De naaktfoto's van SHEquote:
Ik wil ook wel eens iets niet. Daarnaast moet je niks. Eigen keus, eigen gevolgquote:
Is dat zo? Kan me daar nou echt niets bij voorstellen behalve acute hartstilstandquote:
Hoiquote:Op maandag 11 januari 2016 16:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil ook wel eens iets niet. Daarnaast moet je niks. Eigen keus, eigen gevolg
Teringverdrietig.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo flikkers.
Zijn jullie ook verdrietig over Bowie?
Hier dan wat om te lachen:quote:
Die is in Groningen toch?quote:Op maandag 11 januari 2016 16:38 schreef Harmankardon het volgende:
Wilde al naar de tentoonstelling van hem gaan, zal nu wel helemaal teringdruk worden.
Moet dan weer meteen aan Guilty Consience denken van Eminemquote:Op maandag 11 januari 2016 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier dan wat om te lachen:
[ afbeelding ]
[..]
Die is in Groningen toch?
Kan me daar best kwaad om makenquote:Op maandag 11 januari 2016 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier dan wat om te lachen:
[ afbeelding ]
[..]
Levensdoel.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moraal van het verhaal: get money, fuck bitches.
Meh.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
I already have money. Can I fuck something else instead?quote:Op maandag 11 januari 2016 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ze naar de burgemeester van Keulen had geluisterd , was dit overigens nooit gebeurd.quote:
Ik heb niet echt de behoefte om bitches te gaan fucken...quote:Op maandag 11 januari 2016 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ze naar de burgemeester van Keulen had geluisterd , was dit overigens nooit gebeurd.
quote:Op maandag 11 januari 2016 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ze naar de burgemeester van Keulen had geluisterd , was dit overigens nooit gebeurd.
quote:Op maandag 11 januari 2016 16:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is dat zo? Kan me daar nou echt niets bij voorstellen behalve acute hartstilstand
Provocerende met Jan en alleman rondneukende westerse bitches ook allemaal, eigen schuld dat ze gepakt worden door de viriele mannelijke muzelmanquote:Op maandag 11 januari 2016 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Halloquote:
Jaquote:
Whehehehequote:Op maandag 11 januari 2016 17:21 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Mijn poes kijkt me vuil aan als ik zo op d'r oor tik.
Bedankt voor de verhelderingquote:Op maandag 11 januari 2016 16:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil ook wel eens iets niet. Daarnaast moet je niks. Eigen keus, eigen gevolg
Neuh. 't Is jammer maarja.... anders was hij er over 30 jaar ofzo wel aan gegaan.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hallo flikkers.
Zijn jullie ook verdrietig over Bowie?
Daar kan je op rekenen ja.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:38 schreef Harmankardon het volgende:
Wilde al naar de tentoonstelling van hem gaan, zal nu wel helemaal teringdruk worden.
Foto's in je onderbroekje stoppenquote:Op maandag 11 januari 2016 16:44 schreef rival het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat voor me zien? De date dus, niet de foto's.
Whehehequote:Op maandag 11 januari 2016 17:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wordt zelfs aangeraden he. Anders pijn in je koppie
En dompelbad is ook gewoon even helemaal erin en weer eruit he. Daarna voelt alles warm
quote:Op maandag 11 januari 2016 18:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
How dare you! Stealing Faxie's glory! Cone of shame for you, missy!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |