Dit vraagt om uiteen lopende reacties.quote:
Lekker warm is het in ieder geval nietquote:Op maandag 11 januari 2016 15:20 schreef K44S het volgende:
[..]
Dit vraagt om uiteen lopende reacties.
Hoezo?quote:Op maandag 11 januari 2016 15:20 schreef K44S het volgende:
[..]
Dit vraagt om uiteen lopende reacties.
Ghehehe......quote:Op maandag 11 januari 2016 15:23 schreef rival het volgende:
[..]
Lekker warm is het in ieder geval niet
Mee eensch.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:23 schreef rival het volgende:
[..]
Lekker warm is het in ieder geval niet
Verkapte: Kom mij warm houden. Post.quote:
Weinig mensen die tegen mijn koude handen kunnen..quote:Op maandag 11 januari 2016 15:26 schreef K44S het volgende:
[..]
Mee eensch.
[..]
Verkapte: Kom mij warm houden. Post.
Omdat je er zo goed uitziet.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik ben niet voor n team, mij maakt wel of geen foto niet uit.
Ik doe t wel omdat ik alle uitzendbureaus en t UWV me dat aanraadden.
Ik heb geen geluid, waarom doet ie dit?quote:Op maandag 11 januari 2016 15:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ghehehe......
Wat een droeftoeters zijn er soms ook zeg... Ontevreden Kai sloopt hotelkamer
O ja, logisch wel, als je lelijk bent, raden ze het natuurlijk afquote:
Klinkt als een lekkere ochtendquote:Op maandag 11 januari 2016 14:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, eerst heeft ze me lekker dubbel laten klappen van de pijn door in m'n buik te lopen duwen, daarna eerst bloed geprikt en gecheckt op ontstekingswaarden want ik heb stekende pijn in en onder mijn navel al een paar dagen en extra kans op ontstekingen blijkbaar ook door die bloedziekte.. En daarna ik moest echt in het kleinste potje ooit plassen. Ik voelde me zo vies.
Cheap ass last minute wintersport vakantie geboekt, en de kamer is niet goed genoeg. Als ik het goed hoorde kostte de vakantie 220 euroquote:Op maandag 11 januari 2016 15:32 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb geen geluid, waarom doet ie dit?
daar heb je niet eens een skipas voorquote:Op maandag 11 januari 2016 15:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Cheap ass last minute wintersport vakantie geboekt, en de kamer is niet goed genoeg. Als ik het goed hoorde kostte de vakantie 220 euro
Ja iddquote:Op maandag 11 januari 2016 15:42 schreef rival het volgende:
[..]
daar heb je niet eens een skipas voor
Echt he?quote:Op maandag 11 januari 2016 15:42 schreef rival het volgende:
[..]
daar heb je niet eens een skipas voor
Dit is het soort volk dat het ook leuk vind om een beetje te vechtuh op een zaterdagavond in een uitgaansstraat denk ik....quote:Op maandag 11 januari 2016 15:56 schreef rival het volgende:
[..]
Dus dan vind je een wintersport voor 220 euro en heb je nog wat te klagen
Zou voor dat geld zwaar aan de cocktails gaan bij Cafe del Marquote:Op maandag 11 januari 2016 15:57 schreef Fripsel het volgende:
Zou van dat geld naar een warme sauna gaan
En vanuit het niets begon de ME ineens te meppen. Ik deed helemaal niks verkeerd. Ik stond daar gewoon.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit is het soort volk dat het ook leuk vind om een beetje te vechtuh op een zaterdagavond in een uitgaansstraat denk ik....
quote:Op maandag 11 januari 2016 15:57 schreef Fripsel het volgende:
Zou van dat geld naar een warme sauna gaan
"Ze moeten altijd mij en me matuh hebbuh, die kutwoutuh!"quote:Op maandag 11 januari 2016 16:00 schreef rival het volgende:
[..]
En vanuit het niets begon de ME ineens te meppen. Ik deed helemaal niks verkeerd. Ik stond daar gewoon.
ACABquote:Op maandag 11 januari 2016 16:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Ze moeten altijd mij en me matuh hebbuh, die kutwoutuh!"
Juist naakt eruit huppelen en in de sneeuw springenquote:Op maandag 11 januari 2016 16:03 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als ik er dan niet meer uit hoef tot al die sneeuw weer gesmolten is
Mafkeesquote:Op maandag 11 januari 2016 16:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Juist naakt eruit huppelen en in de sneeuw springen
Omfg dat moet zo awesome zijn.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Juist naakt eruit huppelen en in de sneeuw springen
Ja die waren hun pipi opeens kwijtquote:Op maandag 11 januari 2016 16:12 schreef Fripsel het volgende:
Nee nu denk ik terug aan douchen in Noorwegen zonder muntjes met water toevoer vanuit het gesmolten ijswater van de bergen. Dat zou niet tof zijnmijn reisgenoten stonden als wijven te brullen.
Dat zou zo'n josti actie zijn. Volgens mij stop ik spontaan met ademhalen als de kou op m'n longen slaat.quote:
Gewoon dampende seks in de sneeuw, dat warmt een mens opquote:Op maandag 11 januari 2016 16:14 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat zou zo'n josti actie zijn. Volgens mij stop ik spontaan met ademhalen als de kou op m'n longen slaat.
blij YOLO naar buiten rennend, en dan BAM help ik ga dood
Ik heb als een eckte baas geen kick gegeven.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja die waren hun pipi opeens kwijtIk zou het ook uitbrullen
Met een bevroren micropenis zekerquote:Op maandag 11 januari 2016 16:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon dampende seks in de sneeuw, dat warmt een mens op
Ik heb wel dampende seks in de saunaquote:Op maandag 11 januari 2016 16:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon dampende seks in de sneeuw, dat warmt een mens op
Ik heb genoeg reservequote:Op maandag 11 januari 2016 16:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Met een bevroren micropenis zeker
Veel te warm, om uberhaupt iets te doen, laat staan seksenquote:Op maandag 11 januari 2016 16:16 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb wel dampende seks in de sauna
Dat was ook mijn luie idee erachter. In de sauna heb je niet veel nodig om te dampen.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Veel te warm, om uberhaupt iets te doen, laat staan seksen
De naaktfoto's van SHEquote:
Ik wil ook wel eens iets niet. Daarnaast moet je niks. Eigen keus, eigen gevolgquote:
Is dat zo? Kan me daar nou echt niets bij voorstellen behalve acute hartstilstandquote:
Hoiquote:Op maandag 11 januari 2016 16:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil ook wel eens iets niet. Daarnaast moet je niks. Eigen keus, eigen gevolg
Teringverdrietig.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo flikkers.
Zijn jullie ook verdrietig over Bowie?
Hier dan wat om te lachen:quote:
Die is in Groningen toch?quote:Op maandag 11 januari 2016 16:38 schreef Harmankardon het volgende:
Wilde al naar de tentoonstelling van hem gaan, zal nu wel helemaal teringdruk worden.
Moet dan weer meteen aan Guilty Consience denken van Eminemquote:Op maandag 11 januari 2016 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier dan wat om te lachen:
[ afbeelding ]
[..]
Die is in Groningen toch?
Kan me daar best kwaad om makenquote:Op maandag 11 januari 2016 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier dan wat om te lachen:
[ afbeelding ]
[..]
Levensdoel.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moraal van het verhaal: get money, fuck bitches.
Meh.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
I already have money. Can I fuck something else instead?quote:Op maandag 11 januari 2016 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ze naar de burgemeester van Keulen had geluisterd , was dit overigens nooit gebeurd.quote:
Ik heb niet echt de behoefte om bitches te gaan fucken...quote:Op maandag 11 januari 2016 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ze naar de burgemeester van Keulen had geluisterd , was dit overigens nooit gebeurd.
quote:Op maandag 11 januari 2016 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ze naar de burgemeester van Keulen had geluisterd , was dit overigens nooit gebeurd.
quote:Op maandag 11 januari 2016 16:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is dat zo? Kan me daar nou echt niets bij voorstellen behalve acute hartstilstand
Provocerende met Jan en alleman rondneukende westerse bitches ook allemaal, eigen schuld dat ze gepakt worden door de viriele mannelijke muzelmanquote:Op maandag 11 januari 2016 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Halloquote:
Jaquote:
Whehehehequote:Op maandag 11 januari 2016 17:21 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Mijn poes kijkt me vuil aan als ik zo op d'r oor tik.
Bedankt voor de verhelderingquote:Op maandag 11 januari 2016 16:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil ook wel eens iets niet. Daarnaast moet je niks. Eigen keus, eigen gevolg
Neuh. 't Is jammer maarja.... anders was hij er over 30 jaar ofzo wel aan gegaan.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo flikkers.
Zijn jullie ook verdrietig over Bowie?
Daar kan je op rekenen ja.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:38 schreef Harmankardon het volgende:
Wilde al naar de tentoonstelling van hem gaan, zal nu wel helemaal teringdruk worden.
Foto's in je onderbroekje stoppenquote:Op maandag 11 januari 2016 16:44 schreef rival het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat voor me zien? De date dus, niet de foto's.
Whehehequote:Op maandag 11 januari 2016 17:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wordt zelfs aangeraden he. Anders pijn in je koppie
En dompelbad is ook gewoon even helemaal erin en weer eruit he. Daarna voelt alles warm
quote:Op maandag 11 januari 2016 18:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
How dare you! Stealing Faxie's glory! Cone of shame for you, missy!
[ afbeelding ]
Slijmbalquote:
Toch houden we van je hoor, faxepaxiequote:
How come?quote:Op maandag 11 januari 2016 18:37 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik ben een lens kwijt en hij zit nog ergens op m'n oog.
Mijn dompelbadje is net zo heet als de saunaquote:
quote:Op maandag 11 januari 2016 18:37 schreef ElDinosaur het volgende:
Hard van binnen en zacht van buitenquote:
Ik geloof er niks vanquote:Op maandag 11 januari 2016 18:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Toch houden we van je hoor, faxepaxie
Zal ik mijn thermometer er dan eens instoppen? Puur om te controleren natuurlijkquote:Op maandag 11 januari 2016 18:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mijn dompelbadje is net zo heet als de sauna
quote:Op maandag 11 januari 2016 18:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mijn dompelbadje is net zo heet als de sauna
Tsssssssssssssssquote:
Dat is kut. Nog kutter is je bril kwijt zijnquote:Op maandag 11 januari 2016 18:37 schreef ElDinosaur het volgende:
Hoe blind ben jij zonder bril?quote:Op maandag 11 januari 2016 19:01 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat is kut. Nog kutter is je bril kwijt zijnDan heb ik hulp nodig
Tering dat zijn sterke glazenquote:
Wowquote:
Een bril kan best sexy staan hoorquote:
Zekers welquote:Op maandag 11 januari 2016 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een bril kan best sexy staan hoor
Kloptquote:Op maandag 11 januari 2016 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alles wat afwijkt van de standaard is duurder of valt buiten de dekking.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:28 schreef Fripsel het volgende:
En dan heb je die kut opticiens met hun reclames voor een brilletje voor 100 euro. Behalve als je er echt een nodig hebtdan komen er kosten voor het slijpen bij en dat kost meer dan het montuur.
Wilde je soms beweren dat reclame misleidend is hmmmm?quote:Op maandag 11 januari 2016 19:28 schreef Fripsel het volgende:
En dan heb je die kut opticiens met hun reclames voor een brilletje voor 100 euro. Behalve als je er echt een nodig hebtdan komen er kosten voor het slijpen bij en dat kost meer dan het montuur.
Kosten, stabiliteit van zicht en geschiktheid van oog zelf.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
Misschien is laseren een optie.of zit daar ook van die adertjes onder het gras
Dat is ook echt één van de makkelijkste dingen om te maken.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:42 schreef Faxie het volgende:
Etenstijd![]()
Ik ga voor het eerst van m'n leven pannekoeken zelf bakken
quote:Op maandag 11 januari 2016 19:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat is ook echt één van de makkelijkste dingen om te maken.
WTF?quote:
Maar jij bent verder niet stekeblindquote:Op maandag 11 januari 2016 19:36 schreef Harmankardon het volgende:
Ik heb een bril met twee maal cilinder voor 100 euro. Bijna graties.
Inderdaad. Kan heel mooi staan. Vind persoonlijk vrouwen met een bril erg aantrekkelijk.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klopt, daarom net die ene vinden die dat wel vindt.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
Helaas vinden mensen brillen bij mannen vaak niet aantrekkelijk
Faxie aan de pannenkoekquote:
Nee, -0.25 sterkte en 0.25 cilinder en kan prima scherp zien door de cilinder worden de ogen nogal moe soms.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar jij bent verder niet stekeblind
quote:Op maandag 11 januari 2016 19:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Inderdaad. Kan heel mooi staan. Vind persoonlijk vrouwen met een bril erg aantrekkelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De bril doet 't um
Er is meer ik dan die ik met brilquote:Op maandag 11 januari 2016 19:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klopt, daarom net die ene vinden die dat wel vindt.
quote:Op maandag 11 januari 2016 19:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]Welke bril?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De bril doet 't um
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De bril doet 't um
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
[..]De bril jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De bril doet 't um
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Daarom, lekker goedkoopquote:Op maandag 11 januari 2016 19:56 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Nee, -0.25 sterkte en 0.25 cilinder en kan prima scherp zien door de cilinder worden de ogen nogal moe soms.
[..]Deze kan mijn goedkeuring wel enigszins verdienenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De bril doet 't um![]()
En als je geen kinderen wil dus geen enkel probleemquote:Op maandag 11 januari 2016 20:02 schreef Lokasenna het volgende:
Wat is er nu weer mis met mannen met een bril dan?
Behalve visuele handicap doorgeven aan het nageslacht dan.
Verkopen die tegenwoordig ook al brillen?quote:Op maandag 11 januari 2016 20:05 schreef Lokasenna het volgende:
Dan kun je zelfs een aldi bril kopen.
Gat in de markt tochquote:Op maandag 11 januari 2016 20:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Verkopen die tegenwoordig ook al brillen?
Die verkopen alles toch. En anders kruidvat, ook zo lekker goedkoop.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze smaken primaquote:Op maandag 11 januari 2016 19:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat is ook echt één van de makkelijkste dingen om te maken.
Ja, je hebt van die standaard afwijking brilletjes bij kruidvat etc.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Toch alleen leesbrillen?quote:Op maandag 11 januari 2016 20:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, je hebt van die standaard afwijking brilletjes bij kruidvat etc.
Duh.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:13 schreef Barbusse het volgende:
Ik weet het niet, als ik een bril nodig zou hebben zou ik hem toch niet bij de Aldi of Kruidvat halen...
Ik wel als ik al jaren een stabiele +0.50 afwijking aan beide ogen had en hem alleen zou gebruiken voor tijdens het lezen.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:13 schreef Barbusse het volgende:
Ik weet het niet, als ik een bril nodig zou hebben zou ik hem toch niet bij de Aldi of Kruidvat halen...
Geen van beiden en mijn ogen zijn nog steeds straaljagerpilootniveau top notch.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Duh.
Jij bent toch ook geen 50+ of een tokkie?
Het is soms wel even wennen voor me.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:14 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn zicht is zelfs ondergemiddeld met de juiste sterkte bril.
Hij heeft mij verkeerd advies gegeven over m'n videokaart. Wil hem even shamen.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zijn we weer niet goed genoeg voor je?
Waarom luister je ook naar die prutser dan.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:16 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hij heeft mij verkeerd advies gegeven over m'n videokaart. Wil hem even shamen.
Sorry dat ik blind benquote:Op maandag 11 januari 2016 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is soms wel even wennen voor me.
Wat was het advies?quote:Op maandag 11 januari 2016 20:16 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hij heeft mij verkeerd advies gegeven over m'n videokaart. Wil hem even shamen.
Omdat hij het 9 van de 10 keer wel bij het rechte eind heeft.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waarom luister je ook naar die prutser dan.
quote:
Ik weiger dat te geloven.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:17 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Omdat hij het 9 van de 10 keer wel bij het rechte eind heeft.
Ik vind het schokkender dat jij op het viva forum zit.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:17 schreef Lokasenna het volgende:
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/306501
'per ongeluk'
Had ze maar armlengte afstand moeten houden.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:17 schreef Lokasenna het volgende:
'per ongeluk'
Ik ben maar half serieus hoor. Hij zei max power bij instellingen, kreeg vervolgens 3500+ RPM in idle.quote:
Whehehehehe, hoe smoothquote:Op maandag 11 januari 2016 20:17 schreef Lokasenna het volgende:
'per ongeluk'
Misschien had die jongen wel een kuil in zijn bed.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had ze maar armlengte afstand moeten houden.
Hierover verbaasd zijn terwijl ik de incarnatie van de burgerlijkheid ben.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik vind het schokkender dat jij op het viva forum zit.
Ga zelf weg lutser.quote:
Dat is fokking hoog, dat je pc nog niet opstijgtquote:Op maandag 11 januari 2016 20:18 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ben maar half serieus hoor. Hij zei max power bij instellingen, kreeg vervolgens 3500+ RPM in idle.Vond m'n pc al verdacht veel herrie maken, houd ik niet van.
Hij tripte net nog naar 3990.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ga zelf weg lutser.
[..]
Dat is fokking hoog, dat je pc nog niet opstijgt
Ik ga de mijne wel eens testen straksquote:
1650, nog steeds te hoog maar is alleen een lichte ruis op de achtergrond.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ga de mijne wel eens testen straks
Wat heb je nu ook weer?
Zou dat stofnest anders eens schoonmaken, ff die ventilatoren uitstoffen.quote:
Mijn bakkie wordt bijna 3.quote:
Dan is dit wel een dingetje ja.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zou dat stofnest anders eens schoonmaken, ff die ventilatoren uitstoffen.
Ik bedoelde qua kaartquote:Op maandag 11 januari 2016 20:22 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
1650, nog steeds te hoog maar is alleen een lichte ruis op de achtergrond.
Ding uitzetten, kaart er uit halen en met een borstel die zooi schoonmaken.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:23 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Mijn bakkie wordt bijna 3.
[..]
Dan is dit wel een dingetje ja.Maar staat spanning op toch. Je weet dat ik een leek ben hiermee.
Sopje erbij en de staalborstel erover.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ding uitzetten, kaart er uit halen en met een borstel die zooi schoonmaken.
Ik heb nog wel een GTX660 voor jequote:
quote:Op maandag 11 januari 2016 20:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ding uitzetten, kaart er uit halen en met een borstel die zooi schoonmaken.
Waar zien jullie me voor aan.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een GTX660 voor je
quote:Op maandag 11 januari 2016 20:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Sopje erbij en de staalborstel erover.
Mooie quote, schizo.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]En dat noemt mij een prutser
Ironisch welquote:
Heb jij ook een turboknopje?quote:Op maandag 11 januari 2016 20:26 schreef MissMSX het volgende:
vroegah, toen PC's nog een turboknop hadden
/oma
Ga huilen dan Nimboquote:Op maandag 11 januari 2016 20:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mooi stofnest, kattenvrouwtje
Van 16MHz naar 33MHzquote:Op maandag 11 januari 2016 20:26 schreef MissMSX het volgende:
vroegah, toen PC's nog een turboknop hadden
/oma
Niets te doen in je leven dat je hier maar komt stoken, oma?quote:
Dat wist je nog niet?quote:Op maandag 11 januari 2016 20:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niets te doen in je leven dat je hier maar komt stoken, oma?
Geeft niet. Frau en ik zijn bro's, tight.quote:
Zó bekend ookquote:
Wat is dat?quote:
Beetje anders dan dat "zou je doenquote:Op maandag 11 januari 2016 20:31 schreef Barbusse het volgende:
Wat zijn jullie opeens onaardig tegen elkaar
Is weer eens wat anders dan in elkaars broekje proberen te komen.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:31 schreef Barbusse het volgende:
Tightquote:Op maandag 11 januari 2016 20:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geeft niet. Frau en ik zijn bro's, tight.
was sich liebt, das neckt sichquote:Op maandag 11 januari 2016 20:31 schreef Barbusse het volgende:
Een turboknopquote:
Pick onequote:
Ruk zequote:
Heul nietquote:Op maandag 11 januari 2016 20:31 schreef Barbusse het volgende:
quote:Op maandag 11 januari 2016 20:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
was sich liebt, das neckt sich
Dat is wel zijn plan ja geloof ik.quote:
En waar gebruik je die voor?quote:
Ach, ben blij dat iemand zich nog over je aftrekt.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is wel zijn plan ja geloof ik.
quote:Op maandag 11 januari 2016 20:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan in elkaars broekje proberen te komen.
IRL is het misschien wat minder prettigquote:Op maandag 11 januari 2016 20:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach, ben blij dat iemand zich nog over je aftrekt.
Daar zijn ze nu allemaal al geweest.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan in elkaars broekje proberen te komen.
Ik wil eten wat die meneer eet. Hij lijkt zo gelukkigquote:
Five guys?quote:Op maandag 11 januari 2016 20:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik wil eten wat die meneer eet. Hij lijkt zo gelukkig
Nooit van gehoord maar goed ik ben ook een soort van digibeetquote:Op maandag 11 januari 2016 20:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Turbo_button
Ik ben in niemands broekje geweest van de mensen hier, en ook geen behoefte aanquote:Op maandag 11 januari 2016 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar zijn ze nu allemaal al geweest.
Nu beetje alfa doen hier en op zoek naar nieuwe sletjes.
Ik heb bij sommige die behoefte wel maar dat is helaas nooit wederzijds.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben in niemands broekje geweest van de mensen hier, en ook geen behoefte aan
Oke.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Leugenaar.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:42 schreef Barbusse het volgende:
Das dan wel weer een beetje jammer natuurlijkquote:Op maandag 11 januari 2016 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb bij sommige die behoefte wel maar dat is helaas nooit wederzijds.
Hier is Vlad the Inhaler als troost.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb bij sommige die behoefte wel maar dat is helaas nooit wederzijds.
Misschien geen broekje aan?quote:
quote:
Op de valreep. Nu naar bedquote:
Klinkt plausibel. Al gaat het hier over het spreekwoordelijke broekje, toch?quote:
Het is niet anders. Wie weet kom ik ooit nog in andermans broekjequote:Op maandag 11 januari 2016 20:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das dan wel weer een beetje jammer natuurlijk
jammer dit.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:47 schreef Lokasenna het volgende:
Er zijn best FOK!kers die ik zonder broekje zou aanschouwen zonder weg te kijken hoor.
Odnerschat nooit het gekonkel van een betrapte FOK!kerquote:Op maandag 11 januari 2016 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt plausibel. Al gaat het hier over het spreekwoordelijke broekje, toch?
Is inmiddels dan ook al weer bijna 9 uur ja.quote:
Puur uit wetenschappelijke interesse natuurlijk. Ballen zo hard als basalt.quote:
Denken dat ze het niet over jou heeft.quote:
Herkenbaar +1quote:Op maandag 11 januari 2016 20:47 schreef Lokasenna het volgende:
Er zijn best FOK!kers die ik zonder broekje zou aanschouwen zonder weg te kijken hoor.
Scherp.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is inmiddels dan ook al weer bijna 9 uur ja.
Het koninklijk meervoud?quote:Op maandag 11 januari 2016 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Denken dat ze het niet over jou heeft.
Ik zie hem overal wel hosselen ja. Niet om te stoken verder hoorquote:
Zolang het maar niet die butjes van hier zijn.quote:
Ik hoor haar hier nu soppen.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Puur uit wetenschappelijke interesse natuurlijk. Ballen zo hard als basalt.
Ze had het over meervoud.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Denken dat ze het niet over jou heeft.
Als ik mijn best doe kan ik toch wel net zoveel hosselen.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zie hem overal wel hosselen ja. Niet om te stoken verder hoor
Bij wie heb je me betrapt?quote:Op maandag 11 januari 2016 20:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zie hem overal wel hosselen ja. Niet om te stoken verder hoor
Jammer at tijd relatief isquote:Op maandag 11 januari 2016 20:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben gewoon goed in klokkijken.
En toch doe je het nietquote:Op maandag 11 januari 2016 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik mijn best doe kan ik toch wel net zoveel hosselen.
Een beetje niet nee...quote:Op maandag 11 januari 2016 20:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een beetje homo is niet verkeerd
Net zoals ruimte. DUs we zijn allemaal eigenlijk een.quote:
Daar weet jij helemaal niets van :$ :$quote:Op maandag 11 januari 2016 20:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En toch doe je het nietRespect.
Ik heb nog nooit een pik in mijn mond gehad, dus ik vind dat onder een beetje vallen.quote:
Als de butjes zich verenigen in een club, zou jij de voorzitter zijn. Niet zo over je eigen soort.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zolang het maar niet die butjes van hier zijn.
Met jouw formaat moet het experiment dat elke jongen in zijn leven probeert, toch gelukt zijn?quote:Op maandag 11 januari 2016 20:52 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb nog nooit een pik in mijn mond gehad, dus ik vind dat onder een beetje vallen.
Ik ging er van uit dat je bij de logische keuze zou beginnen, mij. Blijkbaar neem je genoegen met minderquote:Op maandag 11 januari 2016 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daar weet jij helemaal niets van :$ :$
Bijzondere conclusiequote:Op maandag 11 januari 2016 20:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Net zoals ruimte. DUs we zijn allemaal eigenlijk een.
Hosh tokeloshquote:Op maandag 11 januari 2016 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met jouw formaat moet het experiment dat elke jongen in zijn leven probeert, toch gelukt zijn?
Ik miste een woordje in die quote. Andermans.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met jouw formaat moet het experiment dat elke jongen in zijn leven probeert, toch gelukt zijn?
Ik wil geen ruzie met een mod.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ging er van uit dat je bij de logische keuze zou beginnen, mij. Blijkbaar neem je genoegen met minder
Alpha's gonna alpha.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als de butjes zich verenigen in een club, zou jij de voorzitter zijn. Niet zo over je eigen soort.
Ja, nu ben je inderdaad te laat. Ben niet zo van het open gedeelte in relatie.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil geen ruzie met een mod.
Of hebben jullie open relatie?
Ga je er nou zomaar vanuit dat ze het over mannelijke FOK!kers heeft?quote:Op maandag 11 januari 2016 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zolang het maar niet die butjes van hier zijn.
Behalve WT, dat zou ik snappen.
Als ze jou zonder broekje zou willen zien, zou ik dat uiteraard goedkeuren.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ga je er nou zomaar vanuit dat ze het over mannelijke FOK!kers heeft?
Anders schreef ze wel FOK!sters, zo accuraat is ze nou eenmaal.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Lokaquote:Op maandag 11 januari 2016 20:58 schreef HostiMeister het volgende:
Anders schreef ze wel FOK!sters, zo accuraat is ze nou eenmaal.
Voor jou maak ik wel een uitzondering toch.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |