Was jij ook op deze unieke manier uitgedost?quote:
Zie ik daar een zandachtige Lee Towers?quote:
Dat zijn kwetsende uitspraken.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zie ik daar een zandachtige Lee Towers?
Iets anders, er staat een foto in het vorige topic.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was jij ook op deze unieke manier uitgedost?
"The way the things you do" is een prima nummer. Komt van Labour Of Love II, dat ik ook wel hun beste album zou willen noemen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Geloof dat ik de nieuwe dingen helemaal niet ken. Nu The way the things you do.
Leukquote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar opnames van Lubach.
Nee, ik bedacht deze hilarische grap gewoon onafhankelijk van Finkers. Ik heb Finkers op Oudejaarsavond deels kunnen volgen. Ik moet het eigenlijk nog terugkijken.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Henk heeft eindelijk Herman Finkers gezien hoor.
Omdat hij uit Rotterdam komt?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat zijn kwetsende uitspraken.
quote:
Omdat het een kaaskop is, duuh.quote:
Yallah, Mashallah en Inshallah zijn ook allemaal Turkse woorden Einstein.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:52 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]Een beetje Yalla, Masha allah, insha alllah roepen en je hebt een hit bij de Turken.
Joh meen je dat?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Omdat het een kaaskop is, duuh.
[..]
Yallah, Mashallah en Inshallah zijn ook allemaal Turkse woorden Einstein.
TeamOpzij weet hoe ze zich moeten kleden voor een feestje!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Iets anders, er staat een foto in het vorige topic.
Ook voor niet feestjes hoor.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
TeamOpzij weet hoe ze zich moeten kleden voor een feestje!
Altijd.quote:
Maar je bent Groningen veilig uitgekomen zag ik.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook niet uitsluiten hoor.
Ik was die jongen die drie uur lang heeft gehoest in de trein, misschien heb je me gehoord vanmiddag.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar je bent Groningen veilig uitgekomen zag ik.
Van R'dam naar Mani, dan ben je inderdaad langsgereden. Ik hoorde al zoiets.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was die jongen die drie uur lang heeft gehoest in de trein, misschien heb je me gehoord vanmiddag.
Haha.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien wel triggerhappy hahahahahaha.
Topshow! Pics!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ook voor niet feestjes hoor.
[..]
Altijd.
Ik doe morgen een paar in 1x.quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik doe morgen een paar in 1x.
Niet van mij in outfits.
Als je zo'n uitspraak doet, hoort er een bloemetje bij.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het spijt mij oprecht dat je om zoiets moest lachen.
👠quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik doe morgen een paar in 1x.
Niet van mij in outfits.
Ik moet ook wel zeggen dat ik het normaal anders aanpak, dus ergens was deze uitkomst te voorzien.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:59 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Misschien wil Yoki wel.
Of Uccie.
I know the feeling.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik moet ook wel zeggen dat ik het normaal anders aanpak, dus ergens was deze uitkomst te voorzien.
#lazy
Oja, er zou toch in de verre toekomst ergens een spelletjes-meet komen van de bezoek(st)ers hier? Of ben ik verkeerd geïnformeerd?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:00 schreef anonymoussie het volgende:
Njos houdt ook van spelletjes.
Kan ze de kekke dingen tekenen van gisteravond.
Meh, ik denk dat ik straks ga slapen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:59 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Misschien wil Yoki wel.
Of Uccie.
Wie weet. Ik geef de voorkeur aan een Wii avondje.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oja, er zou toch in de verre toekomst ergens een spelletjes-meet komen van de bezoek(st)ers hier? Of ben ik verkeerd geïnformeerd?
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:49 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Als je zo'n uitspraak doet, hoort er een bloemetje bij.
Cool. Ik boks veel middels de WII.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:07 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Wie weet. Ik geef de voorkeur aan een Wii avondje.
Alleen als je stoer doet.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Cool. Ik boks veel middels de WII.
Ga je me vloeren?
Nou, ik heb laatst wat bokslessen van mijn broer gehad. Ik moet wel zeggen je voelt je wel echt ook gelijk sterker, als je het een beetje kuntquote:
Deze is ook bazigquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:16 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Wel jammer dat ie pas na 56 sec begint. Toen werd het wel leuk.
True. Geeft ontlading en energie.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nou, ik heb laatst wat bokslessen van mijn broer gehad. Ik moet wel zeggen je voelt je wel echt ook gelijk sterker, als je het een beetje kunt.
Die van Koç vind ik beter.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Deze is ook bazig
Grieks/Turks duet.
Weet ik veel.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is dan ook niet vergelijkbaar kardes.
Sporten is leukquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:17 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
True. Geeft ontlading en energie.
Ik vecht niet tegen mevrouwen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
Sporten is leuk![]()
.
Tegen Viro en YokiKater wil ik niet boksen overigens.
quote:Op zondag 10 januari 2016 15:23 schreef d4v1d het volgende:
Hoe heette dat topic ookalweer met die opzetstukjes voor tandenborstel
Ja, awesome. Daar gaat je reputatie als gangstabiatch, nu weet iedereen dat je gewoon liev bent.quote:
Nouuuu, zo lief ben ik niet.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, awesome. Daar gaat je reputatie als gangstabiatch, nu weet iedereen dat je gewoon liev bent.
Ja dat topic over opzetborsteltjes. Ze hadden verkeerde. een paar FOK!kers wouden toen een ouder echtpaar in de maling nemen. Maar die hadden het door en hadden toen een cameraman geregeld om ze terug te pakken ofzoquote:
Je hebt me in ieder geval nieuwsgierig gemaakt.quote:
Ja hequote:Op zondag 10 januari 2016 18:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je hebt me in ieder geval nieuwsgierig gemaakt.
Lubach vanavondquote:
Er is altijd iets op tv, maar of het leuk is .. Ik ga zelf om 20.00u naar S.W.A.T. kijken denk ik, bij gebrek aan beter. The Da Vinci Code komt ook maar die heb ik ook al vaak genoeg gezien.quote:
Watquote:Op zondag 10 januari 2016 17:59 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja dat topic over opzetborsteltjes. Ze hadden verkeerde. een paar FOK!kers wouden toen een ouder echtpaar in de maling nemen. Maar die hadden het door en hadden toen een cameraman geregeld om ze terug te pakken ofzo
quote:Op zondag 10 januari 2016 19:07 schreef timmmmm het volgende:
Ondertussen ben ik lekker met Nederland de wereld aan het veroveren
ONZ / Input voor grapquote:Op zondag 10 januari 2016 17:59 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja dat topic over opzetborsteltjes. Ze hadden verkeerde. een paar FOK!kers wouden toen een ouder echtpaar in de maling nemen. Maar die hadden het door en hadden toen een cameraman geregeld om ze terug te pakken ofzo
Jaquote:Op zondag 10 januari 2016 20:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nice heh, fucking goede actie. Kostelijk vermaak.
Zo gaan die dingenquote:Op maandag 11 januari 2016 07:51 schreef anonymoussie het volgende:
Ik heb ook geen zin vandaag.
Dat moet ik gewoon maken.
Ja, RIP.quote:
Kon je je erg identificeren met Brendan?quote:Op maandag 11 januari 2016 11:08 schreef Specularium het volgende:
Ik heb 'Making a murderer' gezien.
Ben nu een beetje panda.
Het is schandalig dat iemand met de verstandelijke vermogens van David zo wordt gemanipuleerd.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kon je je erg identificeren met Brendan?
hoe weet jij ditquote:Op maandag 11 januari 2016 16:12 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, ik hen een klacht. Felix noemt zijn vriendin 'bae'
5 reedten voor deze klacht.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:12 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, ik hen een klacht. Felix noemt zijn vriendin 'bae'
Heb je al nieuws?quote:
Ik kijk naar Zoo op SBS6, volgens mij wel goede serie. Dit zijn de 3e en 4e aflevering dus het moet allemaal nog op gang komen.quote:
ben ik ook aan t kijken. Geen vi dus je moet toch wat.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik kijk naar Zoo op SBS6, volgens mij wel goede serie. Dit zijn de 3e en 4e aflevering dus het moet allemaal nog op gang komen.
Ik had de eerste 2 afleveringen ook gezien en ik vind het tot nu toe wel wat, ben alleen bang dat het later wat minder gaat worden. Nu is het allemaal nog spannend en wil je weten hoe of wat.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
ben ik ook aan t kijken. Geen vi dus je moet toch wat.
Lang geleden dat ik eenserie op tv keek.
Over je hoofd.quote:
Ja dat is dus allemaal niet zo goed. Maar de ernst moeten we verder uit gaan zoekenquote:
quote:Op maandag 11 januari 2016 21:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja dat is dus allemaal niet zo goed. Maar de ernst moeten we verder uit gaan zoeken
quote:Op maandag 11 januari 2016 21:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja dat is dus allemaal niet zo goed. Maar de ernst moeten we verder uit gaan zoeken
Oh ..quote:Op maandag 11 januari 2016 21:12 schreef Fokker89 het volgende:
En trouwens, het leven is kut, maar dat terzijde.
Je bent zelf kut.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:12 schreef Fokker89 het volgende:
En trouwens, het leven is kut, maar dat terzijde.
Kut man.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hopelijk valt het mee. Veel sterkte.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sinds vandaag wel weer.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Woon je nog steeds in Emmeloord?
Komen Bobbie en de rest ook?quote:Op maandag 11 januari 2016 21:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is wat.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zag vandaag voor het eerst een neger.
Spannend he.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
arme negerquote:Op maandag 11 januari 2016 22:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, hij had geen ijshockeystick bij zich.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:23 schreef timmmmm het volgende:
Verdomme, ik kan dus zo bezoek van sp3c verwachten
O, dan is het niet voor mij. Andere negers ken ik nietquote:Op maandag 11 januari 2016 22:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, hij had geen ijshockeystick bij zich.
Gelukkig kan je die reactie zelf nog wel zien.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:25 schreef timmmmm het volgende:
Ik had vanochtend nog een goede diss naar een negerdisser maar die heeft specularium natuurlijk weer weggehaald
Nee natuurlijk nietquote:Op maandag 11 januari 2016 22:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gelukkig kan je die reactie zelf nog wel zien.
Dit werkt anders én ik heb geen forumdingen. Mods zien geen verwijderde postsquote:Op maandag 11 januari 2016 22:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh, dit werkt anders dan de frontpage? Of heb je geen forumdingen meer?
Jammer weer.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit werkt anders én ik heb geen forumdingen. Mods zien geen verwijderde posts
Welk topic?quote:Op maandag 11 januari 2016 22:25 schreef timmmmm het volgende:
Ik had vanochtend nog een goede diss naar een negerdisser maar die heeft specularium natuurlijk weer weggehaald
Jij jaquote:Op maandag 11 januari 2016 22:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zelf ben je ook een beetje jammer natuurlijk.
Dan zal het Frutseltjes geweest zijn. Dat topic over die gangrape. Was zo'n malle man raar aan het doen dat negers genetisch inferieur zijn en dat het een wonder is dat blanken ze nog tolereren, kijk maar naar de gevangenisgegevens van de VS (waar het incident plaatsvond). Maar op zijn rare gevangeniscijfers waren mannen als groep heftiger in de meerderheid dan negers dus volgens die logica zijn wij ook allemaal inferieur en zouden vrouwen ons niet moeten tolererenquote:Op maandag 11 januari 2016 22:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Welk topic?
Denk niet dat ik het was.
Kan niet wachten op de verrijking.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:34 schreef YokiKater het volgende:
Hahahaha, inspraakavond Utrecht over AZC.. was er niet genoeg ruimte voor alle mensen en zeiden ze "vol is vol"![]()
hahaquote:Op maandag 11 januari 2016 22:34 schreef YokiKater het volgende:
Hahahaha, inspraakavond Utrecht over AZC.. was er niet genoeg ruimte voor alle mensen en zeiden ze "vol is vol"![]()
Nou ik zie net in een flits John de Wolf voorbijkomen, bij hem voel ik me ook superieur.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:36 schreef timmmmm het volgende:
Als we naar Peter de Vries kijken is bovenstaande punt ook wel bewezen. #vrouwensuperieur
quote:Op maandag 11 januari 2016 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik zie net in een flits John de Wolf voorbijkomen, bij hem voel ik me ook superieur.
Zal Voorschrift wel zijn met zijn kloon.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Was zo'n malle man raar aan het doen dat negers genetisch inferieur zijn en dat het een wonder is dat blanken ze nog tolereren
Het haar is er nu af, denk de rest van zijn hersens ookquote:Op maandag 11 januari 2016 22:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stop met het gebruiken van de shampoo van je vriendin
Altijd mooi als hij als commentator zit bij een Feyenoordwedtrijd bij FOX. Kan je meteen net zo goed radio rijnmond op zettenquote:Op maandag 11 januari 2016 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Het haar is er nu af, denk de rest van zijn hersens ook
Hij zit nu bij Humberto, weet nog niet waarom zette het net op maar toen kwam er reclame.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Altijd mooi als hij als commentator zit bij een Feyenoordwedtrijd bij FOX. Kan je meteen net zo goed radio rijnmond op zetten
Ik wacht gewoon op Jinek. Lekker samen met specularium elkaars haar vlechten op de bankquote:Op maandag 11 januari 2016 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij zit nu bij Humberto, weet nog niet waarom zette het net op maar toen kwam er reclame.
Oh ja dat is er ook nog. Denk niet dat ik dat ga kijken.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon op Jinek. Lekker samen met specularium elkaars haar vlechten op de bank
Positief = normaal, Hans.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:45 schreef Fokker89 het volgende:
Maar wat is er nou met dat positieve gedoe in 2016? Kunnen we niet gewoon even normaal doen.
Ik was ook eerst geen volwassen ingesteld persoon. Kijk me nu eens.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:48 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben niet zo'n positief ingesteld mens
Haha, deze vond ik nog wel even grappig.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik was ook eerst geen volwassen ingesteld persoon. Kijk me nu eens.
Jij kan het dus ook!
Dat is natuurlijk totaal iets anders. In welke fase je van je ontwikkeling bent, heeft weinig te maken met hoe je in het leven staat.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik was ook eerst geen volwassen ingesteld persoon. Kijk me nu eens.
Jij kan het dus ook!
Jezus Christusquote:* Ad Visser over het overlijden van
David Bowie.
* Iem en Corrie Vroombout over het
verlies van hun dochter Brenda (14)
tijdens de landing op de baan van
Faro op 21 december 1992.Ze zijn
onlangs teruggeweest,te zien in de
documentaire 'Terug naar Faro, beste
meneer Schröder'.Sander 't Sas,maker
van de documentaire,is ook te gast.
* Boris Dittrich over zijn nieu we
literaire thriller 'W.O.L.F.'.
* Robert ten Brink over het succes van
All You Need Is Love.
Bo wie?quote:Op maandag 11 januari 2016 22:53 schreef timmmmm het volgende:
Bowie had vieze tanden, ik vind het niet erg dat ie dood is
Doe maar niet.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:01 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, ik heb zin om me helemaal naar de tering te zuipen
Dit heb ik vaker gehoord de afgelopen weken.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:01 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, ik heb zin om me helemaal naar de tering te zuipen
Lekker origineel ook. Daar ben ik vandaag al wel weer klaar mee.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alleen de aandacht voor Bowie is te rechtvaardigen. De rest is onzin.
Af en toe heb ik best medelijden met je.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Af en toe weet ik niet of ik om je moet lachen of moet huilen
Dat is ook helemaal terechtquote:Op maandag 11 januari 2016 23:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Af en toe heb ik best medelijden met je.
Maar vaak heb ik het helemaal niet.quote:
Wij hebben als Redactie Frontpage gewoon medelijden met Eindredactie Frontpage. Die moet namelijk het zooitje ongeregeld in toom houden.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Af en toe heb ik best medelijden met je.
Dat ook, natuurlijk.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wij hebben als Redactie Frontpage gewoon medelijden met Eindredactie Frontpage. Die moet namelijk het zooitje ongeregeld in toom houden.
De vraag is waarom jij in vredesnaam denkt dat jouw mening over mij relevant is?quote:Op maandag 11 januari 2016 23:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Maar vaak heb ik het helemaal niet.
Zoals nu dat je zegt dat je jezelf de tering in wil zuipen.
Dat geldt ook voor jou.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De vraag is waarom jij in vredesnaam denkt dat jouw mening over mij relevant is?
Dan ga ik daar nog even mee door.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja.... als jij de hele tijd dit soort grappen gaat maken, kan ik hier net zo goed wegblijven.
quote:Op maandag 11 januari 2016 23:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De vraag is waarom jij in vredesnaam denkt dat jouw mening over mij relevant is?
Wauw, bitchfight.quote:
Ik denk niet dat het goed is voor je reputatie.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan ga ik daar nog even mee door.
Nou, bedankt voor je inbreng en bedankt dat je deze avond weer even leuk weer te maken als het laten plaatsen van een klysma alleen omdat je je blijkbaar ergens om op je pikkie getrapt voelt. Ik heb daar verder geen zin in in ieder gevalquote:
Dat zei zijn moeder gister ook, toch zette ik door, zou jij ook moeten doen.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:10 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb daar verder geen zin in in ieder geval
Ik vind het alleen echt onverantwoordelijk als je jezelf nu de tering in gaat zuipen. That's all.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, bedankt voor je inbreng en bedankt dat je deze avond weer even leuk weer te maken als het laten plaatsen van een klysma alleen omdat je je blijkbaar ergens om op je pikkie getrapt voelt. Ik heb daar verder geen zin in in ieder geval
Bij het zetten van de klysma?quote:Op maandag 11 januari 2016 23:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat zei zijn moeder gister ook, toch zette ik door
Nee.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:14 schreef Mani89 het volgende:
Mag ik ook een levensles van Fylax? Of een advies?
Ja.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:14 schreef Mani89 het volgende:
Moet ik morgen wel of niet mijn winterjas aandoen?quote:
Minder eten, je bent een beetje vadzigquote:Op maandag 11 januari 2016 23:14 schreef Mani89 het volgende:
Jazeker. Het wordt koud.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Moet ik morgen wel of niet mijn winterjas aandoen?
Hier word ik heel onzeker van.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Minder eten, je bent een beetje vadzig
Dat zei ik dus gister ook tegen...quote:Op maandag 11 januari 2016 23:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Met een s.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Echt he.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:19 schreef YokiKater het volgende:
Die jeugd van tegenwoordig is geen moer gewend. Treurig is het.
Doe dat maar in Overvecht.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:21 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb wel even zin om te rellen eigenlijk.
Ik heb deze winter nog 0 keer een jas aangehad, ben je trots op mij?quote:
Mani ook, daarom is hij tegen elflettering aan het zeggen dat Bieber groter is dan Bowiequote:Op maandag 11 januari 2016 23:21 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb wel even zin om te rellen eigenlijk.
Ik ben altijd trots op jou!quote:Op maandag 11 januari 2016 23:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb deze winter nog 0 keer een jas aangehad, ben je trots op mij?
Bootjes zijn er wel, alleen de dames zijn verhuisd.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, die bootjes zijn daar niet meer, lijkt me niks meer aan daar.
Oh, adressen in DM graag.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bootjes zijn er wel, alleen de dames zijn verhuisd.
Die zitten nu illegaal door de hele buurt.
Heb niemand daarin.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
WAAROM STA IK NIET IN JOUW VRIENDENLIJST????
quote:Op maandag 11 januari 2016 23:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Geen vrienden .. Dingen die je niet verwacht.
Is dit een hilarisch grapje?quote:Op maandag 11 januari 2016 23:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Waarom heeft Elfletterig daar eigenlijk een rondje staan
Een rondje?quote:Op maandag 11 januari 2016 23:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Waarom heeft Elfletterig daar eigenlijk een rondje staan
quote:Op maandag 11 januari 2016 23:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een rondje?Waar gaat dit over?
quote:
Geen zin in.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:32 schreef Specularium het volgende:
Ik maak geen nieuwe, eigenlijk moet Henk dit doen na zijn passief-agressieve afwezigheid.
Weltrusten, en sterkte mocht je weer wakker worden.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:33 schreef timmmmm het volgende:
Nou, Jinek heb ik ook weer weggedrukt, dan ga ik maar slapen. grgr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |