Klopt toch, al deden ze het maar 1 dag. Fucking vaag.quote:Op donderdag 14 januari 2016 06:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ergens denk ik t wel en hoop ik t ook. Maar Breitbart is wel een legitieme nieuws site
https://mobile.twitter.com/tele5/status/687284115884867586quote:Op donderdag 14 januari 2016 06:42 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Klopt toch, al deden ze het maar 1 dag. Fucking vaag.
Prima manier om de samenleving daar verder te polariserenquote:Op donderdag 14 januari 2016 09:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
https://mobile.twitter.com/tele5/status/687284115884867586
Nu van tele5 zelf. Is dus wel echt waar.
Ik dacht eerst dat het een flauwe fotoshop was, blijkt het gewoon echt te zien. Ernstig ook als de grens tussen nep en echt haast vervaagd met dit soort zaken. Ontzettend idiootquote:
Ja, dat is daar wel een heul logisch gevolg van!quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Tja en dan verbaasd zijn als er binnenkort een moskee in de fik gaat.
Dit is gewoon lekker provoceren richting het Duitse volk. Dat de minder snuggere Duitsers dit soort dingen aangrijpen om te gaan rellen kun je uittekenen. Iets met risicoanalyse.quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, dat is daar wel een heul logisch gevolg van!
Verbaasd dit je?quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:20 schreef Eufonie het volgende:
Beschimpft, belästigt und bedrängt: Die 26-jährige Selina aus Koblenz berichtete vergangene Woche von den Übergriffen, die sie in der Silvesternacht in Köln am eigenen Leib erfahren hatte. Danach wurde sie im Internet massiv angefeindet. http://www.swr.de/landess(...)4/1w1qteu/index.html
A woman, who came forward and told her story of being sexually assaulted in Cologne, Germany, on New Years Eve, was victimized a second time after an Internet video gave out her identity and suggested her account of the attack was anti-Muslim propaganda. She tells SWR Fernsehen she became frightened, wondering, “What if someone sees who believes it or has a radical background?” She began getting threatening calls at work and people were attacking her on Facebook as a racist and a right-winger.
Meen je niet
Het zou mij erg verbazen als er een moskee in de fik gaat waarbij de dader zegt van 'ja, komt door die ene dag dat Tele5 probeerde een ludiek logo te hebben'.quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Tja en dan verbaasd zijn als er binnenkort een moskee in de fik gaat.
Jij vindt het ludiek, maar in steden als Leipzig en Dresden zijn er vast weer een boel Duitsers die daar anders over denken.quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:38 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het zou mij erg verbazen als er een moskee in de fik gaat waarbij de dader zegt van 'ja, komt door die ene dag dat Tele5 probeerde een ludiek logo te hebben'.
Lekker politiek correct blijvenquote:Op donderdag 14 januari 2016 10:20 schreef Eufonie het volgende:
Beschimpft, belästigt und bedrängt: Die 26-jährige Selina aus Koblenz berichtete vergangene Woche von den Übergriffen, die sie in der Silvesternacht in Köln am eigenen Leib erfahren hatte. Danach wurde sie im Internet massiv angefeindet. http://www.swr.de/landess(...)4/1w1qteu/index.html
A woman, who came forward and told her story of being sexually assaulted in Cologne, Germany, on New Years Eve, was victimized a second time after an Internet video gave out her identity and suggested her account of the attack was anti-Muslim propaganda. She tells SWR Fernsehen she became frightened, wondering, “What if someone sees who believes it or has a radical background?” She began getting threatening calls at work and people were attacking her on Facebook as a racist and a right-winger.
Meen je niet
Ze roepen allebei precies hetzelfde. De stijl zal mij eerlijk gezegd een rotzorg zijn, het gaat erom dat wat je roept kunt onderbouwen met gegeven feiten.quote:Op donderdag 14 januari 2016 01:31 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Inderdaad hij was een uitstekend politicus met goede standpunten. Geen dom geschreeuw zoals Wilders maar welbespraakt met goede argumenten en ook geen naïeve wegkijker. Geen politicus op het moment die ook maar in de buurt komt.
Je snapt toch wel dat dit een opeenstapeling is?quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:38 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het zou mij erg verbazen als er een moskee in de fik gaat waarbij de dader zegt van 'ja, komt door die ene dag dat Tele5 probeerde een ludiek logo te hebben'.
^^ Klopt helemaal. Hij is ook vakkundig uit de weg geruimd door links...quote:Op donderdag 14 januari 2016 01:31 schreef Achterhoker het volgende:
Inderdaad hij was een uitstekend politicus met goede standpunten. Geen dom geschreeuw zoals Wilders maar welbespraakt met goede argumenten en ook geen naïeve wegkijker. Geen politicus op het moment die ook maar in de buurt komt.
Kijk hoe Merkel er mee omgaat:quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:38 schreef BarryOSeven het volgende:
Het is strafbaar een vlag te bekladden...
quote:Op donderdag 14 januari 2016 11:09 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Kijk hoe Merkel er mee omgaat:
Dat mens haat Duitsland zo enorm dat ze het land bewust wil vernietigen. Ze hoort in een gesloten psychiatrische kliniek te zitten i.p.v. het land naar de ondergang te helpen!
Ik vind het een misplaatste actie, maar ik ga er voor het gemak even vanuit dat Tele5 niet dacht 'wij gaan de buitenlandse overheersers eer bewijzen', maar in plaats daarvan dacht 'we actualiseren het logo even een dagje op een ludieke wijze als verwijzing naar de vluchtelingen'.quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Jij vindt het ludiek, maar in steden als Leipzig en Dresden zijn er vast weer een boel Duitsers die daar anders over denken.
Het gaat dan ook niet enkel om deze actie mocht er iets gebeuren, het is een opeenstapeling van. Persoonlijk vind ik het nogal dom, aan welke kant van het debat je ook staat, om in de huidige sfeer dit soort grapjes uit te halen. De spanningen in Duitsland lopen toch al op de laatste tijd, na Keulen etc. Ga dan niet doelbewust olie op het vuur gooien, daar is niemand bij gebaat.
Het is gewoon een emmertje, en de politiek heeft aardig inzicht hoe vol dat emmertje zit.quote:Op donderdag 14 januari 2016 11:18 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik vind het een misplaatste actie, maar ik ga er voor het gemak even vanuit dat Tele5 niet dacht 'wij gaan de buitenlandse overheersers eer bewijzen', maar in plaats daarvan dacht 'we actualiseren het logo even een dagje op een ludieke wijze als verwijzing naar de vluchtelingen'.
Wat de mensen in Dresden er vervolgens van vinden moeten zij weten, maar als iemand dít aangrijpt om een moskee in de fik te steken lijkt me dat behoorlijk krankzinnig, aangezien er twee weken geleden in Keulen dingen gebeurden die mij meer aanleiding lijken om geweld toe te gaan passen.
Waarom zou je ook een moskee aanvallen om een logo van Tele5? Ik zou dan persoonlijk het hoofdkantoor van Tele5 aanvallen, maar goed, misschien ligt dat aan mij.
twitter:RT_com twitterde op woensdag 13-01-2016 om 22:40:043yo boy allegedly ‘gang raped’ at Norwegian refugee center https://t.co/o2rLge06BB https://t.co/bRADasYpJS reageer retweet
Mwah, die extreem-rechtse groepen maakten al een tijdje jacht op buitenlanders, soms zelfs tot de dood erop volgde. Dat is niet iets van 2016.quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:29 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
[..]
Verbaasd dit je?
Het is niet de eerste keer dat radicale communisten, anarchisten, groenen en/of antifa intimidatie of geweld gebruiken om andere geluiden te smoren. Alles om het wereldbeeld in stand te houden.
Sinds de jaarwisseling is er een klimaat ontstaan in Duitsland waarin rechtsextremistische groepen actief jacht zijn gaan maken op buitenlanders. Bij demonstraties en/of marsen loopt het echter bijna altijd uit de hand omdat linksradicalen van mening zijn dat de vrijheid van meningsuiting en recht op demonstratie enkel voor hen opgaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |