abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159110310
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 19:42 schreef Hathor het volgende:

[..]

nou whoopie, wat word er een carnaval gevierd in Utrecht.
Kwam net dit "pareltje" tegen:

pi_159110315
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 21:59 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik ga. :)
Echt? Is mij te ver
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_159110401
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 22:04 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Echt? Is mij te ver
Nee, lul maar wat.
Maar wie weet.... moet Berlijn sowieso nog eens bezoeken.
pi_159110419
quote:
15s.gif Op donderdag 14 januari 2016 18:40 schreef empa1010 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)gst_na_Keulen__.html
Aha, zo gaat dat dan maar... toegeven aan terreur.
Handig dit gedrag. De eerste overwinning voor de islam is binnen. Een verderfelijke westerse feestdag met alcohol en losbandigheid gaat niet door.
pi_159110420
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 21:54 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het welzijn en de welvaart wordt straks afgebroken als die stroom aan blijft houden. En ik zie er voorlopig ook nog geen eind aan komen omdat men dus achter de tablet, TV en smartphone zit vastgeroest. Die brood en spelen worden de ondergang van Europa. Iedereen is getuige.
Nee, het is net andersom. Door de tegenvallende economie gaan mensen een uitleg zoeken in dat het wel allemaal door de asielzoekers of door wat dan ook zal komen.

In Nederland is de PVV vooral populair in lelijke schijtsteden zoals Rotterdam, Helmond en Den Helder en niet in bijv. Amsterdam terwijl daar zeker zo veel allochtonenproblematiek is.

In Duitsland zijn de AfD en de NPD vooral populair op het Oost-Duitse platteland, waar de werkloosheid hoog is en iedereen (vooral vrouwen) met meer dan twee hersencellen vandaan verhuist.

In Nederland is de komst van de vluchtelingen een probleem omdat er pas geleden nog bezuinigd is en het begrotingstekort na 7 jaar crisis nog steeds maar net onder de 3% is gekomen.

In Duitsland zal het wel loslopen, het overschot van vorig jaar is omhoog bijgesteld tot 12 miljard en daarvoor kun je een hoop vluchtelingen helpen.
pi_159110600
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 22:07 schreef Igen het volgende:

[..]

Nee, het is net andersom. Door de tegenvallende economie gaan mensen een uitleg zoeken in dat het wel allemaal door de asielzoekers of door wat dan ook zal komen.

In Nederland is de PVV vooral populair in lelijke schijtsteden zoals Rotterdam, Helmond en Den Helder en niet in bijv. Amsterdam terwijl daar zeker zo veel allochtonenproblematiek is.

In Duitsland zijn de AfD en de NPD vooral populair op het Oost-Duitse platteland, waar de werkloosheid hoog is en iedereen (vooral vrouwen) met meer dan twee hersencellen vandaan verhuist.

In Nederland is de komst van de vluchtelingen een probleem omdat er pas geleden nog bezuinigd is en het begrotingstekort na 7 jaar crisis nog steeds maar net onder de 3% is gekomen.

In Duitsland zal het wel loslopen, het overschot van vorig jaar is omhoog bijgesteld tot 12 miljard en daarvoor kun je een hoop vluchtelingen helpen.
Rotterdam een lelijke schijtstad noemen. :')

Ik ben klaar met jou. :{w

Oh.. nog wel 1 ding... waarom moet je PVV-er zijn om te vinden dat het afgelopen moet zijn met het binnenhalen van honderdduizenden kanslozen met een totaal afwijkende cultuur als de onze wat overal zorgt voor grote problemen?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2016 22:15:32 ]
  donderdag 14 januari 2016 @ 22:13:12 #282
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_159110636
eerst waren het de Joden in Duitsland en nu zijn het de Moslims.
Duitsers weten ook niet wat ze willen.
  donderdag 14 januari 2016 @ 22:14:23 #283
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_159110676
quote:

[..]

de haat komt ook omdat die mensen in het dagelijks leven te maken met kansarme moslims die hun buurt terroriseren.
pi_159110699
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 22:11 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Rotterdam een lelijke schijtstad noemen. :')

Ik ben klaar met jou. :{w
Ja ontken het maar.

Ongetwijfeld zullen mensen in Den Helder en Helmond ook zeggen dat hun stad supertof is en dat Wilders gelijk heeft en dat Amsterdammers arrogante niksnutten zijn die 'het allemaal niet begrijpen' enzo.

Dat is gewoon een soort van Stockholm-syndroom.
pi_159110728
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 22:14 schreef KingRadler het volgende:

[..]

de haat komt ook omdat die mensen in het dagelijks leven te maken met kansarme moslims die hun buurt terroriseren.
Dat gebeurt in Rotterdam heus niet meer dan in Amsterdam, en in Helmond niet meer dan in Groningen.
pi_159110756
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 22:14 schreef Igen het volgende:

[..]

Ja ontken het maar.

Ongetwijfeld zullen mensen in Den Helder en Helmond ook zeggen dat hun stad supertof is en dat Wilders gelijk heeft en dat Amsterdammers arrogante niksnutten zijn die 'het allemaal niet begrijpen' enzo.

Dat is gewoon een soort van Stockholm-syndroom.
Oh.. nog wel 1 ding... waarom moet je PVV-er zijn om te vinden dat het afgelopen moet zijn met het binnenhalen van honderdduizenden kanslozen, met een totaal afwijkende cultuur als de onze, wat overal zorgt voor grote problemen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-01-2016 22:18:36 ]
pi_159110803
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 22:16 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Oh.. nog wel 1 ding... waarom moet je PVV-er zijn om te vinden dat het afgelopen moet zijn met het binnenhalen van honderdduizenden kanslozen met een totaal afwijkende cultuur als de onze wat overal zorgt voor grote problemen?
Dat hoeft niet.
pi_159110825
quote:

[..]

Vanaf de crisis is het slechter gegaan in NL. De zorg voor een hele hoop mensen niet meer te betalen, geen werk en we zijn er nog niet.
Nu komen er horde gelukszoekers aan en denk je dat het daardoor beter word in NL? Ik zie de zorg nog meer omhoog gaan, nog minder werk voor de jongeren, nog meer bezuinigen. Maar geld voor opvang is er wel. Goh hoe zal dat toch komen dat er veel mensen tegen die gelukszoekers zijn
  donderdag 14 januari 2016 @ 22:20:49 #289
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_159110871
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 22:19 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Vanaf de crisis is het slechter gegaan in NL. De zorg voor een hele hoop mensen niet meer te betalen, geen werk en we zijn er nog niet.
Nu komen er horde gelukszoekers aan en denk je dat het daardoor beter word in NL? Ik zie de zorg nog meer omhoog gaan, nog minder werk voor de jongeren, nog meer bezuinigen. Maar geld voor opvang is er wel. Goh hoe zal dat toch komen dat er veel mensen tegen die gelukszoekers zijn
Dat vluchtelingen onze economische problemen niet beter maken, lijkt me vrij duidelijk.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  donderdag 14 januari 2016 @ 22:21:39 #290
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_159110889
er zijn ook veel Moslims die op de PVV stemmen die een enorme hekel hebben aan een bepaalde groep Moslims die zich niet aanpassen aan de maatschappij.
pi_159110966
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 22:20 schreef Perrin het volgende:

[..]

Dat vluchtelingen onze economische problemen niet beter maken, lijkt me vrij duidelijk.
Daarom... Ik ga dan ook niet meer met Igen in discussie.
pi_159111096
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 22:19 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Ja.

Alleen is het niet zo dat er vanwege de asielzoekers op de zorg is bezuinigd. Daarvoor is alleen al de volgorde in de tijd verkeerd.

Daarnaast las ik net dat de economie in Nederland met 2% is gegroeid. Het gaat dus weer de goeie kant op, alleen is het voor zover ik weet altijd zo dat de arbeidsmarkt wat achter de feiten aan loopt. Maar dat komt nog wel, dus ik wed dat de grote onvrede wel weer overwaait.
pi_159111165
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 22:24 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Daarom... Ik ga dan ook niet meer met Igen in discussie.
pi_159111222
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 22:29 schreef Igen het volgende:

[..]

Ja.

Alleen is het niet zo dat er vanwege de asielzoekers op de zorg is bezuinigd. Daarvoor is alleen al de volgorde in de tijd verkeerd.

Daarnaast las ik net dat de economie in Nederland met 2% is gegroeid. Het gaat dus weer de goeie kant op, alleen is het voor zover ik weet altijd zo dat de arbeidsmarkt wat achter de feiten aan loopt. Maar dat komt nog wel, dus ik wed dat de grote onvrede wel weer overwaait.
Je snapt toch wel dat het nogal gek is om alles kapot te bezuinigen maar tegelijkertijd te stellen dat we 200.000 vluchtelingen van vanalles kunnen voorzien.
pi_159111230
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 22:29 schreef Igen het volgende:

[..]

Ja.

En wanneer merkt de gewone mens iets van die groei? Ik denk volgend jaar als de verkiezingen er aan komen.
Ik zeg ook niet dat er vanwege de gelukszoekers op zorg is bezuinigd. Het is en en. Mensen die aan de onderkant van de samenleving leven zijn straks weer de klos
pi_159111377
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 22:33 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Je snapt toch wel dat het nogal gek is om alles kapot te bezuinigen maar tegelijkertijd te stellen dat we 200.00 vluchtelingen van vanalles kunnen voorzien.
Ja, dat snap ik, en daarom neem ik het m.n. het Kabinet Rutte I (met Wilders' gedoogsteun) hun beleid ook zeer kwalijk. Door destijds steeds te wachten op tegenvallende cijfers en dan een beetje maar niet genoeg te hervormen en dan weer te wachten op tegenvallende cijfers hebben ze het consumentenvertrouwen en de economie ernstig geschaad.

En dan kan zo'n vluchtelingencrisis er niet meer bij.
pi_159111521
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 22:36 schreef Igen het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik, en daarom neem ik het m.n. het Kabinet Rutte I (met Wilders' gedoogsteun) hun beleid ook zeer kwalijk. Door destijds steeds te wachten op tegenvallende cijfers en dan een beetje maar niet genoeg te hervormen en dan weer te wachten op tegenvallende cijfers hebben ze het consumentenvertrouwen en de economie ernstig geschaad.

En dan kan zo'n vluchtelingencrisis er niet meer bij.
Dat weet ik allemaal niet dus daar zal ik verder geen uitspraken over doen.
Het ging mij er meer om dat jij een punt leek te bestrijden die helemaal niemand maakt. ;)
pi_159112542
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 20:14 schreef Igen het volgende:

[..]

Als 'ie de moslims maar in de gaskamer stopt? :?

En dat omdat er in één kleine gemeente een karnevalsvereniging zegt dat ze niet aan de veiligheidsregels kunnen voldoen?
Als het zo door gaat is de nieuwe Hitler een radicale islamiet die de leiding neemt over het chaotische zooitje dat de Europese grenzen over is gewandeld. Jodenhaat en homohaat is onder de fascistische islamieten ook net zo populair als onder Hitler.
  donderdag 14 januari 2016 @ 23:12:21 #299
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_159112841
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 21:53 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Het boek zelf komt uit 1948...

Uit mijn herinnering:
- verplicht staatsnieuws kijken;
- verbod op het niet geloven van het staatsnieuws (op straffe van marteling);
- wanneer historische gebeurtenissen werden gewijzigd een verbod op het geloven van de vroegere gebeurtenis;
- verplicht aanhanger zijn van de enige politieke partij;
- niet slecht praten of denken over de leider;
- verplicht naar de activiteiten die de politieke partij organiseerde;
- het werk doen wat je door de politieke partij werd opgedragen;
- verplicht de nieuwe taal spreken die de politieke had bedacht...

Bij weigering volgde marteling, hersenspoeling en/of de dood.
Vergeet de Two Minutes Hate niet :P , verplicht de tegenstanders haten
pi_159113078
Berichtgeving van de ARD Tagesthemen van vanavond 22:15
Slecht 0,5% van de syrische vluchtelingen in Keulen wordt van strafbare feiten verdacht. Van de Noord-afrikaanse vluchtelingen echter 40%. Het vermoeden is dat het vooral om criminelen gaat die op de vlucht zijn voor vervolging vanwege het plegen van strafbare feiten in hun eigen land.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')