quote:Op maandag 11 januari 2016 15:57 schreef Fripsel het volgende:
Zou van dat geld naar een warme sauna gaan
"Ze moeten altijd mij en me matuh hebbuh, die kutwoutuh!"quote:Op maandag 11 januari 2016 16:00 schreef rival het volgende:
[..]
En vanuit het niets begon de ME ineens te meppen. Ik deed helemaal niks verkeerd. Ik stond daar gewoon.
ACABquote:Op maandag 11 januari 2016 16:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Ze moeten altijd mij en me matuh hebbuh, die kutwoutuh!"
Juist naakt eruit huppelen en in de sneeuw springenquote:Op maandag 11 januari 2016 16:03 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als ik er dan niet meer uit hoef tot al die sneeuw weer gesmolten is
Mafkeesquote:Op maandag 11 januari 2016 16:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Juist naakt eruit huppelen en in de sneeuw springen
Omfg dat moet zo awesome zijn.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Juist naakt eruit huppelen en in de sneeuw springen
Ja die waren hun pipi opeens kwijtquote:Op maandag 11 januari 2016 16:12 schreef Fripsel het volgende:
Nee nu denk ik terug aan douchen in Noorwegen zonder muntjes met water toevoer vanuit het gesmolten ijswater van de bergen. Dat zou niet tof zijnmijn reisgenoten stonden als wijven te brullen.
Dat zou zo'n josti actie zijn. Volgens mij stop ik spontaan met ademhalen als de kou op m'n longen slaat.quote:
Gewoon dampende seks in de sneeuw, dat warmt een mens opquote:Op maandag 11 januari 2016 16:14 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat zou zo'n josti actie zijn. Volgens mij stop ik spontaan met ademhalen als de kou op m'n longen slaat.
blij YOLO naar buiten rennend, en dan BAM help ik ga dood
Ik heb als een eckte baas geen kick gegeven.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja die waren hun pipi opeens kwijtIk zou het ook uitbrullen
Met een bevroren micropenis zekerquote:Op maandag 11 januari 2016 16:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon dampende seks in de sneeuw, dat warmt een mens op
Ik heb wel dampende seks in de saunaquote:Op maandag 11 januari 2016 16:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon dampende seks in de sneeuw, dat warmt een mens op
Ik heb genoeg reservequote:Op maandag 11 januari 2016 16:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Met een bevroren micropenis zeker
Veel te warm, om uberhaupt iets te doen, laat staan seksenquote:Op maandag 11 januari 2016 16:16 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb wel dampende seks in de sauna
Dat was ook mijn luie idee erachter. In de sauna heb je niet veel nodig om te dampen.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Veel te warm, om uberhaupt iets te doen, laat staan seksen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |