Ik reageerde op de opmerking van Mani89, niet op het plaatje zelf. Wel scherp blijven hè?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jij zag alleen het woord "Imagine" in het plaatje en was toen al tevreden?
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik reageerde op de opmerking van Mani89, niet op het plaatje zelf. Wel scherp blijven hè?
Mwoa.... - Ik word er alleen blij van als ze weer werk gaan maken zoals in de jaren 90.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:40 schreef Mani89 het volgende:
Elf en ik worden hier blij van.
'Radiohead brengt snel nieuw album uit'
King Of Limbs was toch prachtig?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mwoa.... - Ik word er alleen blij van als ze weer werk gaan maken zoals in de jaren 90.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:44 schreef Peunage het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon zelf slijpen met je blote mannenklauwen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voor als je je messen helemaal kapot wil maken
op je snikkel aanzettenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon zelf slijpen met je blote mannenklauwen.
zo slapen, kijk ik morgen terug. zal wel weer n kutshow zijnquote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit je wel weer te genieten van Jinek?
Wat vind je van de neus van Dionne Stax?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:31 schreef Calcio het volgende:
Jinek
Ziet er aardig uit hoor maar kan nog geen gesprek voeren.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat vind je van de neus van Dionne Stax?
quote:
Vertel ons meer!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik was gisteren uit in Rotterdam, dat was wel een topshow. Lekker bizarre dingen gezien
Ik zit nu in Den Haag, daar blijf ik ook.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vertel ons meer!
Ik ga nu naar Rotterdam maar dat is op doorreis naar Groningen.
Ik heb KOBE zien optredenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vertel ons meer!
Ik ga nu naar Rotterdam maar dat is op doorreis naar Groningen.
Klinkt best oké. Misschien vind je de 80s-achtige muziek van Porches dan ook wel leuk.quote:
Pics van jou tijdens dit bizarre avontuur!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik was gisteren uit in Rotterdam, dat was wel een topshow. Lekker bizarre dingen gezien
doe mij maar gewoon deze Wild Nothing.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |