Ik heb bij sommige die behoefte wel maar dat is helaas nooit wederzijds.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben in niemands broekje geweest van de mensen hier, en ook geen behoefte aan
Oke.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Leugenaar.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:42 schreef Barbusse het volgende:
Das dan wel weer een beetje jammer natuurlijkquote:Op maandag 11 januari 2016 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb bij sommige die behoefte wel maar dat is helaas nooit wederzijds.
Hier is Vlad the Inhaler als troost.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb bij sommige die behoefte wel maar dat is helaas nooit wederzijds.
Misschien geen broekje aan?quote:
quote:
Op de valreep. Nu naar bedquote:
Klinkt plausibel. Al gaat het hier over het spreekwoordelijke broekje, toch?quote:
Het is niet anders. Wie weet kom ik ooit nog in andermans broekjequote:Op maandag 11 januari 2016 20:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das dan wel weer een beetje jammer natuurlijk
jammer dit.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:47 schreef Lokasenna het volgende:
Er zijn best FOK!kers die ik zonder broekje zou aanschouwen zonder weg te kijken hoor.
Odnerschat nooit het gekonkel van een betrapte FOK!kerquote:Op maandag 11 januari 2016 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt plausibel. Al gaat het hier over het spreekwoordelijke broekje, toch?
Is inmiddels dan ook al weer bijna 9 uur ja.quote:
Puur uit wetenschappelijke interesse natuurlijk. Ballen zo hard als basalt.quote:
Denken dat ze het niet over jou heeft.quote:
Herkenbaar +1quote:Op maandag 11 januari 2016 20:47 schreef Lokasenna het volgende:
Er zijn best FOK!kers die ik zonder broekje zou aanschouwen zonder weg te kijken hoor.
Scherp.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is inmiddels dan ook al weer bijna 9 uur ja.
Het koninklijk meervoud?quote:Op maandag 11 januari 2016 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Denken dat ze het niet over jou heeft.
Ik zie hem overal wel hosselen ja. Niet om te stoken verder hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |