Dat om 4 uur verstond ikquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:11 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik las ook iets over een sponsordingetje om 16.00 en vanavond een workshop ofzo? Workshop zal wel dat cocktail ding van Naomi zijn gok ik
Floki...quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:12 schreef ikmoetdrieten het volgende:
gabs heeft een vriend en daar mag ze geen andere vrienden van hebben, gabs lachend hij is heel jaloers , nou ik had gezegd dat moet ik toch zelf weten
Is dat die van de foto van gisteren is dat haar vriend?quote:
streamers worden gestraft voor het klikkenquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:13 schreef ikmoetdrieten het volgende:
wat willen ze nu? willen ze van de streamers af?
ja dat is ze ook een gewone vriendquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:13 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Is dat die van de foto van gisteren is dat haar vriend?
Ik dacht dat ze vrijgezel was Gabriella.
Haar mattie,irritant mannetje...quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:13 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Is dat die van de foto van gisteren is dat haar vriend?
Ik dacht dat ze vrijgezel was Gabriella.
Klinkt als Ramona dus.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:12 schreef ikmoetdrieten het volgende:
gabs heeft een vriend en daar mag ze geen andere vrienden van hebben, gabs lachend hij is heel jaloers , nou ik had gezegd dat moet ik toch zelf weten
Wat?quote:
Die wil pas weg als de rest alles snapt daar, ofzo.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:14 schreef beequeen het volgende:
Ivan zit al een tijdje met zijn pet ver over zijn hoofd getrokken de krant te lezen.
[ afbeelding ]
Wat doet die man daar nog?
Is hij daar geweest ?quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Haar mattie,irritant mannetje...
antislip kipquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:16 schreef markvanrinsum het volgende:
de kip loopt in de regen ik ga dierernbeschreming bellen![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |