SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
4 oktober 2014 tussen 14u en 16uquote:Op woensdag 13 januari 2016 02:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik heb ze nog op HD, als je tijden en datum doorgeeft zal ik ze voor je uploaden.
Wanneer gaat tiran Ivan weg? Ongelooflijk hoe hij de boel verziekt samen met MarkieWerewolf![]()
sommige mensen worden mooi wakker, sommigen lelijk
Ben wordt lelijk wakker lacht Maaik
en of Bas nooit eens gek wordt van zichzelf
nee
Maaik is niet van plan elke keer als eerste wakker te zijn, misschien moet hij ook wel een huisje apart hebben zegt hij![]()
Volgens Mike wordt Ben lelijk wakker.
Joh.....“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Ik zat te raden welke TT er zou komen, iets met Sl, of met het dronken zijn van Bas.. die van zijn zak zag ik niet aankomen.![]()
Goedemorgen, wat een toestanden weer in die loods/caravan.
Ik haat setjes![]()
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
ik had er inderdaad in gedachten: een RLS tussen de SL,squote:Op woensdag 13 januari 2016 09:39 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik zat te raden welke TT er zou komen, iets met Sl, of met het dronken zijn van Bas.. die van zijn zak zag ik niet aankomen.![]()
Ik haat setjes![]()
![]()
![]()
Eens!quote:Op woensdag 13 januari 2016 09:39 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik haat setjes
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Verrassing op de vroege morgen Nijnquote:Op woensdag 13 januari 2016 09:39 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik haat setjes![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Bas heeft een keer zijn zak laten harsen en dat deed knap zeer zegt hijquote:Op woensdag 13 januari 2016 09:40 schreef sararaats het volgende:
Wie laat zijn zak harsen? Of wil iemand een beetje stoer doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bas moet lachen om Michael, hij kan zo gay doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Iedere keer als ik schakel van de cos naar utopia heb ik een zwart schermAls ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
De een mist een mooie vrouw met rode krullen en de ander een Latino
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat vervelend. Misschien moet je je pc/laptop opschonen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 09:49 schreef oma-Nijn het volgende:
Iedere keer als ik schakel van de cos naar utopia heb ik een zwart scherm
SL.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Heel weinig post voor Row.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Met 4 man post halenquote:Op woensdag 13 januari 2016 09:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat vervelend. Misschien moet je je pc/laptop opschonen.
SL.
Ik laat hem naar de klote gaan, wil een nieuwe, maar ff sparen
![]()
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Ik vind die Row vaak toch ook een Mary Dresselhuys hoor.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Wat een wanhoopsactie's bij de febo
Ivan wordt totaal niet meer in beeld gebracht. Om toch nog wat streamertjes vast te houden, wordt het heel magere verhaallijntje van Do en Bas enorm uitgemolken. De camera's in de Loods houden zich bezig met een heel slecht acterende Ramona. En om de boel nog een beetje levendig te houden is er een relnicht ingegooid. In ieder geval hebben ze op deze manier weer genoeg beelden voor een paar uitzendingen.
Bjorn lijkt uitgespeeld, Marrekie kan gewoon zijn gesjoemel voortzetten, want Cees mag pas na de evenementen dingen aan de kaak stellen (van sjoemelaar Marrekie) Ivan beweegt af en toe en wordt bewaakt door Vic.
Geen reet meer aan op deze manier,![]()
![]()
Eensch, en +1000.quote:Op woensdag 13 januari 2016 09:57 schreef Verida het volgende:
Wat een wanhoopsactie's bij de febo
Ivan wordt totaal niet meer in beeld gebracht. Om toch nog wat streamertjes vast te houden, wordt het heel magere verhaallijntje van Do en Bas enorm uitgemolken. De camera's in de Loods houden zich bezig met een heel slecht acterende Ramona. En om de boel nog een beetje levendig te houden is er een relnicht ingegooid. In ieder geval hebben ze op deze manier weer genoeg beelden voor een paar uitzendingen.
Bjorn lijkt uitgespeeld, Marrekie kan gewoon zijn gesjoemel voortzetten, want Cees mag pas na de evenementen dingen aan de kaak stellen (van sjoemelaar Marrekie) Ivan beweegt af en toe en wordt bewaakt door Vic.
Geen reet meer aan op deze manier,“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Niks meer over gehoord.quote:Op woensdag 13 januari 2016 09:59 schreef Verida het volgende:
Is er al nieuws van Duck en Face ? Of zijn die ook op magische wijze verdwenen.?
SL.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ah ok. Ik heb niet meer bijgelezen uit het vorige topic daar ik vannacht zo hard spookte. Ik heb geprobeerd om mijn pinguinfilmpje te redden maar bestand is overschreven.quote:Op woensdag 13 januari 2016 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bas heeft een keer zijn zak laten harsen en dat deed knap zeer zegt hij
Pearlbitch, een beetje minder kwijlen aub
[ Bericht 2% gewijzigd door Pinnenmutske op 13-01-2016 10:07:32 ]Werewolf
Forum Opties Forumhop: Hop naar: