SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:48 schreef oma-Nijn het volgende:
Wim hoeft geen stemmen meer, hij wil niet naar huis.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu Rob weer aan het masseren.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Die indruk heb ik ook, maar ik snap niet dat iedereen in die loods aan haar lippen hangt.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat eerste...........Denk dat ze meerdere potten(en dan doel ik op een kakhuis en geen vrouw alhoewel dat ook weer kan) thuis heeft
Michael neemt nog een kopje thee.![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:53 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Kort blond haar en een gat.... Rob denkt ach het lijkt erop![]()
![]()
Daar kwam ze net om vragen. Ze liep al met een kruik in haar nek, omdat ze pijn had.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:53 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Denk niet dat ze er als "therapeut" is ingezet. Maar ik denk dat zij wel een "opdracht" heeft meegekregen, net zoals de meesten daar. Niet zozeer als therapeut, maar misschien als klankbord. En hoe ze dat invult...tja...zo dusquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar sommige mensen hier denken dat ze er als therapeut in is gezet.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul![]()
En naar huis gestuurd worden.Wat hij doet kan ieder ander in die loods.Niks geen toevoeging.Als hij nu stiekem weg zou gaan zouden ze in de loods en wij in de Cos over 3 dagen zeggen:Ligt Bjorn nog op bed ofzo?quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:50 schreef lonneberga het volgende:
Van mij mag Björn wel weer eens op de bank komen![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:53 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Kort blond haar en een gat.... Rob denkt ach het lijkt erop![]()
![]()
Zoiets lijkt mij ook het meest aannemelijk. Al vind ik haar niet geschikt als klankbord, al was het maar omdat ze zo raaskalt.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Denk niet dat ze er als "therapeut" is ingezet. Maar ik denk dat zij wel een "opdracht" heeft meegekregen, net zoals de meesten daar. Niet zozeer als therapeut, maar misschien als klankbord. En hoe ze dat invult...tja...zo dus![]()
Ja, je bent in beeld.
― Mark Twain
ik zie geen probleemquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:55 schreef mario390 het volgende:
ik heb en problem heeft dat nog iemand??
[ afbeelding ]![]()
![]()
precies,en we gaan hem ook niet missen met de lidl want Mike neemt gewoon zijn plaats in.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:54 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
En naar huis gestuurd worden.Wat hij doet kan ieder ander in die loods.Niks geen toevoeging.Als hij nu stiekem weg zou gaan zouden ze in de loods en wij in de Cos over 3 dagen zeggen:Ligt Bjorn nog op bed ofzo?![]()
wat dan?quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:55 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ctrl+quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Mark heeft dat ook. Dat alles 5 x kleiner isquote:
Nou ja, niet alles.."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:58 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Mark heeft dat ook. Dat alles 5 x kleiner is![]()
![]()
Feedbackquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:55 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
[..]
Mark heeft dat ook. Dat alles 5 x kleiner is
Nou ja, niet alles..
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
[..]
Nou ja, niet alles..![]()
![]()
![]()
lolquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:58 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Nou ja, niet alles..
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Af en toe zegt ze wel zinnige dingen....quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoiets lijkt mij ook het meest aannemelijk. Al vind ik haar niet geschikt als klankbord, al was het maar omdat ze zo raaskalt.
Waarvan?quote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Gisteravond ook al...sort bloedzuiger...quote:Silence breaks apart, Brightness comes to life
Onderin kun je toch je pagina groter zettenTenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Een groep studenten (dacht ik) hebben een doos met (bijvoorbeeld) een recept voor Bossche Bollen en in die doos zit dan alles wat je nodig hebt om het te maken, en dat verkopen ze.quote:Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Do tegen Row: "Je moet wel je schoenen uit in mijn huis"
Whut???
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja Bjorn houd er van.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Een groep studenten (dacht ik) hebben een doos met (bijvoorbeeld) een recept voor Bossche Bollen en in die doos zit dan alles wat je nodig hebt om het te maken, en dat verkopen ze.![]()
Allesquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:06 schreef sjampoeh het volgende:
wat vindt row leukkkkkk en romantisch v Do ? was ff bezig
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:06 schreef puzziepie het volgende:
Whut???![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:06 schreef puzziepie het volgende:
Whut???![]()
ja ja....
Row kan alles vertellen aan Do...ze zal er niet om gaan huilenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Die valse vrucht van een Mark komt helemaal die zolder niet meer af sinds Michael er is?Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Is Ro gestuurd door de groep?
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Duckface en profile.
― Mark Twain
Wie is Do om nee te zeggen als Bas vraagt of ze ook in de caravan wil slapen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Wat denk je van de FEBO?quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
die heeft het te druk oma,staat al te trappelen aan de zijlijn om de boel over te nemen,zodra Ivan weg is.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:09 schreef oma-Nijn het volgende:
Die valse vrucht van een Mark komt helemaal die zolder niet meer af sinds Michael er is?![]()
hahahaha ik vind het wel grappig. Wat ze daar doet. Ze zit er nog geen week.quote:
Ze eigent zich een plekje toe en niemand daar die er vraagtekens bij zet (behalve een enkele uit jaloezie)....ze komt er gewoon nu (nog) mee weg...het is toch eigenlijk briljant
16.00 uur is er een sponsording? en vanavond een workshop. Druk druk drukAls ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Do is er niet mee bezig om wat met Bas te krijgen
Ramona loopt van de caravan wegMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
hahahaha ik vind het wel grappig. Wat ze daar doet. Ze zit er nog geen week.
Ze eigent zich een plekje toe en niemand daar die er vraagtekens bij zet (behalve een enkele uit jaloezie)....ze komt er gewoon nu (nog) mee weg...het is toch eigenlijk briljant![]()
![]()
had ook gekundquote:
Vooral zichzelf...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is het zekerquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
hahahaha ik vind het wel grappig. Wat ze daar doet. Ze zit er nog geen week.
Ze eigent zich een plekje toe en niemand daar die er vraagtekens bij zet (behalve een enkele uit jaloezie)....ze komt er gewoon nu (nog) mee weg...het is toch eigenlijk briljant![]()
Dit gaat nog een keer helemaal verkeerd
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ramoon op zoek naar Do. Drama is compleet.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Møtenøkenquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:11 schreef mario390 het volgende:
man man dat werd gang Bang in de Caravan![]()
![]()
Rudelbumsen
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do wil niemand kwetsen ... ze wil eerder het omgekeerde doenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
oh...gaat ze dan morgen bovenop Row liggen? Want dat doet ze blijkbaar met mensen die ze lief vindtquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:13 schreef mootie het volgende:
Do vindt Bas lief, gewoon lief, net zoals ze Row lief vindt.
Zonder te verblikken of verblozen.quote:
Heeft ze wrs van haar ex geleerd.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ivan nog in de loods?
http://www.telegraaf.nl/b(...)oord_op_puppy__.htmlIm hung like Einstein
And Smart as a Horse![]()
ja makkelijk maar ook redelijk overtuigend. Ze eten uit haar hand daar .quote:Silence breaks apart, Brightness comes to life
Michale weet dat een heleboel travestieten hem afzeiken omdat hij in Utopia zit. Dat is pure jaloezie.![]()
Nou ja zegquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:15 schreef Spooky4u het volgende:
Ivan nog in de loods?
http://www.telegraaf.nl/b(...)oord_op_puppy__.html
waar slaat dit nou weer op
Doe es normaal
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
grappig zegquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:15 schreef Spooky4u het volgende:
Ivan nog in de loods?
http://www.telegraaf.nl/b(...)oord_op_puppy__.html![]()
![]()
en plots weet je het....zij is de mol!!quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:17 schreef freaky40 het volgende:
Niets is wat het lijkt aangaande Do...
Niks gebeurd met Bas, weet niet of er iets gaat gebeuren, ze vindt hem niet leuk leuk.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:17 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Waarover liegt ze? Ik heb even geen streammss.![]()
Ze zit daar met een missie zover is nu wel duidelijk. Missie is Bas, en dat lukt haar aardig...quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
en plots weet je het....zij is de mol!!Allemaal cabaretteketet!![]()
Droeftoeterquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:15 schreef Spooky4u het volgende:
Ivan nog in de loods?
http://www.telegraaf.nl/b(...)oord_op_puppy__.html![]()
Ramoon vindt het lastig om Bas te delen.
― Mark Twain
Verkeerde programmaquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
en plots weet je het....zij is de mol!!![]()
![]()
Ja..daar kwam hij eigenlijk toch voor toch?quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:53 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Waarom is iedereen toch zo begaan met die Ramona?
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Wie is er begaan met Ramona?quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Waarom is iedereen toch zo begaan met die Ramona?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
denk dat ze een groter missie heft...Bas is daar maar één onderdeel van.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze zit daar met een missie zover is nu wel duidelijk. Missie is Bas, en dat lukt haar aardig...
Ramoon, Gabs en Row komen uit dezelfde buurt. Daarom diggen ze elkaar.
Dat ze Bas moet delen vindt ze faja.
Ze rolt niet met chicks als Do.
― Mark Twain
Waarom heeft Utopia geen pagina 888 voor ouwe knarren, ik snap hier echt geen kut van hoor.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Bewondering voor Bas, dat hij dit allemaal maar weer aanhoort, zonder onder de tafel te liggen van het lachenquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:18 schreef beequeen het volgende:
Ramoon vindt het lastig om Bas te delen.
[ afbeelding ]![]()
vreselijkquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:20 schreef oma-Nijn het volgende:
Waarom heeft Utopia geen pagina 888 voor ouwe knarren, ik snap hier echt geen kut van hoor.![]()
![]()
waar rolt ze dan wél mee?quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:20 schreef Raskolnikow het volgende:
Ramona: "Ik rol niet met zulke chicks..."
De hele loods. Nu ook weer, dat gesprek tussen Ro en Do.quote:To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:21 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ramona;je bent een schat van een jongen maar ik ben niet verliefd op jou
Nep nep nep![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Juist!quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Bewondering voor Bas, dat hij dit allemaal maar weer aanhoort, zonder onder de tafel te liggen van het lachen![]()
Ik heb meer de gedachte: waarom laat hij dit gebeuren? Die vrouw gewoon even laten weten hoe belachelijk ze doet.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Bewondering voor Bas, dat hij dit allemaal maar weer aanhoort, zonder onder de tafel te liggen van het lachen...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Wat is er mis met Ramona. Wat gebeurt er in haar hoofd dat ze denkt dat ze aanspraak kan maken op Bas.![]()
nou ik ook nietquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:20 schreef oma-Nijn het volgende:
Waarom heeft Utopia geen pagina 888 voor ouwe knarren, ik snap hier echt geen kut van hoor.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
Ik vind dat er op dit taalgebruik een bepaalde straf moet staan. Niet normaal gewoon.
Bas vindt Romana ook speciaal. Bas je spoort niet.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Ramoon zegt gewoon alles, schijt aan de mensen die meekijken.
Dan weer iets met faja en spang.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ja dat begrijp ik ook niet eerlijk gezegdquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De hele loods. Nu ook weer, dat gesprek tussen Ro en Do.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
DAT en dat Bas er niks van zegt snap ik ook niet.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:22 schreef mootie het volgende:
Wat is er mis met Ramona. Wat gebeurt er in haar hoofd dat ze denkt dat ze aanspraak kan maken op Bas.![]()
Het zou hem sieren als hij haar even op haar plek zette. Dit schiet voor niemand op.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Bewondering voor Bas, dat hij dit allemaal maar weer aanhoort, zonder onder de tafel te liggen van het lachen![]()
Bas heeft, al dan niet aangestuurd, wel heel erg aardig tegen haar gedaan toen ze er net was.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:22 schreef mootie het volgende:
of ze maakt zich onsterfelijk belachelijk, of ze moet dit van hogerhandquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:22 schreef mootie het volgende:
Wat is er mis met Ramona. Wat gebeurt er in haar hoofd dat ze denkt dat ze aanspraak kan maken op Bas.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
Bas kan haar nog gebruiken voor de stemmingquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
DAT en dat Bas er niks van zegt snap ik ook niet.![]()
echt hoorquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:23 schreef Koekiebakkie het volgende:
Matties,Sannies,Faya,Spanga chickie
AUB praat nederlands met me![]()
![]()
Maar haar ook heel netjes en heel duidelijk gemaakt dat hij niets in haar ziet.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Bas heeft, al dan niet aangestuurd, wel heel erg aardig tegen haar gedaan toen ze er net was.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Ze is ook niet verliefd op Basquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:21 schreef Koekiebakkie het volgende:
Nep nep nep
Ze kan het gewoon niet hebben dat Do met Bas omgaatMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dat is waar. Maar ik denk dat Ramona zijn soort aardigheid van mannen niet gewend is en er te veel in ziet.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Maar haar ook heel netjes en heel duidelijk gemaakt dat hij niets in haar ziet.![]()
drie stemmen van ramona nou daar komt bas niet mee op de bank toch?quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:24 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Bas kan haar nog gebruiken voor de stemmingA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Ze is nog maagdquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar ik denk dat Ramona zijn soort aardigheid van mannen niet gewend is en er te veel in ziet.![]()
![]()
waarom gaat ze dan niet met wim, 2 zielen 1 gedachtequote:A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Voor hemzelf en voor Ceesquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:24 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
drie stemmen van ramona nou daar komt bas niet mee op de bank toch?![]()
dat geloof ik ook nog, zoals hij dat zegtquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:24 schreef Koekiebakkie het volgende:
Bas schaamt zich voor gisteren dat hij dronken wasSilence breaks apart, Brightness comes to life
Het speelt zich allemaal af in haar hoofd, al dan niet aangemoedigd door de FEBO.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:23 schreef Disana het volgende:
Bas heeft, al dan niet aangestuurd, wel heel erg aardig tegen haar gedaan toen ze er net was.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Met zichzelfquote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Het zou hem ook sieren als hij Do ff op haar plek zetquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Het zou hem sieren als hij haar even op haar plek zette. Dit schiet voor niemand op.
Do doet alsof de caravan van haar is ...en Bas mag blij zijn dat ze bij hem ligt
wat een ego's daar
Maar ja Bas laat het lekker zitten .. zegt ook wel watMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Wordt het tijd dat Bas of Michael deze maakt voor Ramona...quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan wel een van chocola![]()
![]()
Hij heeft het inderdaad wel zelf aangewakkerd, behoorlijk.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Bas heeft, al dan niet aangestuurd, wel heel erg aardig tegen haar gedaan toen ze er net was.
Maar het is nu wel op een beland waarop het belachelijk wordt. Ramona doet zichzelf geen plezier hiermee. En Bas haar ook niet, als hij niet duidelijk is.![]()
dat is toch niet aan hem ? Hij luistert naar iedereen en hoeft nu niet ineens de moraalridder te gaan spelen .quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb meer de gedachte: waarom laat hij dit gebeuren? Die vrouw gewoon even laten weten hoe belachelijk ze doet.![]()
Volgens mij heeft Bas al een paar keer gezegd dat ze matties zijnquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij heeft het inderdaad wel zelf aangewakkerd, behoorlijk.
Maar het is nu wel op een beland waarop het belachelijk wordt. Ramona doet zichzelf geen plezier hiermee. En Bas haar ook niet, als hij niet duidelijk is.![]()
Hij heeft haar al lang verteld dat hij niets in haar ziet/met haar wil. Wat moet je dan nog meerquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij heeft het inderdaad wel zelf aangewakkerd, behoorlijk.
Maar het is nu wel op een beland waarop het belachelijk wordt. Ramona doet zichzelf geen plezier hiermee. En Bas haar ook niet, als hij niet duidelijk is.
Drongoe is dronken. Goed om te weten.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Dat dus!quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hij heeft haar al lang verteld dat hij niets in haar ziet/met haar wil. Wat moet je dan nog meer
Die Ramona heeft een kronkel in haar hoofd misschien door de Febo ingegeven![]()
Hoe verneuk ik onze taalquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:29 schreef beequeen het volgende:
Drongoe is dronken. Goed om te weten.![]()
![]()
weer iets geleerdquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:29 schreef beequeen het volgende:
Drongoe is dronken. Goed om te weten.Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Bas is heel duidelijk geweest naar Ramona en heeft duidelijk aangegeven vrienden/matties te willen zijn.![]()
Ze doet toch belachelijk om en tegen hem?quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:28 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is toch niet aan hem ? Hij luistert naar iedereen en hoeft nu niet ineens de moraalridder te gaan spelen ....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Do en Ramoon hebben koppeltjes gemaakt.
Ivan samen met Bas.
Een nieuw spelletje?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Bas zei vannacht tegen haar dat ie zo blij was dat ze er is....dus denk niet dat ie het heel erg vindt. Nog.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het zou hem ook sieren als hij Do ff op haar plek zet
Do doet alsof de caravan van haar is ...en Bas mag blij zijn dat ze bij hem ligt
wat een ego's daar
Maar ja Bas laat het lekker zitten .. zegt ook wel watSilence breaks apart, Brightness comes to life
Ze moeten dus zo dingen voor de markt gaan maken. Bas wilde eten maken maar dat mag niet. Hij is een koppel met IvanDat hebben Do en Ram bedacht
![]()
Dan maakt hij wel een spelAls ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
bas heeft geen sigareten meer wel een camperBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
Ze weet ook dat Bas populair is , speelt ook mee bij Ramona en Do denk ik.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:30 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Dat dus!
Die Ramona heeft een kronkel in haar hoofd misschien door de Febo ingegeven![]()
Wat is Do een aandachtrekkend wijf zeg.
Elke keer zegt ze: ik ben anders, jullie zien mij zo en zo.
En heel de groep moet elke x weer zeggen: Nee hoor zo zien we je niet, nee hoor je bent niet anders.
Bah wat een wijf![]()
Blijkbaar moet hij nog duidelijker zijn. Als ze echt matties zijn moet hij ook niet willen dat zij zich zo neerzet.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hij heeft haar al lang verteld dat hij niets in haar ziet/met haar wil. Wat moet je dan nog meer![]()
Do moet zich niet meer ongewenst voelen. Ze moet nog even wennen.
Ik ga maar even iets anders doen, dit wordt me teveel.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Alles zwart op wit, ff langs de notaris?quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hij heeft haar al lang verteld dat hij niets in haar ziet/met haar wil. Wat moet je dan nog meer![]()
Ja, hetzelfde als ik denk ik, kijken naar Nederland in Beweging, alleen zij is wel 7 kilo kwijt.quote:
Ik heb haar wel een paar keer zien gaan, maar niet iedere dag volgens mij.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
ik begin mij gewoon te irriteren aan do, gemaakt wijf
ik wacht totdat ze klaar is met haar verdriet iksta klaar met open armen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Dus om 1 uur gaan we knutselen met kneuzen
Het zou toch wel mooi zijn als Bas Ramona even van haar maagdelijkheid verlost.Ik denk dat ze dan een stuk relaxter wordt...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Do doet dat wel briljant hoor. Speldeprikje hier, opmerking daar,subtiel mee praten met deze en gene...spiegelen, huilbuitje en af en toe puppyogen opzetten. Ze eten daar uit haar hand. Hoe is het mogelijk
Utopia is echt nauwelijks meer te volgen voor mensen die niet in vogelaarwijken geboren en getogen zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:29 schreef beequeen het volgende:
Drongoe is dronken. Goed om te weten.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
1234567,wie mag ik een kusje geven...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gisteren zei ze ook tegen die nieuwe die ook uit den bosch komt Waar woon jij Hij in het centrum en zij woont in een wijk de molenpoort een rijkewijk van den bosch zei ze. Even er in wrijven.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het zou hem ook sieren als hij Do ff op haar plek zet
wat een ego's daar
Maar ja Bas laat het lekker zitten .. zegt ook wel wat![]()
ja erg he, een wolf in schaapsklerenquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:37 schreef Prisha het volgende:
Do doet dat wel briljant hoor. Speldeprikje hier, opmerking daar,subtiel mee praten met deze en gene...spiegelen, huilbuitje en af en toe puppyogen opzetten. Ze eten daar uit haar hand. Hoe is het mogelijkA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
of eenmaal de smaak te pakken wilt ze alleen maar méér...kom je er nooit vanaf....quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
Het zou toch wel mooi zijn als Bas Ramona even van haar maagdelijkheid verlost.Ik denk dat ze dan een stuk relaxter wordt...Silence breaks apart, Brightness comes to life
Een toppertjequote:Op woensdag 13 januari 2016 12:38 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ja erg he, een wolf in schaapskleren
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ja die is meer voor Do, die loopt toch al 24/7 met d'r lipjes getuitquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
1234567,wie mag ik een kusje geven...![]()
![]()
Hier trappen de mannen ook in haar spelletje.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:37 schreef Prisha het volgende:
Do doet dat wel briljant hoor. Speldeprikje hier, opmerking daar,subtiel mee praten met deze en gene...spiegelen, huilbuitje en af en toe puppyogen opzetten. Ze eten daar uit haar hand. Hoe is het mogelijkIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nee niet echtquote:A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Wat is dan het probleem zou je zeggen, man man wat een figuur.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:21 schreef Koekiebakkie het volgende:
Nep nep nep![]()
![]()
Nou erg wil ik niet zeggen, ik vind het wel apart om iemand zo in actie te zien.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:38 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ja erg he, een wolf in schaapskleren
Ze bespeelt ze allemaal als een instrument.Silence breaks apart, Brightness comes to life
lipjes getuit en borstjes v......quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja die is meer voor Do, die loopt toch al 24/7 met d'r lipjes getuit![]()
![]()
do
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Michael gaat naar het kakhuisAls ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
en ze ziet er natuurlijk leuk uit en ze praat leuk, en die domme mannen die denken nooit met hun verstand maar met wat andersquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier trappen de mannen ook in haar spelletje.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Kakka doen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:41 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
en ze ziet er natuurlijk leuk uit en ze praat leuk, en die domme mannen die denken nooit met hun verstand maar met wat anders
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Hier als in "de Cos"?quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier trappen de mannen ook in haar spelletje.Silence breaks apart, Brightness comes to life
ik denk dat ze het omgekeerd bedoeldquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:40 schreef Urb het volgende:
[..]
Wat is dan het probleem zou je zeggen, man man wat een figuur.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
ze zegt precies wat een ander wil horenquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nou erg wil ik niet zeggen, ik vind het wel apart om iemand zo in actie te zien.
Ze bespeelt ze allemaal als een instrument.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
aanraking hier, loensende blik daar, giecheltje hier....quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:42 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ze zegt precies wat een ander wil horenIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Daar in de loods niet alleen de mannen. Ze heeft aantal vrouwen ook ingepakt. Gaby, Vicky.. Row ook wel....met Gina was ze ook "leuk" bezig over nageltjes.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:41 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
en ze ziet er natuurlijk leuk uit en ze praat leuk, en die domme mannen die denken nooit met hun verstand maar met wat andersSilence breaks apart, Brightness comes to life
![]()
ik vind het wel grappig om naar te kijken, ik ben totaal niet zoquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
aanraking hier, loensende blik daar, giecheltje hier....A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
De Molenpoort is een overdekt winkelcentrum. Dit zijn de wijken in Den Bosch.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:38 schreef maryo55 het volgende:
Gisteren zei ze ook tegen die nieuwe die ook uit den bosch komt Waar woon jij Hij in het centrum en zij woont in een wijk de molenpoort een rijkewijk van den bosch zei ze. Even er in wrijven.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Wijken_in_%27s-Hertogenbosch“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Doe het niet want ik heb het zo graag weer hequote:Op woensdag 13 januari 2016 12:42 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ik denk dat ze het omgekeerd bedoeld
Vergeet trouwens niet dat Bs en Ramona elkaar al kenden van de casting![]()
Ik heb het ook niet in me. Maar het is een tactiek die altijd werktquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:44 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ik vind het wel grappig om naar te kijken, ik ben totaal niet zoIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
maar het duurt even , maar er komt toch hoop ik een moment dat ze haar doorkrijgenquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Daar in de loods niet alleen de mannen. Ze heeft aantal vrouwen ook ingepakt. Gaby, Vicky.. Row ook wel....met Gina was ze ook "leuk" bezig over nageltjes.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
![]()
een kameleonquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:42 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ze zegt precies wat een ander wil horendat veranderen van kleur doet ze goed...en subtiel.
Hij was toch thuisloos voor ie Utopia inkwam? Mss woonde ie op een bankje in dat winkelcentrum dan.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
De Molenpoort is een overdekt winkelcentrum. Dit zijn de wijken in Den Bosch.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Wijken_in_%27s-Hertogenbosch![]()
![]()
Je zit daar met z'n allen zo dicht op elkaar, kan haast niet anders. Ben benieuwd hoe lang het duurt....en wie de eerste is die onraad gaat ruiken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:45 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
maar het duurt even , maar er komt toch hoop ik een moment dat ze haar doorkrijgenSilence breaks apart, Brightness comes to life
money money??quote:A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
nee doquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:45 schreef Urb het volgende:
[..]
Hij was toch thuisloos voor ie Utopia inkwam? Mss woonde ie op een bankje in dat winkelcentrum dan.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Bas had al gezegd wat een gek toen ze van de week wegliep. Maar ja,quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je zit daar met z'n allen zo dicht op elkaar, kan haast niet anders. Ben benieuwd hoe lang het duurt....en wie de eerste is die onraad gaat ruiken.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
die denkt nu met zijn lul, dan ben je gauw uitgedacht volgens mijquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:47 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Bas had al gezegd wat een gek toen ze van de week wegliep. Maar ja,A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Do: "Als de computer crasht, mogen we 'm dan hard opstarten?"To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Bij mannen zakt het verstand al snel van het grote naar het kleine hoofd.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:48 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
die denkt nu met zijn lul, dan ben je gauw uitgedacht volgens mij
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
indquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bij mannen zakt het verstand al snel van het grote naar het kleine hoofd.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Oh ze krijgen ook de opdracht wat ze moeten maken.![]()
![]()
Mogen ze nog wel zelf beslissen hoe laat ze gaan schijten?
Ik zag dat Vic ook al weer op haar nest lag. Pijn in het nekjeAls ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
rob is ook al weer druk bezigquote:A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Dit ging over Do.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:45 schreef Urb het volgende:
Hij was toch thuisloos voor ie Utopia inkwam? Mss woonde ie op een bankje in dat winkelcentrum dan.
Ze verzint dingen waar je bijstaat.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Deze lambal ook maar heel snel op de bank..... dat de andere bewoners hem niet eensquote:
aanpakken. Die voert echt geen flikker uit![]()
![]()
Die heeft continu immuniteit daar...zie alleen geen immuniteits ketting om zijn nek hangen..quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Deze lambal ook maar heel snel op de bank..... dat de andere bewoners hem niet eens
aanpakken. Die voert echt geen flikker uitAllemaal cabaretteketet!![]()
Zelfs op bed liggend heeft hij zijn handen in zijn zakken.
― Mark Twain
Ik ben een rasechte bosschenaar en er bestaat geen wijk die molenpoort heet. Wel Maaspoortquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:38 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Gisteren zei ze ook tegen die nieuwe die ook uit den bosch komt Waar woon jij Hij in het centrum en zij woont in een wijk de molenpoort een rijkewijk van den bosch zei ze. Even er in wrijven.![]()
Daar waren we al achter.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:53 schreef doodmoe het volgende:
Ik ben een rasechte bosschenaar en er bestaat geen wijk die molenpoort heet. Wel Maaspoort
― Mark Twain
Wat een nietsnut is die Rob toch...quote:
En dan dit:
Biografie
Rob is een echte avonturier. Hij heeft in diverse landen gewoond en veel gereisd, maar woont sinds vijf jaar weer in Nederland. In het verleden heeft hij in de logistiek gewerkt, is hij verpleegkundige geweest in de psychiatrie en heeft hij zeven jaar in de horeca gewerkt. Rob is single en geniet van zijn vrijgezellenbestaan.
Onlangs heeft hij de opleiding tot massagetherapeut afgrond en wil hij in Utopia geld verdienen door massages te geven aan bezoekers. Zijn specialiteiten zijn hot stone massages, Zweedse massages en Shiatsu gezichtsmassages. Op de markt wil hij geld verdienen door korte massages aan te bieden.
Familie betekent alles voor Rob, hij is lief en loyaal naar mensen van wie hij houdt. Hij heeft een grote mond, maar een klein hartje. Rob is een harde werker en heeft een hekel aan mensen die lui zijn, wanneer er genoeg te doen is.
Rob zal zich waarschijnlijk snel aanpassen aan de situatie in Utopia. Hij is in zijn leven namelijk veertig keer verhuisd en heeft hierdoor een groot aanpassingsvermogen ontwikkeld. Utopia is voor hem geslaagd wanneer hij veel geld heeft verdiend met het geven van massages, als hij heeft laten zien wat je met hard werken kunt bereiken en hij terug kan kijken op een fantastische tijd.
http://www.utopiatv.nl/participant/detail/102/rob
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij kan zijn poten echt niet thuishouden.
― Mark Twain
Gina heeft een shirt aan van de Mona Lisa?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:59 schreef Raskolnikow het volgende:
Gina heeft een shirt aan van de Mona Lisa?de flesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
verpleegkundige geweest in de psychiatriequote:Op woensdag 13 januari 2016 12:54 schreef Urb het volgende:
[..]
Wat een nietsnut is die Rob toch...
En dan dit:
Biografie
Rob is een echte avonturier. Hij heeft in diverse landen gewoond en veel gereisd, maar woont sinds vijf jaar weer in Nederland. In het verleden heeft hij in de logistiek gewerkt, is hij verpleegkundige geweest in de psychiatrie en heeft hij zeven jaar in de horeca gewerkt. Rob is single en geniet van zijn vrijgezellenbestaan.
Onlangs heeft hij de opleiding tot massagetherapeut afgrond en wil hij in Utopia geld verdienen door massages te geven aan bezoekers. Zijn specialiteiten zijn hot stone massages, Zweedse massages en Shiatsu gezichtsmassages. Op de markt wil hij geld verdienen door korte massages aan te bieden.
Familie betekent alles voor Rob, hij is lief en loyaal naar mensen van wie hij houdt. Hij heeft een grote mond, maar een klein hartje. Rob is een harde werker en heeft een hekel aan mensen die lui zijn, wanneer er genoeg te doen is.
Rob zal zich waarschijnlijk snel aanpassen aan de situatie in Utopia. Hij is in zijn leven namelijk veertig keer verhuisd en heeft hierdoor een groot aanpassingsvermogen ontwikkeld. Utopia is voor hem geslaagd wanneer hij veel geld heeft verdiend met het geven van massages, als hij heeft laten zien wat je met hard werken kunt bereiken en hij terug kan kijken op een fantastische tijd.
http://www.utopiatv.nl/participant/detail/102/rob
![]()
![]()
dit dus
Twinning = boring![]()
Gina heeft een shirt aan van de Mona Lisa?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Twinning = boring![]()
Dat gefrunnik aan elkaar.
― Mark Twain
Goed gespotquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:53 schreef beequeen het volgende:
Zelfs op bed liggend heeft hij zijn handen in zijn zakken.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dampoe is stank.
Echt, PRAAT NEDERLANDS!!!!!!“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Gina heeft een shirt aan van de Mona Lisa?Mona FlessaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
Het zou toch wel mooi zijn als Bas Ramona even van haar maagdelijkheid verlost.Ik denk dat ze dan een stuk relaxter wordt...![]()
![]()
Smulders overhemd...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
je hebt nu 15 maanden een break zeggen ze tegen michael, helemaal niet en een slA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Achja dat soort dingen knippen ze er gewoon uit op tvquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:07 schreef ikmoetdrieten het volgende:
je hebt nu 15 maanden een break zeggen ze tegen michael, helemaal niet en een sl
Maar idd een stuk minder geheimzinnig als een jaar terug. Eerste die je over de 15 maanden hoorde was die laaf toen.![]()
ach ja een streamlock of dit maakt bijna geen verschil
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
gabs kijt even of er een camera aanstaatA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Nou, de knutselaars maken niet veel haast. Jammer, want nou komt Wim er ook mee weg, die heeft een afspraak om 2 uurAls ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
rob tegen ramona hoe je grote waffelBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
Dat doen ze toch nergens , bij Mark niet , bij de boodschappen niet.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je zit daar met z'n allen zo dicht op elkaar, kan haast niet anders. Ben benieuwd hoe lang het duurt....en wie de eerste is die onraad gaat ruiken.![]()
Ik las ook iets over een sponsordingetje om 16.00 en vanavond een workshop ofzo? Workshop zal wel dat cocktail ding van Naomi zijn gok ikquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:10 schreef oma-Nijn het volgende:
Nou, de knutselaars maken niet veel haast. Jammer, want nou komt Wim er ook mee weg, die heeft een afspraak om 2 uur![]()
gabs heeft een vriend en daar mag ze geen andere vrienden van hebben, gabs lachend hij is heel jaloers , nou ik had gezegd dat moet ik toch zelf wetenA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Dat om 4 uur verstond ikquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:11 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik las ook iets over een sponsordingetje om 16.00 en vanavond een workshop ofzo? Workshop zal wel dat cocktail ding van Naomi zijn gok ikCees had het met Michael er over
Floki...quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:12 schreef ikmoetdrieten het volgende:
gabs heeft een vriend en daar mag ze geen andere vrienden van hebben, gabs lachend hij is heel jaloers , nou ik had gezegd dat moet ik toch zelf weten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wat willen ze nu? willen ze van de streamers af?al die slA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Is dat die van de foto van gisteren is dat haar vriend?quote:
Ik dacht dat ze vrijgezel was Gabriella.![]()
streamers worden gestraft voor het klikkenquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:13 schreef ikmoetdrieten het volgende:
wat willen ze nu? willen ze van de streamers af?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ivan zit al een tijdje met zijn pet ver over zijn hoofd getrokken de krant te lezen.
Wat doet die man daar nog?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
ja dat is ze ook een gewone vriendquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:13 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Is dat die van de foto van gisteren is dat haar vriend?
Ik dacht dat ze vrijgezel was Gabriella.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Haar mattie,irritant mannetje...quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:13 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Is dat die van de foto van gisteren is dat haar vriend?
Ik dacht dat ze vrijgezel was Gabriella.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klinkt als Ramona dus.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:12 schreef ikmoetdrieten het volgende:
gabs heeft een vriend en daar mag ze geen andere vrienden van hebben, gabs lachend hij is heel jaloers , nou ik had gezegd dat moet ik toch zelf weten![]()
Wat?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die wil pas weg als de rest alles snapt daar, ofzo.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:14 schreef beequeen het volgende:
Ivan zit al een tijdje met zijn pet ver over zijn hoofd getrokken de krant te lezen.
[ afbeelding ]
Wat doet die man daar nog?![]()
![]()
de kip loopt in de regen ik ga dierernbeschreming bellen![]()
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
Is hij daar geweest ?quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Haar mattie,irritant mannetje...![]()
antislip kipquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:16 schreef markvanrinsum het volgende:
de kip loopt in de regen ik ga dierernbeschreming bellen![]()
[ afbeelding ]![]()
Kan iemand de man/vrouw achter de knoppen zijn medicijnen geven of een stoot op zijn harsesAls ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Valt mee hoor,het kan veel sneller.Het record staat op 6 minuten om een Topic vol te krijgen...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: