Ik was erg fout maar curieus.Bij jou is het ook zo'n niets zeggend antwoord.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:12 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik ben Niet van deze tijd
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lucius_Annaeus_Seneca
Bij jouw zou toch ook een naam gekomen moeten zijn of niet?
Al betwijfel ik de uitslag daar ik als men denkt die slaat linksaf ik rechtsaf ga, en als men denk die gaat links of rechtaf, ga ik midden door!
Zou kunnen. Ik denk dat je de ander aangifte laat doen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:15 schreef KingRadler het volgende:
waarom doen de mannen in Keulen geen aangifte
Kort door de beugel normaal bestaat niet, nou ja als zanggroep heeft het bestaan toch of niet?quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:30 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik was erg fout maar curieus.Bij jou is het ook zo'n niets zeggend antwoord.
Natuurlijk niet. Abnormaal kan je wel aangeven.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:31 schreef john2406 het volgende:
[..]
Kort door de beugel normaal bestaat niet, nou ja als zanggroep heeft het bestaan toch of niet?
Of is het ergens vastgelegd wat er onder verstaan wordt?
En dat ligt nog per persoon anders lijkt me wat jij bv aangeeft als abnormaal zou ik anders kunnen interpreteren.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:33 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Abnormaal kan je wel aangeven.
Zeker. Maar bijv. aso gedrag kun je zien en aantonen. Het keihard met een motor door een loopgebied rijden Is?quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:34 schreef john2406 het volgende:
[..]
En dat ligt nog per persoon anders lijkt me wat jij bv aangeeft als abnormaal zou ik anders kunnen interpreteren.
En als het een agent is?quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:35 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Zeker. Maar bijv. aso gedrag kun je zien en aantonen. Het keihard met een motor door een loopgebied rijden Is?
Dat is het hele punt niet fucktard. Het gaat erom dat mongooltjes aan beide kanten gewoon kunnen schreeuwen wat ze denken en dat er dus helemaal geen 1984 praktijken gaande zijn.quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja jeetje moeten we nu de duizenden walgelijke berichten van marokko.nl over joden, homo's etc. hier posten en dan roepen dat alle Marokkanen zo zijn?
Ik heb het gezien, niet met een motor maar op een scooter.quote:
Sorry hoor ik wist niet dat je boos werd.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat is het hele punt niet fucktard. Het gaat erom dat mongooltjes aan beide kanten gewoon kunnen schreeuwen wat ze denken en dat er dus helemaal geen 1984 praktijken gaande zijn.
Dat is aan jou. Ik heb pas zo'n figuur een klap voor zijn helm gegeven. Dat was duidelijk geen politie.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:39 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik heb het gezien, niet met een motor maar op een scooter.
Voor mij is dat hetzelfde, maar zelfs dan nog moet ik bewijzen dat het zonder reden was of niet?
Doe eens normaal Nielsch.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat is het hele punt niet fucktard. Het gaat erom dat mongooltjes aan beide kanten gewoon kunnen schreeuwen wat ze denken en dat er dus helemaal geen 1984 praktijken gaande zijn.
Probeer het eens bij meneer agent zou ik zeggen. Grapje hoor!quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:40 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat is aan jou. Ik heb pas zo'n figuur een klap voor zijn helm gegeven. Dat was duidelijk geen politie.
Bij politie ga ik er vanuit dat men iemand probeert te pakken.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:43 schreef john2406 het volgende:
[..]
Probeer het eens bij meneer agent zou ik zeggen. Grapje hoor!
Maar back on topic want we dwalen wel heel ver af.
Wat is er aan de hand met je?quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:45 schreef Nielsch het volgende:
Klopt het dat die illegale baardapen de hele dag 'hoeren neuken nooit meer werken' luisteren?
Van Corry Koningsquote:Op donderdag 14 januari 2016 17:48 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Is het een nummer? Ik ken het niet.
Ach dan steken ze toch gewoon de Rijkstag weer in de fik lukte vorige keer ook om met links af te rekenen op die manierquote:Op donderdag 14 januari 2016 10:29 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
[..]
Verbaasd dit je?
Het is niet de eerste keer dat radicale communisten, anarchisten, groenen en/of antifa intimidatie of geweld gebruiken om andere geluiden te smoren. Alles om het wereldbeeld in stand te houden.
Sinds de jaarwisseling is er een klimaat ontstaan in Duitsland waarin rechtsextremistische groepen actief jacht zijn gaan maken op buitenlanders. Bij demonstraties en/of marsen loopt het echter bijna altijd uit de hand omdat linksradicalen van mening zijn dat de vrijheid van meningsuiting en recht op demonstratie enkel voor hen opgaat.
Bij het carnaval in Brabant zou je er meer hebben. Maar dan zegt popo : had u maar niet zoveel moeten zuipen mevrouwquote:
definitie van naief.quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:44 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Bij politie ga ik er vanuit dat men iemand probeert te pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |