daar zit ik eerlijk gezegd niet op te wachtenquote:Op woensdag 13 januari 2016 10:49 schreef sararaats het volgende:
[..]
Zou Maaikie Markie eens langs achter pakken?
Dat gaat spetterende beelden geven denk ik.
Ik zie liever Do dan Vic. Want die Vic is gekomen om Ivan bij te staanquote:Op woensdag 13 januari 2016 10:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Heerlijk, die Do-haat hier in de COS
Ach ze zijn leuk! Beter gespeeld dan Mark en Ginaquote:Op woensdag 13 januari 2016 10:28 schreef lonneberga het volgende:
Ben ik dan de enige die Bas en Do samen wel leuk vind?
Was ook sarcastisch bedoeld. Hé das nieuw.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:54 schreef lonneberga het volgende:
[..]
daar zit ik eerlijk gezegd niet op te wachten
maar, "it takes two to tango"quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:31 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Bas is leuk. Do vond ik in het begin ook leuk, maar ik vind het zo vreemd... ze zegt gepest te zijn enzo en dan ben je meestal toch wel wat timide. Ze komt net uit een relatie met iemand die haar alles voorgelogen heeft.
En dan komt ze daar binnen, begint met alle mannen te flirten en klampt zich vast aan Bas (de nummer 1 in de populariteitspoll). Ik vind haar geraffineerd.
Ze is te gemaakt, is uit op 1 doel en daar is ze al bijna. Dat doel is genaamd Bas.
Klopt. Geen slimme zet van Bas.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:56 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
maar, "it takes two to tango"
Bjorren als Captain Morgan.quote:
Ik heb het idee dat we weleens heel snel van Ivan af kunnen zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:54 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ik zie liever Do dan Vic. Want die Vic is gekomen om Ivan bij te staan
Maaik mocht ook niet op de Vide slapen van Mark...quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:49 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ja, hij maakte opmerkingen dat de nieuwe mensen allemaal zo anders zijn of zoiets. Kan me niet zijn precieze woorden herinneren.
Nee, hij moet zijn leven lang celibatair blijven.quote:
Ik denk het laatste .quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
Goeiemorgen Cos![]()
En zijn er al dooien gevallen of wordt het weer zo´n lamballendag?
Nee, team Do hierquote:Op woensdag 13 januari 2016 10:52 schreef Pearlbitch het volgende:
Heerlijk, die Do-haat hier in de COS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |