Jij jaquote:Op maandag 11 januari 2016 22:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zelf ben je ook een beetje jammer natuurlijk.
Dan zal het Frutseltjes geweest zijn. Dat topic over die gangrape. Was zo'n malle man raar aan het doen dat negers genetisch inferieur zijn en dat het een wonder is dat blanken ze nog tolereren, kijk maar naar de gevangenisgegevens van de VS (waar het incident plaatsvond). Maar op zijn rare gevangeniscijfers waren mannen als groep heftiger in de meerderheid dan negers dus volgens die logica zijn wij ook allemaal inferieur en zouden vrouwen ons niet moeten tolererenquote:Op maandag 11 januari 2016 22:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Welk topic?
Denk niet dat ik het was.
Kan niet wachten op de verrijking.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:34 schreef YokiKater het volgende:
Hahahaha, inspraakavond Utrecht over AZC.. was er niet genoeg ruimte voor alle mensen en zeiden ze "vol is vol"![]()
hahaquote:Op maandag 11 januari 2016 22:34 schreef YokiKater het volgende:
Hahahaha, inspraakavond Utrecht over AZC.. was er niet genoeg ruimte voor alle mensen en zeiden ze "vol is vol"![]()
Nou ik zie net in een flits John de Wolf voorbijkomen, bij hem voel ik me ook superieur.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:36 schreef timmmmm het volgende:
Als we naar Peter de Vries kijken is bovenstaande punt ook wel bewezen. #vrouwensuperieur
quote:Op maandag 11 januari 2016 22:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik zie net in een flits John de Wolf voorbijkomen, bij hem voel ik me ook superieur.
Zal Voorschrift wel zijn met zijn kloon.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Was zo'n malle man raar aan het doen dat negers genetisch inferieur zijn en dat het een wonder is dat blanken ze nog tolereren
Het haar is er nu af, denk de rest van zijn hersens ookquote:Op maandag 11 januari 2016 22:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stop met het gebruiken van de shampoo van je vriendin
Altijd mooi als hij als commentator zit bij een Feyenoordwedtrijd bij FOX. Kan je meteen net zo goed radio rijnmond op zettenquote:Op maandag 11 januari 2016 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Het haar is er nu af, denk de rest van zijn hersens ook
Hij zit nu bij Humberto, weet nog niet waarom zette het net op maar toen kwam er reclame.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Altijd mooi als hij als commentator zit bij een Feyenoordwedtrijd bij FOX. Kan je meteen net zo goed radio rijnmond op zetten
Ik wacht gewoon op Jinek. Lekker samen met specularium elkaars haar vlechten op de bankquote:Op maandag 11 januari 2016 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij zit nu bij Humberto, weet nog niet waarom zette het net op maar toen kwam er reclame.
Oh ja dat is er ook nog. Denk niet dat ik dat ga kijken.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon op Jinek. Lekker samen met specularium elkaars haar vlechten op de bank
Positief = normaal, Hans.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:45 schreef Fokker89 het volgende:
Maar wat is er nou met dat positieve gedoe in 2016? Kunnen we niet gewoon even normaal doen.
Ik was ook eerst geen volwassen ingesteld persoon. Kijk me nu eens.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:48 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben niet zo'n positief ingesteld mens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |