterusten dames en heren
Morgen weer een dag
Liedje zelf is ook heel erg bekend. Ook zonder de Titanic te hebben gezienquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De jonge generatie heeft titanic echt niet allemaal gezien hoor?
Hopelij kwel man, deo volente.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:29 schreef JanCees het volgende:
Morgen weer een dag
Als je moet, dan moet je.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Boeiend, een toilet in Frankrijk bezoeken is ook niet gezond
Als je uit de 90s komt. Tuurlijk welquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De jonge generatie heeft titanic echt niet allemaal gezien hoor?
weet je nietquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:29 schreef JanCees het volgende:
Morgen weer een dag
Daarom zorgen dat je niet moet.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je moet, dan moet je.
Ik denk dat jullie het overschatten.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Liedje zelf is ook heel erg bekend. Ook zonder de Titanic te hebben gezien
Ah okéquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, het alcoholtolerantie van mijn vriendin was 5 jaar geleden niet zo hoog.
Laat 90s?quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je uit de 90s komt. Tuurlijk wel
ik heb de titanic nog nooit gezienquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je uit de 90s komt. Tuurlijk wel
Ik ken wel andere oude bands en zanger hoor.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:28 schreef Amarantha het volgende:
Calcio ik zou bijna zeggen dat je verplicht naar de top 2000 moet gaan luisteren dit jaar. Ok staan ook wel nieuwe hits in maar ook genoeg oude muziek wat goed is (en wat eigenlijk iedereen wel zou moeten kennen).
Ik ook niet, alleen stukjes.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:30 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb de titanic nog nooit gezien
mijn moeder ook niet
Waarom ga je die niet kijken dan. Is echt een film voor jou juistquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:30 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb de titanic nog nooit gezien
mijn moeder ook niet
Dat zeg ik toch.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:30 schreef Calcio het volgende:
[..]
En al die tijd hoefde je niet te pissen?
ik alleen stukje bij die punt van de bootquote:
Als jij door Frankrijk heen gaat toeren en het is 30+ graden en je drinkt niet om niet naar het toilet te hoeven, is ook niet gezondquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarom zorgen dat je niet moet.
Nee echt totaal niet.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom ga je die niet kijken dan. Is echt een film voor jou juist
quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:31 schreef Lokasenna het volgende:
Vind Titanic ook wel wat voor Sof.
Hou je bek kutpuberquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:31 schreef Calcio het volgende:
[..]
Misschien moest je wel maar ging je gewoon niet. Niet zo bijdehand doen he
quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:31 schreef supersof het volgende:
ik haat films met water en dan kunnen jullie wel zeggen dat je dat niet echt ziet maar dat maakt me niet uit. En ik vind jonge Leo echt niks
sorry not sorry
Ik heb laatst 45 minuten gezien.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:31 schreef supersof het volgende:
ik haat films met water en dan kunnen jullie wel zeggen dat je dat niet echt ziet maar dat maakt me niet uit. En ik vind jonge Leo echt niks
sorry not sorry
Is dat met die bergbeklimmer?quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb laatst 45 minuten gezien.
Walgelijk saai.
Ik vind GaliLEO top!quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:32 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind jonge Leo leuker dan de oudere versie.
Ik vind hem nu goed hoor!quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:32 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind jonge Leo leuker dan de oudere versie.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Post 300 van vandaag![]()
Deze draag ik op aan mijn goede vriend, Paxcon
Echt hé!quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]Wij worden steeds betere vrienden
hoezo moet je wachten?quote:
kan je dan niet slapenquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vriendin is stad in met vriendinnen pfffffff
Gewoon bedje inquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen nood. Ga lekker slapen en droom over Keulen. Komt goed man!quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lig je er al wel gewoon in? Dan rust je lichaam misschien al wel vast een beetje uit tochquote:
lig op bankje gewoonquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Lig je er al wel gewoon in? Dan rust je lichaam misschien al wel vast een beetje uit toch
wat een trutquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:36 schreef Lokasenna het volgende:
Calcio is wel een beetje een snitch jongens.
KLB / [KLB] Feedback
Krijg je ervan als je gaat schelden zonder redenquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:36 schreef Lokasenna het volgende:
KLB / [KLB] Feedback
nooit geweestquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mooie stad trouwens, dat Keulen.
Beetje sterker in je schoenen leren staan joh, eigenlijk doe ik je een gunst.quote:Op donderdag 14 januari 2016 23:37 schreef Calcio het volgende:
[..]
Krijg je ervan als je gaat schelden zonder reden
Ja zat net beetje te lezenquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
heb je interview al gelezen fokkie
Ik doe altijd aardig tegen jouquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje sterker in je schoenen leren staan joh, eigenlijk doe ik je een gunst.
Trusten homiequote:Op donderdag 14 januari 2016 23:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga mijn bed opzoeken.
Welterusten
Ik kijk die serie nietquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:41 schreef Paxcon het volgende:
Vinden jullie Tessa van die serie ook knap?
ze heeft mooi haarquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:41 schreef Paxcon het volgende:
Vinden jullie Tessa van die serie ook knap?
net Fylaxquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:36 schreef Lokasenna het volgende:
KLB / [KLB] Feedback
Vind hem wel goeie punten hebben ja, wat betreft belastingen bijvquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
In het grote interview ging ie verder in op kopvoddentaks enzo
Oh speelt zij dat. Die is al aardig op leeftijd jaquote:Op donderdag 14 januari 2016 23:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Thekla Reuten ofzo
Maar op Google images is ze lelijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |