ik zou het iets anders verwoord hebben maar het zou op hetzelfde neerkomenquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:27 schreef oma-Nijn het volgende:
Nou zie ik Bjorn Gabs weer masseren, waarom moet iedereen constant aan elkaar zitten?![]()
![]()
Ik zou daar zooooooooooooooooooooooo geïrriteerd van raken. Flikker op, ga aan je pik trekken of zo.
Graag samen met Vic hand in hand de poort uitlopen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:27 schreef lonneberga het volgende:
[..]
mogge Fritsie,wat een dramaqueen zeg die bolle
Het is een soort van vlooien op de apenrots...quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:27 schreef oma-Nijn het volgende:
Nou zie ik Bjorn Gabs weer masseren, waarom moet iedereen constant aan elkaar zitten?![]()
![]()
Ik zou daar zooooooooooooooooooooooo geïrriteerd van raken. Flikker op, ga aan je pik trekken of zo.
Ja dat las ik vannacht in de cos .. ik heb niet gezien wat er is gebeurd gisteren maar er schijnt gedoe te zijn geweest om Bas ?quote:
Ramona was bang dat Do haar maatje(Bas) zou afpakken,en toen ging ze huilen...quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat las ik vannacht in de cos .. ik heb niet gezien wat er is gebeurd gisteren maar er schijnt gedoe te zijn geweest om Bas ?
wat een schonkig bovenlichaam heeft Do, ze zit ook een beetje met opgetrokken schouders.quote:
joepiequote:Op woensdag 13 januari 2016 11:32 schreef Raskolnikow het volgende:
Groepsactiviteit om 13:00 uur, beslissen Ramona (en Do een beetje).
Tijd voor een triootje daar.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:32 schreef Is_it_Heaven het volgende:
Stelletjes in Utopiadat associeer ik met hangen, plakken, kwijlen, en kleffen. Geen leuke tv wat mij betreft. Ook niet als het om Bas gaat.
Wel off stream graag.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:27 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Mee eensquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:32 schreef Is_it_Heaven het volgende:
Stelletjes in Utopiadat associeer ik met hangen, plakken, kwijlen, en kleffen. Geen leuke tv wat mij betreft. Ook niet als het om Bas gaat.
Dat dusquote:Op woensdag 13 januari 2016 11:32 schreef Is_it_Heaven het volgende:
Ruud & Billy waren toch wel leuk.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:32 schreef Is_it_Heaven het volgende:
quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:27 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ruud & Billy waren toch wel leuk.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ruud & Billy waren toch wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |