Als ik Ivan op de stream zie zap ik hem direct weg. Net als Bas en Do.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:17 schreef Disana het volgende:
Ik ook hoor. Ben ook gewoon benieuwd hoe ze de kwestie Ivan op gaan lossen: doodzwijgen of snel laten vertrekken. Ik amuseer me er wel mee. Alleen die verhaallijn met Bas en Do vind ik zum kotzen.
Toch blijft de regie denken dat kijkers daarvan smullen. Hoe oeverloos zijn Mark en Gina ook niet in beeld gebracht.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
[..]
\______________________________/ We houden de cos graag schoon.![]()
Ik ben het wel met jullie eens. Ik vind 'setjes' (echt of niet) überhaupt al drie keer niets.
Hij zal wel moeten, denk ik. Hoop oprecht dat het niet op een relatie uitloopt.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ik Ivan op de stream zie zap ik hem direct weg. Net als Bas en Do.
Zo jammer dat Bas meegaat in die stomme verhaallijn.
Ik hoop met je mee. Vreselijk kind die Do.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:22 schreef Disana het volgende:
Hij zal wel moeten, denk ik. Hoop oprecht dat het niet op een relatie uitloopt.
Eigenlijk moet ik niet letten op die vent, die moet bij mij op de negeerstand. Dat had ik ook bij die NeusB, Gnoom, en waaif de laatste tijd.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerst even wat eten...
ik vermoed dat zijn dronkenschap dat lijntje bewust on hold heeft gezetquote:Op woensdag 13 januari 2016 10:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ik Ivan op de stream zie zap ik hem direct weg. Net als Bas en Do.
Zo jammer dat Bas meegaat in die stomme verhaallijn.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:23 schreef spapaars het volgende:
Bas aan de meid, en lees de onthutsing.
Denk dat ik de link van COS even doorlink naar korrelatie
Op Facebook zie ik ook mensen die het leuk vinden.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:28 schreef lonneberga het volgende:
Ben ik dan de enige die Bas en Do samen wel leuk vind?
Ook al is dit een (halve) vent, hij draagt dit pak beter dan die gilgeitquote:Op woensdag 13 januari 2016 09:43 schreef oma-Nijn het volgende:
Het druipt er wel vanaf hé?
En gaarne dat pak in de hens (wel als hij eruit is hoor) was net zo blij dat die andere panter opgetyft was![]()
[ afbeelding ]
Nee hoor,ik vind het ook wel grappig...quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:28 schreef lonneberga het volgende:
Neequote:Op woensdag 13 januari 2016 10:28 schreef lonneberga het volgende:
Bas is leuk. Do vond ik in het begin ook leuk, maar ik vind het zo vreemd... ze zegt gepest te zijn enzo en dan ben je meestal toch wel wat timide. Ze komt net uit een relatie met iemand die haar alles voorgelogen heeft.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:28 schreef lonneberga het volgende:
neequote:Op woensdag 13 januari 2016 10:28 schreef lonneberga het volgende:
een beetje zoals Gina toen met Mark,vanwege de financiën?quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:31 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Bas is leuk. Do vond ik in het begin ook leuk, maar ik vind het zo vreemd... ze zegt gepest te zijn enzo en dan ben je meestal toch wel wat timide. Ze komt net uit een relatie met iemand die haar alles voorgelogen heeft.
En dan komt ze daar binnen, begint met alle mannen te flirten en klampt zich vast aan Bas (de nummer 1 in de populariteitspoll). Ik vind haar geraffineerd.
Ze is te gemaakt, is uit op 1 doel en daar is ze al bijna. Dat doel is genaamd Bas.
Het lijkt echt wel of zij erin is gezet om hem te steunenquote:Op woensdag 13 januari 2016 10:32 schreef beequeen het volgende:
Vic neemt Ivan straks weer onder haar hoede. Ze gaat samen met hem haar poëziebundel afmaken.
Een soort therapie, denk ik.
Nee,ik ook.alleen er klopt iets niet bij die Do/Utopiaquote:Op woensdag 13 januari 2016 10:28 schreef lonneberga het volgende:
Leuk voor Mike.quote:
Ja dat is het dus ook een beetje bij mij. Do is niet vervelend of zo, maar het is allemaal zo vreemd. Ik krijg er een raar gevoel bij.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:36 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Nee,ik ook.alleen er klopt iets niet bij die Do/Utopia
daarom doet hij dit ook,nieuwe verhaallijn ,mark blijkt toch echt wel bi te zijn en vind michael wel leuk,en dan toneelhaak gina.quote:
Nee hoor, ik vind ze ook prima passen. Leuk voor Bas, die al heel lang behoefte heeft aan wat intimiteit. Ik heb niet veel met Do, ze is inderdaad nep, hoop dat ze wat losser komt.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:28 schreef lonneberga het volgende:
Ze passen prima bij elkaar dus ik zie het probleem ook nietquote:Op woensdag 13 januari 2016 10:23 schreef spapaars het volgende:
Bas aan de meid, en lees de onthutsing.
Denk dat ik de link van COS even doorlink naar korrelatie
Je loopt op de markt in utopia en zo zit je in utopia.Gaat er bij mij niet in.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:36 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ja dat is het dus ook een beetje bij mij. Do is niet vervelend of zo, maar het is allemaal zo vreemd. Ik krijg er een raar gevoel bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geinig!Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
De spoeling is dun en de Talpa vijver bijna leeg. Dan maar mensen van de markt plukken of uit de travestiescene.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:38 schreef Koekiebakkie het volgende:
Je loopt op de markt in utopia en zo zit je in utopia.Gaat er bij mij niet in.
Wel heel toevalligquote:Op woensdag 13 januari 2016 10:38 schreef beequeen het volgende:
Gezellig naast Mike in zijn boxer.
[ afbeelding ]
Ik kan mij er (nog) niet aan storen , zijn wel anderen waar ik mij meer aan stoor en dan denk ik aan Gina, Mark , Wim , Victoria , Rob en Benjamin.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:28 schreef lonneberga het volgende:
Ze hadden wat gaarder gekund.quote:Op woensdag 13 januari 2016 09:59 schreef Verida het volgende:
Is er al nieuws van Duck en Face ? Of zijn die ook op magische wijze verdwenen.?
maak ook me eigen cremequote:Op woensdag 13 januari 2016 10:42 schreef beequeen het volgende:
Do wil zelf crème maken. Hoe origineel weer.
Ik vind ze nep samen , maar ik heb er totaal geen probleem meequote:Op woensdag 13 januari 2016 10:28 schreef lonneberga het volgende:
quote:
Viespeukquote:
Wat vreselijk enig.quote:
Een dag als alle andere dus voor onze Uto-fatso.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:18 schreef Koekiebakkie het volgende:
Wim:Zo´n dag dat je denkt was ik maar in bed gebleven.
GM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |