Helemaal mee eensquote:Op woensdag 13 januari 2016 09:57 schreef Verida het volgende:
Wat een wanhoopsactie's bij de febo
Ivan wordt totaal niet meer in beeld gebracht. Om toch nog wat streamertjes vast te houden, wordt het heel magere verhaallijntje van Do en Bas enorm uitgemolken. De camera's in de Loods houden zich bezig met een heel slecht acterende Ramona. En om de boel nog een beetje levendig te houden is er een relnicht ingegooid. In ieder geval hebben ze op deze manier weer genoeg beelden voor een paar uitzendingen.
Bjorn lijkt uitgespeeld, Marrekie kan gewoon zijn gesjoemel voortzetten, want Cees mag pas na de evenementen dingen aan de kaak stellen (van sjoemelaar Marrekie) Ivan beweegt af en toe en wordt bewaakt door Vic.
Geen reet meer aan op deze manier,
En toch breek ik iedere morgen mijn hoeven om bij te lezen/ en daarna de streams aan te slingeren.quote:Op woensdag 13 januari 2016 09:57 schreef Verida het volgende:
Wat een wanhoopsactie's bij de febo
Ivan wordt totaal niet meer in beeld gebracht. Om toch nog wat streamertjes vast te houden, wordt het heel magere verhaallijntje van Do en Bas enorm uitgemolken. De camera's in de Loods houden zich bezig met een heel slecht acterende Ramona. En om de boel nog een beetje levendig te houden is er een relnicht ingegooid. In ieder geval hebben ze op deze manier weer genoeg beelden voor een paar uitzendingen.
Bjorn lijkt uitgespeeld, Marrekie kan gewoon zijn gesjoemel voortzetten, want Cees mag pas na de evenementen dingen aan de kaak stellen (van sjoemelaar Marrekie) Ivan beweegt af en toe en wordt bewaakt door Vic.
Geen reet meer aan op deze manier,
Nou zeg hij zit zo maar even de harde werkerquote:Op woensdag 13 januari 2016 10:10 schreef oma-Nijn het volgende:
Kijk nu eens wie er zit op de trap.
[ afbeelding ]
Hij ziet al op tegen 6 uur "beulen" op de verjaardag van Cees.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:12 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik hoor Vic en Do praten over welnessdagen/beautydagen en dan eventueel aanvullen met een massage van Rob.... vinden ze beiden een goed idee.![]()
Nou, ik zie de blaren alweer groeien
Ja, gisteren natuurlijk de loods opgemeten met zijn nieuwe speledingetjequote:Op woensdag 13 januari 2016 10:12 schreef PTLe het volgende:
[..]
Nou zeg hij zit zo maar even de harde werker
Ik ook hoor. Ben ook gewoon benieuwd hoe ze de kwestie Ivan op gaan lossen: doodzwijgen of snel laten vertrekken. Ik amuseer me er wel mee. Alleen die verhaallijn met Bas en Do vind ik zum kotzen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:07 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En toch breek ik iedere morgen mijn hoeven om bij te lezen/ en daarna de streams aan te slingeren.![]()
![]()
Zo in een flits Ivan door het beeld. Hij is er nog
Ik doe mee.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Ben ook gewoon benieuwd hoe ze de kwestie Ivan op gaan lossen: doodzwijgen of snel laten vertrekken. Ik amuseer me er wel mee. Alleen die verhaallijn met Bas en Do vind ik zum kotzen.
En wat dat kind uitkraamt, de lippen die ze erbij trekt.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Gisteren stonden er vrijwel de hele dag streams op. Ik zie Bas graag, maar niet zo klef.
Vind jij haar ook zo vreselijk onecht?quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En wat dat kind uitkraamt, de lippen die ze erbij trekt.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Ben ook gewoon benieuwd hoe ze de kwestie Ivan op gaan lossen: doodzwijgen of snel laten vertrekken. Ik amuseer me er wel mee. Alleen die verhaallijn met Bas en Do vind ik zum kotzen.
\______________________________/ We houden de cos graag schoon.quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:18 schreef oma-Nijn het volgende:
Die dikke lamzak staat na te denken of hij zich om moet kleden of niet, 'want hij gaat nog sporten straks'
Kan die ook het hek niet over, of beter, er dwars doorheen.
Van a tot z.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind jij haar ook zo vreselijk onecht?
Walgelijk hoe hij tegen Gabriella aanhangt .quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Gaan we weer.
Ga naar je mama, papzak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |