Op het schavot ermee.quote:Op woensdag 13 januari 2016 06:52 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Hoogverraad in zijn puurste vorm.
Kun je je reserve AK47 niet afstaan aan haar?quote:Op woensdag 13 januari 2016 07:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is al veel langer bezig maar onder tapijt geschoven.
Ik ga AK-47 regelen voor mijn vrouw.
Wilde er eerst niet aan maar op straat wordt het gevaarlijker dan mijn muts met zo'n ding.quote:Op woensdag 13 januari 2016 08:01 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Kun je je reserve AK47 niet afstaan aan haar?
Waarom zouden we geld verspillen om ze op te sluiten, we moeten in Europees verband regelen dat we ze direct buiten Europa zetten. Eerst vingerdrukken afnemen voor betere identificatie als ze toch weer terug komenquote:Op woensdag 13 januari 2016 07:37 schreef MakkieR het volgende:
Geen idee of het relevant is tot dit onderwerp, maar als het zover duidelijk is dat het hier gaat om criminele vluchtelingen, is het dan niet verstandig om deze vluchtelingen op te sluiten in de vele gevangeniscomplexen dat Nederland rijk is. Daar zouden de vluchtelingen ook bij kunnen die zich schuldig maken aan het wegpesten van homoseksuele vluchtelingen wat het nieuws bericht.
Het zijn vluchtelingen, dus zij vallen niet onder het Nederlands recht, gooi daar snelrecht overheen zodat een vluchteling het niet in zijn hoofd haalt zich hier te misdragen. Je gaat namelijk als Nederlander ook de bak in als je je misdraagt, maar als vluchteling net iets sneller. .
Amen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:40 schreef yukon het volgende:
[..]
Europeanen, de nieuwe indianenDat er mensen verhuizen naar een ander land om daar te werken en een nieuw bestaan op te bouwen, dat is van alle tijden. Maar dat je als regering zoiets nastreeft en er beleid op maakt, dat is toch wel iets heel anders.
Ze zegt ook nog 's dat Duitsers dan geen meerderheid zullen zijn in Duitsland. Oftewel, het is helemaal niet de bedoeling dat al die nieuwe mensen zich Duits gaan voelen of gaan inburgeren of gaan bijdragen aan de samenleving.
Op dat moment, dus met allerlei verschillende mensen met allerlei verschillende afkomsten die langs elkaar leven, die niets met elkaar te maken willen hebben, elk groepje in hun eigen wijkje, dan is zoiets als een "vaderland" compleet stuk.
Dan voel je je ook niet meer verbonden met je volk, je familie en je gezin. Dan ben je echt alleen nog maar alleen op de wereld. Net zoals deze politica die vanuit haar vakantiehuisje op de Bahama's of haar appartementje in New York neerkijkt op al die mensen in Duitsland, helemaal eenzaam en alleen en zich ook totaal niet verbonden voelt met haar vaderland en haar familie.
Want een federaal Europa is niet haalbaar als iedereen zich maar frans, duits, hongaars of nederlands blijft voelen.
Wel jammer dat je tegenwoordig geen patriot meer mag zijn, want het zijn de bloed, zweet en tranen van onze voorouders die hier eeuwenlang de grond in is gesijpeld om dit stukje land op de zee te veroveren en een land op te bouwen. En voor onze vrijheid hebben gevochten tegen de duitsers, engelsen, fransen, spanjaarden, vikingen, romeinen, enzovoort. Die vrijheid die nu heel achterbaks via een federaal Europa ons stukje bij beetje wordt afgenomen...
Doet mij denken aan gek nieuws uit Zweden wat ik laatst las.quote:Op woensdag 13 januari 2016 03:52 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niets nieuws, in 1995 mocht je al geen Nederlands vlaggetje meer op je bomberjack dragen, want dan was je een vuige racist.
[..]
Zo vertelde een 6-jarig jongetje op mijn werk mij laatst dat hij zijn zus (van 22) wel even zou slaan als zij strakke kleding droeg.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:46 schreef Achterhoker het volgende:
Bij deze mensen gaat het al mis in de opvoeding. Van huis uit leren deze mensen al dat een vrouw niets te zeggen heeft. Een moeder heeft daar weinig in te brengen in de opvoeding van een kind. Je mag er vaak niet eens zelf bepalen met wie je trouwt en je moet een hoofddoek op als vrouw. Wanneer men dit jaren achtereen meemaakt ga je dat vanzelf normaal vinden. Vervolgens komt men hier en blijkt het dat dit gigantisch botst. Naar een juf bijvoorbeeld wordt niet of nauwelijks geluisterd.
En dit is weer een van de vele problemen die absoluut besproken moet worden. Hoe ga je honderdduizenden jonge gasten die met zo'n cultuur zijn opgegroeid dit nog bijbrengen? En begin nou niet dat vrouwen hier nog steeds niet altijd gelijk zijn. We zijn hier al een aantal eeuwen en wat feministische golven verder in de gelijkheid tussen man en vrouw vergeleken met de mensen aldaar. Dat verschil is gigantisch.
Kan me niet voorstellen dat die zus dan niet even terugmept.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:52 schreef Allyo het volgende:
[..]
Zo vertelde een 6-jarig jongetje op mijn werk mij laatst dat hij zijn zus (van 22) wel even zou slaan als zij strakke kleding droeg.
Ach, zo vertelde een aantal jaar geleden een 7 jarige hier dat hij zijn moeder zou slaan als hij zijn zin niet zou krijgen. Hij zou zelfs mij wel een lesje leren als hij zijn zin niet kreeg, maar toen ik hem eens aankeek met een wtf blik dimde hij wel in. Moet wel zeggen dat ik daarna mijn zoon verboden heb daar nog thuis te komen. En het jongetje in kwestie verder poeslief was in mijn huis.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:52 schreef Allyo het volgende:
[..]
Zo vertelde een 6-jarig jongetje op mijn werk mij laatst dat hij zijn zus (van 22) wel even zou slaan als zij strakke kleding droeg.
Dit is niet goed voor mijn bloeddruk.quote:
Dat zal er ook zeker bij een aantal kinderen mee te maken hebben. Ook in niet-moslimgezinnen kan er fysiek geweld gebruikt worden. Maar ik heb niet het idee dat dit jongetje in een asogezin woont. Daarom vond ik het ook zo typisch, ik had het bij hen gewoon niet verwacht. Ik zie ook het verschil tussen jongens en meisjes binnen andere gezinnen, broer wordt bijvoorbeeld regelmatig met de auto gebracht naar ons, terwijl zijn tweelingzus moet lopen. Een collega van mij is meerdere keren bespuugd.quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:03 schreef erodome het volgende:
[..]
Ach, zo vertelde een aantal jaar geleden een 7 jarige hier dat hij zijn moeder zou slaan als hij zijn zin niet zou krijgen. Hij zou zelfs mij wel een lesje leren als hij zijn zin niet kreeg, maar toen ik hem eens aankeek met een wtf blik dimde hij wel in. Moet wel zeggen dat ik daarna mijn zoon verboden heb daar nog thuis te komen. En het jongetje in kwestie verder poeslief was in mijn huis.
Is meer een aso/lowlife probleem dan wat anders.
Heb dit soort onzin nog nooit gehoord van mensen/kinderen uit normale gezinnen, geen lowlife gedoe.
Ik heb wel wat begrip voor dit soort zaken. Vind het als vrouw zijnde ook een beetje dubbel dat nu ineens aanranding zo ernstig opgevat wordt terwijl ik al die tijd heb geleefd met het feit dat het amper serieus genomen werd.quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:07 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Ondertussen op joop.nl:
http://www.joop.nl/opinie(...)ing-of-massahysterie
Een vrouwelijke journaliste schrijft dit. En je ziet meer van dit soort artikelen.
Het feit dat overblijft is toch echt: "de vrouwen hebben zelf aangifte gedaan in Keulen"
Punt.
Niet witte racistische mannen, maar vrouwen.
Linkse policor dames zullen antwoorden: Maar: al die andere keren werden vrouwen ook wel aangerand, maar toen waren de daders wit.
En als de daders wit zijn, heeft het geen zin om aangifte te doen, want dan gelooft de politie je niet.
Het komt in het geheel niet overeen met mijn persoonlijke ervaring, maar ik woon dan ook niet in een lowlife omgeving. De lowlife in mijn omgeving is de uitzondering.quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:13 schreef Allyo het volgende:
[..]
Dat zal er ook zeker bij een aantal kinderen mee te maken hebben. Ook in niet-moslimgezinnen kan er fysiek geweld gebruikt worden. Maar ik heb niet het idee dat dit jongetje in een asogezin woont. Daarom vond ik het ook zo typisch, ik had het bij hen gewoon niet verwacht. Ik zie ook het verschil tussen jongens en meisjes binnen andere gezinnen, broer wordt bijvoorbeeld regelmatig met de auto gebracht naar ons, terwijl zijn tweelingzus moet lopen. Een collega van mij is meerdere keren bespuugd.
Ik ken iemand die in de kinderopvang werkt en zij geeft ook aan dat zelfs bij de allerkleinsten de jongetjes die islamitisch zijn opgevoed naar niemand luisteren en ook hun moeder de baas zijn.
Toch zijn de meningen onder vrouwen net zo verdeeld als onder mannen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:25 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik heb wel wat begrip voor dit soort zaken. Vind het als vrouw zijnde ook een beetje dubbel dat nu ineens aanranding zo ernstig opgevat wordt terwijl ik al die tijd heb geleefd met het feit dat het amper serieus genomen werd.
Het lijkt vooral zo erg te zijn omdat de "ander" het doet. Dat stuit mij ook wel een beetje tegen de borst.
Al jaren vechten mensen tegen het probleem van een mate van acceptatie voor seksueel geweld. En nu ineens is het een groot probleem volgens iedereen, maar dan echt alleen als "buitenlanders" het doen? In dezelfde adem wordt ander seksueel geweld weggewuifd, want als iemand van de "eigen" groep het doet is het anderssssssssssssssssss.
Dat is best wel een beetje frustrerend te noemen. Ik hoop vooral dat deze ellende ertoe leidt dat ook dat andere eens wat serieuzer genomen wordt, maar ik heb weinig hoop als ik de discussie zie.
Ge-wat!? Victim-blaming is back, I see.quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:34 schreef Grems het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jonge vrouwen hebben een vrij voorspelbaar patroon wat politieke voorkeur betreft, dan moeten ze ook niet zeuren op het moment dat ze in alle gaten gediversifieerd worden.
Ook ik woon niet in een lowlife omgeving, ik snap ook niet helemaal waar je dat uit hebt geconcludeerd. Natuurlijk zie ik ook gezinnen waar het 'normaal' gaat, dat zijn dan misschien de modernere gezinnen. Maar ook de andere kant zie ik en hoor ik en dat heeft mijns inziens met de denkwijze en opvoeding te maken die Achterhoker benoemde.quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:27 schreef erodome het volgende:
[..]
Het komt in het geheel niet overeen met mijn persoonlijke ervaring, maar ik woon dan ook niet in een lowlife omgeving. De lowlife in mijn omgeving is de uitzondering.
Wat ik zie is juist dat moeder in dat soort gezinnen heer en meester is thuis, die wordt gerespecteerd en wordt zonder omwegen naar geluisterd (en wee het kind dat dat niet doet).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |