quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:56 schreef Urb het volgende:
[..]
"HMMMMMMMMMMMMMM HMMMMMMM je ruikt zo heerlijk naar frituurvet... HMMMMMM"
Hoe opquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:56 schreef Urb het volgende:
[..]
"HMMMMMMMMMMMMMM HMMMMMMM je ruikt zo heerlijk naar frituurvet... HMMMMMM"
Met wie?quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
Het is bijna twee uur ,Wimmie heeft een afspraak...
weet je wat het is met utopia, als de mensen erin zitten dan ergeren we ons aan die personen, en als ze eruit zijn dan missen we henquote:
Ja,commic sans is veel leuker...quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:58 schreef oma-Nijn het volgende:
Beetje saai lettertype....
[ afbeelding ]
Jawel, die vormt een team met Ben, en moeten een gedicht makenquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:57 schreef sjampoeh het volgende:
vicky de groepsmens doet ook niet mee ? ik snap er niks van..
quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:56 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Exclusief volgens mij. Ik neem alleen aan dat het eten opnieuw gemaakt wordt> (geen idee hoe lang dat goed blijft eigenlijk)
mark vond de hele opdracht niets aan, daar kan gina niets aan doen, zij probeerde nog wel watquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
die doet volgens mij met ben watquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:57 schreef sjampoeh het volgende:
vicky de groepsmens doet ook niet mee ? ik snap er niks van..
quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:02 schreef Zeyina het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
Blijf dat wel apart vinden, ook dat Nicole hem niet meegenomen heeft of hem overneemt maar zal ook allemaal wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drank,stank,ruk,fuck,gek,pijn in mijn nek...quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jawel, die vormt een team met Ben, en moeten een gedicht maken
die heeft geen tijd voor een hondquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:03 schreef Urb het volgende:
[..]
Blijf dat wel apart vinden, ook dat Nicole hem niet meegenoemn heeft of hem overneemt maar zal ook allemaal wel.
oh wauwquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Jawel, die vormt een team met Ben, en moeten een gedicht maken
quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:00 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
weet je wat het is met utopia, als de mensen erin zitten dan ergeren we ons aan die personen, en als ze eruit zijn dan missen we hen
dus moraal van het verhaal, laten we nog maar genieten van ivan want straks missen we hem
nou ik weet niet of die hond daar blij mee moet zijn, of het is allemaal afgesproken werk ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |