Een afspraak met zn bed zekerquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:38 schreef oma-Nijn het volgende:
HAHAHAHAHAH Wim heeft om 2 uur een afspraak.
Oh zegt Do, dat komt mooi uit, het duurt maar een uurtje.
Jammer papzak, gewoon meedoen met je dikke pens
Dat vertelde hij er niet bij. Misschien wel met de Pablo/moet hij naar de akker/tandartsquote:
En ze is zoooow onzekewrrquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:42 schreef beequeen het volgende:
Ik zit hier niet voor de aandacht hoor. Heus niet!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:43 schreef Koekiebakkie het volgende:
Bjorn vindt Do ineens niks.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat je afgewezen bent lul!
Hij is toch ook niet verliefd?quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:45 schreef Koekiebakkie het volgende:
Bjorn:ik ben niet zo snel verliefd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bjorn is gewoon een kneus............quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:45 schreef Koekiebakkie het volgende:
Bjorn:ik ben niet zo snel verliefd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:46 schreef oma-Nijn het volgende:
Hoor ze nou met zijn drieën, zelfs een opblaaspop prikt zichzelf lek bij die gasten
Ze noemt transgender en leuk in 1 zin.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:46 schreef Disana het volgende:
Ik probeer naar Victoria te luisteren maar het gaat me slecht af. Arme Michael zit eraan vast.
Als dat mens aan het praten is, zap ik naar een andere stream, in dit geval is dat ook moeilijk moet ik zeggen, omdat er op de andere streams 3 kneusjes aan het roddelen zijn ....quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:46 schreef Disana het volgende:
Ik probeer naar Victoria te luisteren maar het gaat me slecht af. Arme Michael zit eraan vast.
Ik vind het knap dat je dat eruit haalt. Ik heb het alweer opgegeven.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze noemt transgender en leuk in 1 zin.
Raar mens.
Ik denk dat hij al meerdere keren verliefd is geweest in de loods als ik eerlijk ben. Of in ieder geval flinke kriebels in zijn buik (en weet ik veel waar nog meer) heeft gehadquote:
Jullie zaten al allemaal bij de kneusjes, dus ik dacht kom, ik probeer de andere stream eens. Ik ben er nog steeds niet uit of Victoria nou van de pot gerukt is of doet alsof.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als dat mens aan het praten is, zap ik naar een andere stream, in dit geval is dat ook moeilijk moet ik zeggen, omdat er op de andere streams 3 kneusjes aan het roddelen zijn ....
Onzin ...hij was niet verliefd op haar , hij had gewoon jeukquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:46 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Nee nu niet meer omdat hij afgewezen is.
Achterbakse rat is het.....quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Bjorn is gewoon een kneus............
Gm all
Ik denk eerder dat Bjorn flinke jeuk hadquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:48 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ik denk dat hij al meerdere keren verliefd is geweest in de loods als ik eerlijk ben. Of in ieder geval flinke kriebels in zijn buik (en weet ik veel waar nog meer) heeft gehad
Ze is heilig overtuigd van haar kundigheid. Van de pot gerukt dusquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Jullie zaten al allemaal bij de kneusjes, dus ik dacht kom, ik probeer de andere stream eens. Ik ben er nog steeds niet uit of Victoria nou van de pot gerukt is of doet alsof.
Maar sommige mensen hier denken dat ze er als therapeut in is gezet.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:49 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ze is heilig overtuigd van haar kundigheid. Van de pot gerukt dus
Ik denk toch dat eerste...........Denk dat ze meerdere potten(en dan doel ik op een kakhuis en geen vrouw alhoewel dat ook weer kan) thuis heeftquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Jullie zaten al allemaal bij de kneusjes, dus ik dacht kom, ik probeer de andere stream eens. Ik ben er nog steeds niet uit of Victoria nou van de pot gerukt is of doet alsof.
Ik hoor ook alleen maar flarden hoor.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:47 schreef Disana het volgende:
Ik vind het knap dat je dat eruit haalt. Ik heb het alweer opgegeven.
Als therapeut?quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar sommige mensen hier denken dat ze er als therapeut in is gezet.
Dat denk ik ook. Vooral de manier waarop ze met Ivan optrekt.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:49 schreef Disana het volgende:
Maar sommige mensen hier denken dat ze er als therapeut in is gezet.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Achterbakse rat is het.....
Gm 2.0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |