wim is slim luiquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:12 schreef markvanrinsum het volgende:
wim is slim
mark woont in het park
rob is een flop
En dan had zij al die jankende bloemetjesjurken met megafoons achter zich aangekregen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet apart, gewoon schandalig. En maar lullen over "ons kind".
Nou en..moet je daarvoor wijken dan ? Als je echt liefde voor dieren hebt, boeit je dat geen zak.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:16 schreef mootie het volgende:
[..]
En dan had zij al die jankende bloemetjesjurken met megafoons achter zich aangekregen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:18 schreef beequeen het volgende:
Hebben jullie deze al gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hebben jullie deze al gezien?ik heb helemaal geen filmjes van hem gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
Hebben jullie deze al gezien?Ja, maar dat mag hier niet,foei...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
'Vriendin van dierenbeul neemt pup mee' 'Zo eindigt pup toch bij puppyschopper'quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:17 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Nou en..moet je daarvoor wijken dan ? Als je echt liefde voor dieren hebt, boeit je dat geen zak.
Ben je mal, ze is blij dat ze van dat beest af is. Haar moeder woont in een rijtjeshuis, daar kun je heul geen hond hebben.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:16 schreef mootie het volgende:
En dan had zij al die jankende bloemetjesjurken met megafoons achter zich aangekregen.
UTO / [INWONERS] Michaelquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:18 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ik heb helemaal geen filmjes van hem gekeken
My bad.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ja, maar dat mag hier niet,foei...
quote:
voor wimquote:Op woensdag 13 januari 2016 14:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
My bad.
Bezoek. Geen idee wie het is maar hij is bestolen.
waarom niet?quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ja, maar dat mag hier niet,foei...
Bestolen?quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
My bad.
Bezoek. Geen idee wie het is maar hij is bestolen.
Dat hoorde ik hem zeggen. Spullen uit zijn bestelbusquote:
Omdat dit niet het "Plaats hier alles over Utopia"-topic is maar de COS.quote:
Als je hem zo lekker bezig ziet, dan denk je toch: op en top hetero.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
oh! Ik dacht door een van de utopianen. Geen drama's dus...quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat hoorde ik hem zeggen. Spullen uit zijn bestelbus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |