Wat is dat?quote:
Beetje anders dan dat "zou je doenquote:Op maandag 11 januari 2016 20:31 schreef Barbusse het volgende:
Wat zijn jullie opeens onaardig tegen elkaar
Is weer eens wat anders dan in elkaars broekje proberen te komen.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:31 schreef Barbusse het volgende:
Tightquote:Op maandag 11 januari 2016 20:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geeft niet. Frau en ik zijn bro's, tight.
was sich liebt, das neckt sichquote:Op maandag 11 januari 2016 20:31 schreef Barbusse het volgende:
Een turboknopquote:
Pick onequote:
Ruk zequote:
Heul nietquote:Op maandag 11 januari 2016 20:31 schreef Barbusse het volgende:
quote:Op maandag 11 januari 2016 20:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
was sich liebt, das neckt sich
Dat is wel zijn plan ja geloof ik.quote:
En waar gebruik je die voor?quote:
Ach, ben blij dat iemand zich nog over je aftrekt.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is wel zijn plan ja geloof ik.
quote:Op maandag 11 januari 2016 20:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan in elkaars broekje proberen te komen.
IRL is het misschien wat minder prettigquote:Op maandag 11 januari 2016 20:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach, ben blij dat iemand zich nog over je aftrekt.
Daar zijn ze nu allemaal al geweest.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan in elkaars broekje proberen te komen.
Ik wil eten wat die meneer eet. Hij lijkt zo gelukkigquote:
Five guys?quote:Op maandag 11 januari 2016 20:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik wil eten wat die meneer eet. Hij lijkt zo gelukkig
Nooit van gehoord maar goed ik ben ook een soort van digibeetquote:Op maandag 11 januari 2016 20:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Turbo_button
Ik ben in niemands broekje geweest van de mensen hier, en ook geen behoefte aanquote:Op maandag 11 januari 2016 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar zijn ze nu allemaal al geweest.
Nu beetje alfa doen hier en op zoek naar nieuwe sletjes.
Ik heb bij sommige die behoefte wel maar dat is helaas nooit wederzijds.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben in niemands broekje geweest van de mensen hier, en ook geen behoefte aan
Oke.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Leugenaar.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:42 schreef Barbusse het volgende:
Das dan wel weer een beetje jammer natuurlijkquote:Op maandag 11 januari 2016 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb bij sommige die behoefte wel maar dat is helaas nooit wederzijds.
Hier is Vlad the Inhaler als troost.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb bij sommige die behoefte wel maar dat is helaas nooit wederzijds.
Misschien geen broekje aan?quote:
quote:
Op de valreep. Nu naar bedquote:
Klinkt plausibel. Al gaat het hier over het spreekwoordelijke broekje, toch?quote:
Het is niet anders. Wie weet kom ik ooit nog in andermans broekjequote:Op maandag 11 januari 2016 20:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das dan wel weer een beetje jammer natuurlijk
jammer dit.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:47 schreef Lokasenna het volgende:
Er zijn best FOK!kers die ik zonder broekje zou aanschouwen zonder weg te kijken hoor.
Odnerschat nooit het gekonkel van een betrapte FOK!kerquote:Op maandag 11 januari 2016 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt plausibel. Al gaat het hier over het spreekwoordelijke broekje, toch?
Is inmiddels dan ook al weer bijna 9 uur ja.quote:
Puur uit wetenschappelijke interesse natuurlijk. Ballen zo hard als basalt.quote:
Denken dat ze het niet over jou heeft.quote:
Herkenbaar +1quote:Op maandag 11 januari 2016 20:47 schreef Lokasenna het volgende:
Er zijn best FOK!kers die ik zonder broekje zou aanschouwen zonder weg te kijken hoor.
Scherp.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is inmiddels dan ook al weer bijna 9 uur ja.
Het koninklijk meervoud?quote:Op maandag 11 januari 2016 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Denken dat ze het niet over jou heeft.
Ik zie hem overal wel hosselen ja. Niet om te stoken verder hoorquote:
Zolang het maar niet die butjes van hier zijn.quote:
Ik hoor haar hier nu soppen.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Puur uit wetenschappelijke interesse natuurlijk. Ballen zo hard als basalt.
Ze had het over meervoud.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Denken dat ze het niet over jou heeft.
Als ik mijn best doe kan ik toch wel net zoveel hosselen.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zie hem overal wel hosselen ja. Niet om te stoken verder hoor
Bij wie heb je me betrapt?quote:Op maandag 11 januari 2016 20:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zie hem overal wel hosselen ja. Niet om te stoken verder hoor
Jammer at tijd relatief isquote:Op maandag 11 januari 2016 20:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben gewoon goed in klokkijken.
En toch doe je het nietquote:Op maandag 11 januari 2016 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik mijn best doe kan ik toch wel net zoveel hosselen.
Een beetje niet nee...quote:Op maandag 11 januari 2016 20:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een beetje homo is niet verkeerd
Net zoals ruimte. DUs we zijn allemaal eigenlijk een.quote:
Daar weet jij helemaal niets van :$ :$quote:Op maandag 11 januari 2016 20:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En toch doe je het nietRespect.
Ik heb nog nooit een pik in mijn mond gehad, dus ik vind dat onder een beetje vallen.quote:
Als de butjes zich verenigen in een club, zou jij de voorzitter zijn. Niet zo over je eigen soort.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zolang het maar niet die butjes van hier zijn.
Met jouw formaat moet het experiment dat elke jongen in zijn leven probeert, toch gelukt zijn?quote:Op maandag 11 januari 2016 20:52 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb nog nooit een pik in mijn mond gehad, dus ik vind dat onder een beetje vallen.
Ik ging er van uit dat je bij de logische keuze zou beginnen, mij. Blijkbaar neem je genoegen met minderquote:Op maandag 11 januari 2016 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daar weet jij helemaal niets van :$ :$
Bijzondere conclusiequote:Op maandag 11 januari 2016 20:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Net zoals ruimte. DUs we zijn allemaal eigenlijk een.
Hosh tokeloshquote:Op maandag 11 januari 2016 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met jouw formaat moet het experiment dat elke jongen in zijn leven probeert, toch gelukt zijn?
Ik miste een woordje in die quote. Andermans.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met jouw formaat moet het experiment dat elke jongen in zijn leven probeert, toch gelukt zijn?
Ik wil geen ruzie met een mod.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ging er van uit dat je bij de logische keuze zou beginnen, mij. Blijkbaar neem je genoegen met minder
Alpha's gonna alpha.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als de butjes zich verenigen in een club, zou jij de voorzitter zijn. Niet zo over je eigen soort.
Ja, nu ben je inderdaad te laat. Ben niet zo van het open gedeelte in relatie.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil geen ruzie met een mod.
Of hebben jullie open relatie?
Ga je er nou zomaar vanuit dat ze het over mannelijke FOK!kers heeft?quote:Op maandag 11 januari 2016 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zolang het maar niet die butjes van hier zijn.
Behalve WT, dat zou ik snappen.
Als ze jou zonder broekje zou willen zien, zou ik dat uiteraard goedkeuren.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ga je er nou zomaar vanuit dat ze het over mannelijke FOK!kers heeft?
Anders schreef ze wel FOK!sters, zo accuraat is ze nou eenmaal.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ga je er nou zomaar vanuit dat ze het over mannelijke FOK!kers heeft?
Lokaquote:Op maandag 11 januari 2016 20:58 schreef HostiMeister het volgende:
Anders schreef ze wel FOK!sters, zo accuraat is ze nou eenmaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |