Was jij ook op deze unieke manier uitgedost?quote:
Zie ik daar een zandachtige Lee Towers?quote:
Dat zijn kwetsende uitspraken.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zie ik daar een zandachtige Lee Towers?
Iets anders, er staat een foto in het vorige topic.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was jij ook op deze unieke manier uitgedost?
"The way the things you do" is een prima nummer. Komt van Labour Of Love II, dat ik ook wel hun beste album zou willen noemen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Geloof dat ik de nieuwe dingen helemaal niet ken. Nu The way the things you do.
Leukquote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar opnames van Lubach.
Nee, ik bedacht deze hilarische grap gewoon onafhankelijk van Finkers. Ik heb Finkers op Oudejaarsavond deels kunnen volgen. Ik moet het eigenlijk nog terugkijken.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Henk heeft eindelijk Herman Finkers gezien hoor.
Omdat hij uit Rotterdam komt?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat zijn kwetsende uitspraken.
quote:
Omdat het een kaaskop is, duuh.quote:
Yallah, Mashallah en Inshallah zijn ook allemaal Turkse woorden Einstein.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:52 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]Een beetje Yalla, Masha allah, insha alllah roepen en je hebt een hit bij de Turken.
Joh meen je dat?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Omdat het een kaaskop is, duuh.
[..]
Yallah, Mashallah en Inshallah zijn ook allemaal Turkse woorden Einstein.
TeamOpzij weet hoe ze zich moeten kleden voor een feestje!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Iets anders, er staat een foto in het vorige topic.
Ook voor niet feestjes hoor.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
TeamOpzij weet hoe ze zich moeten kleden voor een feestje!
Altijd.quote:
Maar je bent Groningen veilig uitgekomen zag ik.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook niet uitsluiten hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |