SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:48 schreef oma-Nijn het volgende:
Wim hoeft geen stemmen meer, hij wil niet naar huis.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu Rob weer aan het masseren.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Die indruk heb ik ook, maar ik snap niet dat iedereen in die loods aan haar lippen hangt.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat eerste...........Denk dat ze meerdere potten(en dan doel ik op een kakhuis en geen vrouw alhoewel dat ook weer kan) thuis heeft
Michael neemt nog een kopje thee.![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:53 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Kort blond haar en een gat.... Rob denkt ach het lijkt erop![]()
![]()
Daar kwam ze net om vragen. Ze liep al met een kruik in haar nek, omdat ze pijn had.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:53 schreef beequeen het volgende:
Nu Rob weer aan het masseren.
[ afbeelding ]![]()
Denk niet dat ze er als "therapeut" is ingezet. Maar ik denk dat zij wel een "opdracht" heeft meegekregen, net zoals de meesten daar. Niet zozeer als therapeut, maar misschien als klankbord. En hoe ze dat invult...tja...zo dusquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar sommige mensen hier denken dat ze er als therapeut in is gezet.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul![]()
En naar huis gestuurd worden.Wat hij doet kan ieder ander in die loods.Niks geen toevoeging.Als hij nu stiekem weg zou gaan zouden ze in de loods en wij in de Cos over 3 dagen zeggen:Ligt Bjorn nog op bed ofzo?quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:50 schreef lonneberga het volgende:
Van mij mag Björn wel weer eens op de bank komen![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:53 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Kort blond haar en een gat.... Rob denkt ach het lijkt erop![]()
![]()
Zoiets lijkt mij ook het meest aannemelijk. Al vind ik haar niet geschikt als klankbord, al was het maar omdat ze zo raaskalt.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Denk niet dat ze er als "therapeut" is ingezet. Maar ik denk dat zij wel een "opdracht" heeft meegekregen, net zoals de meesten daar. Niet zozeer als therapeut, maar misschien als klankbord. En hoe ze dat invult...tja...zo dus![]()
Ja, je bent in beeld.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
ik zie geen probleemquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:55 schreef mario390 het volgende:
ik heb en problem heeft dat nog iemand??
[ afbeelding ]![]()
![]()
precies,en we gaan hem ook niet missen met de lidl want Mike neemt gewoon zijn plaats in.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:54 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
En naar huis gestuurd worden.Wat hij doet kan ieder ander in die loods.Niks geen toevoeging.Als hij nu stiekem weg zou gaan zouden ze in de loods en wij in de Cos over 3 dagen zeggen:Ligt Bjorn nog op bed ofzo?![]()
wat dan?quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:55 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ctrl+quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Mark heeft dat ook. Dat alles 5 x kleiner isquote:
Nou ja, niet alles.."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:58 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Mark heeft dat ook. Dat alles 5 x kleiner is![]()
![]()
Feedbackquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:55 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
[..]
Mark heeft dat ook. Dat alles 5 x kleiner is
Nou ja, niet alles..
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
[..]
Nou ja, niet alles..![]()
![]()
![]()
lolquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:58 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Nou ja, niet alles..
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Af en toe zegt ze wel zinnige dingen....quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Zoiets lijkt mij ook het meest aannemelijk. Al vind ik haar niet geschikt als klankbord, al was het maar omdat ze zo raaskalt.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Waarvan?quote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Gisteravond ook al...sort bloedzuiger...quote:Silence breaks apart, Brightness comes to life
Onderin kun je toch je pagina groter zettenTenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Een groep studenten (dacht ik) hebben een doos met (bijvoorbeeld) een recept voor Bossche Bollen en in die doos zit dan alles wat je nodig hebt om het te maken, en dat verkopen ze.quote:Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Do tegen Row: "Je moet wel je schoenen uit in mijn huis"
Whut???
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja Bjorn houd er van.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Een groep studenten (dacht ik) hebben een doos met (bijvoorbeeld) een recept voor Bossche Bollen en in die doos zit dan alles wat je nodig hebt om het te maken, en dat verkopen ze.![]()
Allesquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:06 schreef sjampoeh het volgende:
wat vindt row leukkkkkk en romantisch v Do ? was ff bezig
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:06 schreef puzziepie het volgende:
Do tegen Row: "Je moet wel je schoenen uit in mijn huis"
Whut???![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: