Ja, zeg... wanneer nemen de goede PVV'ers dan eens afstand van deze excessen?quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:43 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Dan zijn het extremisten maar diezelfde logica mag niet toegepast worden op mensen die anders dan jij denken zoals aangangers van de PVV (waar ik overigens niet toe behoor), nee dan is de hele groep extremistisch.
Moet dat dan? De moslims hoeven dat van jou toch ook niet?quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, zeg... wanneer nemen de goede PVV'ers dan eens afstand van deze excessen?
Kun je gematigd zijn als PVV er? Je kan een mening hebben die er soms even op lijkt. Het zo'n groep aanhangen is niet gematigd.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
Met 'goede' PVV'ers bedoel ik natuurlijk 'gematigde' PVV'ers.
Gaan we elkaar nu echt voor de gek houden, Terry?quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:46 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Moet dat dan? De moslims hoeven dat van jou toch ook niet?
We hebben het over normaal denkend publiek. Waaronder moslims.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:46 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Jij houdt jezelf al heel goed voor de gek lijkt het.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gaan we elkaar nu echt voor de gek houden, Terry?
Over wat?quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:48 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Jij houdt jezelf al heel goed voor de gek lijkt het.
Ja, dat moet een zeer geruststellende gedachte zijn.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:48 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Jij houdt jezelf al heel goed voor de gek lijkt het.
Waar staat "beulen"?quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:45 schreef empa1010 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_beloning_uit__.html
"de beulen van Keulen'typisch de Telegraaf weer. Heb nergens afgehakte hoofden gezien maar oké, losgeslagen, respectloze goorlappen zijn het sws.
Ok, dus als ik het goed begrijp heb je normaal denkende moslims ondanks die vloedgolf aan extremisten en hun daden en een religie die fundamenteel volledig intolerant is en haaks staat op westerse normen en waarden maar een partij waar men kritiek heeft op multiculturalisme en op diezelfde religie heeft geen normaal denkende mensen. Klinkt logisch...quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:47 schreef Jaroon het volgende:
[..]
We hebben het over normaal denkend publiek. Waaronder moslims.
Er zijn normaal denkende mensen. Ook moslims. Wat is daar zo raar aan? De niet normale mensen maken deze maatschappij moeilijk.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:06 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Ok, dus als ik het goed begrijp heb je normaal denkende moslims ondanks die vloedgolf aan extremisten en hun daden en een religie die fundamenteel volledig intolerant is en haaks staat op westerse normen en waarden maar een partij waar men kritiek heeft op multiculturalisme en op diezelfde religie heeft geen normaal denkende mensen. Klinkt logisch...
Ik zag het ja, via google.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:01 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Moet je ff naar de startpagina van de Telegraaf gaan
Das zeker waarquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:30 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Ik zag het ja, via google.
Zonder alles weg te willen bagatelliseren. Het eerste beste rijmelarijtje mag in de Telegraaf.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:24 schreef 2Happy4U het volgende:
http://www.independent.co(...)racist-a6810311.html
En daar gaan we weeeeeer.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:24 schreef 2Happy4U het volgende:
Die verzuipen nog eens letterlijk in hun eigen politieke correctheid.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:24 schreef 2Happy4U het volgende:
Ja maar van JOU toch wel?quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:46 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Achterlijke beslissing weer. Ironisch genoeg loopt het zogenaamd progressieve Zweden het meest achter van alle landen in Europa. Maar goed, dat is hun probleem en zij mogen de schade incasseren.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:24 schreef 2Happy4U het volgende:
Want feiten zijn racistisch.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:24 schreef 2Happy4U het volgende:
Voorlopig draait de Zweedse economie als een dollequote:Op donderdag 14 januari 2016 15:30 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Achterlijke beslissing weer. Ironisch genoeg loopt het zogenaamd progressieve Zweden het meest achter van alle landen in Europa. Maar goed, dat is hun probleem en zij mogen de schade incasseren.
Die Zweden zijn briljant. Die zijn de proefpersonen voor het multiculti experiment in de meer extreme vorm.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:27 schreef Hathor het volgende:
Die verzuipen nog eens letterlijk in hun eigen politieke correctheid.
Wat is de definitie van normaal?quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:07 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Er zijn normaal denkende mensen. Ook moslims. Wat is daar zo raar aan? De niet normale mensen maken deze maatschappij moeilijk.
Dat land is echt verloren, te danken aan extreem links feminsme.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:27 schreef Hathor het volgende:
[..]
[..]
[..]
Die verzuipen nog eens letterlijk in hun eigen politieke correctheid.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:32 schreef riazop het volgende:
[..]
Voorlopig draait de Zweedse economie als een dolle
gristene? hahahahahaquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:45 schreef DUTCHKO het volgende:
Gaat goed met Europa.
Eens kijken wanneer de burgeroorlog uitbreekt tussen de christenen en de moslims....
Oh pardon, ik had moeten zeggen tussen de Moslims en de rest.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:46 schreef riazop het volgende:
[..]
gristene? hahahahaha
Urk komt in opstand?
Zei ik wat over de economie? Elke Europese economie draait als een dolle vergeleken met al die pauperlanden om Europa heen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:32 schreef riazop het volgende:
[..]
Voorlopig draait de Zweedse economie als een dolle
Nog meer van zulke "incidentjes" en de pleuris breekt wel ergens uit...quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:45 schreef DUTCHKO het volgende:
Gaat goed met Europa.
Eens kijken wanneer de burgeroorlog uitbreekt tussen de christenen en de moslims....
Welneequote:Op donderdag 14 januari 2016 15:47 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Oh pardon, ik had moeten zeggen tussen de Moslims en de rest.
Je bedoelt meer dat de rest zijn kop in het zand steekt?...ja dan heb je gelijk....quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:52 schreef riazop het volgende:
[..]
Welnee
Een groot deel van die "rest" spuit de welvaart uit de oren. die lachen zich dood om die verzuurde tokkies die zich roeren.
Welnee joh. Die gaan straks lekker op wintersport, terwijl "de moslims" hun kantoor mogen schoonmaken en aan de kassa bij AH zitten.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:55 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Je bedoelt meer dat de rest zijn kop in het zand steekt?...ja dan heb je gelijk....
Tot de pleuris uitbarst......quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:58 schreef riazop het volgende:
[..]
Welnee joh. Die gaan straks lekker op wintersport, terwijl "de moslims" hun kantoor mogen schoonmaken en aan de kassa bij AH zitten.
Ver-van-hun-bed-show
twitter:NOS twitterde op donderdag 14-01-2016 om 16:10:44OM in Keulen begint onderzoek naar 13 Noord-Afrikanen wegens aanranding en beroving. Al 739 vrouwen deden aangifte. https://t.co/pfzv9YmKEl reageer retweet
Hadden ze maar beter hun best moeten doen op school. Dan hadden ze ook een fatsoenlijke baan gehad zodat ze lekker op vakantie kunnen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:58 schreef riazop het volgende:
[..]
Welnee joh. Die gaan straks lekker op wintersport, terwijl "de moslims" hun kantoor mogen schoonmaken en aan de kassa bij AH zitten.
Ver-van-hun-bed-show
Waar is die welvaart dan in het land van herkomst?quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:52 schreef riazop het volgende:
[..]
Welnee
Een groot deel van die "rest" spuit de welvaart uit de oren. die lachen zich dood om die verzuurde tokkies die zich roeren.
Wat voor een eiland had je in gedachte, kijk ik eens of ik het groot genoeg acht?quote:Op donderdag 14 januari 2016 01:06 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dit concept niet goed genoeg heb uitgelegd, Het eiland dient namelijk niet voor alle vluchtelingen, maar het dient voor de criminele vluchteling (bewezen en berecht volgens snelrecht). Weet hij zich te gedragen, dan kan je deze gewoon weer plaatsen in een gewone vluchtelingenkamp. Het is belangrijk dat je een keiharde signaal uitzend naar de vluchtelingen dat we een vriendelijk volk zijn, maar je moet je aan de regels houden van de wet, want anders pakken we je keihard aan.
Eigenlijk kennen we dit ook in het gevangeniswezen waar onhandelbare gevangenen in zwaar beveiligde detentiecentra's terecht komen. Bij lichte vergrijpen zul je daar nooit terecht komen.
Boohoo, slachtofferrol showquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:58 schreef riazop het volgende:
[..]
Ver-van-hun-bed-show
739quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:14 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:NOS twitterde op donderdag 14-01-2016 om 16:10:44OM in Keulen begint onderzoek naar 13 Noord-Afrikanen wegens aanranding en beroving. Al 739 vrouwen deden aangifte. https://t.co/pfzv9YmKEl reageer retweet
Mensen die normaal doen. Dat je gewoon boodschappen kan gaan doen zonder problemen en mensen beleeft en netjes tegen je zijn bijv. En dan heb je de mensen die die niet doen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:42 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat is de definitie van normaal?
https://www.durftedenken.nl/quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:07 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Er zijn normaal denkende mensen. Ook moslims. Wat is daar zo raar aan? De niet normale mensen maken deze maatschappij moeilijk.
Man man, 739.quote:Op donderdag 14 januari 2016 16:14 schreef Houtenbeen het volgende:
Ik ben Niet van deze tijdquote:Op donderdag 14 januari 2016 16:55 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik ben curieus. Ook vrij nietszeggend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |