Dat weet ik nog niet helaas. Maar ben nu bezig met een project waarmee ik een langere tijd daar kan blijven.quote:
Een project?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:46 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet helaas. Maar ben nu bezig met een project waarmee ik een langere tijd daar kan blijven.
Dat is wel een groot project inderdaad.quote:
Wanneer ben je hier?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zit weer eens in de trein naar de randstad en het is er erg ongezellig.
Ik zit ook in de trein naar de randstad, heb jou alleen nog nergens zien zitten.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hmm, dat is apart, zit je wel in de stilte coupé?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik zit ook in de trein naar de randstad, heb jou alleen nog nergens zien zitten.
Nee dat niet, vind het wel fijn om andermans telefoongesprekken af te luisteren, bejaarden te horen kwekken en te genieten van doffe tonen van slechte muziek.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hmm, dat is apart, zit je wel in de stilte coupé?
Jeetje wat ben jij druk de laatste tijd.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga hier zelfs overnachten dus we kunnen morgen lekker gaan bowlen!
Hey ik ook.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
In de stilte coupé heb je dat ook plus mensen die klagen dat die mensen stil moeten zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee dat niet, vind het wel fijn om andermans telefoongesprekken af te luisteren, bejaarden te horen kwekken en te genieten van doffe tonen van slechte muziek.
Voor jou maak ik altijd tijd, dus als ik morgen Sassem onveilig moet maken geef dan een gil.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jeetje wat ben jij druk de laatste tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |