Ja..daar kwam hij eigenlijk toch voor toch?quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:53 schreef beequeen het volgende:
Nu Rob weer aan het masseren.
[ afbeelding ]
Wie is er begaan met Ramona?quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Waarom is iedereen toch zo begaan met die Ramona?
denk dat ze een groter missie heft...Bas is daar maar één onderdeel van.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze zit daar met een missie zover is nu wel duidelijk. Missie is Bas, en dat lukt haar aardig...
Bewondering voor Bas, dat hij dit allemaal maar weer aanhoort, zonder onder de tafel te liggen van het lachenquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:18 schreef beequeen het volgende:
Ramoon vindt het lastig om Bas te delen.
[ afbeelding ]
vreselijkquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:20 schreef oma-Nijn het volgende:
Waarom heeft Utopia geen pagina 888 voor ouwe knarren, ik snap hier echt geen kut van hoor.
waar rolt ze dan wél mee?quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:20 schreef Raskolnikow het volgende:
Ramona: "Ik rol niet met zulke chicks..."
De hele loods. Nu ook weer, dat gesprek tussen Ro en Do.quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:21 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ramona;je bent een schat van een jongen maar ik ben niet verliefd op jou
Nep nep nep
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist!quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Bewondering voor Bas, dat hij dit allemaal maar weer aanhoort, zonder onder de tafel te liggen van het lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |