quote:Op maandag 11 januari 2016 19:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Inderdaad. Kan heel mooi staan. Vind persoonlijk vrouwen met een bril erg aantrekkelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De bril doet 't um
Er is meer ik dan die ik met brilquote:Op maandag 11 januari 2016 19:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klopt, daarom net die ene vinden die dat wel vindt.
quote:Op maandag 11 januari 2016 19:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]Welke bril?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De bril doet 't um
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De bril doet 't um
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
[..]De bril jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De bril doet 't um
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Daarom, lekker goedkoopquote:Op maandag 11 januari 2016 19:56 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Nee, -0.25 sterkte en 0.25 cilinder en kan prima scherp zien door de cilinder worden de ogen nogal moe soms.
[..]Deze kan mijn goedkeuring wel enigszins verdienenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De bril doet 't um![]()
En als je geen kinderen wil dus geen enkel probleemquote:Op maandag 11 januari 2016 20:02 schreef Lokasenna het volgende:
Wat is er nu weer mis met mannen met een bril dan?
Behalve visuele handicap doorgeven aan het nageslacht dan.
Verkopen die tegenwoordig ook al brillen?quote:Op maandag 11 januari 2016 20:05 schreef Lokasenna het volgende:
Dan kun je zelfs een aldi bril kopen.
Gat in de markt tochquote:Op maandag 11 januari 2016 20:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Verkopen die tegenwoordig ook al brillen?
Die verkopen alles toch. En anders kruidvat, ook zo lekker goedkoop.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze smaken primaquote:Op maandag 11 januari 2016 19:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat is ook echt één van de makkelijkste dingen om te maken.
Ja, je hebt van die standaard afwijking brilletjes bij kruidvat etc.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Toch alleen leesbrillen?quote:Op maandag 11 januari 2016 20:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, je hebt van die standaard afwijking brilletjes bij kruidvat etc.
Duh.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:13 schreef Barbusse het volgende:
Ik weet het niet, als ik een bril nodig zou hebben zou ik hem toch niet bij de Aldi of Kruidvat halen...
Ik wel als ik al jaren een stabiele +0.50 afwijking aan beide ogen had en hem alleen zou gebruiken voor tijdens het lezen.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:13 schreef Barbusse het volgende:
Ik weet het niet, als ik een bril nodig zou hebben zou ik hem toch niet bij de Aldi of Kruidvat halen...
Geen van beiden en mijn ogen zijn nog steeds straaljagerpilootniveau top notch.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Duh.
Jij bent toch ook geen 50+ of een tokkie?
Het is soms wel even wennen voor me.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:14 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn zicht is zelfs ondergemiddeld met de juiste sterkte bril.
Hij heeft mij verkeerd advies gegeven over m'n videokaart. Wil hem even shamen.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zijn we weer niet goed genoeg voor je?
Waarom luister je ook naar die prutser dan.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:16 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hij heeft mij verkeerd advies gegeven over m'n videokaart. Wil hem even shamen.
Sorry dat ik blind benquote:Op maandag 11 januari 2016 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is soms wel even wennen voor me.
Wat was het advies?quote:Op maandag 11 januari 2016 20:16 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hij heeft mij verkeerd advies gegeven over m'n videokaart. Wil hem even shamen.
Omdat hij het 9 van de 10 keer wel bij het rechte eind heeft.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waarom luister je ook naar die prutser dan.
quote:
Ik weiger dat te geloven.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:17 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Omdat hij het 9 van de 10 keer wel bij het rechte eind heeft.
Ik vind het schokkender dat jij op het viva forum zit.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:17 schreef Lokasenna het volgende:
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/306501
'per ongeluk'
Had ze maar armlengte afstand moeten houden.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:17 schreef Lokasenna het volgende:
'per ongeluk'
Ik ben maar half serieus hoor. Hij zei max power bij instellingen, kreeg vervolgens 3500+ RPM in idle.quote:
Whehehehehe, hoe smoothquote:Op maandag 11 januari 2016 20:17 schreef Lokasenna het volgende:
'per ongeluk'
Misschien had die jongen wel een kuil in zijn bed.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had ze maar armlengte afstand moeten houden.
Hierover verbaasd zijn terwijl ik de incarnatie van de burgerlijkheid ben.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:18 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik vind het schokkender dat jij op het viva forum zit.
Ga zelf weg lutser.quote:
Dat is fokking hoog, dat je pc nog niet opstijgtquote:Op maandag 11 januari 2016 20:18 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ben maar half serieus hoor. Hij zei max power bij instellingen, kreeg vervolgens 3500+ RPM in idle.Vond m'n pc al verdacht veel herrie maken, houd ik niet van.
Hij tripte net nog naar 3990.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ga zelf weg lutser.
[..]
Dat is fokking hoog, dat je pc nog niet opstijgt
Ik ga de mijne wel eens testen straksquote:
1650, nog steeds te hoog maar is alleen een lichte ruis op de achtergrond.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ga de mijne wel eens testen straks
Wat heb je nu ook weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |