SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Ik zie ineens naast Benjamin iemand met een grote bril zitten , leek erg veel op Nicoleis het Victoria.
![]()
zou 1 lange sl van een uur beter zijn eigenlijk?
Nouja zoveel valt er niet te zien vandaag, wel flink verschil na de afgelopen dagen.![]()
Hij durft gewoon niet naar buiten. Durfde hij voor het "incident" ook al niet, maar nu is het nog enger.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:15 schreef Urb het volgende:
Die wil pas weg als de rest alles snapt daar, ofzo.
Hij kan beter vluchten naar Irak.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De nieuwe LauB? Grote mond in centraal, pijn in nek, zonnebril op.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:18 schreef DeNiAs het volgende:
Ik zie ineens naast Benjamin iemand met een grote bril zitten , leek erg veel op Nicoleis het Victoria.
![]()
Dan moet je op de UTO homepage zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:18 schreef Iamjack het volgende:
Is een chat niet veel leuker/handiger ?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Daar hebben we DM voor,of de SC...quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:18 schreef Iamjack het volgende:
Is een chat niet veel leuker/handiger ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het maakt mij niet uit, begrijp het alleen niet.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan moet je op de UTO homepage zijn.![]()
Ben toch wel benieuwd hoelang ivan het daar nog vol zal houden, lijkt me voor hem veel beter weer terug in de normale wereld, het utopia wat hij voor ogen heeft word em toch niet, maarja wie ben ik.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij durft gewoon niet naar buiten. Durfde hij voor het "incident" ook al niet, maar nu is het nog enger.
Hij kan beter vluchten naar Irak.![]()
![]()
Moeilijk om je ogen open te houden na het slikken van......
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
dat lipjes getuit van do irriteer ik mij ook aanA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
Spreken ze Nederlands en dan dit.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
vic en Ben een gedicht
Row en Michael een schilderij
Ivan en Bas toch eten
Mark en Gina een foto reportage
Do en Ram kaarsenhouder
Oh die twee luiaards? Wat moeten dieAls ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Zat er vorig jaar ook zoeen, man wat kon die toch een bekken trekken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:22 schreef ikmoetdrieten het volgende:
dat lipjes getuit van do irriteer ik mij ook aan![]()
![]()
![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hij moet gewoon heel snel moven, heeft daar niks meer te zoeken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:20 schreef Urb het volgende:
Ben toch wel benieuwd hoelang ivan het daar nog vol zal houden, lijkt me voor hem veel beter weer terug in de normale wereld, het utopia wat hij voor ogen heeft word em toch niet, maarja wie ben ik.
Ze hopen natuurlijk dat het allemaal doodbloedt, maar zo snel gaat dat niet.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ivan lijkt me niet echt het type om bang te zijn om na het "incident" naar buiten te gaan.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij durft gewoon niet naar buiten. Durfde hij voor het "incident" ook al niet, maar nu is het nog enger.
bier drinkenquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:23 schreef oma-Nijn het volgende:
vic en Ben een gedicht
Ivan en Bas toch eten
Do en Ram kaarsenhouder
Oh die twee luiaards? Wat moeten dieBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
mark gaat gekke foto van hem op internet zoekenBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
Waarom nu weer al die goed passende setjes, mix het eens door elkaar. Hoewel Ramona en Do wel een aparte is.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:23 schreef oma-Nijn het volgende:
vic en Ben een gedicht
Ivan en Bas toch eten
Do en Ram kaarsenhouder
Oh die twee luiaards? Wat moeten die![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:24 schreef Urb het volgende:
[..]
Zat er vorig jaar ook zoeen, man wat kon die toch een bekken trekken.![]()
[ afbeelding ]
Echt wel...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mark gaat foto's van internet halen, "hij vindt het wel goed'
Waarom heeft hij zo'n schurft aan een vent in een jurk... Alleen als hij het zelf doet is het leuk zeker.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
ze willen dat ze elkaar versterkenquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:25 schreef Urb het volgende:
[..]
Waarom nu weer al die goed passende setjes, mix het eens door elkaar. Hoewel Ramona en Do wel een aparte is.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:25 schreef markvanrinsum het volgende:
mark gaat gekke foto van hem op internet zoeken
Klaar![]()
quote:![]()
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
God nou, wat kon die meid ook vreten en zuipen.quote:Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Is niet grappigquote:![]()
Zocht laatst iets op en kwam bij een petitie tegen pesten terecht aan de hand van oncharmante caps van uitgerekend pester Lot die telkens aan het eten was, viel ook onder pesterijen ofzo![]()
Nicole's Fanpage
3 uur ·
Zo ben weer een beetje geland, gisteren heerlijk geshopt, wist niet eens wat er allemaal in de mode was.
Inmiddels al mijn vrienden gesproken, en voor a.s weekend staat er iets op de planning, waarover heel geheimzinnig wordt gedaan.
Vandaag heb ik een gesprek met Nozem in Emmen, een prachtige tattoo shop, dus spannend.
Ik hoop dat ik daar een stoel kan krijgen.
Houd jullie op de hoogte
Vind ik leukReactieDelenA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Ivan pakt wat uit de schaal en eet het op.
Bas: Doe jij ff een Ceesje
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Er zwerft nog ergens op internet een foto van hem in zijn blote jodocus.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:25 schreef markvanrinsum het volgende:
mark gaat gekke foto van hem op internet zoeken![]()
mark pakt een sleutel bij wimA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
leukquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:29 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Nicole's Fanpage
3 uur ·
Zo ben weer een beetje geland, gisteren heerlijk geshopt, wist niet eens wat er allemaal in de mode was.
Inmiddels al mijn vrienden gesproken, en voor a.s weekend staat er iets op de planning, waarover heel geheimzinnig wordt gedaan.
Vandaag heb ik een gesprek met Nozem in Emmen, een prachtige tattoo shop, dus spannend.
Ik hoop dat ik daar een stoel kan krijgen.
Houd jullie op de hoogte
Vind ik leukReactieDelenBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:29 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Er zwerft nog ergens op internet een foto van hem in zijn blote jodocus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
mark doet stom volgens gina, zo heeft gina er ook geen lol aan, het is ook niet leuk zegt markA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Gina vindt dat Mark zeikt, en dat hij kinderachtig doet. Soms ziet ze het wel goed.
Mark scheldt: we weten niets voor jullie, dus maak maar gekke foto's... pleurt op.
Die is echt pissigAls ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Ik zeg doenquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
toch moest ik nu voor 1 keer om mark lachenquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:33 schreef oma-Nijn het volgende:
Gina vindt dat Mark zeikt, en dat hij kinderachtig doet. Soms ziet ze het wel goed.
Mark scheldt: we weten niets voor jullie, dus maak maar gekke foto's... pleurt op.
Die is echt pissigA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]Haha die iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig had hij wel zijn sokken aan.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
Die zure Mark mag ook wel naar huis, mss is er dan toch nog hoop dat Gina uit de verf zou kunnen komen, Naomi ging er ook op vooruit zonder GIo en zelfs LauB vond ik wat leuker (zelfspot enzo) zonder Joey.![]()
mark heeft geen zin in zon stomme opdracht, ik vraag mij af wat ze mark dan hadden moeten laten doenA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Mark gaat pranken, en kotsen op het bed van RamonaAls ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
pranken moet ik ook al opzoekenquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:35 schreef oma-Nijn het volgende:
Mark gaat pranken, en kotsen op het bed van RamonaA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Wat een verschrikkelijk dingquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:35 schreef oma-Nijn het volgende:
Nieuw vest, of is hij op de vide geweest?
[ afbeelding ]
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
En laat hij dan Ramona de drama queen mee nemen , die ben ik ook al spuugzatquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij moet gewoon heel snel moven, heeft daar niks meer te zoeken.
Ze hopen natuurlijk dat het allemaal doodbloedt, maar zo snel gaat dat niet.
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Marrekie wil op het bed van Ramoon gaan zitten en doen alsof hij kotst.
Waar slaat dat nou op?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:34 schreef beequeen het volgende:
[..]![]()
Gelukkig had hij wel zijn sokken aan.![]()
![]()
Dat is Mark zijn definitie van een 'leuke foto' blijkbaar.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:36 schreef beequeen het volgende:
Waar slaat dat nou op?![]()
Maar je kent zijn smaak, hij vond fles ook leuk
Bas en Ivan hebben in elk geval lol in de keuken.
Cees lijkt een videoreportage te maken en is gepast teleurgesteld 'is dit alles, pesto en een schilderij?'.![]()
prank - Vertaling Engels-Nederlands - Mijn Woordenboek
www.mijnwoordenboek.nl/vertaal/EN/NL/prank
the prank, de grap (v) ; de streek (v) ; de poets ; het grapje ; het geintje ; de gekheid (v) ; de aardigheid (v) ; het pretje ; de scherts ; het lolletje ; het kattenkwaad ...
Je vriend pranken. - Girlscene Forum
wat is er tegen om het gewoon in het nederlands te zeggen,
ik heb dat ook met het woord randomA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Charlotte...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat zal zijn uitmundende humor zijn waardoor hij unaniem gekozen werd.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:36 schreef beequeen het volgende:
Waar slaat dat nou op?![]()
![]()
wat zijn we toch leuk bezig zegt do, met teambondingA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Het is al gekrompen,dus niet nieuw...quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:35 schreef oma-Nijn het volgende:
Nieuw vest, of is hij op de vide geweest?
[ afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
waarom de kijkers massaal op hem gestemd hebbenquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:38 schreef Urb het volgende:
[..]
Dat zal zijn uitmundende humor zijn waardoor hij unaniem gekozen werd.
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Doh!quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:39 schreef mootie het volgende:
Do verneukt de zaag. Wim schiet in de stress.![]()
Wel leuk,creatieve therapie.
Ik hoor Wim alweer zeiken, paar dagen niet geweest en het is één grote teringzooi. Laat me raden, Bas heeft gereedschap gebruikt.![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:39 schreef mootie het volgende:
Do verneukt de zaag. Wim schiet in de stress.![]()
![]()
AB is een paar dagen niet in de werkplaats geweest en het is direct een kolerezooi.
Tsja, als je zelf aan het werk gaat heb je daar geen last van, zak hooi.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Groepsactiviteitquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:42 schreef mario390 het volgende:
waarom zijn straks alle an het werken,verfen?![]()
Opdrachten zoals met je gezicht in de koeienstront voor anderen verzinnen vind Mark dan weer wél hilarisch he.![]()
Alles is weg,de duimstok ook al...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vond het idee van Bas om zelf pasto, hummus e.d. te maken voor de markt wel leuk trouwens. Weer eens iets anders als een schilderij.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Zaagstreams,ik mis Patje...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik hoorde hem net al zeggen:Ik ben hier een hele tijd niet geweest en het is meteen een teringzooi.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
Alles is weg,de duimstok ook al...
Tja stemming is voorbij en Markie en Wim zijn niet meer aan het klussen.![]()
En dat Chris (na exit Pat) toen nog op een markt allerlei spul van Pat uit een vullisbak geplukt had om te verkopen, houten zwaardjes maar ook die gele oordoppen meen ik.quote:![]()
![]()
Klonk veelbelovendquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:54 schreef Urb het volgende:
[..]
Wat een nietsnut is die Rob toch...
En dan dit:
Biografie
Rob is een echte avonturier. Hij heeft in diverse landen gewoond en veel gereisd, maar woont sinds vijf jaar weer in Nederland. In het verleden heeft hij in de logistiek gewerkt, is hij verpleegkundige geweest in de psychiatrie en heeft hij zeven jaar in de horeca gewerkt. Rob is single en geniet van zijn vrijgezellenbestaan.
Onlangs heeft hij de opleiding tot massagetherapeut afgrond en wil hij in Utopia geld verdienen door massages te geven aan bezoekers. Zijn specialiteiten zijn hot stone massages, Zweedse massages en Shiatsu gezichtsmassages. Op de markt wil hij geld verdienen door korte massages aan te bieden.
Familie betekent alles voor Rob, hij is lief en loyaal naar mensen van wie hij houdt. Hij heeft een grote mond, maar een klein hartje. Rob is een harde werker en heeft een hekel aan mensen die lui zijn, wanneer er genoeg te doen is.
Rob zal zich waarschijnlijk snel aanpassen aan de situatie in Utopia. Hij is in zijn leven namelijk veertig keer verhuisd en heeft hierdoor een groot aanpassingsvermogen ontwikkeld. Utopia is voor hem geslaagd wanneer hij veel geld heeft verdiend met het geven van massages, als hij heeft laten zien wat je met hard werken kunt bereiken en hij terug kan kijken op een fantastische tijd.
http://www.utopiatv.nl/participant/detail/102/rob
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:46 schreef Urb het volgende:
[..]
En dat Chris (na exit Pat) toen nog op een markt allerlei spul van Pat uit een vullisbak geplukt had om te verkopen, houten zwaardjes maar ook die gele oordoppen meen ik.
quote:Tsja, zoals bij de meesten, vooral degenen die zichzelf en/of door anderen aanpakker noemen zou ik bij voorbaat al gaan verdenken. (na een Renee, Nicole en Ramona)
Zijn natuurlijk ook maar verkoop-praatjes om binnen te komen. Ook een Naomi waar het filmpje zo geknipt werd dat het leek dat ze voor Joey zou gaan, en Mark voor LauB.![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:51 schreef Urb het volgende:
[..]Tsja, zoals bij de meesten, vooral degenen die zichzelf en/of door anderen aanpakker noemen zou ik bij voorbaat al gaan verdenken. (na een Renee, Nicole en Ramona)
Zijn natuurlijk ook maar verkoop-praatjes om binnen te komen. Ook een Naomi waar het filmpje zo geknipt werd dat het leek dat ze voor Joey zou gaan, en Mark voor LauB.ja
![]()
![]()
quote:
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul![]()
Ze moest met Mark 10 gekke foto's maken van hunzelf, maar hij vond het een kutopdracht, dus meneer staakt geloof ik. Was ook de hele dag nog niet van zijn nest geweestquote:Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
ache jeequote:Op woensdag 13 januari 2016 13:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ze moest met Mark 10 gekke foto's maken van hunzelf, maar hij vond het een kutopdracht, dus meneer staakt geloof ik. Was ook de hele dag nog niet van zijn nest geweest![]()
![]()
Prioriteiten, ze komt niet voorbij level 1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar snap wel dat ze pissig is op Mark.![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:53 schreef Urb het volgende:
[..]
Prioriteiten, ze komt niet voorbij level 1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar snap wel dat ze pissig is op Mark.![]()
Omdat hij niet wil meewerken ?![]()
![]()
![]()
Dat wordt pikstraf,o nee wacht...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat een nachtmerrie die twee.quote:
― Mark Twain
Exclusief volgens mij. Ik neem alleen aan dat het eten opnieuw gemaakt wordt> (geen idee hoe lang dat goed blijft eigenlijk)quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:55 schreef Urb het volgende:
Maar word het massaproductie of "exclusieve" items zoals met die schilderijen toen?Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:56 schreef Urb het volgende:
[..]
"HMMMMMMMMMMMMMM HMMMMMMM je ruikt zo heerlijk naar frituurvet... HMMMMMM"
![]()
![]()
Hoe opquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:56 schreef Urb het volgende:
[..]
"HMMMMMMMMMMMMMM HMMMMMMM je ruikt zo heerlijk naar frituurvet... HMMMMMM"
Beetje saai lettertype....
Het is bijna twee uur ,Wimmie heeft een afspraak...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Met wie?quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
Het is bijna twee uur ,Wimmie heeft een afspraak..."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
weet je wat het is met utopia, als de mensen erin zitten dan ergeren we ons aan die personen, en als ze eruit zijn dan missen we henquote:
dus moraal van het verhaal, laten we nog maar genieten van ivan want straks missen we hemA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Ja,commic sans is veel leuker...quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:58 schreef oma-Nijn het volgende:
Beetje saai lettertype....
[ afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jawel, die vormt een team met Ben, en moeten een gedicht makenquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:57 schreef sjampoeh het volgende:
vicky de groepsmens doet ook niet mee ? ik snap er niks van..Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Exclusief volgens mij. Ik neem alleen aan dat het eten opnieuw gemaakt wordt> (geen idee hoe lang dat goed blijft eigenlijk)Ok. en voorspelbaar weer dan. Waarom geen soort wedstrijdje of test, van alles 10 en kijken wat het beste loopt ofzo. Maar zal wel weer te moeilijk zijn ofzo.
Ze willen natuurlijk niet 6 uur moeten knallen.![]()
mark vond de hele opdracht niets aan, daar kan gina niets aan doen, zij probeerde nog wel watquote:A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
die doet volgens mij met ben watquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:57 schreef sjampoeh het volgende:
vicky de groepsmens doet ook niet mee ? ik snap er niks van..A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:02 schreef Zeyina het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijf dat wel apart vinden, ook dat Nicole hem niet meegenomen heeft of hem overneemt maar zal ook allemaal wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Drank,stank,ruk,fuck,gek,pijn in mijn nek...quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jawel, die vormt een team met Ben, en moeten een gedicht maken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
die heeft geen tijd voor een hondquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:03 schreef Urb het volgende:
[..]
Blijf dat wel apart vinden, ook dat Nicole hem niet meegenoemn heeft of hem overneemt maar zal ook allemaal wel.Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
oh wauwquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jawel, die vormt een team met Ben, en moeten een gedicht maken![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:00 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
weet je wat het is met utopia, als de mensen erin zitten dan ergeren we ons aan die personen, en als ze eruit zijn dan missen we hen
dus moraal van het verhaal, laten we nog maar genieten van ivan want straks missen we hemDat klopt best. Voor mij is nog steeds de 1e lichting de beste, die mogen zo terug.
![]()
![]()
nou ik weet niet of die hond daar blij mee moet zijn, of het is allemaal afgesproken werk ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ja,commic sans is veel leuker...![]()
Ik weet dat de meeste fokkers er allergisch voor zijn (weet niet waarom), maar ik vind het wel een leuk lettertypeAls ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
We zitten op het blauwe bankje,quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Drank,stank,ruk,fuck,gek,pijn in mijn nek...
En staan weer bijna rood.
We dichten voor brood op het plankje,
En geven daarvoor onze zielsroerselen bloot.![]()
Tsja maar dat had Ivan ook niet, binnen en buiten utoquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:03 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
die heeft geen tijd voor een hond![]()
![]()
Uiterst vreemdquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:03 schreef Urb het volgende:
[..]
Blijf dat wel apart vinden, ook dat Nicole hem niet meegenomen heeft of hem overneemt maar zal ook allemaal wel.egoïstisch
![]()
![]()
En ze dacht dat Ivan dat wel hadquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:03 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
die heeft geen tijd voor een hond![]()
Daar leek het wel op door de uitspraken van die meneer toen hij de hond bracht en haalde. Respectivelijk "Hij blijft hier wonen tot je weggaat" en "Zoals afgesproken"quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:03 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
nou ik weet niet of die hond daar blij mee moet zijn, of het is allemaal afgesproken werk dit
Ook bij rlt boulevard was hetverhaal dat meneer Alfred besloten had de hond weer op te halen en niet Ivan.
Maarja whatever, hoop ook dat het beetje over zal waaien, het heeft zn werk gedaan, de kijkcyfers waren weer goed gister en vandaag vast ook wel weer.![]()
Ze blijft maar aandacht vragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
In plaats van een workshop zuipen/cocktails maken kunnen ze misschien beter op zoek gaan naar een leraar Nederlands
Waar we drinken en eten,quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:04 schreef Urb het volgende:
[..]
We zitten op het blauwe bankje,
En staan weer bijna rood.
We dichten voor brood op het plankje,
En geven daarvoor onze zielsroerselen bloot.
En onze manieren vergeten.
Maar dat gaat niemand wat aan,
want ons verknipt Utopia blijft altijd bestaan...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik voel een urb/fresh boekje aankomenquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Waar we drinken en eten,
want ons verknipt Utopia blijft altijd bestaan...![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze blijft maar aandacht vragen.Nou die zuipt zelf de helft op als je haar op een feestje laat komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze blijft maar aandacht vragen.ah toch niet bij Stiff, dat ander heb ik gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet apart, gewoon schandalig. En maar lullen over "ons kind".quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:03 schreef Urb het volgende:
Blijf dat wel apart vinden, ook dat Nicole hem niet meegenomen heeft of hem overneemt maar zal ook allemaal wel.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:08 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Nou die zuipt zelf de helft op als je haar op een feestje laat tappen.![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Waar we drinken en eten,
want ons verknipt Utopia blijft altijd bestaan...
Jammer. Stefanie of Nicole zouden denk ik lieve baasjes zijn. Maar goed er zullen redenen zijn waarom het zo gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat zal die kleine vergoeding zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:08 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Nou die zuipt zelf de helft op als je haar op een feestje laat komen.![]()
![]()
Oh wat zijn we blijquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Waar we drinken en eten,
want ons verknipt Utopia blijft altijd bestaan...
Handjes in de zij
Handjes in de tuk
En onze stoere timmerman doet weer geen fuck![]()
wim is slim
mark woont in het park
rob is een flopBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
wim is slim luiquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:12 schreef markvanrinsum het volgende:
wim is slim
mark woont in het park
rob is een flop![]()
En dan had zij al die jankende bloemetjesjurken met megafoons achter zich aangekregen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet apart, gewoon schandalig. En maar lullen over "ons kind".![]()
Nou en..moet je daarvoor wijken dan ? Als je echt liefde voor dieren hebt, boeit je dat geen zak.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:16 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan had zij al die jankende bloemetjesjurken met megafoons achter zich aangekregen.![]()
Hebben jullie deze al gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:18 schreef beequeen het volgende:
Hebben jullie deze al gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hebben jullie deze al gezien?ik heb helemaal geen filmjes van hem gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
Hebben jullie deze al gezien?Ja, maar dat mag hier niet,foei...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
'Vriendin van dierenbeul neemt pup mee' 'Zo eindigt pup toch bij puppyschopper'quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:17 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Nou en..moet je daarvoor wijken dan ? Als je echt liefde voor dieren hebt, boeit je dat geen zak.
Ik zie de headlines al.![]()
Ben je mal, ze is blij dat ze van dat beest af is. Haar moeder woont in een rijtjeshuis, daar kun je heul geen hond hebben.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:16 schreef mootie het volgende:
En dan had zij al die jankende bloemetjesjurken met megafoons achter zich aangekregen.
Volgens Waaif dan hè?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
UTO / [INWONERS] Michaelquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:18 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik heb helemaal geen filmjes van hem gekeken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
My bad.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ja, maar dat mag hier niet,foei...
Bezoek. Geen idee wie het is maar hij is bestolen.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
quote:
voor wimquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
My bad.
Bezoek. Geen idee wie het is maar hij is bestolen.Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
waarom niet?quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ja, maar dat mag hier niet,foei...![]()
Bestolen?quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
My bad.
Bezoek. Geen idee wie het is maar hij is bestolen.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Oh, meneer komt het gerepareerde horloge van AB terugbrengen.
Preoriteiten hè?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Dat hoorde ik hem zeggen. Spullen uit zijn bestelbusquote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Omdat dit niet het "Plaats hier alles over Utopia"-topic is maar de COS.quote:
Maar goed, het is ook weer geen doodzonde.Als je hem zo lekker bezig ziet, dan denk je toch: op en top hetero.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."![]()
oh! Ik dacht door een van de utopianen. Geen drama's dus...quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat hoorde ik hem zeggen. Spullen uit zijn bestelbusSilence breaks apart, Brightness comes to life
quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:24 schreef Gert het volgende:
Als je hem zo lekker bezig ziet, dan denk je toch: op en top hetero.Borstjes vooruit, lipjes getuit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Michael's laatste tweet, hoewel van een paar jaar gelee is op naar mn nieuwe huisje, de gayboy mansion.
Zag eerst de oude datum niet en vond het al een aparte benaming voor Utopia.![]()
![]()
iedereen heeft mee gedaan behalve mark ?Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
En Cees... maar die mocht met z'n camera spelen!quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:27 schreef markvanrinsum het volgende:
iedereen heeft mee gedaan behalve mark ?![]()
Cees had de opdracht alles te filmen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:28 schreef DaSteeg het volgende:
En Cees... maar die mocht met z'n camera spelen!“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
die maakt een video voor de utopiacourant/reclamequote:Op woensdag 13 januari 2016 14:28 schreef DaSteeg het volgende:
[..]
En Cees... maar die mocht met z'n camera spelen!Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
Bas ZK.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
quote:
en pakt afentoe een chickieBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
[..]
Omdat dit niet het "Plaats hier alles over Utopia"-topic is maar de COS.
Maar goed, het is ook weer geen doodzonde.
[..]
Als je hem zo lekker bezig ziet, dan denk je toch: op en top hetero.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gabs heeft hoofdpijn
Ik ook straks.
Probeer mee te lezen, maar is geen doen met zo'n rond ding![]()
[ Bericht 89% gewijzigd door Ebinas op 13-01-2016 14:33:50 ]Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
[..]
Maar goed, het is ook weer geen doodzonde.
[..]
Als je hem zo lekker bezig ziet, dan denk je toch: op en top hetero.okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Maar goed, het is ook weer geen doodzonde.Kunnen we hier geen commentaar op de stream van Tweede Kamer geven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar is op dit moment meer spektakel dan in Utopia
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Een uurtje bezig geweest.
Rob zit ook alweer over zijn krant gebogen.
― Mark Twain
Do: Ivan en Bas vet vrouwelijk koken en wij heel stoer bouwen.
Ze maakte toch zelf kasten en zo?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Het is weer lamlendigheidsdag in Utopia vandaag. Moest ook wel een keer want vanaf het weekend al van alles aan de hand daar, en Febo heeft genoeg materiaal om TV te maken....Allemaal cabaretteketet!![]()
We hadden een leuke eerste week dit jaar. Van mij mogen ze zo doorgaan hoor! Vandaga even rust en dan gooi morgen maar weer een leuke kofferopdracht erin voor onze utopiaan van het jaarquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:37 schreef freaky40 het volgende:
Het is weer lamlendigheidsdag in Utopia vandaag. Moest ook wel een keer want vanaf het weekend al van alles aan de hand daar, en Febo heeft genoeg materiaal om TV te maken....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT Bas in de keuken en Ramona met de armen over elkaar op de bankWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:39 schreef Dotteke het volgende:
2e keer gepost die komt vandaag nog wel 10 keer voorbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT Bas in de keuken en Ramona met de armen over elkaar op de bank![]()
ot streamlockBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
Moesten ze allemaal iets in elkaar knutselen?
Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵![]()
Jah.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:46 schreef Mrsloveable het volgende:
Moesten ze allemaal iets in elkaar knutselen?![]()
Mooi voor in de open haard jaquote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kunnen we hier geen commentaar op de stream van Tweede Kamer geven?
Daar is op dit moment meer spektakel dan in UtopiaPOL / [Live debat] Verkiezing voorzitter Tweede Kamer
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."![]()
Nog meer brandbaar spulquote:
hoppa"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
whahaquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:48 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Mooi voor in de open haard jaBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
Do past 2 keer in ramonaquote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Dat is niet romantischquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:48 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Nog meer brandbaar spul
hoppa
Een open haard is toch romantischquote:
op de brandstappel er mee zo goed ?
Ja oké dat wel. Als ik tenminste eens een tijgervel kan vinden in mijn maat. Mammoeten zijn uitgestorvenquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:50 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Een open haard is toch romantisch
Het is verschrikkelijk.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:52 schreef RobbieRonald het volgende:
Wat is dit voor kleuterschoolgedoe joh! Daar he, niet de COS.![]()
alle heksen daarquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:50 schreef markvanrinsum het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
wat en verschill do en Ramquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:50 schreef markvanrinsum het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Ben had een writer's block.
― Mark Twain
Ben had een writersblock![]()
Ivan nog steeds zo stil, doe hij wel mee met de groep
OT
Ben lees voor wat hij geschreven heeft,Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hij heeft met bas gekooktquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:53 schreef Dotteke het volgende:
OT
Ben lees voor wat hij geschreven heeft,Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
Die is met Bas bezig geweest in de keuken, die hadden schik samen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:53 schreef Dotteke het volgende:
OT
Ben lees voor wat hij geschreven heeft,Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Patchwork maken net als de dames in die toko laatst deden, moet je wel even een dozijn naaistertjes ronselen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja oké dat wel. Als ik tenminste eens een tijgervel kan vinden in mijn maat. Mammoeten zijn uitgestorven![]()
![]()
had jij een poeziealbumquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:54 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Net zo´n versje wat je vroeger had op school in zo´n poeziealbum![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die is met Bas bezig geweest in de keuken, die hadden schik samen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vriendquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:54 schreef Urb het volgende:
[..]
Patchwork maken net als de dames in die toko laatst deden, moet je wel even een dozijn naaistertjes ronselen.![]()
"De kreukels trekken strak' zegt Vic. Nou dat heeft ze niet tegen Ben zekerAls ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Ivan heeft pretsigaretogen.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Gohquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:54 schreef Raskolnikow het volgende:
De missie van Vic is om poezie in een ander daglicht te stellen.Zelfde insteek als Larissa dus toch weer he, haar poessie in een ander daglicht.
![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:56 schreef Urb het volgende:
[..]Zelfde insteek als Larissa dus toch weer he, haar poessie in een ander daglicht.
![]()
![]()
humes en pesto heeft bas en ivan gemaaktBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
Ga toch bijna denken dat ze het expres doet.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:56 schreef Raskolnikow het volgende:
Do zit helemaal tegen Ramona aangekropen.![]()
![]()
Als jij naar de markt gaat, neem je dan een potje pesto voor me mee?quote:
― Mark Twain
doe mij ook 1quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als jij naar de markt gaat, neem je dan een potje pesto voor me mee?![]()
![]()
ja iedereen laten zien dat ze zo lief is met ramona, maar ondertussen steekt ze ramona een mes in haar rug, bij iedereen trouwensquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:57 schreef Urb het volgende:
[..]
Ga toch bijna denken dat ze het expres doet.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
Forum Opties Forumhop: Hop naar: