Ook NRC, maar van vandaag: Duitse agente slaat alarm over agressie door migrantenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 22:01 schreef Igen het volgende:
Was dit artikel al gepost?
Het nieuwe Duitsland
Het is een wat langer artikel dus ik copy-paste 'm niet in z'n geheel, en er is niet echt een inleiding die de clou al verraadt, maar het is het lezen wel waard vind ik.
Volgende topic in de reeks moet maar als titel hebben: Waar de beerput open gaat.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:55 schreef trabant het volgende:
[..]
Ook NRC, maar van vandaag: Duitse agente slaat alarm over agressie door migranten
In de inleiding heb ik al poco-bingo.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:55 schreef trabant het volgende:
[..]
Ook NRC, maar van vandaag: Duitse agente slaat alarm over agressie door migranten
Het is echt overal in west-Europa dezelfde totale aids.quote:Politieagente Tania Kambouri publiceerde vlak voor de aanrandingen in Keulen de bestseller: Deutschland im Blaulicht. Daarin hekelt ze een cultuur van „wegkijken, verdringen, negeren” en constateert ze dat de meeste collega’s bij de politie hun mond houden uit angst als rechtse racist weggezet te worden.
En de fipo mag wel eens met wat actuele samenvattingen worden aangevuld.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:57 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Volgende topic in de reeks moet maar als titel hebben: Waar de beerput open gaat.
IK geloof niet dat ik veel duidelijker kan zijn dan ik in die bewuste post al heb aangegeven.quote:
Walgelijkquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
IK geloof niet dat ik veel duidelijker kan zijn dan ik in die bewuste post al heb aangegeven.
Je hebt er nog steeds niks van begrepen he? Wat ben jij nou voor blind paard man? Lees de laatste zin van die post nou nog eens rustig.quote:
Er zit hier echt een stel enorme debielen te reageren. Ben bang dat we die maar gewoon moeten negeren als ze niet eens de moeite nemen te lezen of überhaupt na te denken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je hebt er nog steeds niks van begrepen he? Wat ben jij nou voor blind paard man? Lees de laatste zin van die post nou nog eens rustig.
Het begint er wel op te lijken ja.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:20 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Er zit hier echt een stel enorme debielen te reageren. Ben bang dat we die maar gewoon moeten negeren als ze niet eens de moeite nemen te lezen of überhaupt na te denken.
Beetje met geweld dreigenquote:Op woensdag 13 januari 2016 00:14 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je hebt er nog steeds niks van begrepen he? Wat ben jij nou voor blind paard man? Lees de laatste zin van die post nou nog eens rustig.
Collectief schuldgevoel overgehouden aan WO2, we hadden allemaal zoiets van dit nooit meer, dus vanaf nu alleen nog maar policor. Nou, dat gaat dus niet werken met die instroom van paupers uit Afrika en het M-O.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
In de inleiding heb ik al poco-bingo.
[..]
Het is echt overal in west-Europa dezelfde totale aids.
Ok, ik schaar jou voor het gemak vanaf nu meteen in de categorie riazop, das ook zo'n dorpsgek waar ik niet meer op reageer.quote:
Wil jij mij niet meer quoten?quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ok, ik schaar jou voor het gemak vanaf nu meteen in de categorie riazop, das ook zo'n dorpsgek waar ik niet meer op reageer.
Tijd voor totale blitzkrieg tegen de islam! Of nie dan jonguh?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
In de inleiding heb ik al poco-bingo.
[..]
Het is echt overal in west-Europa dezelfde totale aids.
Als jij daar behoeft aan hebt.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Tijd voor totale blitzkrieg tegen de islam! Of nie dan jonguh?
Europeanen, de nieuwe indianenquote:
Dat laatste stukje slaat de spijker op zijn kop, het is net of patriotisme tegenwoordig een ziekte is. Ik heb nooit patriottische gevoelens gehad, maar de laatste tijd begint dat wel steeds meer te groeien, je hebt bijna geen andere keus door al die volksverlakkers die hier de dienst uitmaken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:40 schreef yukon het volgende:
[..]
Europeanen, de nieuwe indianenDat er mensen verhuizen naar een ander land om daar te werken en een nieuw bestaan op te bouwen, dat is van alle tijden. Maar dat je als regering zoiets nastreeft en er beleid op maakt, dat is toch wel iets heel anders.
Ze zegt ook nog 's dat Duitsers dan geen meerderheid zullen zijn in Duitsland. Oftewel, het is helemaal niet de bedoeling dat al die nieuwe mensen zich Duits gaan voelen of gaan inburgeren of gaan bijdragen aan de samenleving.
Op dat moment, dus met allerlei verschillende mensen met allerlei verschillende afkomsten die langs elkaar leven, die niets met elkaar te maken willen hebben, elk groepje in hun eigen wijkje, dan is zoiets als een "vaderland" compleet stuk.
Dan voel je je ook niet meer verbonden met je volk, je familie en je gezin. Dan ben je echt alleen nog maar alleen op de wereld. Net zoals deze politica die vanuit haar vakantiehuisje op de Bahama's of haar appartementje in New York neerkijkt op al die mensen in Duitsland, helemaal eenzaam en alleen en zich ook totaal niet verbonden voelt met haar vaderland en haar familie.
Want een federaal Europa is niet haalbaar als iedereen zich maar frans, duits, hongaars of nederlands blijft voelen.
Wel jammer dat je tegenwoordig geen patriot meer mag zijn, want het zijn de bloed, zweet en tranen van onze voorouders die hier eeuwenlang de grond in is gesijpeld om dit stukje land op de zee te veroveren en een land op te bouwen. En voor onze vrijheid hebben gevochten tegen de duitsers, engelsen, fransen, spanjaarden, vikingen, romeinen, enzovoort. Die vrijheid die nu heel achterbaks via een federaal Europa ons stukje bij beetje wordt afgenomen...
Die broer van hem ookquote:
Integratie geslaagd.quote:
quote:
Dat is natuurlijk niets nieuws, in 1995 mocht je al geen Nederlands vlaggetje meer op je bomberjack dragen, want dan was je een vuige racist.quote:Op woensdag 13 januari 2016 00:45 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat laatste stukje slaat de spijker op zijn kop, het is net of patriotisme tegenwoordig een ziekte is. Ik heb nooit patriottische gevoelens gehad, maar de laatste tijd begint dat wel steeds meer te groeien, je hebt bijna geen andere keus door al die volksverlakkers die hier de dienst uitmaken.
quote:VLAG OP MOUW?
21 november 1995, 00:00
De Nederlandse vlag op de mouw van het bomberjack is aan het begin van het nieuwe schooljaar opgekomen bij scholieren in en rond Rotterdam en Den Haag. Dat is niet toevallig ook het gebied waar de CP'86 de meeste aanhang heeft. Leden en aanhangers daarvan zijn twee, tweeënhalf jaar geleden begonnen met het dragen van vlaggetjes als symbool van nationalisme.'De jongeren die ze dragen, zijn echt niet allemaal fanatieke racisten, maar ze willen toch op de een of andere manier protesteren tegen de aanwezigheid van allochtonen. Dat grote groepen daar problemen mee hebben, is niks nieuws, maar met de vlaggetjes worden hun ideeën zichtbaar en daardoor voelen allochtone jongeren zich bedreigd.
http://www.volkskrant.nl/archief/vlag-op-mouw~a392349/
Vooral die laatste regel is tenenkrommend ja.quote:Op woensdag 13 januari 2016 03:52 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niets nieuws, in 1995 mocht je al geen Nederlands vlaggetje meer op je bomberjack dragen, want dan was je een vuige racist.
[..]
Hoogverraad in zijn puurste vorm.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |