SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Ik zie ineens naast Benjamin iemand met een grote bril zitten , leek erg veel op Nicoleis het Victoria.
![]()
zou 1 lange sl van een uur beter zijn eigenlijk?
Nouja zoveel valt er niet te zien vandaag, wel flink verschil na de afgelopen dagen.![]()
Hij durft gewoon niet naar buiten. Durfde hij voor het "incident" ook al niet, maar nu is het nog enger.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:15 schreef Urb het volgende:
Die wil pas weg als de rest alles snapt daar, ofzo.
Hij kan beter vluchten naar Irak.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De nieuwe LauB? Grote mond in centraal, pijn in nek, zonnebril op.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:18 schreef DeNiAs het volgende:
Ik zie ineens naast Benjamin iemand met een grote bril zitten , leek erg veel op Nicoleis het Victoria.
![]()
Dan moet je op de UTO homepage zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:18 schreef Iamjack het volgende:
Is een chat niet veel leuker/handiger ?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Daar hebben we DM voor,of de SC...quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:18 schreef Iamjack het volgende:
Is een chat niet veel leuker/handiger ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het maakt mij niet uit, begrijp het alleen niet.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan moet je op de UTO homepage zijn.![]()
Ben toch wel benieuwd hoelang ivan het daar nog vol zal houden, lijkt me voor hem veel beter weer terug in de normale wereld, het utopia wat hij voor ogen heeft word em toch niet, maarja wie ben ik.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij durft gewoon niet naar buiten. Durfde hij voor het "incident" ook al niet, maar nu is het nog enger.
Hij kan beter vluchten naar Irak.![]()
![]()
Moeilijk om je ogen open te houden na het slikken van......
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
dat lipjes getuit van do irriteer ik mij ook aanA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
Spreken ze Nederlands en dan dit.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
vic en Ben een gedicht
Row en Michael een schilderij
Ivan en Bas toch eten
Mark en Gina een foto reportage
Do en Ram kaarsenhouder
Oh die twee luiaards? Wat moeten dieAls ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Zat er vorig jaar ook zoeen, man wat kon die toch een bekken trekken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:22 schreef ikmoetdrieten het volgende:
dat lipjes getuit van do irriteer ik mij ook aan![]()
![]()
![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hij moet gewoon heel snel moven, heeft daar niks meer te zoeken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:20 schreef Urb het volgende:
Ben toch wel benieuwd hoelang ivan het daar nog vol zal houden, lijkt me voor hem veel beter weer terug in de normale wereld, het utopia wat hij voor ogen heeft word em toch niet, maarja wie ben ik.
Ze hopen natuurlijk dat het allemaal doodbloedt, maar zo snel gaat dat niet.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ivan lijkt me niet echt het type om bang te zijn om na het "incident" naar buiten te gaan.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij durft gewoon niet naar buiten. Durfde hij voor het "incident" ook al niet, maar nu is het nog enger.
Hij kan beter vluchten naar Irak.![]()
bier drinkenquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:23 schreef oma-Nijn het volgende:
vic en Ben een gedicht
Row en Michael een schilderij
Ivan en Bas toch eten
Mark en Gina een foto reportage
Do en Ram kaarsenhouder
Oh die twee luiaards? Wat moeten dieBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: