abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159072333
Hier weer verder...

quote:
Burgemeester Keulen heeft oplossing tegen aanrandingen: gedragscode voor jonge vrouwen

'Vrouwen moeten tenminste op armlengte afstand blijven van vreemde mannen'

De burgemeester van Keulen Henriette Reker (partijloos) heeft na afloop van een crisisvergadering dinsdag een persconferentie gegeven. Daarin vertelde zij welke afspraken zijn gemaakt met politie en justitie om nieuwe aanrandingen en diefstallen zoals tijdens afgelopen Oud en Nieuw-viering te voorkomen, bijvoorbeeld tijdens het carnaval dat binnenkort in Keulen losbarst. Belangrijkste voorstel: er komt een gedragscode voor vrouwen, waarin bijvoorbeeld zal staan dat ‘vrouwen het beste op armlengte afstand van vreemde mannen kunnen blijven’.

Letterlijk liet de burgemeester aan de pers weten dat “de stad een gedragscode voor jonge vrouwen online zal zetten”.
Door deze gedragscode, waar onder andere instaat dat vrouwen op armlengte afstand moeten blijven en dat ‘groepen mannen en vrouwen beter niet gescheiden worden’, zullen vrouwen “zich tijdens carnaval veiliger en zekerder voelen”.

De gedragscode zal ook aan jonge mannen van buitenlandse afkomst worden gericht. “Aan mensen van andere culturen moeten we uitleggen hoe we hier carnaval vieren, zodat ze begrijpen dat vrolijk gedrag niet hetzelfde is als seksuele openheid”, aldus Reker.

Tevens beloofde de burgemeester dat er “maatregelen worden genomen zodat dit in de toekomst niet weer gebeurt” en dat met de politie wordt gewerkt aan “een speciaal veiligheidsconcept voor feesten, net als bij voetbalwedstrijden of grote demonstraties”.
Wat dit ‘veiligheidsconcept’ precies inhoudt blijft onduidelijk.

Ook belooft de politie meer cameratoezicht en zal er tijdens de carnavalviering veel politie aanwezig zijn, zowel zichtbaar als onzichtbaar in burger. De videobewaking zal er in de eerste plaats zijn voor controle en veiligheid, inplaats van voor bewijsvoering achteraf.

De politie liet tijdens de persconferentie verder weten dat de vijf mannen die zijn opgepakt niets met de aanrandingen te maken hebben. De politie bevestigde dat er aangifte is gedaan van een verkrachting.

Wederom maakte de politie duidelijk dat “vluchtelingen niets met deze zaak hebben te maken”.
“Het is absoluut ontoelaatbaar om een uit Noord-Afrika afkomstige etnische automatisch te verbinden met vluchtelingen. Er is geen aanwijzing dat mensen die asiel zoeken in Keulen de daders waren”, aldus Wolfgang Albers, de baas van de politie in Keulen.

http://nieuws.tpo.nl/2016(...)gscode-voor-vrouwen/
quote:
Oudejaarsaanrandingen Keulen - Politie bevestigt: 'Daders van Noord-Afrikaanse afkomst'

De politie van Keulen heeft maandag een persconferentie gegeven over de enorme hoeveelheid aanrandingen en berovingen van vrouwen tijdens de afgelopen Oud & Nieuw-viering in Keulen. De vrouwen werden aangerand en beroofd op het stationsplein voor het Centraal station en bij het plein voor de Dom.

Het onderzoek van de politie richt zich op een groep van maarliefst 1000(!) jongemannen. Binnen deze groep heeft een gedeelte zich schuldig gemaakt aan aanrandingen en berovingen. Het is echter nog onduidelijk om hoeveel daders het exact gaat. Wel zijn inmiddels vijf jonge mannen opgepakt.

Er zijn tot nu toe zestig aangiftes gedaan. Maar de politie gaat er van uit dat er zeker 80 slachtoffers zijn. Van alle vrouwen die aangifte hebben gedaan heeft ongeveer een kwart ook aangifte gedaan van aanranding, naast diefstal en beroving.

Vooralsnog zijn er dus tussen de vijftien en twintig slachtoffers van aanranding bekend. De meerderheid is alleen slachtoffer geworden van beroving. Wel heeft de politie laten weten dat het in sommige gevallen gaat om ernstige vergrijpen waarbij vrouwen zijn vastgehouden en betast.

Opvallend genoeg windt de Keulse politie er geen doekjes om als het gaat om de afkomst van de daders: "Deze misdrijven zijn gepleegd door een groep mannen die, afgaande op hun uiterlijk, voornamelijk van Noord-Afrikaanse, Arabische afkomst zijn", aldus Wolfgang Albers, het hoofd van de politie in Keulen.

http://nieuws.tpo.nl/2016(...)ijk-80-slachtoffers/
quote:
Schokkende quotes: agente en slachtoffer vertellen over de aanrandingsnachtmerrie in Keulen

"Rond 23:00 uur kregen we de melding dat er een vechtpartij tussen 400 buitenlanders zou zijn uitgebroken op het centraal station. Toen we daar aankwamen zagen we bijna 2000 mensen die werden bekogeld met zwaar illegaal vuurwerk.

Nadat we meerdere gewonden constateerden besloten we het plein te ontruimen. Maar een groep jonge mannen leek geen enkel woord Duits te verstaan. We hebben ze uiteindelijk met fysiek geweld van het plein moeten verwijderen.

Kort na middernacht kwamen de eerste slachtoffers van aanranding naar ons toe. Huilende en geschokte meisjes die beschreven hoe ze door een grote groep mannen waren aangerand. We zijn toen in de menigte op zoek gegaan naar meer slachtoffers. We vonden een 20-jarig slachtoffer uit Stuttgart. Ze schreeuwde en huilde. De daders hadden haar slipje van haar lichaam gescheurd en ze hadden haar onderlichaam betast. Drie andere meisjes, vriendinnen van het slachtoffer, konden we niet uit de menigte redden omdat we zelf werden bekogeld met vuurwerk.

Uiteindelijk hebben we acht mannen kunnen aanhouden. Allemaal waren ze in het bezit van kopieën van certificaten voor een asielaanvraag.

Wat die vrouwen daar hebben meegemaakt was gewoon verkrachting."

Bovenstaande quotes zijn het verbijsterende relaas van een Duitse politieagente die tijdens de oudejaarswisseling aanwezig was bij het centraal station in Keulen en daardoor één van de getuigen is van een massale aanranding en beroving van vooral jonge vrouwen door vooral Noord-Afrikaanse jonge mannen.

Maar het Duitse Magazine Express heeft niet alleen een politieagente gesproken over die dramatische nacht. Ook één van de vele jonge slachtoffers doet haar ontluisterende verhaal:

"Toen we uit het station kwamen waren we al verbaasd over de enorme groep jonge buitenlandse mannen. We moesten door de menigte heen en ik voelde een hand op mijn kont. Toen greep iemand mijn borsten vast. Daarna waren er handen overal op mijn lichaam, het was een nachtmerrie.

We schreeuwden en sloegen van ons af, maar het hield niet op. Ik denk dat ik tijdens een stukje van 200 meter zeker 100 keer ben betast.

De jongens riepen 'neuken, neuken' en scholden ons uit voor 'slet'.

Ik ben er kapot van, ik ben woedend en bang. Ik hoop dat de politie de daders pakt, want anders ga ik nooit meer naar festiviteiten in de stad."

http://nieuws.tpo.nl/2016/01/04/aanrandingen-keulen-citaten/
Waarom bleef het zo lang stil?
http://www.elsevier.nl/Bu(...)?masterpageid=158493

Bekende videos tot op heden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_159072344
RT_com twitterde op woensdag 13-01-2016 om 16:52:23 ‘Unsafe on streets’: Danish women ‘sexually harassed’ by refugees in at least 3 towns https://t.co/hvTC9xMkSt https://t.co/vnxPkAgg9k reageer retweet
pi_159072751
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 16:55 schreef Houtenbeen het volgende:
RT_com twitterde op woensdag 13-01-2016 om 16:52:23 ‘Unsafe on streets’: Danish women ‘sexually harassed’ by refugees in at least 3 towns https://t.co/hvTC9xMkSt https://t.co/vnxPkAgg9k reageer retweet
Tjezus.
  woensdag 13 januari 2016 @ 17:12:42 #4
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_159072774
Wanneer stoppen ze eens met "refugees" en "vluchtelingen"? Noem het beestje bij z'n naam: criminele illegale uitkeringszoekers!
censuur :O
pi_159074275
Waar ik woon overigens, elke keer als ik in de super kom en ik zie eritreeërs e.d. geen letter nederlands sprekende strijders, kopen ze elke keer hele kartonnen vol bier, en dat is echt 9 van de 10 gewoon.
En dan nu, Peachbird bericht:
-
Als van rossum, maar dan slim.
  woensdag 13 januari 2016 @ 18:26:46 #6
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_159074323
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 18:24 schreef Peachbird het volgende:
Waar ik woon overigens, elke keer als ik in de super kom en ik zie eritreeërs e.d. geen letter nederlands sprekende strijders, kopen ze elke keer hele kartonnen vol bier, en dat is echt 9 van de 10 gewoon.
Hier ook: overal stikt het van de illegale strijders.
  woensdag 13 januari 2016 @ 19:10:32 #7
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_159075810
De Duitsers hoeven zich niet te schamen, dat is wel duidelijk. Overal waar migranten zijn worden vrouwen lastig gevallen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_159075891
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 19:10 schreef deedeetee het volgende:
De Duitsers hoeven zich niet te schamen, dat is wel duidelijk. Overal waar migranten zijn worden vrouwen lastig gevallen.
En zelfs als ze fatsoenlijk vallen zijn er vast ook migranten bij.
En dan nu, Peachbird bericht:
-
Als van rossum, maar dan slim.
pi_159076323
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 16:55 schreef Houtenbeen het volgende:
Het houdt niet op; niet vanzelf...
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_159080140
quote:
Da's een hele lijst met seksueel geweld, allemaal op het ongeveer hetzelfde tijdstip, allemaal in groepen en allemaal volgens dezelfde werkwijze. Een werkwijze waarvan de politie nu zelfs zegt dat ze "Zo een roofachtig gedrag we nog nooit hebben meegemaakt”. Het lijkt echt wel afgesproken werk en als dat zo is dan was het niet om hun instinctieve driften uit te leven, omdat ze zich niet konden beheersen ofzo, maar dan was georganiseerd om de bevolking te vernederen...

Als het in meerdere steden, in meerdere landen, is gebeurd, dan vind ik het vreemd dat hier in NL er niks is gebeurd. Of wordt het hier ook zo ontkent, onder de pet gehouden of verboden om aangiftes te doen door de overheid. politie en de media?
pi_159080996
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 20:47 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

50 jaar geleden waren er al mensen die het zagen, en sindsdien is het zeker 10 keer erger geworden!
Maar toch blijven iedere keer weer de mensen die hiervoor waarschuwen en waarschuwden weggezet worden als xenofoben, nazi's, racisten, fascisten, etc.

Terwijl ze wel steeds maar weer gelijk krijgen.

En nu zijn we 50 jaar verder en wat denk je? Wordt er geluisterd naar de mensen die waarschuwden en gelijk hadden? Nee absoluut niet, die worden NOG STEEDS weggezet als extreem rechtse onderbuik denkers.

Sterker nog, de waarschuwende mensen worden met geweld bedreigd en worden complete levens kapot gemaakt. Erger nog, er zijn al 2 prominenten vermoord!

En aan de andere kant blijft de politiek correcte elite steeds meer en meer verzieken en kunnen ze er simpelweg mee door blijven gaan zonder enige gevolgen. Allemaal levens op het spel zetten puur voor hun eigen gewin en eigen goed gevoel. De complete maatschappij wordt ontwricht, puur zodat een aantal mensen kunnen zeggen... "kijk mij nou toch eens tolerant wezen, hoe goed ben ik wel niet?"

Om te kotsen.
pi_159081540
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 21:04 schreef Refragmental het volgende:
Om te kotsen.
Dat dus.

:r
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_159081993
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 20:48 schreef yukon het volgende:

[..]

Da's een hele lijst met seksueel geweld, allemaal op het ongeveer hetzelfde tijdstip, allemaal in groepen en allemaal volgens dezelfde werkwijze. Een werkwijze waarvan de politie nu zelfs zegt dat ze "Zo een roofachtig gedrag we nog nooit hebben meegemaakt”. Het lijkt echt wel afgesproken werk en als dat zo is dan was het niet om hun instinctieve driften uit te leven, omdat ze zich niet konden beheersen ofzo, maar dan was georganiseerd om de bevolking te vernederen...

Als het in meerdere steden, in meerdere landen, is gebeurd, dan vind ik het vreemd dat hier in NL er niks is gebeurd. Of wordt het hier ook zo ontkent, onder de pet gehouden of verboden om aangiftes te doen door de overheid. politie en de media?
Als dat zo zou zijn was de hel op social media allang losgebroken.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_159082643
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 21:25 schreef Hathor het volgende:

[..]

Als dat zo zou zijn was de hel op social media allang losgebroken.
Ja, dat is waar.

Dat er in NL niks is gebeurd, kan er ook op duiden dat het seksueel geweld in Duitsland organiseerd was. Als het iets ongecontroleerd was, gepleegd door mannen die zich dan even niet meer konden beheersen, dan had het logischerwijze op meer plaatsen gebeurd, ramdomly, niet gebonden aan landsgrenzen e.d. En ook niet allemaal tegelijkertijd in die paar uur, maar meer verspreid over langere periodes.

[edit]

Na bovenstaand geschreven te hebben, lees ik dit: http://www.thelocal.no/20(...)asylum-centre-police

Schokkend! Bij de beesten af gewoon... Het idee dat ik had van dat het grootschalig georganiseerd was, is wel een beetje weg nu...

[ Bericht 6% gewijzigd door yukon op 13-01-2016 21:54:18 ]
pi_159083769

ze namen dit nummer te letterlijk.

Dat is gewoon het probleem
  woensdag 13 januari 2016 @ 22:02:55 #17
451005 Grems
Clown World
pi_159084038
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 21:38 schreef yukon het volgende:

[..]

Ja, dat is waar.

Dat er in NL niks is gebeurd, kan er ook op duiden dat het seksueel geweld in Duitsland organiseerd was. Als het iets ongecontroleerd was, gepleegd door mannen die zich dan even niet meer konden beheersen, dan had het logischerwijze op meer plaatsen gebeurd, ramdomly, niet gebonden aan landsgrenzen e.d. En ook niet allemaal tegelijkertijd in die paar uur, maar meer verspreid over langere periodes.

[edit]

Na bovenstaand geschreven te hebben, lees ik dit: http://www.thelocal.no/20(...)asylum-centre-police

Schokkend! Bij de beesten af gewoon... Het idee dat ik had van dat het grootschalig georganiseerd was, is wel een beetje weg nu...
Kun je aangeven waarom dit schokkend is? Xenofobe tokkies roeptoeteren namelijk al jaren dat een influx van cultuurparels tot een (seksuele)geweldsexplosie zou leiden.
pi_159084229
Zijn opeens behoorlijk wat posts verdwenen uit dit topic.
Jammer, want er waren 2 afbeeldingen gepost met uitspraken uit 1968 (dacht ik) met waarschuwingen die nu geheel uit zijn gekomen.

Ben even kwijt van welke persoon die uitspraken waren.
  woensdag 13 januari 2016 @ 22:07:45 #19
451005 Grems
Clown World
pi_159084322
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 22:06 schreef Refragmental het volgende:
Jammer, want er waren 2 afbeeldingen gepost met uitspraken uit 1968 (dacht ik) met waarschuwingen die nu geheel uit zijn gekomen.

Profeet Enoch Powell. Of ja profeet, gewoon iemand met gezond verstand.
pi_159084444
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 22:02 schreef Grems het volgende:

[..]

Kun je aangeven waarom dit schokkend is? Xenofobe tokkies roeptoeteren namelijk al jaren dat een influx van cultuurparels tot een (seksuele)geweldsexplosie zou leiden.
Hier weer zo'n voorbeeld van iemand die de waarschuwers uitmaakt voor van alles en nog wat. Zelfs na al die decennia waarin de waarschuwers gelijk hebben gehad worden ze uitgemaakt voor xenofoben en weet ik wat.

Triest en toont gelijk ook eigenlijk het failliet aan van de politiek correcte elite. Meer kunnen ze namelijk niet dan de mensen die waarschuwen wegzetten in extreem-rechtse hokjes. Terwijl de feiten en werkelijkheid ze links en rechts inhaalt.

Of je post is sarcasme, dat kan ook :P
  woensdag 13 januari 2016 @ 22:17:08 #21
451005 Grems
Clown World
pi_159084748
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 22:10 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Hier weer zo'n voorbeeld van iemand die de waarschuwers uitmaakt voor van alles en nog wat. Zelfs na al die decennia waarin de waarschuwers gelijk hebben gehad worden ze uitgemaakt voor xenofoben en weet ik wat.

Triest en toont gelijk ook eigenlijk het failliet aan van de politiek correcte elite. Meer kunnen ze namelijk niet dan de mensen die waarschuwen wegzetten in extreem-rechtse hokjes. Terwijl de feiten en werkelijkheid ze links en rechts inhaalt.

Of je post is sarcasme, dat kan ook :P
Ik ben het met je eens hoor. Keer op keer blijkt dat mensen als Powell, Janmaat en Fortuyn gewoon gelijk hebben.. maar Wilders is een knettergekke xenofoob. Tot ook hij straks in alles gelijkt krijgt. en dan is de opvolger van Wilders ook gewoon weer een knettergekke onderbuik fluisteraar.
pi_159084797
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 22:06 schreef Refragmental het volgende:

Ik vraag mij af waarom uitspraken van Enoch Powell verwijderd worden hier?
In order to understand, I destroyed myself
- Fernando Pessoa
pi_159084942
Volgende TT moet zijn;

Waar carnaval steeds dichterbij komt.
Zonder wrijving geen glans
pi_159085018
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 22:02 schreef Grems het volgende:

[..]

Oh ja, want Ik ga alleen maar om met groenlinkse vegatarische spirituele zweefteven :?

Ik vind kindermisbruik gewoon het meest beestachtige en het meest lage wat een mens kan doen. Sterker nog, naar mijn idee is iemand die dat doet eigenlijk geen mens meer, niet naar mijn definitie van menszijn.
pi_159085724
De enige kloof die steeds groter wordt is die tussen FEITEN en FICTIE

Vooral fictie van tokkies ...
pi_159085794
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 22:17 schreef Grems het volgende:

[..]

maar Wilders is een knettergekke xenofoob.
xenofoob? Wilders heeft een Hongaarse vrouw

Hij is islamofoob en zionistisch, dat wel ja.
pi_159085799
Heeft iemand weer eens de deur van paviljoen 12 open laten staan?
pi_159085853
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 17:12 schreef RemcoDelft het volgende:
Wanneer stoppen ze eens met "refugees" en "vluchtelingen"? Noem het beestje bij z'n naam: criminele illegale uitkeringszoekers!
Hahaha, dat zou teveel nuance zijn voor het PVV volk.
pi_159085971
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 22:41 schreef Hathor het volgende:
Heeft iemand weer eens de deur van paviljoen 12 open laten staan?
_O-
pi_159086178
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 22:17 schreef Grems het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens hoor. Keer op keer blijkt dat mensen als Powell, Janmaat en Fortuyn gewoon gelijk hebben.. maar Wilders is een knettergekke xenofoob. Tot ook hij straks in alles gelijkt krijgt. en dan is de opvolger van Wilders ook gewoon weer een knettergekke onderbuik fluisteraar.
Persoonlijk vind ik Pim Fortuijn van een heel ander niveau dan Wilders. Pim Fortuijn had argumenten, een verhaal en het was gebaseerd op het gezonde boerenverstand. Bij Wilders zijn het meer provocerende one-liners. Daarnaast heb ik de indruk dat de PVV is opgericht als een soort dochteronderneming van de VVD om het gat op te vullen dat ontstond na de dood van Fortuijn en het vallen van het LPF-kabinet (?) en zo die stemmen toch te hebben. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk...

Ik denk ook niet dat je enig heil kan verwachten van mensen die de politiek als carriere hebben. Beroepspolitici blijven draaikonten, worden beïnvloed door lobby's, de grote ondernemingen en vriendendiensten. De gevestigde orde doet alles om aan de macht te blijven, met als streven die macht te vergroten. Een fout toegeven of een maatregel terugdraaien zal ook nooit gebeuren.

Merkel wilde via de vluchtelingen haar softere kant laten zien, na de harde aanpak van Griekenland en zo de nobelprijs nog even mee te pakken. En ook al wordt dat allemaal nog zo'n drama voor het land, de economie, de soliciale voorzieningen en de bevolking, ze zal dat nooit terugdraaien. Beroepspolitici volharden dan juist op de ingeslagen weg, geven de schuld aan alles en iedereen en eisen dan nog meer belastingen om te kunnen volharden op die ingeslagen weg.

Daarom veroorzaakt die Trump in Amerika ook zo'n beroering, hij is namelijk een businessman en geen carrierepoliticus. Was het bij andere verkieizingen in Amerika zo dat het grootkapitaal de kanditdaten van beide kampen in hun zak hadden, ligt dat nu even anders, want Trump betaalt het zelf.

Kortom, ik verwacht nu echt niet de politiek wakker wordt en het beleid even 180 graden draait, ht doet enkel wat verbandjes op de zeerste plekken en dan is het verder doorgaan. Maar 2017 wordt wel een spannend jaar, denk ik...
  woensdag 13 januari 2016 @ 23:00:31 #31
451005 Grems
Clown World
pi_159086583
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 22:49 schreef yukon het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik Pim Fortuijn van een heel ander niveau dan Wilders.Pim Fortuijn had argumenten, een verhaal en het was gebaseerd op het gezonde boerenverstand. Bij Wilders zijn het meer provocerende one-liners. Daarnaast heb ik de indruk dat de PVV is opgericht als een soort dochteronderneming van de VVD om het gat op te vullen dat ontstond na de dood van Fortuijn en het vallen van het LPF-kabinet (?) en zo die stemmen toch te hebben. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk...

Ik denk ook niet dat je enig heil kan verwachten van mensen die de politiek als carriere hebben. Beroepspolitici blijven draaikonten, worden beïnvloed door lobby's, de grote ondernemingen en vriendendiensten. De gevestigde orde doet alles om aan de macht te blijven, met als streven die macht te vergroten. Een fout toegeven of een maatregel terugdraaien zal ook nooit gebeuren.

Merkel wilde via de vluchtelingen haar softere kant laten zien, na de harde aanpak van Griekenland en zo de nobelprijs nog even mee te pakken. En ook al wordt dat allemaal nog zo'n drama voor het land, de economie, de soliciale voorzieningen en de bevolking, ze zal dat nooit terugdraaien. Beroepspolitici volharden dan juist op de ingeslagen weg, geven de schuld aan alles en iedereen en eisen dan nog meer belastingen om te kunnen volharden op die ingeslagen weg.

Daarom veroorzaakt die Trump in Amerika ook zo'n beroering, hij is namelijk een businessman en geen carrierepoliticus. Was het bij andere verkieizingen in Amerika zo dat het grootkapitaal de kanditdaten van beide kampen in hun zak hadden, ligt dat nu even anders, want Trump betaalt het zelf.

Kortom, ik verwacht nu echt niet de politiek wakker wordt en het beleid even 180 graden draait, ht doet enkel wat verbandjes op de zeerste plekken en dan is het verder doorgaan. Maar 2017 wordt wel een spannend jaar, denk ik...
Dat ben ik zeker met je eens.

Helaas behoeft de steeds verder escalerende problematiek ook een minder genuanceerde aanpak. Hoe dichter je bij de ijsberg komt hoe sterker de benodigde koerswijziging is.
pi_159087097
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 23:00 schreef Grems het volgende:

[..]

Dat ben ik zeker met je eens.

Helaas behoeft de steeds verder escalerende problematiek ook een minder genuanceerde aanpak. Hoe dichter je bij de ijsberg komt hoe sterker de benodigde koerswijziging is.
Beetje vervelend voor de EU dat de anti-islam-partijen in de regel ook anti-EU zijn. De euro is alleen nog te redden met verdere federalisering en net nu (timing) krijgen zulke partijen meer en meer stemmen (tenminste in de peilingen, maar ook tijdens echte verkiezingen zoals in Polen en Portugal, maar ook Catalognië). Net nu ze bedacht hadden dat er zoiets als europese pensioenfondsen zouden moeten zijn en geen nationale fondsen meer (zou ingaan in 2020) en er gesproken wordt over een europees leger in plaats van dat de lidstaten hun eigen legers hebben...

Ik verwacht dus grote tegenwerking uit Brussel als de anti-islam-partijen flink zouden winnen in de aankomende verkiezingen...
pi_159088004
quote]0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 08:10 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Waarom zouden we geld verspillen om ze op te sluiten, we moeten in Europees verband regelen dat we ze direct buiten Europa zetten. Eerst vingerdrukken afnemen voor betere identificatie als ze toch weer terug komen
[/quote]

Als we de criminele vluchtelingen uit kunnen zetten dan ben ik als eerste voorstander. Maar vanuit het nieuws blijkt dat dit juridische nog een hele kloof wordt. Dus zolang het niet mogelijk is gewoon een waddeneiland offeren. Leg rondom Rottumerplaat prikkeldraad doe er bewakers bij met agressieve waakhonden zet ze op water en brood en maak dit beeld zo afschuwelijk als het maar mogelijk is. Let dan op hoe snel dat nieuws als een vuurtje onder de vluchtelingen spreidt.
pi_159088195
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 23:43 schreef MakkieR het volgende:

Dus zolang het niet mogelijk is gewoon een waddeneiland offeren. Leg rondom Rottumerplaat prikkeldraad doe er bewakers bij met agressieve waakhonden zet ze op water en brood en maak dit beeld zo afschuwelijk als het maar mogelijk is. Let dan op hoe snel dat nieuws als een vuurtje onder de vluchtelingen spreidt.
En ook dat is niet mogelijk ik dacht dat er ergens in dat verdrag staat op dezelfde manier als U eigen burgers?
pi_159088498
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 22:18 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Ik vraag mij af waarom uitspraken van Enoch Powell verwijderd worden hier?
Dit vraag ik mij ook af.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_159088951
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 23:43 schreef MakkieR het volgende:
quote][ afbeelding ] Op woensdag 13 januari 2016 08:10 schreef Boris_Karloff het volgende:

Dus zolang het niet mogelijk is gewoon een waddeneiland offeren. Leg rondom Rottumerplaat prikkeldraad doe er bewakers bij met agressieve waakhonden zet ze op water en brood en maak dit beeld zo afschuwelijk als het maar mogelijk is. Let dan op hoe snel dat nieuws als een vuurtje onder de vluchtelingen spreidt.
Australië huurt een eiland van Nieuw Guinea, want het wil geen nieuwkomers op het continent zonder volledige screening. Ze zijn daar heel voorzichtig met het ecologisch systeem en de volksgezondheid. Ik weet niet of dit binnen de verdragen valt, maar ze doen het in ieder geval wel...

Mensen opsluiten ligt natuurlijk heel gevoelig vanwege WO2. Persoonlijk heb ik het idee dat als je gaat opsluiten dat je dan uitgaat van het slechte in de mens en als je de bewegingsvrijheid niet belemmert dat je dan uitgaat van het goede in de mens. Hier zie ik ook geen charmante tussenweg in...

Ik werk tegenover een crisisopvang en wat ik overdag zo voorbij zie komen aan vluchtelingen is een allegaartje van alles. Jongeren, ouderen, vrouwen, kinderen, vrouwen met hoofddoekjes en ook geblondeerde vrouwen in westerse kleding. Dikke vijtigers met krulsnorren op badslippers, maar ook magere veertigers met een volle baard. En heel veel Jumbo-tasjes...

Op basis van zo'n samenstelling zal niemand snel kiezen voor opsluiten denk ik, maar als het echt allemaal jongemannen van 30-40 zouden zijn, dan misschien weer wel. Misschien moet je alleen iemand met hoog risico-profiel opsluiten, da's misschien nog het eerlijkst...
pi_159089243
We leven nu in een transittoneel tijdperk en zijn er nog vele grotere veranderingen op komst. Deze veranderingen kunnen alleen maar slagen wanneer het kleine beetje nationaal maatschappelijk gedachtegoed wat men hier nog denkt te bezitten nog verder wordt ontwricht. Wij kunnen hier in Europa nu eenmaal geen kant meer op. Het is een een totale decadente wanorde geworden, niemand krijgt de strot nog vol, graaien met een ieder voor zich en god voor ons allemaal mentaliteit. Kijken, blaten, met de vinger wijzen, niets doen en iedereen is het schuld behalve wij. Europa is voortgekomen uit en groot geworden met koloniale uitbuitingen. En nu langzaam aan het leegbloeden. Aan het wegrotten en aan het eind van haar latijn. Europa is al een tijdje uit gebuit. :Y _O- Snap je 'm... :D :') Het is op, leeg, afgelopen uitgebuit.. ;(
Decadentie, slechts nog omringt door vijandige gedrochten die ze zelf in het leven heeft geroepen en gehouden om tot nog toe lekker hoog en droog te kunnen overleven. Wat verwachten jullie nu van die mensen,respect? Hoe zou je het anders willen oplossen? Totaler Krieg? :') Der preis ist heiss..

Die Duitse die daar roept over 30 jaar zijn er geen nationaliteiten meer en leven we allemaal in een en dezelfde cultuur. Zei heeft het bij het juiste eind.. Wat zei zegt is de enige redding die er nog bestaat.

Alles kommt gut keiner weiss bescheid.. Harry hol schon mal den wagen?? ^O^
  donderdag 14 januari 2016 @ 00:44:40 #38
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_159089299
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 00:41 schreef Watuntrik het volgende:
We leven nu in een transittoneel tijdperk en zijn er nog vele grotere veranderingen op komst. Deze veranderingen kunnen alleen maar slagen wanneer het kleine beetje nationaal maatschappelijk gedachtegoed wat men hier nog denkt te bezitten nog verder wordt ontwricht. Wij kunnen hier in Europa nu eenmaal geen kant meer op. Het is een een totale decadente wanorde geworden, niemand krijgt de strot nog vol, graaien met een ieder voor zich en god voor ons allemaal mentaliteit. Kijken, blaten, met de vinger wijzen, niets doen en iedereen is het schuld behalve wij. Europa is voortgekomen uit en groot geworden met koloniale uitbuitingen. En nu langzaam aan het leegbloeden. Aan het wegrotten en aan het eind van haar latijn. Europa is al een tijdje uit gebuit. :Y _O- Snap je 'm... :D :') Het is op, leeg, afgelopen uitgebuit.. ;(
Decadentie, slechts nog omringt door vijandige gedrochten die ze zelf in het leven heeft geroepen en gehouden om tot nog toe lekker hoog en droog te kunnen overleven. Wat verwachten jullie nu van die mensen,respect? Hoe zou je het anders willen oplossen? Totaler Krieg? :') Der preis ist heiss..

Die Duitse die daar roept over 30 jaar zijn er geen nationaliteiten meer en leven we allemaal in een en dezelfde cultuur. Zei heeft het bij het juiste eind.. Wat zei zegt is de enige redding die er nog bestaat.

Overdrijf niet zo.
Fade to Black
  donderdag 14 januari 2016 @ 00:54:36 #39
155616 Proximo
For god, king & country
pi_159089461
Iedereen die Fortuyn en wilders op een lijn zet moet dit interview maar eens bekijken. Het is destijds nooit uitgezonden maar geeft een veel diepere kijk op Fortuyn.
De denkbeelden van Fortuyn, of je het er mee eens was of niet, waren niet het resultaat van onderbuikgedachten.

Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_159089523
quote:

Volgens mij is het juist andersom. Dat laatste restje vaderlandsliefde moet gebroken worden omdat dat een federaal europa in de weg staat. Een federaal europa die in deze vorm niet democratisch is en voor ons beslist. En alleem maar leidt tot minder vrijheid en meer belastingen.

Een verenigd Europa, uit vrije wil gekozen door het volk, kan heel veel betekenen in de wereld, bijvoorbeeld als tegenwicht tussen Amerika en China, maar in zijn huidige vorm is het juist een middel om alles zo te laten zijn hoe het nu is. Het staat juist een evenuele "transitie" in de weg...
  donderdag 14 januari 2016 @ 01:01:31 #41
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_159089553
quote:

Goed idee :N , zeker ook alles in handen geven aan één wereldregering zonder controle van bovenaf. Kijk maar naar onze grote leidende voorbeelden, een en al corruptie. Hoe hoger je gaat hoe corrupter het wordt met die drankfles Juncker voorop.

Nee doe maar niet. :N
pi_159089631
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 23:51 schreef john2406 het volgende:

[..]

En ook dat is niet mogelijk ik dacht dat er ergens in dat verdrag staat op dezelfde manier als U eigen burgers?
Ik geloof dat ik dit concept niet goed genoeg heb uitgelegd, Het eiland dient namelijk niet voor alle vluchtelingen, maar het dient voor de criminele vluchteling (bewezen en berecht volgens snelrecht). Weet hij zich te gedragen, dan kan je deze gewoon weer plaatsen in een gewone vluchtelingenkamp. Het is belangrijk dat je een keiharde signaal uitzend naar de vluchtelingen dat we een vriendelijk volk zijn, maar je moet je aan de regels houden van de wet, want anders pakken we je keihard aan.

Eigenlijk kennen we dit ook in het gevangeniswezen waar onhandelbare gevangenen in zwaar beveiligde detentiecentra's terecht komen. Bij lichte vergrijpen zul je daar nooit terecht komen.
pi_159089812
Het is ook een beetje naief om te denken dat europa een geheel gaat vormen waar alles paisen vree is. De geschiedenis van europa is onstuimig, het valt me mee dat het al zolang is goed gegaan.
There are only 151 Pokémon.
  donderdag 14 januari 2016 @ 01:31:02 #44
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_159089822
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 00:54 schreef Proximo het volgende:
Iedereen die Fortuyn en wilders op een lijn zet moet dit interview maar eens bekijken. Het is destijds nooit uitgezonden maar geeft een veel diepere kijk op Fortuyn.
De denkbeelden van Fortuyn, of je het er mee eens was of niet, waren niet het resultaat van onderbuikgedachten.

Inderdaad hij was een uitstekend politicus met goede standpunten. Geen dom geschreeuw zoals Wilders maar welbespraakt met goede argumenten en ook geen naïeve wegkijker. Geen politicus op het moment die ook maar in de buurt komt.
Fade to Black
  donderdag 14 januari 2016 @ 01:53:31 #45
155616 Proximo
For god, king & country
pi_159089941
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 01:29 schreef Eenskijken het volgende:
Het is ook een beetje naief om te denken dat europa een geheel gaat vormen waar alles paisen vree is. De geschiedenis van europa is onstuimig, het valt me mee dat het al zolang is goed gegaan.
Historisch gezien is het niet verwonderlijk.

Zolang het geld blijft rollen blijft het rustig. Hoe instabieler een economie, hoe sneller dingen naar de oppervlakte komen en hoe meer onrust. Onrust die alleen te dempen valt met verbetering van leefomstandigheden. Zo niet? Dan bewandel je een pad richting oorlog, politiestaat, etc. Geen enkele leuke optie in ieder geval.

En wat dat betreft, we hebben in een interbellum geleefd zoals dat ook tussen wo1 en 2 zat. Een periode waarin alles alleen maar beter zou worden.

De klap van WO2 was harder en de zucht naar oorlog kleiner, maar komt uiteindelijk toch wel weer boven water. Mensen blijven mensen.
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_159090127
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 01:53 schreef Proximo het volgende:

[..]

Historisch gezien is het niet verwonderlijk.

Zolang het geld blijft rollen blijft het rustig. Hoe instabieler een economie, hoe sneller dingen naar de oppervlakte komen en hoe meer onrust. Onrust die alleen te dempen valt met verbetering van leefomstandigheden. Zo niet? Dan bewandel je een pad richting oorlog, politiestaat, etc. Geen enkele leuke optie in ieder geval.

En wat dat betreft, we hebben in een interbellum geleefd zoals dat ook tussen wo1 en 2 zat. Een periode waarin alles alleen maar beter zou worden.

De klap van WO2 was harder en de zucht naar oorlog kleiner, maar komt uiteindelijk toch wel weer boven water. Mensen blijven mensen.
Die oorlog gaat er niet komen door die asielzoekers hoor, dus maak je geen zorgen ;)

Als we puur op de bekende feiten afgaan kun je nu alleen stellen dat we twee problemen hebben of gaan krijgen.
Veel onderontwikkelde migranten en vooral jonge mannen. Dus beter stellen ze eens een vrouwenquota in, anders een hoop pikkies zonder vrouw straks.

Voor de rest is het afwachten.
Why stay small, if you can grow big..
pi_159090673
Haha na al die aanrandingen in Duitsland krijgen ze dit. http://www.breitbart.com/(...)ys-tele5-tv-channel/
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_159090677
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 06:09 schreef 2Happy4U het volgende:
Haha na al die aanrandingen in Duitsland krijgen ze dit. http://www.breitbart.com/(...)ys-tele5-tv-channel/
wtf
pi_159090742
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 06:09 schreef 2Happy4U het volgende:
Lijkt me dikke bullshit, soort van Speld bericht:

http://www.tele5.de/home.html
pi_159090754
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 06:33 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Lijkt me dikke bullshit, soort van Speld bericht:

http://www.tele5.de/home.html
Ergens denk ik t wel en hoop ik t ook. Maar Breitbart is wel een legitieme nieuws site
pi_159090769
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 06:37 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Ergens denk ik t wel en hoop ik t ook. Maar Breitbart is wel een legitieme nieuws site
Klopt toch, al deden ze het maar 1 dag. Fucking vaag.
pi_159092110
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 06:42 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Klopt toch, al deden ze het maar 1 dag. Fucking vaag.
https://mobile.twitter.com/tele5/status/687284115884867586

Nu van tele5 zelf. Is dus wel echt waar.
  donderdag 14 januari 2016 @ 09:47:52 #53
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_159092189
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 09:42 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

https://mobile.twitter.com/tele5/status/687284115884867586

Nu van tele5 zelf. Is dus wel echt waar.
Prima manier om de samenleving daar verder te polariseren :N
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  donderdag 14 januari 2016 @ 10:09:00 #54
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_159092527
Bukken mensen. _O-

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_159092598
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 10:09 schreef Mani89 het volgende:
Bukken mensen. _O-

[ afbeelding ]
Ik dacht eerst dat het een flauwe fotoshop was, blijkt het gewoon echt te zien. Ernstig ook als de grens tussen nep en echt haast vervaagd met dit soort zaken. Ontzettend idioot :')

Volgende editie O+
- Fernando Pessoa
  donderdag 14 januari 2016 @ 10:15:34 #56
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_159092624
Tja en dan verbaasd zijn als er binnenkort een moskee in de fik gaat.
pi_159092693
Beschimpft, belästigt und bedrängt: Die 26-jährige Selina aus Koblenz berichtete vergangene Woche von den Übergriffen, die sie in der Silvesternacht in Köln am eigenen Leib erfahren hatte. Danach wurde sie im Internet massiv angefeindet. http://www.swr.de/landess(...)4/1w1qteu/index.html

A woman, who came forward and told her story of being sexually assaulted in Cologne, Germany, on New Years Eve, was victimized a second time after an Internet video gave out her identity and suggested her account of the attack was anti-Muslim propaganda. She tells SWR Fernsehen she became frightened, wondering, “What if someone sees who believes it or has a radical background?” She began getting threatening calls at work and people were attacking her on Facebook as a racist and a right-winger.

Meen je niet :')
- Fernando Pessoa
pi_159092701
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 10:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ja, dat is daar wel een heul logisch gevolg van!
  donderdag 14 januari 2016 @ 10:23:57 #59
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_159092749
quote:
10s.gif Op donderdag 14 januari 2016 10:20 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ja, dat is daar wel een heul logisch gevolg van!
Dit is gewoon lekker provoceren richting het Duitse volk. Dat de minder snuggere Duitsers dit soort dingen aangrijpen om te gaan rellen kun je uittekenen. Iets met risicoanalyse.
  donderdag 14 januari 2016 @ 10:29:20 #60
452920 OostenrijkseSchilder
Donderroede der Godwins
pi_159092848
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 10:20 schreef Eufonie het volgende:
Beschimpft, belästigt und bedrängt: Die 26-jährige Selina aus Koblenz berichtete vergangene Woche von den Übergriffen, die sie in der Silvesternacht in Köln am eigenen Leib erfahren hatte. Danach wurde sie im Internet massiv angefeindet. http://www.swr.de/landess(...)4/1w1qteu/index.html

A woman, who came forward and told her story of being sexually assaulted in Cologne, Germany, on New Years Eve, was victimized a second time after an Internet video gave out her identity and suggested her account of the attack was anti-Muslim propaganda. She tells SWR Fernsehen she became frightened, wondering, “What if someone sees who believes it or has a radical background?” She began getting threatening calls at work and people were attacking her on Facebook as a racist and a right-winger.

Verbaasd dit je?

Het is niet de eerste keer dat radicale communisten, anarchisten, groenen en/of antifa intimidatie of geweld gebruiken om andere geluiden te smoren. Alles om het wereldbeeld in stand te houden.

Sinds de jaarwisseling is er een klimaat ontstaan in Duitsland waarin rechtsextremistische groepen actief jacht zijn gaan maken op buitenlanders. Bij demonstraties en/of marsen loopt het echter bijna altijd uit de hand omdat linksradicalen van mening zijn dat de vrijheid van meningsuiting en recht op demonstratie enkel voor hen opgaat.
Ook de waarheid is een wapen.
pi_159092976
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 10:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het zou mij erg verbazen als er een moskee in de fik gaat waarbij de dader zegt van 'ja, komt door die ene dag dat Tele5 probeerde een ludiek logo te hebben'.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 14 januari 2016 @ 10:38:41 #62
440653 BarryOSeven
pi_159092981
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 10:09 schreef Mani89 het volgende:
Bukken mensen. _O-

[ afbeelding ]
Dit is een grap of niet?

Het is strafbaar een vlag te bekladden...
  donderdag 14 januari 2016 @ 10:45:19 #63
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_159093075
quote:
10s.gif Op donderdag 14 januari 2016 10:38 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Het zou mij erg verbazen als er een moskee in de fik gaat waarbij de dader zegt van 'ja, komt door die ene dag dat Tele5 probeerde een ludiek logo te hebben'.
Jij vindt het ludiek, maar in steden als Leipzig en Dresden zijn er vast weer een boel Duitsers die daar anders over denken.

Het gaat dan ook niet enkel om deze actie mocht er iets gebeuren, het is een opeenstapeling van. Persoonlijk vind ik het nogal dom, aan welke kant van het debat je ook staat, om in de huidige sfeer dit soort grapjes uit te halen. De spanningen in Duitsland lopen toch al op de laatste tijd, na Keulen etc. Ga dan niet doelbewust olie op het vuur gooien, daar is niemand bij gebaat.
pi_159093187
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 10:20 schreef Eufonie het volgende:

Lekker politiek correct blijven
pi_159093253
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 01:31 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Inderdaad hij was een uitstekend politicus met goede standpunten. Geen dom geschreeuw zoals Wilders maar welbespraakt met goede argumenten en ook geen naïeve wegkijker. Geen politicus op het moment die ook maar in de buurt komt.
Ze roepen allebei precies hetzelfde. De stijl zal mij eerlijk gezegd een rotzorg zijn, het gaat erom dat wat je roept kunt onderbouwen met gegeven feiten.

Alles, maar dan ook letterlijk alles waar Wilders ons voor heeft waarschuwt is uitgekomen. Tot en met de testosteron-bom toe.
pi_159093336
quote:

[..]

Je snapt toch wel dat dit een opeenstapeling is?
  donderdag 14 januari 2016 @ 11:02:22 #67
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_159093351
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 01:31 schreef Achterhoker het volgende:
^^ Klopt helemaal. Hij is ook vakkundig uit de weg geruimd door links...
Wilders heeft wat goede punten en een heleboel onzin. Het grootste probleem is nu dat hij werkelijk de enige kans is om de massainvasie te stoppen, en met mij zien heel veel mensen dat momenteel als de grootste bedreiging voor ons land//continent.

Deze man kan ook een heel duidelijk en overtuigend verhaal vertellen. Ik zou willen dat iemand zoals hij hier verkiesbaar was, Wilders zou direct verdwijnen:

Wellicht houdt Wilders ook wel anderen die er veel beter in zijn tegen de stap te wagen de politiek in te gaan. In die zin is Wilders ideaal voor de zittende partijen, vanwege een totaal gebrek aan charisma zal hij nooit groot worden.
Aan de andere kant geeft het ook aan hoe groot de problemen met islamisering door illegaal binnentredende wilden zijn: ondanks zijn gebrek aan charisma staat-ie op 44 zetels in de peilingen!
  donderdag 14 januari 2016 @ 11:09:29 #68
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_159093433
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 10:38 schreef BarryOSeven het volgende:
Het is strafbaar een vlag te bekladden...
Kijk hoe Merkel er mee omgaat:
Dat mens haat Duitsland zo enorm dat ze het land bewust wil vernietigen. Ze hoort in een gesloten psychiatrische kliniek te zitten i.p.v. het land naar de ondergang te helpen!
pi_159093472
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:09 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Dat mens haat Duitsland zo enorm dat ze het land bewust wil vernietigen. Ze hoort in een gesloten psychiatrische kliniek te zitten i.p.v. het land naar de ondergang te helpen!
_O-
pi_159093572
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 10:45 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Jij vindt het ludiek, maar in steden als Leipzig en Dresden zijn er vast weer een boel Duitsers die daar anders over denken.

Het gaat dan ook niet enkel om deze actie mocht er iets gebeuren, het is een opeenstapeling van. Persoonlijk vind ik het nogal dom, aan welke kant van het debat je ook staat, om in de huidige sfeer dit soort grapjes uit te halen. De spanningen in Duitsland lopen toch al op de laatste tijd, na Keulen etc. Ga dan niet doelbewust olie op het vuur gooien, daar is niemand bij gebaat.
Ik vind het een misplaatste actie, maar ik ga er voor het gemak even vanuit dat Tele5 niet dacht 'wij gaan de buitenlandse overheersers eer bewijzen', maar in plaats daarvan dacht 'we actualiseren het logo even een dagje op een ludieke wijze als verwijzing naar de vluchtelingen'.

Wat de mensen in Dresden er vervolgens van vinden moeten zij weten, maar als iemand dít aangrijpt om een moskee in de fik te steken lijkt me dat behoorlijk krankzinnig, aangezien er twee weken geleden in Keulen dingen gebeurden die mij meer aanleiding lijken om geweld toe te gaan passen.

Waarom zou je ook een moskee aanvallen om een logo van Tele5? Ik zou dan persoonlijk het hoofdkantoor van Tele5 aanvallen, maar goed, misschien ligt dat aan mij.
  donderdag 14 januari 2016 @ 11:20:39 #71
440653 BarryOSeven
pi_159093615
quote:
7s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:18 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik vind het een misplaatste actie, maar ik ga er voor het gemak even vanuit dat Tele5 niet dacht 'wij gaan de buitenlandse overheersers eer bewijzen', maar in plaats daarvan dacht 'we actualiseren het logo even een dagje op een ludieke wijze als verwijzing naar de vluchtelingen'.

Wat de mensen in Dresden er vervolgens van vinden moeten zij weten, maar als iemand dít aangrijpt om een moskee in de fik te steken lijkt me dat behoorlijk krankzinnig, aangezien er twee weken geleden in Keulen dingen gebeurden die mij meer aanleiding lijken om geweld toe te gaan passen.

Waarom zou je ook een moskee aanvallen om een logo van Tele5? Ik zou dan persoonlijk het hoofdkantoor van Tele5 aanvallen, maar goed, misschien ligt dat aan mij.
Het is gewoon een emmertje, en de politiek heeft aardig inzicht hoe vol dat emmertje zit.

Het lijkt me niet verstandig om nog wat druppels in dat emmertje te laten vallen. Doe gewoon niet dan. Werd de tele5 vlag ook Frans toen Bataclan plaatsvond?
pi_159093695
Ik bedenk me nu pas dat het uiteraard geen verwijzing is naar vluchtelingen, maar een soort eerbetoon aan de Duitse slachtoffers van die aanslag in Turkije. D'oh.
  donderdag 14 januari 2016 @ 11:40:39 #73
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_159094005
Hoeveel Duitsers moeten er dood zodat Merkel eindelijk ingrijpt.
Een Duitser is nergens meer veilig
pi_159094072
RT_com twitterde op woensdag 13-01-2016 om 22:40:04 3yo boy allegedly ‘gang raped’ at Norwegian refugee center https://t.co/o2rLge06BB https://t.co/bRADasYpJS reageer retweet
pi_159094270
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 10:29 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:

[..]

Verbaasd dit je?

Het is niet de eerste keer dat radicale communisten, anarchisten, groenen en/of antifa intimidatie of geweld gebruiken om andere geluiden te smoren. Alles om het wereldbeeld in stand te houden.

Sinds de jaarwisseling is er een klimaat ontstaan in Duitsland waarin rechtsextremistische groepen actief jacht zijn gaan maken op buitenlanders. Bij demonstraties en/of marsen loopt het echter bijna altijd uit de hand omdat linksradicalen van mening zijn dat de vrijheid van meningsuiting en recht op demonstratie enkel voor hen opgaat.
Mwah, die extreem-rechtse groepen maakten al een tijdje jacht op buitenlanders, soms zelfs tot de dood erop volgde. Dat is niet iets van 2016.
pi_159094321
quote:
9s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:25 schreef Ludachrist het volgende:
Ik bedenk me nu pas dat het uiteraard geen verwijzing is naar vluchtelingen, maar een soort eerbetoon aan de Duitse slachtoffers van die aanslag in Turkije. D'oh.
dat was het ook, maar het is een erg ongelukkig gekozen logo.
  donderdag 14 januari 2016 @ 11:57:03 #77
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_159094353
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:09 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Zou ze Alzheimer hebben?
Vreemd gedrag van haar. Heel vreemd.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_159094397
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:57 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Zou ze Alzheimer hebben?
hoezo, is dit een symptoom van Alzheimer dan?
  donderdag 14 januari 2016 @ 11:59:57 #79
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_159094411
Merkel is Schizofreen
  donderdag 14 januari 2016 @ 12:01:32 #80
110987 ErwinRommel
pi_159094440
quote:
6s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:59 schreef Nielsch het volgende:

[..]

hoezo, is dit een symptoom van Alzheimer dan?
Zou zomaar kunnen.
pi_159094457
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:43 schreef Houtenbeen het volgende:
RT_com twitterde op woensdag 13-01-2016 om 22:40:04 3yo boy allegedly ‘gang raped’ at Norwegian refugee center https://t.co/o2rLge06BB https://t.co/bRADasYpJS reageer retweet
het slachtoffertje zou in dit geval ook een asielzoeker zijn, dus dan boeit het natuurlijk niet
pi_159094462
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:01 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Zou zomaar kunnen.
leg eens uit?
pi_159094492
Hopelijk binnenkort, ze heeft echt verzorging nodig
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  donderdag 14 januari 2016 @ 12:03:33 #84
110987 ErwinRommel
pi_159094499
quote:
6s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:02 schreef Nielsch het volgende:

[..]

leg eens uit?
Mensen kunnen vergeetachtig zijn. Wellicht verwarde ze de vlag met de Belgische vlag.
pi_159094500
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:59 schreef KingRadler het volgende:
Merkel is Schizofreen
u bent psychiater?
  donderdag 14 januari 2016 @ 12:04:09 #86
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_159094512
quote:

[..]

Zou ze Alzheimer hebben?
Merkel behoort samen Juncker tot een kliekje dat van Europa EIN REICH wil maken.
Fade to Black
pi_159094531
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:04 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Merkel behoort samen Juncker tot een kliekje dat van Europa EIN REICH wil maken.
beter!
  donderdag 14 januari 2016 @ 12:06:11 #88
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_159094554
quote:
6s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:03 schreef Nielsch het volgende:

[..]

u bent psychiater?
nog niet
  donderdag 14 januari 2016 @ 12:07:13 #89
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_159094578
heeft WO 2 veel invloed gehad hoe Duitsland omgaat met Asielzoekers?
pi_159094609
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:07 schreef KingRadler het volgende:
jazeker, random buitenlanders het ziekenhuis inknuppelen en winkels vernielen maakt weer helemaal een comeback!
  donderdag 14 januari 2016 @ 12:09:49 #91
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_159094636
als Merkel nu eens haar snor laat staan.
  donderdag 14 januari 2016 @ 12:09:50 #92
110987 ErwinRommel
pi_159094638
quote:
6s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:08 schreef Nielsch het volgende:

[..]

jazeker, random buitenlanders het ziekenhuis inknuppelen en winkels vernielen maakt weer helemaal een comeback!
Potenrammen ook.
pi_159094646
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:07 schreef KingRadler het volgende:
Ze halen nu moslims binnen om de Joden af te maken (aanslagen met veel collateral dammage), terwijl ze zelf in WO2 dit op een ordelijke wijze klaarden. Maar door de uitwassen van de moslims geheim te houden kunnen ze nu ook weer zeggen: Wir haben es nicht gewusst
Exaudi orationem meam
pi_159094655
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:09 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Potenrammen ook.
dat deden de joden niet, dus geen WOII comeback
  donderdag 14 januari 2016 @ 12:11:32 #95
110987 ErwinRommel
pi_159094682
quote:
6s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:10 schreef Nielsch het volgende:

[..]

dat deden de joden niet, dus geen WOII comeback
pi_159094688
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:10 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Ze halen nu moslims binnen om de Joden af te maken (aanslagen met veel collateral dammage), terwijl ze zelf in WO2 dit op een ordelijke wijze klaarden. Maar door de uitwassen van de moslims geheim te houden kunnen ze nu ook weer zeggen: Wir haben es nicht gewusst
:') :')

Krijgen ze daar dan ook een officiële opdracht voor? Krijg je extra toeslagen als je minimaal 10 joden afmaakt?
pi_159094727
quote:
6s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:11 schreef Nielsch het volgende:

:') :')

Krijgen ze daar dan ook een officiële opdracht voor? Krijg je extra toeslagen als je minimaal 10 joden afmaakt?
Het "fijne" van moslims is dat ze dit bijna van nature zelf doen zonder opdracht ;(
Exaudi orationem meam
pi_159094763
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:13 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Het "fijne" van moslims is dat ze dit bijna van nature zelf doen zonder opdracht ;(
nou zijn moslims al sinds de jaren '50 in ons land en hoewel de jodenhaat onder die baardapen aanwezig is, zijn de meeste joden in Europa toch nog een decennia eerder vermoord...

maar doe mij dan maar eens statistieken waaruit blijkt dat met de komst van de moslims ook het aantal vermoorde joden is toegenomen...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2016 12:15:26 ]
  donderdag 14 januari 2016 @ 12:16:40 #99
110987 ErwinRommel
pi_159094793
quote:
6s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:14 schreef Nielsch het volgende:

[..]

nou zijn moslims al sinds de jaren '50 in ons land en hoewel de jodenhaat onder die baardapen aanwezig is, zijn de meeste joden in Europa toch nog een decennia eerder vermoord...

maar doe mij dan maar eens statistieken waaruit blijkt dat met de komst van de moslims ook het aantal vermoorde joden is toegenomen...

Lees je het nieuws wel eens? Recent nog wat geweld tegen Joden. En Joden die vertrekken naar Israel door de opkomende haat tegen Joden?
pi_159094822
quote:
6s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:14 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Nu ze nog niet in de meerderheid zijn, is het vermoorden van Joden moeilijk. Je ziet wel aanslagen op Joden, Musea, supermarkten, scholen, etc ondanks dat deze extreem goed bewaakt worden. Een aantal Joden vertrekt al vrijwillig (Amsterdam) en hebben geen zin meer in de dagelijkse terreur die zij moeten ondervinden (bron? komt niet in het nieuws).
Exaudi orationem meam
pi_159094846
quote:

[..]

Zou ze Alzheimer hebben?
Het is helemaal geen raar gedrag.
Zij krijgt onverwacht en ongevraagd een nationale vlag in de handen geduwd.
Wat moet je daarmee? Zwaaien?
Ergens neerleggen, waar het op de grond valt?
Zij moet zich concentreren op haar afspraken, en niet op zo'n vlag.
Beste oplossing is: uit handen geven.
Er gelden regels mbt een nationale vlag.
Een nauwgezet protocol.
Dat kun je er op zo'n moment niet bij hebben.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  donderdag 14 januari 2016 @ 12:19:44 #102
110987 ErwinRommel
pi_159094872
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:18 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Een nauwgezet protocol.
Flikker toch op man. Dat gezicht van haar sprak boekdelen.
pi_159094924
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:16 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Lees je het nieuws wel eens? Recent nog wat geweld tegen Joden. En Joden die vertrekken naar Israel door de opkomende haat tegen Joden?
dat geef ik toch ook gewoon aan?

vroeg me alleen af waar ik die massale jodenmoord die blijkbaar aan de gang is kan vinden... massaal als in dagelijks honderden...
pi_159094928
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:19 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Flikker toch op man. Dat gezicht van haar sprak boekdelen.
Je weet hoe lang bv de Griekse tenen zijn?
Merkel had ooit een mantelpakje aan tijdens besprekingen mbt de Griekse schulden.
Dat bleek dezelfde kleur te hebben als het mantelpakje dat ze aan had bij een voetbalwedstrijd Dld-Griekenland. De rapen waren gaar in Griekenland.
  donderdag 14 januari 2016 @ 12:23:06 #105
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_159094960
Merkel kan beter het boek Mein Kampf nog eens lezen voor inspiratie
  donderdag 14 januari 2016 @ 12:28:08 #106
168304 Mani89
pi_159095035
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:18 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Een nauwgezet protocol.
Kijk het filmpje nog eens, ze ziet dat een partijgenoot(?) een Duits vlaggetje in zijn handen heeft, schudt van nee, grist het uit zijn handen en geeft het aan iemand in het publiek. Dit allemaal met een gezicht alsof ze net een hele pot augurken heeft opgegeten.
pi_159095046
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 10:13 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Ik dacht eerst dat het een flauwe fotoshop was, blijkt het gewoon echt te zien. Ernstig ook als de grens tussen nep en echt haast vervaagd met dit soort zaken. Ontzettend idioot :')

Volgende editie O+
[ afbeelding ]
Op zijn zachtst gezegd nogal ongepast en een timing van lik me reet. De lolbroek die hier verantwoordelijk voor is mag wat mij betreft met vervroegd pensioen gestuurd worden.
pi_159095136
quote:
9s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:25 schreef Ludachrist het volgende:
En dat doe je dan op deze manier?
  donderdag 14 januari 2016 @ 12:33:22 #109
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_159095146
Duitsers en Turken gaan goed samen
  donderdag 14 januari 2016 @ 12:33:39 #110
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_159095150
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:23 schreef KingRadler het volgende:
Blijft hilarisch, hoe onfris rechts maar probeert Hitler en consorten ineens tot allochtonenknuffelende hippies te maken.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 14 januari 2016 @ 12:34:53 #111
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_159095175
Merkel staat vrij ver van Hitler af, eerlijk gezegd. Qua ongeveer alles.

Ik neem ook aan dat Merkel als een normaal mens vlees eet. Dat doen haar hersenen goed.
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
pi_159095176
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:32 schreef Hathor het volgende:

[..]

En dat doe je dan op deze manier?
Ik vind het ook een beetje misplaatst, maar goed, dat kan gebeuren.
  donderdag 14 januari 2016 @ 12:39:10 #113
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_159095256
Dat zie je op die SteundePVV facebookpagina's ook steeds... van die types die met termen als NSB en SA strooien om Rutte en co. af te schilderen als landverraders... terwijl het gros van die
fanboys het maar wat mooi zou vinden, zo'n nieuwe SA. Alleen dan met Nederlandse vlaggetjes op de schouder.

Wat heet. Genoeg van die chronisch boze mannetjes zouden zich stand pede aanmelden als kampbewaker wanneer Auschwitz II de deuren opent in de etnisch gezuiverde polder.

Hypocriet volk.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_159095426
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:23 schreef KingRadler het volgende:
Niet nodig, Merkel weet prima hoe Wilders denkt en wil regeren.
pi_159095468
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat zie je op die SteundePVV facebookpagina's ook steeds... van die types die met termen als NSB en SA strooien om Rutte en co. af te schilderen als landverraders... terwijl het gros van die
fanboys het maar wat mooi zou vinden, zo'n nieuwe SA. Alleen dan met Nederlandse vlaggetjes op de schouder.

Wat heet. Genoeg van die chronisch boze mannetjes zouden zich stand pede aanmelden als kampbewaker wanneer Auschwitz II de deuren opent in de etnisch gezuiverde polder.

Hypocriet volk.
Ach en zo staat men aan de linkerkant te trappelen om goelags te openen voor éénieder die zich schuldig maakt aan crimethink is het niet kameraad.
  donderdag 14 januari 2016 @ 12:49:21 #116
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_159095480
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:48 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Ach en zo staat men aan de linkerkant te trappelen om goelags te openen voor éénieder die zich schuldig maakt aan crimethink is het niet kameraad.
Crimethink? :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_159095534
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:49 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Crimethink? :')
Lees eens een boek, bijv. 1984 van Orwell.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_Newspeak_words
  donderdag 14 januari 2016 @ 12:52:05 #118
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_159095547
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:51 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Lees eens een boek, bijv. 1984 van Orwell.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_Newspeak_words
Nou, zeker, Terry. Het zijn 1984-achtige toestanden waar je niet mag zeggen wat je denkt... Behalve dan op het hele internet.

Gast, please. :W
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_159095591
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:52 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Nou, zeker, Terry. Het zijn 1984-achtige toestanden waar je niet mag zeggen wat je denkt... Behalve dan op het hele internet.

Gast, please. :W
Zegt de retard die denkt dat men aan de rechterkant concentratiekampen wil openen om Nederland etnisch te zuiveren.
  donderdag 14 januari 2016 @ 12:55:28 #120
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_159095612
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:54 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Zegt de retard die denkt dat men aan de rechterkant concentratiekampen wil openen om Nederland etnisch te zuiveren.
Vrijheid van meningsuiting.

Joh, lees eens zo'n facebookpagina door zou ik zeggen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 14 januari 2016 @ 12:58:07 #121
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_159095663
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:55 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Vrijheid van meningsuiting.

Joh, lees eens zo'n facebookpagina door zou ik zeggen.
Want alles wat op Facebook staat is waar. :')
Fade to Black
  donderdag 14 januari 2016 @ 12:58:57 #122
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_159095677
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:58 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Want alles wat op Facebook staat is waar. :')
Nee, het gaat om de wijze waarop er vrijelijk wordt opgeroepen tot geweld. "Ja, dat meende ik niet echt, natuurlijk, was een geintje"...

... net als bij die haatbaarden die continu dreigen met aanslagen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 14 januari 2016 @ 13:01:47 #123
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_159095732
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_159095800
quote:
Ook zo opmerkelijk is dat deze mensen, die zichzelf als de beschermers van de Nederlandse cultuur zien, één van de grondbeginselen van deze cultuur, de Nederlandse taal, zelf enorm slecht beheersen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 14 januari 2016 @ 13:06:33 #125
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_159095832
quote:
9s.gif Op donderdag 14 januari 2016 13:05 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ook zo opmerkelijk is dat deze mensen, die zichzelf als de beschermers van de Nederlandse cultuur zien, één van de grondbeginselen van deze cultuur, de Nederlandse taal, zelf enorm slecht beheersen.
Dat was me al meteen opgevallen...

Maar goed, die hele heisa om 'cultuur' en 'onze mensen' is dan ook een schaamlap om gewoon op jaren '30 wijze hele bevolkingsgroepen op basis van ras c.q. geloof weg te zetten als Unerwünschten.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_159095869
quote:

[..]

Ludiek!? Een terroristische aanslag met zo'n 10 dode Duitsers in Turkije, waar het naar verwijst, vind ik niet erg ludiek.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2016 13:08:50 ]
  donderdag 14 januari 2016 @ 13:10:48 #127
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_159095903
Telt u even het aantal doodsbedreigingen en oproepen tot geweld met me mee?

https://www.facebook.com/Wijsteunendepvv

Maar ze mogen niet zeggen wat ze denken, hoor... want linkse gutmenschen en policor enzo.

Dit is dus de achterban van 's lands grootste partij... wees er trots op.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 14 januari 2016 @ 13:14:29 #128
168304 Mani89
pi_159095974
Beide "kanten" aan de extremere zijde hebben enorm last van Nazi-tourettes, de term heeft een beetje aan impact verloren de laatste jaren. Ik zou het in deze tijd zelfs als een geuzennaam opnemen.
  donderdag 14 januari 2016 @ 13:16:16 #129
168304 Mani89
pi_159096005
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 13:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
Telt u even het aantal doodsbedreigingen en oproepen tot geweld met me mee?

https://www.facebook.com/Wijsteunendepvv

Maar ze mogen niet zeggen wat ze denken, hoor... want linkse gutmenschen en policor enzo.

Dit is dus de achterban van 's lands grootste partij... wees er trots op.
Ja jeetje moeten we nu de duizenden walgelijke berichten van marokko.nl over joden, homo's etc. hier posten en dan roepen dat alle Marokkanen zo zijn?
  donderdag 14 januari 2016 @ 13:17:03 #130
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_159096025
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 13:14 schreef Mani89 het volgende:
Beide "kanten" aan de extremere zijde hebben enorm last van Nazi-tourettes, de term heeft een beetje aan impact verloren de laatste jaren. Ik zou het in deze tijd zelfs als een geuzennaam opnemen.
Mwoh.

Mijn grootvader zal dat niet zo leuk vinden. Maar goed, die is 95 en heeft daadwerkelijk in de Peel gevochten tegen de Duitsers. Jeweetwel, een van die mensen die niet alleen het Vaderland verdedigd heeft, maar daarna werkzaam was in de opbouw.

En die vervolgens door opeenvolgende neoliberale kabinetten wordt weggezet als parasiet en onrendabel. Die al in 2006 zijn zorgen uitsprak over de verloedering van de sociale zekerheid. Geen PVV'er te bekennen toen, om het op te nemen voor deze Vaderlander (en zijn companen).
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 14 januari 2016 @ 13:17:27 #131
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_159096034
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 13:16 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ja jeetje moeten we nu de duizenden walgelijke berichten van marokko.nl over joden, homo's etc. hier posten en dan roepen dat alle Marokkanen zo zijn?
Dat hoeft geeneens, dat is allang het credo alhier.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_159096078
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 13:06 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dat was me al meteen opgevallen...

Maar goed, die hele heisa om 'cultuur' en 'onze mensen' is dan ook een schaamlap om gewoon op jaren '30 wijze hele bevolkingsgroepen op basis van ras c.q. geloof weg te zetten als Unerwünschten.
Wie herinnert zich nou niet de golf van Joodse zelfmoordaanslagen, massademonstraties na cartoons in de jaren 30 en de georganiseerde verkrachtingen/aanrandingen/berovingen van oud en nieuw '35. Oh nee jij bent gewoon een knettergekke idioot met je achterlijke vergelijking.
  donderdag 14 januari 2016 @ 13:20:58 #133
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_159096103
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 13:19 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Wie herinnert zich nou niet de golf van Joodse zelfmoordaanslagen, massademonstraties na cartoons in de jaren 30 en de georganiseerde verkrachtingen/aanrandingen/berovingen van oud en nieuw '35. Oh nee jij bent gewoon een knettergekke idioot met je achterlijke vergelijking.
Idioterie, inderdaad, mensen beoordelen op hun individuele karakter ipv van de etnische/religieuze groep tot wie ze behoren.

Je hebt het echt niet begrepen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_159096179
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 13:20 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Idioterie, inderdaad, mensen beoordelen op hun individuele karakter ipv van de etnische/religieuze groep tot wie ze behoren.

Je hebt het echt niet begrepen.
Behalve als je natuurlijk een andere politieke mening hebt dan jij dan mag men altijd generaliseren en de meest absurde uitspraken doen. Hypocriete zak hooi.
  donderdag 14 januari 2016 @ 13:25:27 #135
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_159096215
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 13:24 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Behalve als je natuurlijk een andere politieke mening hebt dan jij dan mag men altijd generaliseren en de meest absurde uitspraken doen. Hypocriete zak hooi.
Inderdaad, een politieke mening is aangeboren en vormt je identiteit net zoals je etniciteit dat doet. Overigens valt nog te betwisten in hoeverre oproepen tot geweld, dood en deportatie een mening is.

Echt, je hebt het totaal niet begrepen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 14 januari 2016 @ 13:26:56 #136
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_159096255
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 13:24 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Ga vooral niet in op Etto, die leeft in zijn eigen multiculturele droom en is blind voor de feiten.
Fade to Black
  donderdag 14 januari 2016 @ 13:27:49 #137
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_159096278
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 13:26 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Ga vooral niet in op Etto, die leeft in zijn eigen multiculturele droom en is blind voor de feiten.
Treffend weer.

Quote eens een post van mij waarin ik positief ben over 1) islam, 2) vluchtelingeninstroom en 3) cultuur-relativisme.

Eentje maar.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_159096304
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 13:25 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Inderdaad, een politieke mening is aangeboren en vormt je identiteit net zoals je etniciteit dat doet. Overigens valt nog te betwisten in hoeverre oproepen tot geweld, dood en deportatie een mening is.

Echt, je hebt het totaal niet begrepen.
Religie is ook aangeboren is het niet.
Roepen ze allemaal op tot geweld of is dat jouw generalisatie waarmee je nogmaals bevestigd dat je hypocriet bent.
pi_159096313
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 13:19 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Wie herinnert zich nou niet de golf van Joodse zelfmoordaanslagen, massademonstraties na cartoons in de jaren 30 en de georganiseerde verkrachtingen/aanrandingen/berovingen van oud en nieuw '35.
Joden offeren doorgaans alleen anderen op met hun bomaanslagen. Is cultuur.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 14 januari 2016 @ 13:29:49 #140
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_159096332
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 13:29 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Joden offeren doorgaans alleen anderen op met hun bomaanslagen. Is cultuur.
Je blijft een rare jodenhater, Weltschmerz.
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
  donderdag 14 januari 2016 @ 13:30:22 #141
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_159096344
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 13:28 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Roepen ze allemaal op tot geweld of is dat jouw generalisatie waarmee je nogmaals bevestigd dat je hypocriet bent.
Religie staat er opzettelijk bij omdat in het Jodendom dat inderdaad zo geldt en ook gretig werd aangehaald door de Nazi's. Of iemand belijdend Jood was, was secundair, aangezien iedereen met een Joodse moeder per definitie Jood was, zowel etnisch als religieus. Lees eens een boek.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 14 januari 2016 @ 13:31:43 #142
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_159096385
quote:

[..]

Even kijken... de Grote Blonde Hoop had het over 'minder, minder, minder'. Minder wat? En hoe gaat dat 'minder' in zijn werk?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 14 januari 2016 @ 13:32:30 #143
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_159096405
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 12:09 schreef KingRadler het volgende:
als Merkel nu eens haar snor laat staan.
  donderdag 14 januari 2016 @ 13:32:59 #144
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_159096417
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 13:32 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Niet je eigen helden projecteren op Merkel, Remc.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 14 januari 2016 @ 13:34:57 #145
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_159096468
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 13:26 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Ga je nog een post van mij quoten?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_159096495
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 13:30 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Religie staat er opzettelijk bij omdat in het Jodendom dat inderdaad zo geldt en ook gretig werd aangehaald door de Nazi's. Of iemand belijdend Jood was, was secundair, aangezien iedereen met een Joodse moeder per definitie Jood was, zowel etnisch als religieus. Lees eens een boek.
Aldus de man zonder historisch besef.

pi_159096500
quote:

[..]

Nee. Aangeleerd. Net als het doden van mensen dat is.
pi_159096522
quote:
15s.gif Op donderdag 14 januari 2016 13:29 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

Je blijft een rare jodenhater, Weltschmerz.
Dat is waar ook, volgens een bepaald slag policors is elke kritiek op zionisten antisemitisch.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 14 januari 2016 @ 13:37:28 #149
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_159096531
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 13:35 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Aldus de man zonder historisch besef.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat hebben een stel haatbaarden en hun ingegoten antisemitisme te maken met historisch besef? Ga je nog zinnige antwoorden bedenken of blijf je in je rechtsextremistische bubbeltje?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_159096663
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 13:37 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Wat hebben een stel haatbaarden en hun ingegoten antisemitisme te maken met historisch besef? Ga je nog zinnige antwoorden bedenken of blijf je in je rechtsextremistische bubbeltje?
Dan zijn het extremisten maar diezelfde logica mag niet toegepast worden op mensen die anders dan jij denken zoals aanhangers van de PVV (waar ik overigens niet toe behoor), nee dan is de hele groep extremistisch.
  donderdag 14 januari 2016 @ 13:44:08 #151
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_159096690
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 13:43 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Dan zijn het extremisten maar diezelfde logica mag niet toegepast worden op mensen die anders dan jij denken zoals aangangers van de PVV (waar ik overigens niet toe behoor), nee dan is de hele groep extremistisch.
Ja, zeg... wanneer nemen de goede PVV'ers dan eens afstand van deze excessen?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_159096730
http://www.telegraaf.nl/b(...)_beloning_uit__.html
"de beulen van Keulen' :') typisch de Telegraaf weer. Heb nergens afgehakte hoofden gezien maar oké, losgeslagen, respectloze goorlappen zijn het sws.
  donderdag 14 januari 2016 @ 13:45:35 #153
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_159096732
Met 'goede' PVV'ers bedoel ik natuurlijk 'gematigde' PVV'ers.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_159096749
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 13:44 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ja, zeg... wanneer nemen de goede PVV'ers dan eens afstand van deze excessen?
Moet dat dan? De moslims hoeven dat van jou toch ook niet?
pi_159096769
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 13:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
Met 'goede' PVV'ers bedoel ik natuurlijk 'gematigde' PVV'ers.
Kun je gematigd zijn als PVV er? Je kan een mening hebben die er soms even op lijkt. Het zo'n groep aanhangen is niet gematigd.
  donderdag 14 januari 2016 @ 13:47:01 #156
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_159096770
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 13:46 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Gaan we elkaar nu echt voor de gek houden, Terry? :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_159096785
quote:

[..]

We hebben het over normaal denkend publiek. Waaronder moslims.
pi_159096798
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 13:47 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Gaan we elkaar nu echt voor de gek houden, Terry? :')
Jij houdt jezelf al heel goed voor de gek lijkt het. ;)
pi_159096810
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 13:48 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Over wat?
  donderdag 14 januari 2016 @ 13:48:52 #160
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_159096814
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 13:48 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Ja, dat moet een zeer geruststellende gedachte zijn.

Over hypocriet gesproken.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_159096929
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 13:45 schreef empa1010 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_beloning_uit__.html
"de beulen van Keulen' :') typisch de Telegraaf weer. Heb nergens afgehakte hoofden gezien maar oké, losgeslagen, respectloze goorlappen zijn het sws.
Waar staat "beulen"?
pi_159097146
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 13:53 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Waar staat "beulen"?
Moet je ff naar de startpagina van de Telegraaf gaan :)
pi_159097289
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 13:47 schreef Jaroon het volgende:

[..]

We hebben het over normaal denkend publiek. Waaronder moslims.
Ok, dus als ik het goed begrijp heb je normaal denkende moslims ondanks die vloedgolf aan extremisten en hun daden en een religie die fundamenteel volledig intolerant is en haaks staat op westerse normen en waarden maar een partij waar men kritiek heeft op multiculturalisme en op diezelfde religie heeft geen normaal denkende mensen. Klinkt logisch...
pi_159097331
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 14:06 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Ok, dus als ik het goed begrijp heb je normaal denkende moslims ondanks die vloedgolf aan extremisten en hun daden en een religie die fundamenteel volledig intolerant is en haaks staat op westerse normen en waarden maar een partij waar men kritiek heeft op multiculturalisme en op diezelfde religie heeft geen normaal denkende mensen. Klinkt logisch...
Er zijn normaal denkende mensen. Ook moslims. Wat is daar zo raar aan? De niet normale mensen maken deze maatschappij moeilijk.
pi_159097926
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 14:01 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Moet je ff naar de startpagina van de Telegraaf gaan :)
Ik zag het ja, via google.
Zonder alles weg te willen bagatelliseren. Het eerste beste rijmelarijtje mag in de Telegraaf.
pi_159098485
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 14:30 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Ik zag het ja, via google.
Zonder alles weg te willen bagatelliseren. Het eerste beste rijmelarijtje mag in de Telegraaf.
Das zeker waar :)
pi_159099241
pi_159099298
quote:
quote:
quote:
Die verzuipen nog eens letterlijk in hun eigen politieke correctheid.
pi_159099312
Excuus voor die debiele quote, geen idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen. :')
pi_159099353
quote:

[..]

Ja maar van JOU toch wel?
  donderdag 14 januari 2016 @ 15:30:54 #171
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_159099359
quote:
Achterlijke beslissing weer. Ironisch genoeg loopt het zogenaamd progressieve Zweden het meest achter van alle landen in Europa. Maar goed, dat is hun probleem en zij mogen de schade incasseren.
pi_159099379
quote:
Want feiten zijn racistisch.

pi_159099390
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 15:30 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

Achterlijke beslissing weer. Ironisch genoeg loopt het zogenaamd progressieve Zweden het meest achter van alle landen in Europa. Maar goed, dat is hun probleem en zij mogen de schade incasseren.
Voorlopig draait de Zweedse economie als een dolle
pi_159099391
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 15:27 schreef Hathor het volgende:
Die Zweden zijn briljant. Die zijn de proefpersonen voor het multiculti experiment in de meer extreme vorm.

Als het negatief uitpakt zullen, hopelijk, andere samenlevingen nog rechtsomkeert kunnen maken. Enige nadeel is dat Zweden momenteel nog achterligt qua % multiculti omdat daar de multiculti relatief laat begonnen is.
pi_159099614
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 14:07 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Er zijn normaal denkende mensen. Ook moslims. Wat is daar zo raar aan? De niet normale mensen maken deze maatschappij moeilijk.
Wat is de definitie van normaal?
  donderdag 14 januari 2016 @ 15:43:10 #176
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_159099636
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 15:27 schreef Hathor het volgende:

[..]

[..]

[..]

Dat land is echt verloren, te danken aan extreem links feminsme.
De gevolgen zijn voor hun,
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_159099646
Denmark becomes the latest country to report surge in women being groped by groups of migrants as locals say Syrians 'go nuts if they see a girl' - http://www.dailymail.co.u(...)?ito=social-facebook

Danish women have become the latest to report being groped by migrant men who 'simply can't handle' the sight of a girl. Officials in one town say they have experienced a harassment problem since a camp hosting 365 asylum seekers opened in November. Victims have also been targeted in nightclubs in two other towns where one local says Syrian migrants 'go nuts' if they see a woman. The reports come days after similar warnings were issued across Europe about the rising number of sex attacks by gangs of migrants.

Laatste kaartje:
- Fernando Pessoa
pi_159099698
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 15:32 schreef riazop het volgende:

[..]

:')
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  donderdag 14 januari 2016 @ 15:45:52 #179
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_159099713
Gaat goed met Europa.
Eens kijken wanneer de burgeroorlog uitbreekt tussen de christenen en de moslims....
pi_159099726
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 15:45 schreef DUTCHKO het volgende:
Gaat goed met Europa.
Eens kijken wanneer de burgeroorlog uitbreekt tussen de christenen en de moslims....
gristene? hahahahaha

Urk komt in opstand?
  donderdag 14 januari 2016 @ 15:47:37 #181
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_159099736
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 15:46 schreef riazop het volgende:

[..]

gristene? hahahahaha

Urk komt in opstand?
Oh pardon, ik had moeten zeggen tussen de Moslims en de rest.
  donderdag 14 januari 2016 @ 15:47:51 #182
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_159099745
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 15:32 schreef riazop het volgende:

[..]

Zei ik wat over de economie? Elke Europese economie draait als een dolle vergeleken met al die pauperlanden om Europa heen.
  donderdag 14 januari 2016 @ 15:51:04 #183
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_159099814
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 15:45 schreef DUTCHKO het volgende:
Gaat goed met Europa.
Nog meer van zulke "incidentjes" en de pleuris breekt wel ergens uit...
Geen oorlog maar wel vergeldingsacties ben ik bang....
pi_159099850
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 15:47 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Oh pardon, ik had moeten zeggen tussen de Moslims en de rest.
Welnee

Een groot deel van die "rest" spuit de welvaart uit de oren. die lachen zich dood om die verzuurde tokkies die zich roeren.
  donderdag 14 januari 2016 @ 15:55:29 #185
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_159099912
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 15:52 schreef riazop het volgende:

[..]

Welnee

Een groot deel van die "rest" spuit de welvaart uit de oren. die lachen zich dood om die verzuurde tokkies die zich roeren.
Je bedoelt meer dat de rest zijn kop in het zand steekt?...ja dan heb je gelijk....
pi_159099980
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 15:55 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Je bedoelt meer dat de rest zijn kop in het zand steekt?...ja dan heb je gelijk....
Welnee joh. Die gaan straks lekker op wintersport, terwijl "de moslims" hun kantoor mogen schoonmaken en aan de kassa bij AH zitten.

Ver-van-hun-bed-show
  donderdag 14 januari 2016 @ 16:08:24 #187
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_159100218
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 15:58 schreef riazop het volgende:

[..]

Welnee joh. Die gaan straks lekker op wintersport, terwijl "de moslims" hun kantoor mogen schoonmaken en aan de kassa bij AH zitten.

Ver-van-hun-bed-show
Tot de pleuris uitbarst......
pi_159100400
NOS twitterde op donderdag 14-01-2016 om 16:10:44 OM in Keulen begint onderzoek naar 13 Noord-Afrikanen wegens aanranding en beroving. Al 739 vrouwen deden aangifte. https://t.co/pfzv9YmKEl reageer retweet
pi_159100505
quote:

[..]

Ver-van-hun-bed-show
Hadden ze maar beter hun best moeten doen op school. Dan hadden ze ook een fatsoenlijke baan gehad zodat ze lekker op vakantie kunnen.
pi_159100772
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 15:52 schreef riazop het volgende:

[..]

Welnee

Waar is die welvaart dan in het land van herkomst?
pi_159101003
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 01:06 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik dit concept niet goed genoeg heb uitgelegd, Het eiland dient namelijk niet voor alle vluchtelingen, maar het dient voor de criminele vluchteling (bewezen en berecht volgens snelrecht). Weet hij zich te gedragen, dan kan je deze gewoon weer plaatsen in een gewone vluchtelingenkamp. Het is belangrijk dat je een keiharde signaal uitzend naar de vluchtelingen dat we een vriendelijk volk zijn, maar je moet je aan de regels houden van de wet, want anders pakken we je keihard aan.

Eigenlijk kennen we dit ook in het gevangeniswezen waar onhandelbare gevangenen in zwaar beveiligde detentiecentra's terecht komen. Bij lichte vergrijpen zul je daar nooit terecht komen.
Wat voor een eiland had je in gedachte, kijk ik eens of ik het groot genoeg acht?
  donderdag 14 januari 2016 @ 16:37:55 #192
28033 Pek
je moet wat
pi_159101022
quote:

[..]

Ver-van-hun-bed-show
Boohoo, slachtofferrol show :')
Zielig dit. Groei een paar ballen idjit.
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_159101039
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 16:14 schreef Houtenbeen het volgende:
NOS twitterde op donderdag 14-01-2016 om 16:10:44 OM in Keulen begint onderzoek naar 13 Noord-Afrikanen wegens aanranding en beroving. Al 739 vrouwen deden aangifte. https://t.co/pfzv9YmKEl reageer retweet
739 :o
En bij zulke vormen van aanranding doen de meeste slachtoffers doorgaans geen aangifte.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_159101314
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 15:42 schreef john2406 het volgende:

[..]

Wat is de definitie van normaal?
Mensen die normaal doen. Dat je gewoon boodschappen kan gaan doen zonder problemen en mensen beleeft en netjes tegen je zijn bijv. En dan heb je de mensen die die niet doen.
pi_159101321
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 14:07 schreef Jaroon het volgende:

[..]

https://www.durftedenken.nl/
pi_159101385
quote:
Ik ben curieus. Ook vrij nietszeggend.
  donderdag 14 januari 2016 @ 16:57:01 #197
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_159101429
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 16:14 schreef Houtenbeen het volgende:
Man man, 739.

En de meeste daders zullen wel nooit gepakt worden. Een walgelijke vorm van onrecht.
pi_159101564
quote:
Hoe kom jij eruit?
pi_159101620
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 17:02 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Hoe kom jij eruit?
Heb jij hem al gemaakt dan, vertel me de uitslag van jouw dan maar eens!
pi_159101786
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 16:55 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik ben curieus. Ook vrij nietszeggend.
Ik ben Niet van deze tijd

https://nl.wikipedia.org/wiki/Lucius_Annaeus_Seneca

Bij jouw zou toch ook een naam gekomen moeten zijn of niet?

Al betwijfel ik de uitslag daar ik als men denkt die slaat linksaf ik rechtsaf ga, en als men denk die gaat links of rechtaf, ga ik midden door!

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2016 17:17:06 ]
  donderdag 14 januari 2016 @ 17:15:10 #201
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_159101848
waarom doen de mannen in Keulen geen aangifte
pi_159102166
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 17:12 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ik ben Niet van deze tijd

https://nl.wikipedia.org/wiki/Lucius_Annaeus_Seneca

Bij jouw zou toch ook een naam gekomen moeten zijn of niet?

Al betwijfel ik de uitslag daar ik als men denkt die slaat linksaf ik rechtsaf ga, en als men denk die gaat links of rechtaf, ga ik midden door!
Ik was erg fout maar curieus.Bij jou is het ook zo'n niets zeggend antwoord.
pi_159102185
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 17:15 schreef KingRadler het volgende:
waarom doen de mannen in Keulen geen aangifte
Zou kunnen. Ik denk dat je de ander aangifte laat doen.
pi_159102200
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 17:30 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik was erg fout maar curieus.Bij jou is het ook zo'n niets zeggend antwoord.
Kort door de beugel normaal bestaat niet, nou ja als zanggroep heeft het bestaan toch of niet?

Of is het ergens vastgelegd wat er onder verstaan wordt?
pi_159102227
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 17:31 schreef john2406 het volgende:

[..]

Kort door de beugel normaal bestaat niet, nou ja als zanggroep heeft het bestaan toch of niet?

Of is het ergens vastgelegd wat er onder verstaan wordt?
Natuurlijk niet. Abnormaal kan je wel aangeven.
pi_159102255
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 17:33 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Abnormaal kan je wel aangeven.
En dat ligt nog per persoon anders lijkt me wat jij bv aangeeft als abnormaal zou ik anders kunnen interpreteren.
pi_159102286
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 17:34 schreef john2406 het volgende:

[..]

En dat ligt nog per persoon anders lijkt me wat jij bv aangeeft als abnormaal zou ik anders kunnen interpreteren.
Zeker. Maar bijv. aso gedrag kun je zien en aantonen. Het keihard met een motor door een loopgebied rijden Is?
pi_159102317
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 17:35 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Zeker. Maar bijv. aso gedrag kun je zien en aantonen. Het keihard met een motor door een loopgebied rijden Is?
En als het een agent is?
pi_159102340
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 17:36 schreef john2406 het volgende:

[..]

En als het een agent is?
Zie je dat ooit zonder reden?
pi_159102363
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 13:16 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Dat is het hele punt niet fucktard. Het gaat erom dat mongooltjes aan beide kanten gewoon kunnen schreeuwen wat ze denken en dat er dus helemaal geen 1984 praktijken gaande zijn.
pi_159102368
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 17:37 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Zie je dat ooit zonder reden?
Ik heb het gezien, niet met een motor maar op een scooter.
Voor mij is dat hetzelfde, maar zelfs dan nog moet ik bewijzen dat het zonder reden was of niet?
  donderdag 14 januari 2016 @ 17:39:27 #212
168304 Mani89
pi_159102373
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 17:38 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dat is het hele punt niet fucktard. Het gaat erom dat mongooltjes aan beide kanten gewoon kunnen schreeuwen wat ze denken en dat er dus helemaal geen 1984 praktijken gaande zijn.
Sorry hoor ik wist niet dat je boos werd.
pi_159102394
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 17:39 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ik heb het gezien, niet met een motor maar op een scooter.
Voor mij is dat hetzelfde, maar zelfs dan nog moet ik bewijzen dat het zonder reden was of niet?
Dat is aan jou. Ik heb pas zo'n figuur een klap voor zijn helm gegeven. Dat was duidelijk geen politie.
pi_159102409
quote:

[..]

Doe eens normaal Nielsch.
pi_159102437
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 17:40 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat is aan jou. Ik heb pas zo'n figuur een klap voor zijn helm gegeven. Dat was duidelijk geen politie.
Probeer het eens bij meneer agent zou ik zeggen. Grapje hoor!

Maar back on topic want we dwalen wel heel ver af.
pi_159102456
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 17:43 schreef john2406 het volgende:

[..]

Probeer het eens bij meneer agent zou ik zeggen. Grapje hoor!

Maar back on topic want we dwalen wel heel ver af.
Bij politie ga ik er vanuit dat men iemand probeert te pakken.
pi_159102478
Klopt het dat die illegale baardapen de hele dag 'hoeren neuken nooit meer werken' luisteren?
pi_159102501
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 17:45 schreef Nielsch het volgende:
Klopt het dat die illegale baardapen de hele dag 'hoeren neuken nooit meer werken' luisteren?
Wat is er aan de hand met je?
pi_159102518
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 17:46 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Wat is er aan de hand met je?
Hoezo? Leuk nummer toch?
pi_159102536
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 17:47 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Hoezo? Leuk nummer toch?
Is het een nummer? Ik ken het niet.
pi_159102576
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 17:48 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Is het een nummer? Ik ken het niet.
Van Corry Konings

pi_159102942
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 10:29 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:

[..]

Verbaasd dit je?

Ach dan steken ze toch gewoon de Rijkstag weer in de fik lukte vorige keer ook om met links af te rekenen op die manier
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_159103348
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 16:57 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

Man man, 739.

Bij het carnaval in Brabant zou je er meer hebben. Maar dan zegt popo : had u maar niet zoveel moeten zuipen mevrouw
pi_159103366
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 17:44 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Bij politie ga ik er vanuit dat men iemand probeert te pakken.
definitie van naief.
  donderdag 14 januari 2016 @ 18:30:13 #226
452920 OostenrijkseSchilder
Donderroede der Godwins
pi_159103381
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 18:06 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ach dan steken ze toch gewoon de Rijkstag weer in de fik lukte vorige keer ook om met links af te rekenen op die manier
Onzin, de Nederlandse communist Marinus van der Lubbe stak de Reichstag in brand. Het idee dat hierin enige aansturing of invloed van de NSDAP is geweest is een tijdje populair geweest. Vooral onder mensen die daar zelf weer belangen bij hadden. Het is echter nooit vastgesteld.
Ook de waarheid is een wapen.
pi_159103425
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 18:28 schreef riazop het volgende:
Bij het carnaval in Brabant zou je er meer hebben. Maar dan zegt popo : had u maar niet zoveel moeten zuipen mevrouw
Van duim zuigen krijg je een beugel.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_159103675
http://www.telegraaf.nl/b(...)gst_na_Keulen__.html
Aha, zo gaat dat dan maar... toegeven aan terreur.
pi_159103715
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 18:30 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:

[..]

Onzin, de Nederlandse communist Marinus van der Lubbe stak de Reichstag in brand. Het idee dat hierin enige aansturing of invloed van de NSDAP is geweest is een tijdje populair geweest. Vooral onder mensen die daar zelf weer belangen bij hadden. Het is echter nooit vastgesteld.
Dit, men gaat er vrijwel unaniem vanuit dat Marinus van der Lubbe de aanstichter was (iemand met een flinke geschiedenis van brandstichting en wie mogelijk pyromaan was) en hoogstwaarschijnlijk alleen handelde. De reden dat vanaf het eerste moment de Communisten dit tegenspraken was omdat het mogelijk niet gepland was, en men ook inzag dat je enorme consequenties ging hebben. Doch mogelijk kon het net zo goed een mislukte poging tot revolutie zijn.
- Fernando Pessoa
pi_159104116
quote:
15s.gif Op donderdag 14 januari 2016 18:40 schreef empa1010 het volgende:
Bizar.
pi_159104217
quote:
Ongelooflijk. Regel gvd bescherming ipv alles af te zeggen.

Stel bange broekpoeperts zijn het die ons besturen in Europa.
pi_159104241
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 18:58 schreef karton2 het volgende:

[..]

Bizar.
Het juiste woord daarvoor, inderdaad. Je zou denken dat ze hoogstens meer beveiliging daar neerzetten om zo nodig eventuele onverlaten neer te knuppelen. In plaats daarvan dit :')
Conscience do cost.
pi_159104289
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 19:02 schreef myShizzle het volgende:

[..]

Hoezo?

Ajax supporters mogen niet eens naar het Feyenoord stadion. Al jarenlang niet
pi_159104353
quote:
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht.
  donderdag 14 januari 2016 @ 19:09:11 #235
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_159104430
Dus na terrorisme zwichten ze daar nu ook al voor criminaliteit en miadadigers?

Pak het probleem is aan de bron zou ik zeggen.
pi_159104441
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 19:02 schreef myShizzle het volgende:

[..]

Ik snap het ook niet. We reizen ook nog steeds met treinen, metro's, bussen en vliegtuigen. We gaan nog steeds naar restaurants, concerten en sportwedstrijden. Laten we dan ook gewoon carnaval blijven vieren.
  donderdag 14 januari 2016 @ 19:15:25 #237
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_159104587
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 19:09 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik snap het ook niet. We reizen ook nog steeds met treinen, metro's, bussen en vliegtuigen. We gaan nog steeds naar restaurants, concerten en sportwedstrijden. Laten we dan ook gewoon carnaval blijven vieren.
Weer pure symboolpolitiek. Net zoals na Charlie Hebdo opeens krantenredacties in Nederland met extra veiligheidsmaatregelen kwamen.

Overal waar veel mensen samenkomen kunnen dingen gebeuren. Totale onzin om dat te gaan verbieden of af te gelasten. Laat mensen die geen zin hebben in carnaval dat zelf beslissen ipv dit weer van hogerhand op te leggen.
pi_159105265
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 19:04 schreef riazop het volgende:

[..]

Hoezo?

Ajax supporters mogen niet eens naar het Feyenoord stadion. Al jarenlang niet
Toch gaan die wedstrijden gewoon door! ^O^
pi_159105388
quote:
;(

Het is trouwens bijna op de dag precies een jaar geleden (18 januari 2015) dat in Dresden de Pegida-demonstratie werd verboden 'want er is kans op terrorisme en de politie kan de veiligheid niet garanderen'. Daar was toen een hoop ophef over en uiteindelijk mocht het toch wel gewoon doorgaan. Terecht, want het antwoord op een dreiging kan alleen maar zijn om die dreiging aan te pakken en niet om legitieme evenementen af te gelasten.

Het is te hopen dat aan Rheinberg ook extra politie wordt toegezegd en dat het karneval dan gewoon door kan gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2016 19:41:46 ]
pi_159105434
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 19:09 schreef Nielsch het volgende:

[..]

nou whoopie, wat word er een carnaval gevierd in Utrecht.
pi_159105478
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 19:37 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Toch gaan die wedstrijden gewoon door! ^O^
Ook mede dankzij dat verbod op uitsupporters.
pi_159105681
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 19:44 schreef Hathor het volgende:

[..]

Owja natuurlijk. In dit geval dus niet de oplossing want dan is het racistisch en discriminatie. Dan het evenement maar afblazen. -O-

|:(
pi_159105714
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 19:49 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Owja natuurlijk. In dit geval dus niet de oplossing want dan is het racistisch en discriminatie. Dan het evenement maar afblazen. -O-

Knap dat jij dat daar uit op maakt. ^O^
  donderdag 14 januari 2016 @ 20:02:30 #244
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_159106123
quote:
.
Weekdieren daaro. Net zoals in Zweden.
pi_159106190
Duitsland geeft zich nu al over aan de Jihad. Beschamend. Zeker gezien de historie van het land. Het is aan de Duitsers om te voorkomen dat er opnieuw massamoorden gepleegd worden en het land in chaos veranderd. De nieuwe 'Hitler' hoeft niet per se een volksduitser te zijn (dat was Hitler zelf niet eens...).
pi_159106309
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 19:42 schreef Hathor het volgende:

[..]

?
  donderdag 14 januari 2016 @ 20:09:52 #247
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_159106358
word een bloedige carnaval in Europa.
Ben je Moslim blijf dan thuis.
  donderdag 14 januari 2016 @ 20:10:58 #248
78918 SeLang
Black swans matter
pi_159106400
quote:

Twee weken geleden was het nog "Wir schaffen das" en nu wordt er zo ongeveer de staat van beleg afgekondigd.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_159106523
dus dan hangen ze varkens op bij een asielzoekercentrum, en dan meld het NOS journaal niet dat dat tegen moslims is gericht, gaan ze IPV dat, uitleggen hoe het een oud brabands gebruik is om varkens op te hangen..... zucht.....
pi_159106533
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 20:04 schreef Nintex het volgende:
Duitsland geeft zich nu al over aan de Jihad. Beschamend. Zeker gezien de historie van het land. Het is aan de Duitsers om te voorkomen dat er opnieuw massamoorden gepleegd worden en het land in chaos veranderd. De nieuwe 'Hitler' hoeft niet per se een volksduitser te zijn (dat was Hitler zelf niet eens...).
Als 'ie de moslims maar in de gaskamer stopt? :?

En dat omdat er in één kleine gemeente een karnevalsvereniging zegt dat ze niet aan de veiligheidsregels kunnen voldoen?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2016 20:14:37 ]
  donderdag 14 januari 2016 @ 20:19:44 #251
440653 BarryOSeven
pi_159106701
quote:

[..]

Dat mensen kunnen schreeuwen wat ze willen wil natuurlijk niet zeggen dat er geen 1984 praktijken gaande zijn... :')

Ook niet dat ze er wel zijn overigens.

Maar voordat we dat kunnen beantwoorden moeten we eerst "1984-praktijken" maar eens definiëren.
  donderdag 14 januari 2016 @ 20:21:34 #252
444624 Walterwhite64
alle hoeren zijn vrouwen.
pi_159106750
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 20:19 schreef BarryOSeven het volgende:
maar voordat we dat kunnen beantwoorden moeten we eerst "1984-praktijken" maar eens definiëren.
Dat wil ik ook weleens weten. Kom zelf uit dat jaar dus heb geen idee wat er toen allemaal gebeurde.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_159106782
Net verdachte bontkraagjes in het journaal. Alleen justitie heeft niet genoeg bewijs, dus die gluiperds lopen gewoon nog rond.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2016 20:22:49 ]
pi_159106857
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 19:37 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Toch gaan die wedstrijden gewoon door!
Ja, maar doooooooooodsbang voor uitsupporters.
  donderdag 14 januari 2016 @ 20:25:03 #255
440653 BarryOSeven
pi_159106870
Wel een goed idee inderdaad om dat carnaval te verbieden, ook meteen die muziek maar eens op de plek waar voorheen mein kampf stond parkeren.
pi_159106894
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 20:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
Net verdachte bontkraagjes in het journaal. Alleen justitie heeft niet genoeg bewijs, dus die gluiperds lopen gewoon nog rond.
GOH!....net bankdirecteuren en andere financiele fraudeurs. gaat nog wel over iets meer dan een paar honderdjes...
pi_159106953
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 20:04 schreef Nintex het volgende:
Duitsland geeft zich nu al over aan de Jihad. ...
Waarschuw je me even als je zonder clubkaart op een normale manier naar een eredivisiewedstrijd kan?

duitsland is nergens bang voor want in januari gaan ze gewoon weer bijna 90.000 asielzoekers opnemen
pi_159107018
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 19:44 schreef Hathor het volgende:

[..]

Want we doen het zwaar in de broek voor 400 Ajax supporters nietwaar?

Holland poept van Angst...
pi_159107034
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 20:10 schreef SeLang het volgende:

[..]

Twee weken geleden was het nog "Wir schaffen das" en nu wordt er zo ongeveer de staat van beleg afgekondigd.
Onderschat niet de kracht van het taboe: sociale uitsluiting, gestalkt worden op je werk door SJW en dat soort spul.
Dat drukt elk potentieel debat direct de kop in, maar zodra de dam breekt is er geen houden meer aan.
pi_159107041
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 20:25 schreef riazop het volgende:

[..]

GOH!....net bankdirecteuren en andere financiele fraudeurs. gaat nog wel over iets meer dan een paar honderdjes...
:')
Dat zijn ook bloedlijers ja.
  donderdag 14 januari 2016 @ 20:31:56 #261
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_159107120
quote:
Vroeger hadden ze nog ruggegraat in DL....
pi_159107381
quote:
7s.gif Op donderdag 14 januari 2016 20:31 schreef penny-wise het volgende:

[..]

Vroeger hadden ze nog ruggegraat in DL....
Heel West-Europa is compleet murw geslagen door het feit dat mensen hier het al jaren echt té goed hebben. Het overgrote merendeel dat hier is opgegroeid is compleet sufgerukt en gaat pas piepen als de stroom langdurig uitvalt zodat ze hun dagelijkse portie entertainment niet meer krijgen.
pi_159109025
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 20:38 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Heel West-Europa is compleet murw geslagen door het feit dat mensen hier het al jaren echt té goed hebben. Het overgrote merendeel dat hier is opgegroeid is compleet sufgerukt en gaat pas piepen als de stroom langdurig uitvalt zodat ze hun dagelijkse portie entertainment niet meer krijgen.
Jôh, je meent het. Dat is toch sinds een Romein over 'brood en spelen' schreef al zo.

Waarom viel het Oostblok? Omdat ze daar de economische groei van het westen niet konden bijbenen.

Waarom is de Chinese dictatuur stabiel? Omdat daar veel economische groei is.

Waarom brak in Tunesië de Arabische lente uit? Omdat een illegale straatverkoper niet meer rond kon komen en zichzelf in brand stak.

...
pi_159109209
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 21:27 schreef Igen het volgende:

[..]

Jôh, je meent het. Dat is toch sinds een Romein over 'brood en spelen' schreef al zo.

Waarom viel het Oostblok? Omdat ze daar de economische groei van het westen niet konden bijbenen.

Waarom is de Chinese dictatuur stabiel? Omdat daar veel economische groei is.

Waarom brak in Tunesië de Arabische lente uit? Omdat een illegale straatverkoper niet meer rond kon komen en zichzelf in brand stak.

...
Ja, maar daar was ik niet bij. Hier ben ik zelf bij :)
pi_159109396
quote:
Whollaaaaf!
pi_159109509

Prins Ali _O-
pi_159109814
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 21:32 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja, maar daar was ik niet bij. Hier ben ik zelf bij :)
Het kan helpen om je over het goeie druk te maken.

Als na 2000 jaar 'brood en spelen' nog steeds werkt, dan is dat op zichzelf dus gewoon hoe de dingen werken. Dan heeft het dus geen zin om je dáárover druk te maken, zoals die Romeinse dichter ook deed, maar kun je maar beter gewoon hopen dat er nog lange tijd genoeg 'brood en spelen' zullen zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2016 21:49:32 ]
pi_159109852
quote:
Cadeautje voor Merkel: Bus vol vluchtelingen
Rob Savelberg
Berlijn -

Angela Merkel krijgt donderdagavond letterlijk een bus vol Syrische vluchtelingen cadeau. De kanselier had er niet om gevraagd, maar een Beierse bestuurder was de problemen zo zat, dat hij 31 asielzoekers pal voor de Bondskanselarij afzet.

Al in oktober had provinciebestuurder Peter Dreier met zijn provocatie gedreigd. Hij belde persoonlijk naar Merkels kantoor: als hij niet meer hulp zou krijgen voor de opvang, dan zou hij de vluchtelingen persoonlijk bij haar komen brengen.

„Als Duitsland een miljoen vluchtelingen opneemt, dan krijg ik er in mijn regio volgens de statistieken 1800. Die neem ik op. De rest stuur ik naar Berlijn”, aldus Dreier, politicus van de onafhankelijke ’Freie Wähler’. „Ik doe dit omdat ik vind dat de samenleving en de openbare veiligheid in gevaar is.”

Vandaag was het zover. „Ik wil een signaal geven. We moeten de zorgen van de burgers serieus nemen”, zo verwoordt Dreier zijn actie. „Alle asielzoekers wisten van het plan en gaan ermee akkoord.” In Berlijn kunnen ze een ander onderkomen vinden.

De Beierse premier Seehofer vindt de provocatie wel een goed idee. Logisch, want als baas van de conservatieve regeringspartij CSU wil Seehofer maximaal 200.000 asielzoekers Duitsland binnenlaten. De Zuid-Duitse deelstaat Beieren wil de Bondsrepubliek bij het Hooggerechtshof aanklagen omdat de Duitse grenzen niet meer goed beschermd worden.

Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)vluchtelingen__.html
pi_159109908
Lol

pi_159109933
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 21:38 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Whollaaaaf!
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_159109948
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 20:21 schreef Walterwhite64 het volgende:

[..]

Dat wil ik ook weleens weten. Kom zelf uit dat jaar dus heb geen idee wat er toen allemaal gebeurde.
Het boek zelf komt uit 1948...

Uit mijn herinnering:
- verplicht staatsnieuws kijken;
- verbod op het niet geloven van het staatsnieuws (op straffe van marteling);
- wanneer historische gebeurtenissen werden gewijzigd een verbod op het geloven van de vroegere gebeurtenis;
- verplicht aanhanger zijn van de enige politieke partij;
- niet slecht praten of denken over de leider;
- verplicht naar de activiteiten die de politieke partij organiseerde;
- het werk doen wat je door de politieke partij werd opgedragen;
- verplicht de nieuwe taal spreken die de politieke had bedacht...

Bij weigering volgde marteling, hersenspoeling en/of de dood.
pi_159109965
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 21:49 schreef Igen het volgende:

[..]

Het kan helpen om je over het goeie druk te maken.

Als na 2000 jaar 'brood en spelen' nog steeds werkt, dan is dat op zichzelf dus gewoon hoe de dingen werken. Dan heeft het dus geen zin om je dáárover druk te maken, zoals die Romeinse dichter ook deed, maar kun je maar beter gewoon hopen dat er nog lange tijd genoeg 'brood en spelen' zullen zijn.
Het welzijn en de welvaart wordt straks afgebroken als die stroom aan blijft houden. En ik zie er voorlopig ook nog geen eind aan komen omdat men dus achter de tablet, TV en smartphone zit vastgeroest. Die brood en spelen worden de ondergang van Europa. Iedereen is getuige.
pi_159110016
Merkel muss weg

Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_159110025
quote:
Gek genoeg vind ik dit dus weer geen humor. Maar kan aan mij liggen O-)
pi_159110146
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 21:56 schreef maryen65 het volgende:
Merkel muss weg

[ afbeelding ]
Ik ga. :)
pi_159110310
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 19:42 schreef Hathor het volgende:

[..]

Kwam net dit "pareltje" tegen:

pi_159110315
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 21:59 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik ga. :)
Echt? Is mij te ver
pi_159110401
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 22:04 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Echt? Is mij te ver
Nee, lul maar wat.
Maar wie weet.... moet Berlijn sowieso nog eens bezoeken.
pi_159110419
quote:
Handig dit gedrag. De eerste overwinning voor de islam is binnen. Een verderfelijke westerse feestdag met alcohol en losbandigheid gaat niet door.
pi_159110420
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 21:54 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het welzijn en de welvaart wordt straks afgebroken als die stroom aan blijft houden. En ik zie er voorlopig ook nog geen eind aan komen omdat men dus achter de tablet, TV en smartphone zit vastgeroest. Die brood en spelen worden de ondergang van Europa. Iedereen is getuige.
Nee, het is net andersom. Door de tegenvallende economie gaan mensen een uitleg zoeken in dat het wel allemaal door de asielzoekers of door wat dan ook zal komen.

In Nederland is de PVV vooral populair in lelijke schijtsteden zoals Rotterdam, Helmond en Den Helder en niet in bijv. Amsterdam terwijl daar zeker zo veel allochtonenproblematiek is.

In Duitsland zijn de AfD en de NPD vooral populair op het Oost-Duitse platteland, waar de werkloosheid hoog is en iedereen (vooral vrouwen) met meer dan twee hersencellen vandaan verhuist.

In Nederland is de komst van de vluchtelingen een probleem omdat er pas geleden nog bezuinigd is en het begrotingstekort na 7 jaar crisis nog steeds maar net onder de 3% is gekomen.

In Duitsland zal het wel loslopen, het overschot van vorig jaar is omhoog bijgesteld tot 12 miljard en daarvoor kun je een hoop vluchtelingen helpen.
pi_159110600
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 22:07 schreef Igen het volgende:

[..]

Nee, het is net andersom. Door de tegenvallende economie gaan mensen een uitleg zoeken in dat het wel allemaal door de asielzoekers of door wat dan ook zal komen.

In Nederland is de PVV vooral populair in lelijke schijtsteden zoals Rotterdam, Helmond en Den Helder en niet in bijv. Amsterdam terwijl daar zeker zo veel allochtonenproblematiek is.

In Duitsland zijn de AfD en de NPD vooral populair op het Oost-Duitse platteland, waar de werkloosheid hoog is en iedereen (vooral vrouwen) met meer dan twee hersencellen vandaan verhuist.

In Nederland is de komst van de vluchtelingen een probleem omdat er pas geleden nog bezuinigd is en het begrotingstekort na 7 jaar crisis nog steeds maar net onder de 3% is gekomen.

In Duitsland zal het wel loslopen, het overschot van vorig jaar is omhoog bijgesteld tot 12 miljard en daarvoor kun je een hoop vluchtelingen helpen.
Rotterdam een lelijke schijtstad noemen. :')

Ik ben klaar met jou. :{w

Oh.. nog wel 1 ding... waarom moet je PVV-er zijn om te vinden dat het afgelopen moet zijn met het binnenhalen van honderdduizenden kanslozen met een totaal afwijkende cultuur als de onze wat overal zorgt voor grote problemen?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2016 22:15:32 ]
  donderdag 14 januari 2016 @ 22:13:12 #282
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_159110636
eerst waren het de Joden in Duitsland en nu zijn het de Moslims.
Duitsers weten ook niet wat ze willen.
  donderdag 14 januari 2016 @ 22:14:23 #283
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_159110676
quote:

[..]

de haat komt ook omdat die mensen in het dagelijks leven te maken met kansarme moslims die hun buurt terroriseren.
pi_159110699
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 22:11 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Rotterdam een lelijke schijtstad noemen. :')

Ik ben klaar met jou. :{w
Ja ontken het maar.

Ongetwijfeld zullen mensen in Den Helder en Helmond ook zeggen dat hun stad supertof is en dat Wilders gelijk heeft en dat Amsterdammers arrogante niksnutten zijn die 'het allemaal niet begrijpen' enzo.

Dat is gewoon een soort van Stockholm-syndroom.
pi_159110728
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 22:14 schreef KingRadler het volgende:

[..]

de haat komt ook omdat die mensen in het dagelijks leven te maken met kansarme moslims die hun buurt terroriseren.
Dat gebeurt in Rotterdam heus niet meer dan in Amsterdam, en in Helmond niet meer dan in Groningen.
pi_159110756
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 22:14 schreef Igen het volgende:

[..]

Ja ontken het maar.

Ongetwijfeld zullen mensen in Den Helder en Helmond ook zeggen dat hun stad supertof is en dat Wilders gelijk heeft en dat Amsterdammers arrogante niksnutten zijn die 'het allemaal niet begrijpen' enzo.

Dat is gewoon een soort van Stockholm-syndroom.
Oh.. nog wel 1 ding... waarom moet je PVV-er zijn om te vinden dat het afgelopen moet zijn met het binnenhalen van honderdduizenden kanslozen, met een totaal afwijkende cultuur als de onze, wat overal zorgt voor grote problemen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2016 22:18:36 ]
pi_159110803
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 22:16 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Oh.. nog wel 1 ding... waarom moet je PVV-er zijn om te vinden dat het afgelopen moet zijn met het binnenhalen van honderdduizenden kanslozen met een totaal afwijkende cultuur als de onze wat overal zorgt voor grote problemen?
Dat hoeft niet.
pi_159110825
quote:

[..]

Vanaf de crisis is het slechter gegaan in NL. De zorg voor een hele hoop mensen niet meer te betalen, geen werk en we zijn er nog niet.
Nu komen er horde gelukszoekers aan en denk je dat het daardoor beter word in NL? Ik zie de zorg nog meer omhoog gaan, nog minder werk voor de jongeren, nog meer bezuinigen. Maar geld voor opvang is er wel. Goh hoe zal dat toch komen dat er veel mensen tegen die gelukszoekers zijn
  donderdag 14 januari 2016 @ 22:20:49 #289
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_159110871
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 22:19 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Vanaf de crisis is het slechter gegaan in NL. De zorg voor een hele hoop mensen niet meer te betalen, geen werk en we zijn er nog niet.
Nu komen er horde gelukszoekers aan en denk je dat het daardoor beter word in NL? Ik zie de zorg nog meer omhoog gaan, nog minder werk voor de jongeren, nog meer bezuinigen. Maar geld voor opvang is er wel. Goh hoe zal dat toch komen dat er veel mensen tegen die gelukszoekers zijn
Dat vluchtelingen onze economische problemen niet beter maken, lijkt me vrij duidelijk.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  donderdag 14 januari 2016 @ 22:21:39 #290
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_159110889
er zijn ook veel Moslims die op de PVV stemmen die een enorme hekel hebben aan een bepaalde groep Moslims die zich niet aanpassen aan de maatschappij.
pi_159110966
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 22:20 schreef Perrin het volgende:

[..]

Dat vluchtelingen onze economische problemen niet beter maken, lijkt me vrij duidelijk.
Daarom... Ik ga dan ook niet meer met Igen in discussie.
pi_159111096
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 22:19 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Ja.

Alleen is het niet zo dat er vanwege de asielzoekers op de zorg is bezuinigd. Daarvoor is alleen al de volgorde in de tijd verkeerd.

Daarnaast las ik net dat de economie in Nederland met 2% is gegroeid. Het gaat dus weer de goeie kant op, alleen is het voor zover ik weet altijd zo dat de arbeidsmarkt wat achter de feiten aan loopt. Maar dat komt nog wel, dus ik wed dat de grote onvrede wel weer overwaait.
pi_159111165
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 22:24 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Daarom... Ik ga dan ook niet meer met Igen in discussie.
pi_159111222
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 22:29 schreef Igen het volgende:

[..]

Ja.

Alleen is het niet zo dat er vanwege de asielzoekers op de zorg is bezuinigd. Daarvoor is alleen al de volgorde in de tijd verkeerd.

Daarnaast las ik net dat de economie in Nederland met 2% is gegroeid. Het gaat dus weer de goeie kant op, alleen is het voor zover ik weet altijd zo dat de arbeidsmarkt wat achter de feiten aan loopt. Maar dat komt nog wel, dus ik wed dat de grote onvrede wel weer overwaait.
Je snapt toch wel dat het nogal gek is om alles kapot te bezuinigen maar tegelijkertijd te stellen dat we 200.000 vluchtelingen van vanalles kunnen voorzien.
pi_159111230
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 22:29 schreef Igen het volgende:

[..]

Ja.

En wanneer merkt de gewone mens iets van die groei? Ik denk volgend jaar als de verkiezingen er aan komen.
Ik zeg ook niet dat er vanwege de gelukszoekers op zorg is bezuinigd. Het is en en. Mensen die aan de onderkant van de samenleving leven zijn straks weer de klos
pi_159111377
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 22:33 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Je snapt toch wel dat het nogal gek is om alles kapot te bezuinigen maar tegelijkertijd te stellen dat we 200.00 vluchtelingen van vanalles kunnen voorzien.
Ja, dat snap ik, en daarom neem ik het m.n. het Kabinet Rutte I (met Wilders' gedoogsteun) hun beleid ook zeer kwalijk. Door destijds steeds te wachten op tegenvallende cijfers en dan een beetje maar niet genoeg te hervormen en dan weer te wachten op tegenvallende cijfers hebben ze het consumentenvertrouwen en de economie ernstig geschaad.

En dan kan zo'n vluchtelingencrisis er niet meer bij.
pi_159111521
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 22:36 schreef Igen het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik, en daarom neem ik het m.n. het Kabinet Rutte I (met Wilders' gedoogsteun) hun beleid ook zeer kwalijk. Door destijds steeds te wachten op tegenvallende cijfers en dan een beetje maar niet genoeg te hervormen en dan weer te wachten op tegenvallende cijfers hebben ze het consumentenvertrouwen en de economie ernstig geschaad.

En dan kan zo'n vluchtelingencrisis er niet meer bij.
Dat weet ik allemaal niet dus daar zal ik verder geen uitspraken over doen.
Het ging mij er meer om dat jij een punt leek te bestrijden die helemaal niemand maakt. ;)
pi_159112542
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 20:14 schreef Igen het volgende:

[..]

Als 'ie de moslims maar in de gaskamer stopt? :?

En dat omdat er in één kleine gemeente een karnevalsvereniging zegt dat ze niet aan de veiligheidsregels kunnen voldoen?
Als het zo door gaat is de nieuwe Hitler een radicale islamiet die de leiding neemt over het chaotische zooitje dat de Europese grenzen over is gewandeld. Jodenhaat en homohaat is onder de fascistische islamieten ook net zo populair als onder Hitler.
  donderdag 14 januari 2016 @ 23:12:21 #299
440653 BarryOSeven
pi_159112841
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 21:53 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Het boek zelf komt uit 1948...

Uit mijn herinnering:
- verplicht staatsnieuws kijken;
- verbod op het niet geloven van het staatsnieuws (op straffe van marteling);
- wanneer historische gebeurtenissen werden gewijzigd een verbod op het geloven van de vroegere gebeurtenis;
- verplicht aanhanger zijn van de enige politieke partij;
- niet slecht praten of denken over de leider;
- verplicht naar de activiteiten die de politieke partij organiseerde;
- het werk doen wat je door de politieke partij werd opgedragen;
- verplicht de nieuwe taal spreken die de politieke had bedacht...

Bij weigering volgde marteling, hersenspoeling en/of de dood.
Vergeet de Two Minutes Hate niet :P , verplicht de tegenstanders haten
pi_159113078
Berichtgeving van de ARD Tagesthemen van vanavond 22:15
Slecht 0,5% van de syrische vluchtelingen in Keulen wordt van strafbare feiten verdacht. Van de Noord-afrikaanse vluchtelingen echter 40%. Het vermoeden is dat het vooral om criminelen gaat die op de vlucht zijn voor vervolging vanwege het plegen van strafbare feiten in hun eigen land.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_159113420
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 23:19 schreef Digi2 het volgende:
Berichtgeving van de ARD Tagesthemen van vanavond 22:15
Slecht 0,5% van de syrische vluchtelingen in Keulen wordt van strafbare feiten verdacht. Van de Noord-afrikaanse vluchtelingen echter 40%. Het vermoeden is dat het vooral om criminelen gaat die op de vlucht zijn voor vervolging vanwege het plegen van strafbare feiten in hun eigen land.
Die percentages zijn echt nutteloos en alleen bedoeld om die rest "okay" te doen lijken. Echter, als je de lat om te bepalen of iemand "okay" is legt bij het niet plegen van strafbare feiten tijdens een enkele avond leg je de lat wel heel laag.

0.5% en 40% zijn trouwens beide hoog. Sterker nog, 40% is compleet van de pot gerukt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')