Nog meer brandbaar spulquote:
whahaquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:48 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Mooi voor in de open haard ja
Do past 2 keer in ramonaquote:
Dat is niet romantischquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:48 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Nog meer brandbaar spul
hoppa
Een open haard is toch romantischquote:
Ja oké dat wel. Als ik tenminste eens een tijgervel kan vinden in mijn maat. Mammoeten zijn uitgestorvenquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:50 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Een open haard is toch romantisch
Het is verschrikkelijk.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:52 schreef RobbieRonald het volgende:
Wat is dit voor kleuterschoolgedoe joh! Daar he, niet de COS.
alle heksen daarquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:50 schreef markvanrinsum het volgende:
op de brandstappel er mee zo goed ?
[ afbeelding ]
wat en verschill do en Ramquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:50 schreef markvanrinsum het volgende:
op de brandstappel er mee zo goed ?
[ afbeelding ]
hij heeft met bas gekooktquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:53 schreef Dotteke het volgende:
Ivan nog steeds zo stil, doe hij wel mee met de groep
OT
Ben lees voor wat hij geschreven heeft,
Die is met Bas bezig geweest in de keuken, die hadden schik samen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:53 schreef Dotteke het volgende:
Ivan nog steeds zo stil, doe hij wel mee met de groep
OT
Ben lees voor wat hij geschreven heeft,
Patchwork maken net als de dames in die toko laatst deden, moet je wel even een dozijn naaistertjes ronselen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:52 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja oké dat wel. Als ik tenminste eens een tijgervel kan vinden in mijn maat. Mammoeten zijn uitgestorven
had jij een poeziealbumquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:54 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Net zo´n versje wat je vroeger had op school in zo´n poeziealbum
quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die is met Bas bezig geweest in de keuken, die hadden schik samen.
Vriendquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:54 schreef Urb het volgende:
[..]
Patchwork maken net als de dames in die toko laatst deden, moet je wel even een dozijn naaistertjes ronselen.
Gohquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:54 schreef Raskolnikow het volgende:
De missie van Vic is om poezie in een ander daglicht te stellen.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:56 schreef Urb het volgende:
[..]Zelfde insteek als Larissa dus toch weer he, haar poessie in een ander daglicht.
Ga toch bijna denken dat ze het expres doet.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:56 schreef Raskolnikow het volgende:
Do zit helemaal tegen Ramona aangekropen.
Als jij naar de markt gaat, neem je dan een potje pesto voor me mee?quote:
doe mij ook 1quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als jij naar de markt gaat, neem je dan een potje pesto voor me mee?
ja iedereen laten zien dat ze zo lief is met ramona, maar ondertussen steekt ze ramona een mes in haar rug, bij iedereen trouwensquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:57 schreef Urb het volgende:
[..]
Ga toch bijna denken dat ze het expres doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |