De naaktfoto's van SHEquote:
Ik wil ook wel eens iets niet. Daarnaast moet je niks. Eigen keus, eigen gevolgquote:
Is dat zo? Kan me daar nou echt niets bij voorstellen behalve acute hartstilstandquote:
Hoiquote:Op maandag 11 januari 2016 16:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil ook wel eens iets niet. Daarnaast moet je niks. Eigen keus, eigen gevolg
Teringverdrietig.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo flikkers.
Zijn jullie ook verdrietig over Bowie?
Hier dan wat om te lachen:quote:
Die is in Groningen toch?quote:Op maandag 11 januari 2016 16:38 schreef Harmankardon het volgende:
Wilde al naar de tentoonstelling van hem gaan, zal nu wel helemaal teringdruk worden.
Moet dan weer meteen aan Guilty Consience denken van Eminemquote:Op maandag 11 januari 2016 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier dan wat om te lachen:
[ afbeelding ]
[..]
Die is in Groningen toch?
Kan me daar best kwaad om makenquote:Op maandag 11 januari 2016 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier dan wat om te lachen:
[ afbeelding ]
[..]
Levensdoel.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moraal van het verhaal: get money, fuck bitches.
Meh.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
I already have money. Can I fuck something else instead?quote:Op maandag 11 januari 2016 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ze naar de burgemeester van Keulen had geluisterd , was dit overigens nooit gebeurd.quote:
Ik heb niet echt de behoefte om bitches te gaan fucken...quote:Op maandag 11 januari 2016 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ze naar de burgemeester van Keulen had geluisterd , was dit overigens nooit gebeurd.
quote:Op maandag 11 januari 2016 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ze naar de burgemeester van Keulen had geluisterd , was dit overigens nooit gebeurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |