SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
4 oktober 2014 tussen 14u en 16uquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik heb ze nog op HD, als je tijden en datum doorgeeft zal ik ze voor je uploaden.
Wanneer gaat tiran Ivan weg? Ongelooflijk hoe hij de boel verziekt samen met MarkieVolgens mij ben ik toch geen weerwolfje![]()
sommige mensen worden mooi wakker, sommigen lelijk
Ben wordt lelijk wakker lacht Maaik
en of Bas nooit eens gek wordt van zichzelf
nee
Maaik is niet van plan elke keer als eerste wakker te zijn, misschien moet hij ook wel een huisje apart hebben zegt hij![]()
Volgens Mike wordt Ben lelijk wakker.
Joh.....“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Ik zat te raden welke TT er zou komen, iets met Sl, of met het dronken zijn van Bas.. die van zijn zak zag ik niet aankomen.![]()
Goedemorgen, wat een toestanden weer in die loods/caravan.
Ik haat setjes![]()
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
ik had er inderdaad in gedachten: een RLS tussen de SL,squote:Op woensdag 13 januari 2016 09:39 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik zat te raden welke TT er zou komen, iets met Sl, of met het dronken zijn van Bas.. die van zijn zak zag ik niet aankomen.![]()
Ik haat setjes![]()
![]()
![]()
Wie laat zijn zak harsen? Of wil iemand een beetje stoer doen.Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje![]()
Eens!quote:Op woensdag 13 januari 2016 09:39 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik haat setjes
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Verrassing op de vroege morgen Nijnquote:Op woensdag 13 januari 2016 09:39 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik haat setjes![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Bas heeft een keer zijn zak laten harsen en dat deed knap zeer zegt hijquote:Op woensdag 13 januari 2016 09:40 schreef sararaats het volgende:
Wie laat zijn zak harsen? Of wil iemand een beetje stoer doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bas moet lachen om Michael, hij kan zo gay doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Iedere keer als ik schakel van de cos naar utopia heb ik een zwart schermAls ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
De een mist een mooie vrouw met rode krullen en de ander een Latino
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat vervelend. Misschien moet je je pc/laptop opschonen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 09:49 schreef oma-Nijn het volgende:
Iedere keer als ik schakel van de cos naar utopia heb ik een zwart scherm
SL.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Heel weinig post voor Row.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Met 4 man post halenquote:Op woensdag 13 januari 2016 09:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat vervelend. Misschien moet je je pc/laptop opschonen.
SL.
Ik laat hem naar de klote gaan, wil een nieuwe, maar ff sparen
![]()
Ik vind die Row vaak toch ook een Mary Dresselhuys hoor.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Wat een wanhoopsactie's bij de febo
Ivan wordt totaal niet meer in beeld gebracht. Om toch nog wat streamertjes vast te houden, wordt het heel magere verhaallijntje van Do en Bas enorm uitgemolken. De camera's in de Loods houden zich bezig met een heel slecht acterende Ramona. En om de boel nog een beetje levendig te houden is er een relnicht ingegooid. In ieder geval hebben ze op deze manier weer genoeg beelden voor een paar uitzendingen.
Bjorn lijkt uitgespeeld, Marrekie kan gewoon zijn gesjoemel voortzetten, want Cees mag pas na de evenementen dingen aan de kaak stellen (van sjoemelaar Marrekie) Ivan beweegt af en toe en wordt bewaakt door Vic.
Geen reet meer aan op deze manier,![]()
![]()
Eensch, en +1000.quote:Op woensdag 13 januari 2016 09:57 schreef Verida het volgende:
Ivan wordt totaal niet meer in beeld gebracht. Om toch nog wat streamertjes vast te houden, wordt het heel magere verhaallijntje van Do en Bas enorm uitgemolken. De camera's in de Loods houden zich bezig met een heel slecht acterende Ramona. En om de boel nog een beetje levendig te houden is er een relnicht ingegooid. In ieder geval hebben ze op deze manier weer genoeg beelden voor een paar uitzendingen.
Bjorn lijkt uitgespeeld, Marrekie kan gewoon zijn gesjoemel voortzetten, want Cees mag pas na de evenementen dingen aan de kaak stellen (van sjoemelaar Marrekie) Ivan beweegt af en toe en wordt bewaakt door Vic.
Geen reet meer aan op deze manier,“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Niks meer over gehoord.quote:Op woensdag 13 januari 2016 09:59 schreef Verida het volgende:
Is er al nieuws van Duck en Face ? Of zijn die ook op magische wijze verdwenen.?
SL.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ah ok. Ik heb niet meer bijgelezen uit het vorige topic daar ik vannacht zo hard spookte. Ik heb geprobeerd om mijn pinguinfilmpje te redden maar bestand is overschreven.quote:Op woensdag 13 januari 2016 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bas heeft een keer zijn zak laten harsen en dat deed knap zeer zegt hij
Pearlbitch, een beetje minder kwijlen aub
[ Bericht 2% gewijzigd door Pinnenmutske op 13-01-2016 10:07:32 ]Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje![]()
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 13 januari 2016 09:57 schreef Verida het volgende:
Geen reet meer aan op deze manier,
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
En toch breek ik iedere morgen mijn hoeven om bij te lezen/ en daarna de streams aan te slingeren.quote:Op woensdag 13 januari 2016 09:57 schreef Verida het volgende:
Geen reet meer aan op deze manier,![]()
![]()
Zo in een flits Ivan door het beeld. Hij is er nogAls ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Ik heb filmpjes van Rene zitten kijken , wat een viguur die nieuwe , ik heb gister niet veel gezien , maar zal hij er in gezet zijn om de aandacht van Ivan een beetje weg te trekken ?Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Ik hoor Vic en Do praten over welnessdagen/beautydagen en dan eventueel aanvullen met een massage van Rob.... vinden ze beiden een goed idee.![]()
Nou, ik zie de blaren alweer groeien
Nou zeg hij zit zo maar even de harde werkerquote:Op woensdag 13 januari 2016 10:10 schreef oma-Nijn het volgende:
Kijk nu eens wie er zit op de trap.
[ afbeelding ]
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Hij ziet al op tegen 6 uur "beulen" op de verjaardag van Cees.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:12 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik hoor Vic en Do praten over welnessdagen/beautydagen en dan eventueel aanvullen met een massage van Rob.... vinden ze beiden een goed idee.![]()
Nou, ik zie de blaren alweer groeien
Rob, de grootste niksnut die daar rondloopt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ja, gisteren natuurlijk de loods opgemeten met zijn nieuwe speledingetjequote:Op woensdag 13 januari 2016 10:12 schreef PTLe het volgende:
[..]
Nou zeg hij zit zo maar even de harde werker![]()
![]()
![]()
― Mark Twain
Ik ook hoor. Ben ook gewoon benieuwd hoe ze de kwestie Ivan op gaan lossen: doodzwijgen of snel laten vertrekken. Ik amuseer me er wel mee. Alleen die verhaallijn met Bas en Do vind ik zum kotzen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En toch breek ik iedere morgen mijn hoeven om bij te lezen/ en daarna de streams aan te slingeren.![]()
![]()
Zo in een flits Ivan door het beeld. Hij is er nog![]()
Ik doe mee.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Ben ook gewoon benieuwd hoe ze de kwestie Ivan op gaan lossen: doodzwijgen of snel laten vertrekken. Ik amuseer me er wel mee. Alleen die verhaallijn met Bas en Do vind ik zum kotzen.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Hij staat alleen maar in de weg...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die dikke lamzak staat na te denken of hij zich om moet kleden of niet, 'want hij gaat nog sporten straks'
Kan die ook het hek niet over, of beter, er dwars doorheen.
En wat dat kind uitkraamt, de lippen die ze erbij trekt.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Gisteren stonden er vrijwel de hele dag streams op. Ik zie Bas graag, maar niet zo klef.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Vind jij haar ook zo vreselijk onecht?quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En wat dat kind uitkraamt, de lippen die ze erbij trekt.![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Ben ook gewoon benieuwd hoe ze de kwestie Ivan op gaan lossen: doodzwijgen of snel laten vertrekken. Ik amuseer me er wel mee. Alleen die verhaallijn met Bas en Do vind ik zum kotzen.\______________________________/ We houden de cos graag schoon.quote:![]()
Ik ben het wel met jullie eens. Ik vind 'setjes' (echt of niet) überhaupt al drie keer niets.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:18 schreef oma-Nijn het volgende:
Die dikke lamzak staat na te denken of hij zich om moet kleden of niet, 'want hij gaat nog sporten straks'
Kan die ook het hek niet over, of beter, er dwars doorheen.
Eerst even wat eten...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Van a tot z.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind jij haar ook zo vreselijk onecht?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Walgelijk hoe hij tegen Gabriella aanhangt .quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Gaan we weer.
Ga naar je mama, papzak.![]()
Als ik Ivan op de stream zie zap ik hem direct weg. Net als Bas en Do.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:17 schreef Disana het volgende:
Ik ook hoor. Ben ook gewoon benieuwd hoe ze de kwestie Ivan op gaan lossen: doodzwijgen of snel laten vertrekken. Ik amuseer me er wel mee. Alleen die verhaallijn met Bas en Do vind ik zum kotzen.
Zo jammer dat Bas meegaat in die stomme verhaallijn.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Toch blijft de regie denken dat kijkers daarvan smullen. Hoe oeverloos zijn Mark en Gina ook niet in beeld gebracht.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
[..]
\______________________________/ We houden de cos graag schoon.![]()
Ik ben het wel met jullie eens. Ik vind 'setjes' (echt of niet) überhaupt al drie keer niets.![]()
Hij zal wel moeten, denk ik. Hoop oprecht dat het niet op een relatie uitloopt.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ik Ivan op de stream zie zap ik hem direct weg. Net als Bas en Do.
Zo jammer dat Bas meegaat in die stomme verhaallijn.![]()
Ze kijkt zo moeilijk. Zal wel post van Barry zijn.
― Mark Twain
Ik hoop met je mee. Vreselijk kind die Do.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:22 schreef Disana het volgende:
Hij zal wel moeten, denk ik. Hoop oprecht dat het niet op een relatie uitloopt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Eigenlijk moet ik niet letten op die vent, die moet bij mij op de negeerstand. Dat had ik ook bij die NeusB, Gnoom, en waaif de laatste tijd.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerst even wat eten...
Wim mag niet zo hard praten van Vic want er slapen blijkbaar nog mensen![]()
ik vermoed dat zijn dronkenschap dat lijntje bewust on hold heeft gezetquote:Op woensdag 13 januari 2016 10:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ik Ivan op de stream zie zap ik hem direct weg. Net als Bas en Do.
Zo jammer dat Bas meegaat in die stomme verhaallijn.![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:23 schreef spapaars het volgende:
Bas aan de meid, en lees de onthutsing.
Denk dat ik de link van COS even doorlink naar korrelatie
Duhh !![]()
Op Facebook zie ik ook mensen die het leuk vinden.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:28 schreef lonneberga het volgende:
Ben ik dan de enige die Bas en Do samen wel leuk vind?
Michael maakt een kopje thee, Do staat in de rij.![]()
Ook al is dit een (halve) vent, hij draagt dit pak beter dan die gilgeitquote:Op woensdag 13 januari 2016 09:43 schreef oma-Nijn het volgende:
Het druipt er wel vanaf hé?
En gaarne dat pak in de hens (wel als hij eruit is hoor) was net zo blij dat die andere panter opgetyft was![]()
[ afbeelding ]![]()
Nee hoor,ik vind het ook wel grappig...quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:28 schreef lonneberga het volgende:
Ben ik dan de enige die Bas en Do samen wel leuk vind?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Neequote:Op woensdag 13 januari 2016 10:28 schreef lonneberga het volgende:
SOONY![]()
Bas is leuk. Do vond ik in het begin ook leuk, maar ik vind het zo vreemd... ze zegt gepest te zijn enzo en dan ben je meestal toch wel wat timide. Ze komt net uit een relatie met iemand die haar alles voorgelogen heeft.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:28 schreef lonneberga het volgende:
En dan komt ze daar binnen, begint met alle mannen te flirten en klampt zich vast aan Bas (de nummer 1 in de populariteitspoll). Ik vind haar geraffineerd.
Ze is te gemaakt, is uit op 1 doel en daar is ze al bijna. Dat doel is genaamd Bas.![]()
Vic neemt Ivan straks weer onder haar hoede. Ze gaat samen met hem haar poëziebundel afmaken.
Een soort therapie, denk ik.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
neequote:Op woensdag 13 januari 2016 10:28 schreef lonneberga het volgende:
Ben ik dan de enige die Bas en Do samen wel leuk vind?Duhh !![]()
een beetje zoals Gina toen met Mark,vanwege de financiën?quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:31 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Bas is leuk. Do vond ik in het begin ook leuk, maar ik vind het zo vreemd... ze zegt gepest te zijn enzo en dan ben je meestal toch wel wat timide. Ze komt net uit een relatie met iemand die haar alles voorgelogen heeft.
En dan komt ze daar binnen, begint met alle mannen te flirten en klampt zich vast aan Bas (de nummer 1 in de populariteitspoll). Ik vind haar geraffineerd.
Ze is te gemaakt, is uit op 1 doel en daar is ze al bijna. Dat doel is genaamd Bas.
Ach voorlopig vind ik ze cute,en de tijd zal het leren.![]()
Het lijkt echt wel of zij erin is gezet om hem te steunenquote:Op woensdag 13 januari 2016 10:32 schreef beequeen het volgende:
Vic neemt Ivan straks weer onder haar hoede. Ze gaat samen met hem haar poëziebundel afmaken.
Een soort therapie, denk ik.![]()
Nee,ik ook.alleen er klopt iets niet bij die Do/Utopiaquote:Op woensdag 13 januari 2016 10:28 schreef lonneberga het volgende:
Ben ik dan de enige die Bas en Do samen wel leuk vind?![]()
Leuk voor Mike.quote:
Ben ZK.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ja dat is het dus ook een beetje bij mij. Do is niet vervelend of zo, maar het is allemaal zo vreemd. Ik krijg er een raar gevoel bij.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:36 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Nee,ik ook.alleen er klopt iets niet bij die Do/Utopia![]()
daarom doet hij dit ook,nieuwe verhaallijn ,mark blijkt toch echt wel bi te zijn en vind michael wel leuk,en dan toneelhaak gina.quote:![]()
Nee hoor, ik vind ze ook prima passen. Leuk voor Bas, die al heel lang behoefte heeft aan wat intimiteit. Ik heb niet veel met Do, ze is inderdaad nep, hoop dat ze wat losser komt.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:28 schreef lonneberga het volgende:
Ze passen prima bij elkaar dus ik zie het probleem ook nietquote:Op woensdag 13 januari 2016 10:23 schreef spapaars het volgende:
Bas aan de meid, en lees de onthutsing.
Denk dat ik de link van COS even doorlink naar korrelatieMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Je loopt op de markt in utopia en zo zit je in utopia.Gaat er bij mij niet in.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:36 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ja dat is het dus ook een beetje bij mij. Do is niet vervelend of zo, maar het is allemaal zo vreemd. Ik krijg er een raar gevoel bij.![]()
Gezellig naast Mike in zijn boxer.
― Mark Twain
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geinig!Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
De spoeling is dun en de Talpa vijver bijna leeg. Dan maar mensen van de markt plukken of uit de travestiescene.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:38 schreef Koekiebakkie het volgende:
Je loopt op de markt in utopia en zo zit je in utopia.Gaat er bij mij niet in.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Wel heel toevalligquote:Op woensdag 13 januari 2016 10:38 schreef beequeen het volgende:
Gezellig naast Mike in zijn boxer.
[ afbeelding ]
SOONY![]()
![]()
Die lelijke vesten zijn echt verplicht daar hè?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik kan mij er (nog) niet aan storen , zijn wel anderen waar ik mij meer aan stoor en dan denk ik aan Gina, Mark , Wim , Victoria , Rob en Benjamin.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:28 schreef lonneberga het volgende:
Wel zou ik het zonde vinden als Bas wat met Do krijgt , setjes zijn niet leuk die steunen elkaar en legt het spel een beetje plat .![]()
Do wil zelf crème maken. Hoe origineel weer.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ze hadden wat gaarder gekund.quote:Op woensdag 13 januari 2016 09:59 schreef Verida het volgende:
Is er al nieuws van Duck en Face ? Of zijn die ook op magische wijze verdwenen.?
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
maak ook me eigen cremequote:Op woensdag 13 januari 2016 10:42 schreef beequeen het volgende:
Do wil zelf crème maken. Hoe origineel weer.Duhh !![]()
Ik vind ze nep samen , maar ik heb er totaal geen probleem meequote:Op woensdag 13 januari 2016 10:28 schreef lonneberga het volgende:
Ben ik dan de enige die Bas en Do samen wel leuk vind?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:![]()
Viespeukquote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Wat vreselijk enig.quote:
Ook je eigen geurkaarsen?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Een dag als alle andere dus voor onze Uto-fatso.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:18 schreef Koekiebakkie het volgende:
Wim:Zo´n dag dat je denkt was ik maar in bed gebleven.
GM
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Misschien daarna gedacht wat leuk ik ga mij opgeven ?quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:38 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Je loopt op de markt in utopia en zo zit je in utopia.Gaat er bij mij niet in.![]()
Zo'n Wim,Rob en Ben verhullen niet eens meer dat ze de hele dag geen donder uitvoeren daar . (rest doet ook niet veel hoor)![]()
Echt hoor .... hoe ze haar lippen houdt ..quote:
ziet er niet jofel uit
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ivan in therapie.
― Mark Twain
quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt hoor .... hoe ze haar lippen houdt ..
ziet er niet jofel uit
Hoebedoellie?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Nog maar iets minder dan een jaar cossies
Ze zeggen altijd druk bezig te zijnquote:Op woensdag 13 januari 2016 10:44 schreef lonneberga het volgende:
Zo'n Wim,Rob en Ben verhullen niet eens meer dat ze de hele dag geen donder uitvoeren daar . (rest doet ook niet veel hoor)
SOONY![]()
Permanente duckface.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:45 schreef puzziepie het volgende:
Echt hoor .... hoe ze haar lippen houdt ..
ziet er niet jofel uit“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
SL
Juist.Die Michael kent het hele programma bijna niet,en de inwoners kent hij ook niet.Mark vroeg hem gisteren:Wanneer heb jij je aangemeld?Michael:Niet!quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
De spoeling is dun en de Talpa vijver bijna leeg. Dan maar mensen van de markt plukken of uit de travestiescene.
Ik denk dat er gewoon passanten inzitten die er voor een tijdje inzitten alleen om opvulling of verhaallijn.Een soort Armanda,ook gevraagd en ineens een dag na Stif haar vertek vertrekt zij.Ramona heeft het er ook steeds over om naar huis te gaan.![]()
ja ik vind hem ook nog leuk. Hopelijk zet hij de boel een beetje op stelten. En laat mark en Ivan zich maar storen dat er mensen zijn die niet voor hun praatjes vallenquote:![]()
Ik heb het idee dat we niet veel beelden meer gaan krijgen van Bas met zijn diertjes, want Ivan moet nu natuurlijk weer positief in beeld gebracht worden. Sowieso laten ze Bas al veel minder zien in de kas.![]()
of massage olie ?quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat vreselijk enig.
Ook je eigen geurkaarsen?
Er staan vast nog zat flesjes op zolder, het project van Bjorn heeft niet zo goed gelopen geloof ik![]()
![]()
Ivan laat het paard uit"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Gelukkig maar dat Vicky er is![]()
Sascha en Ivan onder de hoede van Vic en alles komt goedMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
We zijn weer bij Sacha, Vic und King EIwan.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY![]()
Stoort Mark zich al aan Maaik dan?quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:47 schreef doodmoe het volgende:
[..]
ja ik vind hem ook nog leuk. Hopelijk zet hij de boel een beetje op stelten. En laat mark en Ivan zich maar storen dat er mensen zijn die niet voor hun praatjes vallen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
En dan? Want utopia kan zo nog jaaaaren door hoorquote:Op woensdag 13 januari 2016 10:45 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Nog maar iets minder dan een jaar cossies![]()
nee echt waar .. ook me eigen zeep ... heb een chemische verbranding opgelopen en kan niet over parfum e.d.quote:Duhh !![]()
Do zegt dat ze een beetje verlegen is.
Sure.
― Mark Twain
Ja, hij maakte opmerkingen dat de nieuwe mensen allemaal zo anders zijn of zoiets. Kan me niet zijn precieze woorden herinneren.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Stoort Mark zich al aan Maaik dan?![]()
Zou Maaikie Markie eens langs achter pakken?quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:47 schreef doodmoe het volgende:
[..]
ja ik vind hem ook nog leuk. Hopelijk zet hij de boel een beetje op stelten. En laat mark en Ivan zich maar storen dat er mensen zijn die niet voor hun praatjes vallen
Dat gaat spetterende beelden geven denk ik.Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje![]()
Dat bedoel ik dus, ze is totaal niet verlegen. Ze is vreemd.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:49 schreef beequeen het volgende:
Sure.![]()
Dat het niet zijn volk was.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:49 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ja, hij maakte opmerkingen dat de nieuwe mensen allemaal zo anders zijn of zoiets. Kan me niet zijn precieze woorden herinneren."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Ja was gisteren direct naar binnenkomst over de slaapplaatsen , de vide was vanaf nu gesloten mocht niemand meer bij.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:49 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ja, hij maakte opmerkingen dat de nieuwe mensen allemaal zo anders zijn of zoiets. Kan me niet zijn precieze woorden herinneren.![]()
Vic:Die geur heb ik echt gemist.
Weer een moetje,hoelang is dat beest daar al en hoelang is Vic daar.![]()
Ja dat dusquote:Op woensdag 13 januari 2016 10:50 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Dat het niet zijn volk was.
Dank![]()
![]()
Dat ook , Mark voelt op zijn klompen aan dat hij terrein gaat verliezen .quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:50 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Dat het niet zijn volk was.![]()
Ja verlegen , onzeker .gepest,belogen en bedrogen ... Het arme kind zit zo in de problemenquote:Op woensdag 13 januari 2016 10:49 schreef beequeen het volgende:
Sure.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Markie is een uit de lucht gevallen blaaskaak met een rotkop.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:50 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Dat het niet zijn volk was.Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje![]()
Oh leuk!!quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:49 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ja, hij maakte opmerkingen dat de nieuwe mensen allemaal zo anders zijn of zoiets. Kan me niet zijn precieze woorden herinneren.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Heerlijk, die Do-haat hier in de COS
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Onbetaalbaarquote:Op woensdag 13 januari 2016 10:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Heerlijk, die Do-haat hier in de COS![]()
SOONY![]()
daar zit ik eerlijk gezegd niet op te wachtenquote:Op woensdag 13 januari 2016 10:49 schreef sararaats het volgende:
[..]
Zou Maaikie Markie eens langs achter pakken?
Dat gaat spetterende beelden geven denk ik.![]()
Ik zie liever Do dan Vic. Want die Vic is gekomen om Ivan bij te staanquote:Op woensdag 13 januari 2016 10:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Ach ze zijn leuk! Beter gespeeld dan Mark en Ginaquote:Op woensdag 13 januari 2016 10:28 schreef lonneberga het volgende:
Was ook sarcastisch bedoeld. Hé das nieuw.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:54 schreef lonneberga het volgende:
[..]
daar zit ik eerlijk gezegd niet op te wachtenVolgens mij ben ik toch geen weerwolfje![]()
maar, "it takes two to tango"quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:31 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Bas is leuk. Do vond ik in het begin ook leuk, maar ik vind het zo vreemd... ze zegt gepest te zijn enzo en dan ben je meestal toch wel wat timide. Ze komt net uit een relatie met iemand die haar alles voorgelogen heeft.
Ze is te gemaakt, is uit op 1 doel en daar is ze al bijna. Dat doel is genaamd Bas.![]()
Klopt. Geen slimme zet van Bas.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:56 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
maar, "it takes two to tango"![]()
Mike zegt dat hij geen privé meer heeft in de loods.
Gisteren vertelde hij dat hij al 5 maanden met 5 man in een huis woont omdat hij geen eigen stek meer heeft.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
![]()
Bjorren als Captain Morgan.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ik heb het idee dat we weleens heel snel van Ivan af kunnen zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:54 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ik zie liever Do dan Vic. Want die Vic is gekomen om Ivan bij te staan
En daar zou ik overigens geen nacht minder om slapen.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Maaik mocht ook niet op de Vide slapen van Mark...quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:49 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ja, hij maakte opmerkingen dat de nieuwe mensen allemaal zo anders zijn of zoiets. Kan me niet zijn precieze woorden herinneren.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee, hij moet zijn leven lang celibatair blijven.quote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ik denk het laatste .quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
Goeiemorgen Cos![]()
En zijn er al dooien gevallen of wordt het weer zo´n lamballendag?![]()
Nee, team Do hierquote:Op woensdag 13 januari 2016 10:52 schreef Pearlbitch het volgende:
![]()
![]()
Ik denk het ookquote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
quote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Is Mark bang dat hij hem leuke gaat vinden?quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Maaik mocht ook niet op de Vide slapen van Mark...Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Hij heeft eens gezegd niets in de loods te willen beginnen met een medebewonerquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, hij moet zijn leven lang celibatair blijven.![]()
Van die groene?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mark is denk bang dat hij dan wakker wordt en ineens weer normaal kan lopenquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:03 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
IsMark bang dat hij hem leuke gaat vinden?![]()
![]()
![]()
Zou heel goed kunnen...quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:03 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Is Mark bang dat hij hem leuke gaat vinden?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Do: Gina is zo schattig, Vic is zo leuk, Row is zo fotogeniek.
Mens hangt aan elkaar van superlatieven.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Zag hem eten uit zijn neus, onder zijn nagel, en daarna is zijn mond.quote:Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Die vic gaat voorlopig niet weg. Die is waarschijnlijk achter de schermen al heel lang betrokken bij Utopia (denk ik)
Het was wel opvallend dat Nicole zo blij was met haar binnen komst en haar leek te kennen. Niemand heeft verder ook maar enige poging gedaan om haar te laten ontgroenen, ze mag slapen waar ze wil, maag doen wat zij wil, iedereen blijft zitten als ze begint te praten enz.
Dat is gewoon damage control, alleen de misere met de pup hebben ze niet voorzien.![]()
Goedemorgen,het is lamballendag...quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
Goeiemorgen Cos![]()
En zijn er al dooien gevallen of wordt het weer zo´n lamballendag?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ah ha dus ook homelessquote:Op woensdag 13 januari 2016 10:58 schreef beequeen het volgende:
Mike zegt dat hij geen privé meer heeft in de loods.
Gisteren vertelde hij dat hij al 5 maanden met 5 man in een huis woont omdat hij geen eigen stek meer heeft.![]()
Dus dat.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:05 schreef Verida het volgende:
Die vic gaat voorlopig niet weg. Die is waarschijnlijk achter de schermen al heel lang betrokken bij Utopia (denk ik)
Het was wel opvallend dat Nicole zo blij was met haar binnen komst en haar leek te kennen. Niemand heeft verder ook maar enige poging gedaan om haar te laten ontgroenen, ze mag slapen waar ze wil, maag doen wat zij wil, iedereen blijft zitten als ze begint te praten enz.
Dat is gewoon damage control, alleen de misere met de pup hebben ze niet voorzien.
Ben blij dat jij het allemaal typt, ben te moe om het zelf te doen.
― Mark Twain
Yep.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Do is zo verknipt (pesten) dat ze niet durft te dansen. Ze moet flink aan de bak en groeien. Ze is klaarrrrrr met dat proces.
Kind schei toch uit en drankharses, was jij net niet in de ZK?![]()
Leuk script weer.
Ze is gewoon de interne "Pabloquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:05 schreef Verida het volgende:
Dat is gewoon damage control, alleen de misere met de pup hebben ze niet voorzien.![]()
Ik heb zo geen zin in die verkleednichtenverhaallijn.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Altijd weer blij als ik hem zie iedere morgen..... dan valt mijn eigen kop eigenlijk reuze mee![]()
![]()
Ja, laten we een lezing of akkedemie geven over pesten. Goed idee, die hebben we nog niet gehad
Net als Mike met een akkedemie over homo's.
Man, man, man.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Volgens mij heeft ze zelf problemen genoeg,dat mens spoort niet...quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:09 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Ze is gewoon de interne "Pablo“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:![]()
Het is bijna middag, vuile Rob.
Dat weet ik toch niet! In oktober 1986 is mijn BIOS batterijtje leeggegaan dus mijn tijd staat nog steeds op 08:22 uur!quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Het is bijna middag, vuile Rob.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:13 schreef Raskolnikow het volgende:
Ah, Ben verteld hoe hij zijn persoonlijke problemen heeft overwonnen met alcohol?![]()
Iets klopt er niet in jouw post...quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:13 schreef Raskolnikow het volgende:
Ah, Ben verteld hoe hij zijn persoonlijke problemen heeft overwonnen met alcohol?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zie je Ivan, dan zie je Vic.
― Mark Twain
Waarschijnlijk kotsend.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:15 schreef DKUp het volgende:
Do zat tijdens de meeste lunchen op toilet in haar schoolperiode.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Je moest eens weten!quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Iets klopt er niet in jouw post...![]()
![]()
Dat heb ik nog niet kunnen ontdekken, ik vind haar wel leuk, maar misschien vergissen wij ons beidequote:Op woensdag 13 januari 2016 11:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze zelf problemen genoeg,dat mens spoort niet...![]()
Fatso is ook wakker.
― Mark Twain
Je vond het verhaal over frequenties en het leed van anderen absorberen wel redelijk normaal?quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:17 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet kunnen ontdekken, ik vind haar wel leuk, maar misschien vergissen wij ons beide"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Dat zou kunnen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:17 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet kunnen ontdekken, ik vind haar wel leuk, maar misschien vergissen wij ons beide
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
SL.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Michael: "In de de Tweede Wereldoorlog had je Koebels en die vond het ook fijn om zich in vrouwenkleren te verkleden."
Dat was trouwens niet Koebels Goebbels, maar Göring.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ransbakquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:18 schreef Raskolnikow het volgende:
Ben: "Ik vind het een mooi iets om ons hard voor te maken..."
SL, Mike had het over iemand uitnodigen.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Oeehh.
Do tegen Ivan: He, hoe is het?
Ivan: Je ziet er nog steeds jong uit.
Do: Hahahaha.
Bas komt aanlopen.
Bas geeft iets aan Do en ze stopt het in haar broekzak.
Do: Je hebt gefaald Bas.
SLSOONY![]()
Koebels misschien?quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:19 schreef beequeen het volgende:
SL, Mike had het over iemand uitnodigen.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ben en reiki. Zijn handen beginnen spontaan te trillen door het alcoholgebruik.
― Mark Twain
Do heeft af en toe wat weg van Nicolette Kluijver, vind ik.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:10 schreef oma-Nijn het volgende:
Kijk nu eens wie er zit op de trap.
[ afbeelding ]![]()
Hij vertelde gisteren dat hij zich verdiept had in WO2. Dat is te horen.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Klopt.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:22 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Do heeft af en toe wat weg van Nicolette Kluijver, vind ik.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nooit definitief bewezen volgens mijquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Michael: "In de de Tweede Wereldoorlog had je Koebels en die vond het ook fijn om zich in vrouwenkleren te verkleden."
Dat was trouwens niet Koebels Goebbels, maar Göring."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Hij lijkt wel op Piet Piraat.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:22 schreef beequeen het volgende:
Ben en reiki. Zijn handen beginnen spontaan te trillen door het alcoholgebruik.
[ afbeelding ]To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Nee, bahhquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:22 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
SOONY![]()
Klopt wel. Ook een heel sympathieke meid trouwens.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:22 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Die vond ik nog enger.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
mogge Fritsie,wat een dramaqueen zeg die bollequote:Op woensdag 13 januari 2016 11:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
The Blob kan zeker 30 minuten rechtop zitten daarna moet ze weer ff liggen![]()
Nou zie ik Bjorn Gabs weer masseren, waarom moet iedereen constant aan elkaar zitten?![]()
![]()
Ik zou daar zooooooooooooooooooooooo geïrriteerd van raken. Flikker op, ga aan je pik trekken of zo.
ik zou het iets anders verwoord hebben maar het zou op hetzelfde neerkomenquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:27 schreef oma-Nijn het volgende:
Nou zie ik Bjorn Gabs weer masseren, waarom moet iedereen constant aan elkaar zitten?![]()
![]()
Ik zou daar zooooooooooooooooooooooo geïrriteerd van raken. Flikker op, ga aan je pik trekken of zo.![]()
![]()
Graag samen met Vic hand in hand de poort uitlopen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:27 schreef lonneberga het volgende:
[..]
mogge Fritsie,wat een dramaqueen zeg die bolle
Do krijgt nog een kans![]()
![]()
Het is een soort van vlooien op de apenrots...quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:27 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
Ik zou daar zooooooooooooooooooooooo geïrriteerd van raken. Flikker op, ga aan je pik trekken of zo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja dat las ik vannacht in de cos .. ik heb niet gezien wat er is gebeurd gisteren maar er schijnt gedoe te zijn geweest om Bas ?quote:My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ramona was bang dat Do haar maatje(Bas) zou afpakken,en toen ging ze huilen...quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat las ik vannacht in de cos .. ik heb niet gezien wat er is gebeurd gisteren maar er schijnt gedoe te zijn geweest om Bas ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wat een schonkig bovenlichaam heeft Do, ze zit ook een beetje met opgetrokken schouders.quote:
Het lijkt wel of ze nog magerder geworden is in die paar dagen dat ze binnen is.![]()
Stelletjes in Utopiadat associeer ik met hangen, plakken, kwijlen, en kleffen. Geen leuke tv wat mij betreft. Ook niet als het om Bas gaat.
![]()
joepiequote:Op woensdag 13 januari 2016 11:32 schreef Raskolnikow het volgende:
Groepsactiviteit om 13:00 uur, beslissen Ramona (en Do een beetje).![]()
![]()
Tijd voor een triootje daar.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:32 schreef Is_it_Heaven het volgende:
Stelletjes in Utopiadat associeer ik met hangen, plakken, kwijlen, en kleffen. Geen leuke tv wat mij betreft. Ook niet als het om Bas gaat.
![]()
![]()
Wel off stream graag.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:27 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
Ik zou daar zooooooooooooooooooooooo geïrriteerd van raken. Flikker op, ga aan je pik trekken of zo.
[ afbeelding ]
DGK Erik déjà vu.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Mee eensquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:32 schreef Is_it_Heaven het volgende:
![]()
Dat dusquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:32 schreef Is_it_Heaven het volgende:
Ruud & Billy waren toch wel leuk.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:32 schreef Is_it_Heaven het volgende:
Ramoon naar de ZK. Waar komt ze nu weer mee?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Nou 13.00 uur een groepsactiviteit.... doet Ivan ook mee?Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:27 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ruud & Billy waren toch wel leuk.nee
![]()
![]()
HAHAHAHAHAH Wim heeft om 2 uur een afspraak.
Oh zegt Do, dat komt mooi uit, het duurt maar een uurtje.
Jammer papzak, gewoon meedoen met je dikke pens
quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ruud & Billy waren toch wel leuk.![]()
![]()
Een afspraak met zn bed zekerquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:38 schreef oma-Nijn het volgende:
HAHAHAHAHAH Wim heeft om 2 uur een afspraak.
Oh zegt Do, dat komt mooi uit, het duurt maar een uurtje.
Jammer papzak, gewoon meedoen met je dikke pens![]()
![]()
Dat vertelde hij er niet bij. Misschien wel met de Pablo/moet hij naar de akker/tandartsquote:
Do doet een rokje aan omdat ze dat zelf wil , niet omdat ze sexy wil zijn voor mannen hoor![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik zit hier niet voor de aandacht hoor. Heus niet!
― Mark Twain
En ze is zoooow onzekewrrquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:42 schreef beequeen het volgende:
Ik zit hier niet voor de aandacht hoor. Heus niet!
[ afbeelding ]
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Oh Bjorn zou niet met Do iets willen. Heel misschien als ze helemaal naakt zou staan, maar dat komt dan omdat hij er al 13 maanden zit.
Die 8 op de schaal van Richter.... was ik, ik rolde van de bank van het lachen![]()
Rob vindt Do niet onzeker.
Eerste verstandige opmerking.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Do is helemaal Bjorns type niet..
O man, wat zet jij jezelf toch weer voor lul.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:43 schreef Koekiebakkie het volgende:
Bjorn vindt Do ineens niks.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat je afgewezen bent lul!![]()
![]()
![]()
Hij is toch ook niet verliefd?quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:45 schreef Koekiebakkie het volgende:
Bjorn:ik ben niet zo snel verliefd![]()
![]()
![]()
![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Bjorn is gewoon een kneus............quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:45 schreef Koekiebakkie het volgende:
Bjorn:ik ben niet zo snel verliefd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gm all
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Hoor ze nou met zijn drieën, zelfs een opblaaspop prikt zichzelf lek bij die gasten
quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:46 schreef oma-Nijn het volgende:
Hoor ze nou met zijn drieën, zelfs een opblaaspop prikt zichzelf lek bij die gasten
Ze noemt transgender en leuk in 1 zin.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:46 schreef Disana het volgende:
Ik probeer naar Victoria te luisteren maar het gaat me slecht af. Arme Michael zit eraan vast.
Raar mens.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Als dat mens aan het praten is, zap ik naar een andere stream, in dit geval is dat ook moeilijk moet ik zeggen, omdat er op de andere streams 3 kneusjes aan het roddelen zijn ....quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:46 schreef Disana het volgende:
Ik probeer naar Victoria te luisteren maar het gaat me slecht af. Arme Michael zit eraan vast.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.![]()
Ik vind het knap dat je dat eruit haalt. Ik heb het alweer opgegeven.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze noemt transgender en leuk in 1 zin.
Raar mens.![]()
Ik denk dat hij al meerdere keren verliefd is geweest in de loods als ik eerlijk ben. Of in ieder geval flinke kriebels in zijn buik (en weet ik veel waar nog meer) heeft gehadquote:![]()
![]()
Wim hoeft geen stemmen meer, hij wil niet naar huis.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Jullie zaten al allemaal bij de kneusjes, dus ik dacht kom, ik probeer de andere stream eens. Ik ben er nog steeds niet uit of Victoria nou van de pot gerukt is of doet alsof.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als dat mens aan het praten is, zap ik naar een andere stream, in dit geval is dat ook moeilijk moet ik zeggen, omdat er op de andere streams 3 kneusjes aan het roddelen zijn ....![]()
Onzin ...hij was niet verliefd op haar , hij had gewoon jeukquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:46 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Nee nu niet meer omdat hij afgewezen is.
verliefd zijn is iets heel andersMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Achterbakse rat is het.....quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Bjorn is gewoon een kneus............
Gm all
Gm 2.0![]()
![]()
Ik denk eerder dat Bjorn flinke jeuk hadquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:48 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ik denk dat hij al meerdere keren verliefd is geweest in de loods als ik eerlijk ben. Of in ieder geval flinke kriebels in zijn buik (en weet ik veel waar nog meer) heeft gehad
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ze is heilig overtuigd van haar kundigheid. Van de pot gerukt dusquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Jullie zaten al allemaal bij de kneusjes, dus ik dacht kom, ik probeer de andere stream eens. Ik ben er nog steeds niet uit of Victoria nou van de pot gerukt is of doet alsof.![]()
Maar sommige mensen hier denken dat ze er als therapeut in is gezet.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:49 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ze is heilig overtuigd van haar kundigheid. Van de pot gerukt dus![]()
Ik denk toch dat eerste...........Denk dat ze meerdere potten(en dan doel ik op een kakhuis en geen vrouw alhoewel dat ook weer kan) thuis heeftquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Jullie zaten al allemaal bij de kneusjes, dus ik dacht kom, ik probeer de andere stream eens. Ik ben er nog steeds niet uit of Victoria nou van de pot gerukt is of doet alsof.
Ik hoor ook alleen maar flarden hoor.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:47 schreef Disana het volgende:
Ik vind het knap dat je dat eruit haalt. Ik heb het alweer opgegeven.
Onsamenhangend gelul is het.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Als therapeut?quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar sommige mensen hier denken dat ze er als therapeut in is gezet.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dat denk ik ook. Vooral de manier waarop ze met Ivan optrekt.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:49 schreef Disana het volgende:
Maar sommige mensen hier denken dat ze er als therapeut in is gezet.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Achterbakse rat is het.....
Gm 2.0Gm.................Een gladjanus.....
Ja een therapeut die zichzelf geweldig vindt.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar sommige mensen hier denken dat ze er als therapeut in is gezet.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: