Haha, deze vond ik nog wel even grappig.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik was ook eerst geen volwassen ingesteld persoon. Kijk me nu eens.
Jij kan het dus ook!
Dat is natuurlijk totaal iets anders. In welke fase je van je ontwikkeling bent, heeft weinig te maken met hoe je in het leven staat.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik was ook eerst geen volwassen ingesteld persoon. Kijk me nu eens.
Jij kan het dus ook!
Jezus Christusquote:* Ad Visser over het overlijden van
David Bowie.
* Iem en Corrie Vroombout over het
verlies van hun dochter Brenda (14)
tijdens de landing op de baan van
Faro op 21 december 1992.Ze zijn
onlangs teruggeweest,te zien in de
documentaire 'Terug naar Faro, beste
meneer Schröder'.Sander 't Sas,maker
van de documentaire,is ook te gast.
* Boris Dittrich over zijn nieu we
literaire thriller 'W.O.L.F.'.
* Robert ten Brink over het succes van
All You Need Is Love.
Bo wie?quote:Op maandag 11 januari 2016 22:53 schreef timmmmm het volgende:
Bowie had vieze tanden, ik vind het niet erg dat ie dood is
Doe maar niet.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:01 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, ik heb zin om me helemaal naar de tering te zuipen
Dit heb ik vaker gehoord de afgelopen weken.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:01 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, ik heb zin om me helemaal naar de tering te zuipen
Lekker origineel ook. Daar ben ik vandaag al wel weer klaar mee.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alleen de aandacht voor Bowie is te rechtvaardigen. De rest is onzin.
Af en toe heb ik best medelijden met je.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Af en toe weet ik niet of ik om je moet lachen of moet huilen
Dat is ook helemaal terechtquote:Op maandag 11 januari 2016 23:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Af en toe heb ik best medelijden met je.
Maar vaak heb ik het helemaal niet.quote:
Wij hebben als Redactie Frontpage gewoon medelijden met Eindredactie Frontpage. Die moet namelijk het zooitje ongeregeld in toom houden.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Af en toe heb ik best medelijden met je.
Dat ook, natuurlijk.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wij hebben als Redactie Frontpage gewoon medelijden met Eindredactie Frontpage. Die moet namelijk het zooitje ongeregeld in toom houden.
De vraag is waarom jij in vredesnaam denkt dat jouw mening over mij relevant is?quote:Op maandag 11 januari 2016 23:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Maar vaak heb ik het helemaal niet.
Zoals nu dat je zegt dat je jezelf de tering in wil zuipen.
Dat geldt ook voor jou.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De vraag is waarom jij in vredesnaam denkt dat jouw mening over mij relevant is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |