quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelukkig had hij wel zijn sokken aan.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pranken moet ik ook al opzoekenquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:35 schreef oma-Nijn het volgende:
Mark gaat pranken, en kotsen op het bed van Ramona
Wat een verschrikkelijk dingquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:35 schreef oma-Nijn het volgende:
Nieuw vest, of is hij op de vide geweest?
[ afbeelding ]
En laat hij dan Ramona de drama queen mee nemen , die ben ik ook al spuugzatquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij moet gewoon heel snel moven, heeft daar niks meer te zoeken.
Ze hopen natuurlijk dat het allemaal doodbloedt, maar zo snel gaat dat niet.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:34 schreef beequeen het volgende:
[..]![]()
Gelukkig had hij wel zijn sokken aan.
Dat is Mark zijn definitie van een 'leuke foto' blijkbaar.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:36 schreef beequeen het volgende:
Marrekie wil op het bed van Ramoon gaan zitten en doen alsof hij kotst.
Waar slaat dat nou op?
Charlotte...quote:
Dat zal zijn uitmundende humor zijn waardoor hij unaniem gekozen werd.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:36 schreef beequeen het volgende:
Marrekie wil op het bed van Ramoon gaan zitten en doen alsof hij kotst.
Waar slaat dat nou op?
Het is al gekrompen,dus niet nieuw...quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:35 schreef oma-Nijn het volgende:
Nieuw vest, of is hij op de vide geweest?
[ afbeelding ]
waarom de kijkers massaal op hem gestemd hebbenquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:38 schreef Urb het volgende:
[..]
Dat zal zijn uitmundende humor zijn waardoor hij unaniem gekozen werd.
Doh!quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:39 schreef mootie het volgende:
Do verneukt de zaag. Wim schiet in de stress.
quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:39 schreef mootie het volgende:
Do verneukt de zaag. Wim schiet in de stress.
Groepsactiviteitquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:42 schreef mario390 het volgende:
waarom zijn straks alle an het werken,verfen?
Zaagstreams,ik mis Patje...quote:
Ik hoorde hem net al zeggen:Ik ben hier een hele tijd niet geweest en het is meteen een teringzooi.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
Alles is weg,de duimstok ook al...
En dat Chris (na exit Pat) toen nog op een markt allerlei spul van Pat uit een vullisbak geplukt had om te verkopen, houten zwaardjes maar ook die gele oordoppen meen ik.quote:
Klonk veelbelovendquote:Op woensdag 13 januari 2016 12:54 schreef Urb het volgende:
[..]
Wat een nietsnut is die Rob toch...
En dan dit:
Biografie
Rob is een echte avonturier. Hij heeft in diverse landen gewoond en veel gereisd, maar woont sinds vijf jaar weer in Nederland. In het verleden heeft hij in de logistiek gewerkt, is hij verpleegkundige geweest in de psychiatrie en heeft hij zeven jaar in de horeca gewerkt. Rob is single en geniet van zijn vrijgezellenbestaan.
Onlangs heeft hij de opleiding tot massagetherapeut afgrond en wil hij in Utopia geld verdienen door massages te geven aan bezoekers. Zijn specialiteiten zijn hot stone massages, Zweedse massages en Shiatsu gezichtsmassages. Op de markt wil hij geld verdienen door korte massages aan te bieden.
Familie betekent alles voor Rob, hij is lief en loyaal naar mensen van wie hij houdt. Hij heeft een grote mond, maar een klein hartje. Rob is een harde werker en heeft een hekel aan mensen die lui zijn, wanneer er genoeg te doen is.
Rob zal zich waarschijnlijk snel aanpassen aan de situatie in Utopia. Hij is in zijn leven namelijk veertig keer verhuisd en heeft hierdoor een groot aanpassingsvermogen ontwikkeld. Utopia is voor hem geslaagd wanneer hij veel geld heeft verdiend met het geven van massages, als hij heeft laten zien wat je met hard werken kunt bereiken en hij terug kan kijken op een fantastische tijd.
http://www.utopiatv.nl/participant/detail/102/rob
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:46 schreef Urb het volgende:
[..]
En dat Chris (na exit Pat) toen nog op een markt allerlei spul van Pat uit een vullisbak geplukt had om te verkopen, houten zwaardjes maar ook die gele oordoppen meen ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |