Ik was die jongen die drie uur lang heeft gehoest in de trein, misschien heb je me gehoord vanmiddag.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar je bent Groningen veilig uitgekomen zag ik.
Van R'dam naar Mani, dan ben je inderdaad langsgereden. Ik hoorde al zoiets.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was die jongen die drie uur lang heeft gehoest in de trein, misschien heb je me gehoord vanmiddag.
Haha.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien wel triggerhappy hahahahahaha.
Topshow! Pics!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ook voor niet feestjes hoor.
[..]
Altijd.
Ik doe morgen een paar in 1x.quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik doe morgen een paar in 1x.
Niet van mij in outfits.
Als je zo'n uitspraak doet, hoort er een bloemetje bij.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het spijt mij oprecht dat je om zoiets moest lachen.
👠quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik doe morgen een paar in 1x.
Niet van mij in outfits.
Ik moet ook wel zeggen dat ik het normaal anders aanpak, dus ergens was deze uitkomst te voorzien.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:59 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Misschien wil Yoki wel.
Of Uccie.
I know the feeling.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik moet ook wel zeggen dat ik het normaal anders aanpak, dus ergens was deze uitkomst te voorzien.
#lazy
Oja, er zou toch in de verre toekomst ergens een spelletjes-meet komen van de bezoek(st)ers hier? Of ben ik verkeerd geïnformeerd?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:00 schreef anonymoussie het volgende:
Njos houdt ook van spelletjes.
Kan ze de kekke dingen tekenen van gisteravond.
Meh, ik denk dat ik straks ga slapen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:59 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Misschien wil Yoki wel.
Of Uccie.
Wie weet. Ik geef de voorkeur aan een Wii avondje.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oja, er zou toch in de verre toekomst ergens een spelletjes-meet komen van de bezoek(st)ers hier? Of ben ik verkeerd geïnformeerd?
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:49 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Als je zo'n uitspraak doet, hoort er een bloemetje bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |