Was jij ook op deze unieke manier uitgedost?quote:
Zie ik daar een zandachtige Lee Towers?quote:
Dat zijn kwetsende uitspraken.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zie ik daar een zandachtige Lee Towers?
Iets anders, er staat een foto in het vorige topic.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was jij ook op deze unieke manier uitgedost?
"The way the things you do" is een prima nummer. Komt van Labour Of Love II, dat ik ook wel hun beste album zou willen noemen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Geloof dat ik de nieuwe dingen helemaal niet ken. Nu The way the things you do.
Leukquote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar opnames van Lubach.
Nee, ik bedacht deze hilarische grap gewoon onafhankelijk van Finkers. Ik heb Finkers op Oudejaarsavond deels kunnen volgen. Ik moet het eigenlijk nog terugkijken.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Henk heeft eindelijk Herman Finkers gezien hoor.
Omdat hij uit Rotterdam komt?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat zijn kwetsende uitspraken.
quote:
Omdat het een kaaskop is, duuh.quote:
Yallah, Mashallah en Inshallah zijn ook allemaal Turkse woorden Einstein.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:52 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]Een beetje Yalla, Masha allah, insha alllah roepen en je hebt een hit bij de Turken.
Joh meen je dat?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Omdat het een kaaskop is, duuh.
[..]
Yallah, Mashallah en Inshallah zijn ook allemaal Turkse woorden Einstein.
TeamOpzij weet hoe ze zich moeten kleden voor een feestje!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Iets anders, er staat een foto in het vorige topic.
Ook voor niet feestjes hoor.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
TeamOpzij weet hoe ze zich moeten kleden voor een feestje!
Altijd.quote:
Maar je bent Groningen veilig uitgekomen zag ik.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook niet uitsluiten hoor.
Ik was die jongen die drie uur lang heeft gehoest in de trein, misschien heb je me gehoord vanmiddag.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar je bent Groningen veilig uitgekomen zag ik.
Van R'dam naar Mani, dan ben je inderdaad langsgereden. Ik hoorde al zoiets.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was die jongen die drie uur lang heeft gehoest in de trein, misschien heb je me gehoord vanmiddag.
Haha.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien wel triggerhappy hahahahahaha.
Topshow! Pics!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ook voor niet feestjes hoor.
[..]
Altijd.
Ik doe morgen een paar in 1x.quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik doe morgen een paar in 1x.
Niet van mij in outfits.
Als je zo'n uitspraak doet, hoort er een bloemetje bij.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het spijt mij oprecht dat je om zoiets moest lachen.
👠quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik doe morgen een paar in 1x.
Niet van mij in outfits.
Ik moet ook wel zeggen dat ik het normaal anders aanpak, dus ergens was deze uitkomst te voorzien.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:59 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Misschien wil Yoki wel.
Of Uccie.
I know the feeling.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik moet ook wel zeggen dat ik het normaal anders aanpak, dus ergens was deze uitkomst te voorzien.
#lazy
Oja, er zou toch in de verre toekomst ergens een spelletjes-meet komen van de bezoek(st)ers hier? Of ben ik verkeerd geïnformeerd?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:00 schreef anonymoussie het volgende:
Njos houdt ook van spelletjes.
Kan ze de kekke dingen tekenen van gisteravond.
Meh, ik denk dat ik straks ga slapen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:59 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Misschien wil Yoki wel.
Of Uccie.
Wie weet. Ik geef de voorkeur aan een Wii avondje.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oja, er zou toch in de verre toekomst ergens een spelletjes-meet komen van de bezoek(st)ers hier? Of ben ik verkeerd geïnformeerd?
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:49 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Als je zo'n uitspraak doet, hoort er een bloemetje bij.
Cool. Ik boks veel middels de WII.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:07 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Wie weet. Ik geef de voorkeur aan een Wii avondje.
Alleen als je stoer doet.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Cool. Ik boks veel middels de WII.
Ga je me vloeren?
Nou, ik heb laatst wat bokslessen van mijn broer gehad. Ik moet wel zeggen je voelt je wel echt ook gelijk sterker, als je het een beetje kuntquote:
Deze is ook bazigquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:16 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Wel jammer dat ie pas na 56 sec begint. Toen werd het wel leuk.
True. Geeft ontlading en energie.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nou, ik heb laatst wat bokslessen van mijn broer gehad. Ik moet wel zeggen je voelt je wel echt ook gelijk sterker, als je het een beetje kunt.
Die van Koç vind ik beter.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Deze is ook bazig
Grieks/Turks duet.
Weet ik veel.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is dan ook niet vergelijkbaar kardes.
Sporten is leukquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:17 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
True. Geeft ontlading en energie.
Ik vecht niet tegen mevrouwen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
Sporten is leuk![]()
.
Tegen Viro en YokiKater wil ik niet boksen overigens.
quote:Op zondag 10 januari 2016 15:23 schreef d4v1d het volgende:
Hoe heette dat topic ookalweer met die opzetstukjes voor tandenborstel
Ja, awesome. Daar gaat je reputatie als gangstabiatch, nu weet iedereen dat je gewoon liev bent.quote:
Nouuuu, zo lief ben ik niet.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, awesome. Daar gaat je reputatie als gangstabiatch, nu weet iedereen dat je gewoon liev bent.
Ja dat topic over opzetborsteltjes. Ze hadden verkeerde. een paar FOK!kers wouden toen een ouder echtpaar in de maling nemen. Maar die hadden het door en hadden toen een cameraman geregeld om ze terug te pakken ofzoquote:
Je hebt me in ieder geval nieuwsgierig gemaakt.quote:
Ja hequote:Op zondag 10 januari 2016 18:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je hebt me in ieder geval nieuwsgierig gemaakt.
Lubach vanavondquote:
Er is altijd iets op tv, maar of het leuk is .. Ik ga zelf om 20.00u naar S.W.A.T. kijken denk ik, bij gebrek aan beter. The Da Vinci Code komt ook maar die heb ik ook al vaak genoeg gezien.quote:
Watquote:Op zondag 10 januari 2016 17:59 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja dat topic over opzetborsteltjes. Ze hadden verkeerde. een paar FOK!kers wouden toen een ouder echtpaar in de maling nemen. Maar die hadden het door en hadden toen een cameraman geregeld om ze terug te pakken ofzo
quote:Op zondag 10 januari 2016 19:07 schreef timmmmm het volgende:
Ondertussen ben ik lekker met Nederland de wereld aan het veroveren
ONZ / Input voor grapquote:Op zondag 10 januari 2016 17:59 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja dat topic over opzetborsteltjes. Ze hadden verkeerde. een paar FOK!kers wouden toen een ouder echtpaar in de maling nemen. Maar die hadden het door en hadden toen een cameraman geregeld om ze terug te pakken ofzo
Jaquote:Op zondag 10 januari 2016 20:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nice heh, fucking goede actie. Kostelijk vermaak.
Zo gaan die dingenquote:Op maandag 11 januari 2016 07:51 schreef anonymoussie het volgende:
Ik heb ook geen zin vandaag.
Dat moet ik gewoon maken.
Ja, RIP.quote:
Kon je je erg identificeren met Brendan?quote:Op maandag 11 januari 2016 11:08 schreef Specularium het volgende:
Ik heb 'Making a murderer' gezien.
Ben nu een beetje panda.
Het is schandalig dat iemand met de verstandelijke vermogens van David zo wordt gemanipuleerd.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kon je je erg identificeren met Brendan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |