Hij was toch thuisloos voor ie Utopia inkwam? Mss woonde ie op een bankje in dat winkelcentrum dan.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
De Molenpoort is een overdekt winkelcentrum. Dit zijn de wijken in Den Bosch.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Wijken_in_%27s-Hertogenbosch
Je zit daar met z'n allen zo dicht op elkaar, kan haast niet anders. Ben benieuwd hoe lang het duurt....en wie de eerste is die onraad gaat ruiken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:45 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
maar het duurt even , maar er komt toch hoop ik een moment dat ze haar doorkrijgen
money money??quote:
nee doquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:45 schreef Urb het volgende:
[..]
Hij was toch thuisloos voor ie Utopia inkwam? Mss woonde ie op een bankje in dat winkelcentrum dan.
Bas had al gezegd wat een gek toen ze van de week wegliep. Maar ja,quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:46 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je zit daar met z'n allen zo dicht op elkaar, kan haast niet anders. Ben benieuwd hoe lang het duurt....en wie de eerste is die onraad gaat ruiken.
die denkt nu met zijn lul, dan ben je gauw uitgedacht volgens mijquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:47 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Bas had al gezegd wat een gek toen ze van de week wegliep. Maar ja,
Bij mannen zakt het verstand al snel van het grote naar het kleine hoofd.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:48 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
die denkt nu met zijn lul, dan ben je gauw uitgedacht volgens mij
indquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Bij mannen zakt het verstand al snel van het grote naar het kleine hoofd.
rob is ook al weer druk bezigquote:
Dit ging over Do.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:45 schreef Urb het volgende:
Hij was toch thuisloos voor ie Utopia inkwam? Mss woonde ie op een bankje in dat winkelcentrum dan.
Deze lambal ook maar heel snel op de bank..... dat de andere bewoners hem niet eensquote:
Die heeft continu immuniteit daar...zie alleen geen immuniteits ketting om zijn nek hangen..quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Deze lambal ook maar heel snel op de bank..... dat de andere bewoners hem niet eens
aanpakken. Die voert echt geen flikker uit
Ik ben een rasechte bosschenaar en er bestaat geen wijk die molenpoort heet. Wel Maaspoortquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:38 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Gisteren zei ze ook tegen die nieuwe die ook uit den bosch komt Waar woon jij Hij in het centrum en zij woont in een wijk de molenpoort een rijkewijk van den bosch zei ze. Even er in wrijven.
Daar waren we al achter.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:53 schreef doodmoe het volgende:
Ik ben een rasechte bosschenaar en er bestaat geen wijk die molenpoort heet. Wel Maaspoort
Wat een nietsnut is die Rob toch...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |