SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
is het zo?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ooit liep ik met een button van ze op mijn spijkerjack
Draagbare radio is geen optie?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:09 schreef Spezza19 het volgende:
Meh, mijn avonddienst gaat door. Kan dus niet naar Symph luisteren
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Draagbare radio is geen optie?
En dan bedoel ik dus niet één die op wifi gaat, maar echt een klein radiootje of zoiets?
Machines maar stilzetten dan.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sowieso, die machines maken toch te veel herrie, dus je hoort niks
En hoequote:
Wat spez zegtquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee joh, hij doet maar alsof.
Net als ik.
Ja dit is muziekquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:23 schreef just me het volgende:
was net een pokkeherrie toen in inschakelde, sorry
quote:
Klopt. Daarom zei ik ook goede avond.quote:
Ik ben nog niet bij van het werken geloof ikquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt. Daarom zei ik ook goede avond.
Tijd voor een borrel dan.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:25 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben nog niet bij van het werken geloof ik
Waarom drink je de borrel uit een koffiekop?quote:
Het is te zwaar voor me, en ik krijg stressquote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Tof @ verjaardag!
Minders @ stage! Wat dan?
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom drink je de borrel uit een koffiekop?
Daar zijn gewoon glazen voor hè?![]()
Daar gaat meer inquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:28 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is te zwaar voor me, en ik krijg stress
Misschien dat ik een nieuwe moet zoeken
Hoe was jouw verjaardag?
Verder doe ik nu ruim een half jaar met de prachtige portemonnee van jou
die staan in de vaatwasserquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij verjaart 2 keer per jaar, dus vandaar denkt hij dat het pas een half jaar is.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Haf jaar?Het zou ondertussen toch ruim een heel jaar moeten zijn?
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij verjaart 2 keer per jaar, dus vandaar denkt hij dat het pas een half jaar is.
zeg maar williequote:
Oja een jaarquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:30 schreef ToT het volgende:
[..]Ow klote, man!
Mijn verjaardag heb ik niet gevierd: ik ben net verhuisd en heb flink tijd nodig om hier alles in orde te maken.
Haf jaar?Het zou ondertussen toch ruim een heel jaar moeten zijn?
Dankquote:
Klote man, die stress.quote:
Het is niet eens mogelijk om 100 pagina's op een dag te schrijven tochquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Klote man, die stress.Enig idee of je idd zou kunnen overstappen naar een andere plek?
Mijn vriendin heeft nu ook vet stress met haar stage; naast les geven, de gehele stage lang 30 pagina's aan gedetailleerde lesplannen met de hand uitschrijven, en in Februari een week lang 100 pagina's per dag.
Tel de reistijd daar nog eens bij op (enkele reis kan met wat pech maar liefst anderhalf uur zijn) plus dat zij de teamleider is van de andere stagiaires op die school waar ze stage loopt.
Ik ga er idd van uit dat ze dan geen les geeft in die week. Wel weet ik dat ze vaak tot diep in de nacht door moet werken om alles af te krijgen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het is niet eens mogelijk om 100 pagina's op een dag te schrijven toch
Of is dat het enige wat ze doet?
Ik heb nu 40 uur per week stage en 3 uur per dag reistijd.. Maar na 6 weken ben ik op een limit gekomen.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Wie heeft Berdien Stenberg losgelaten?
"Ja wen er maar aan dit is normaal blabla dit is je toekomst luie student blabla"quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga er idd van uit dat ze dan geen les geeft in die week. Wel weet ik dat ze vaak tot diep in de nacht door moet werken om alles af te krijgen.
40 uur per week en 3 uur reistijd per dag is ook echt wel zwaar kut!
Niet?quote:
Nee, alleen Ian Anderson treedt nog solo op als Ian Andersons Jethro Tull, maar dat verkoopt kennelijk niet lekker...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet?
Ze hebben dit jaar nog wel in Nederland opgetreden, las ik.
12 mei 2015 TivoliVredenburg Utrecht
13 mei 2015 Parkstad Limburg Theater Heerlen
Ah....quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, alleen Ian Anderson treedt nog solo op als Ian Andersons Jethro Tull, maar dat verkoopt kennelijk niet lekker...
\Symphquote:
Ja en nee...quote:
Niet alleen hun muziek is soms wat gecompliceerd...quote:In 2011 nam Anderson zonder Barre en Perry een vervolgalbum op Thick As A Brick op genaamd Thick As A Brick 2: Whatever Happened To Gerald Bostock?. Op de hoes van het album, dat in het voorjaar van 2012 uitkwam, staat als artiest Jethro Tull's Ian Anderson vermeld. Anderson is ook zonder Barre en Perry op tournee gegaan waarbij zowel Thick As A Brick als diens opvolger integraal uitgevoerd worden. De beslissing van Anderson om Barre en Perry niet bij dit project te betrekken, is volgens sommige critici het begin van het einde van Jethro Tull.
In 2014 kondigde Anderson aan dat vanaf dat punt hij al zijn muziek zou uitgeven op zijn eigen naam. De band is inmiddels opgebroken.
Dat is idd ook wat ik mijn vriendin vertel; de werkdruk van het uitpennen van al die lesplannen na het daadwerkelijk les geven staat gelijk aan het nakijken van het huiswerk van je leerlingen, het praten met de ouders, vergaderingen van de school, het bijspijkeren van je vakkennis enz enz enz.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
"Ja wen er maar aan dit is normaal blabla dit is je toekomst luie student blabla"
Op de dagen dat het lekker gaat lukt dat prima, maar als ik het gevoel heb dat ik nergens naar toe werk.. Veel werk verzet zonder uitkomst + frustratie dan duurt zo'n dag lang
* just me is een beetje traagquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De winderige weg is al weer weg...
Wat doet hij met de dooien die hij opgegraven heeft?quote:
Mooi, eindelijk begripquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat is idd ook wat ik mijn vriendin vertel; de werkdruk van het uitpennen van al die lesplannen na het daadwerkelijk les geven staat gelijk aan het nakijken van het huiswerk van je leerlingen, het praten met de ouders, vergaderingen van de school, het bijspijkeren van je vakkennis enz enz enz.
Dat het daadwerkelijke werk, zoals bij jou, geen uitkomst heeft, dan snap ik heel goed dat je je er gigantisch aan zit op te vreten.
ik wil dat niet eens wetenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat doet hij met de dooien die hij opgegraven heeft?
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
verstoppen in verborgen bergruimtes in het nieuwe huis denk ik. En het vijvertje ermee dempen
ik slinger ze allemaal de stream opquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat doet hij met de dooien die hij opgegraven heeft?
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
verstoppen in verborgen bergruimtes in het nieuwe huis denk ik. En het vijvertje ermee dempen
Je hebt nog dik 2 minuten.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik slinger ze allemaal de stream op
Hert waren er veul te veul vorig jaar. Ik heb overigens niet de datums erbij gezocht.
quote:
Ja je kent mijn situatie he.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Mooi, eindelijk begrip
quote:
onderwijs sucks big timequote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja je kent mijn situatie he.
Jarenlang 40 uur per week gewerkt, waarbij veel taken ook volkomen nutteloos leken te zijn, opeenstapelende frustraties, met alle gevolgen van dien.
quote:
nou vooruit dat maarquote:
hij is allang blij dat ik hem vanavond niet draaiquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:00 schreef just me het volgende:
dank voor het draaien Broertje, en sorry van mijn opmerking over Bowie
Is het eigelijk wel normaal voor de meeste mensen om zo veel, zo lang te werkenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja je kent mijn situatie he.
Jarenlang 40 uur per week gewerkt, waarbij veel taken ook volkomen nutteloos leken te zijn, opeenstapelende frustraties, met alle gevolgen van dien.
snap ikquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij is allang blij dat ik hem vanavond niet draai
als ondersteunend personeel al n jaar of 16quote:
Onderwijs assistentquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:02 schreef just me het volgende:
[..]
als ondersteunend personeel al n jaar of 16
Mja ikzelf kan er in ieder geval echt niet tegen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is het eigelijk wel normaal voor de meeste mensen om zo veel, zo lang te werken
het is je vergevenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:00 schreef just me het volgende:
dank voor het draaien Broertje, en sorry van mijn opmerking over Bowie
nee, administratief medewerk(s)ter en af en toe hulp in de klas of met lezen!quote:
Echt welquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij is allang blij dat ik hem vanavond niet draai
gelukkig maarquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:03 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
het is je vergeven
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja ikzelf kan er in ieder geval echt niet tegen.
36 uur lukte NET, als ik woensdagochtend vrij had en dan kon bijslapen. Als ik die ochtend afspraken had, kon je me donderdag of vrijdag bij elkaar vegen.
Ah, zo'n baan lijkt me best oké eigenlijkquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:03 schreef just me het volgende:
[..]
nee, administratief medewerk(s)ter en af en toe hulp in de klas of met lezen!
grafstemmingquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:05 schreef just me het volgende:
mag ik af en toe wel blij zijn als ik een leuk muziekje hoor of is het alleen kommer en kwel ?
het valt best mee hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:05 schreef just me het volgende:
mag ik af en toe wel blij zijn als ik een leuk muziekje hoor of is het alleen kommer en kwel ?
mwah... toen ik begon met werken was er nog veel te doen maar veel van mijn taken zijn geautomatiseerd en zit ik vaak te niksen (lees fok!ken), zal blij zijn als ik volgend jaar bij de kleuters ga worden ingezet. Moet ik wel leren om met een hogere stem te pratenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ah, zo'n baan lijkt me best oké eigenlijk
Jaaaaa kinders!! Joehoeee!!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:08 schreef just me het volgende:
[..]
mwah... toen ik begon met werken was er nog veel te doen maar veel van mijn taken zijn geautomatiseerd en zit ik vaak te niksen (lees fok!ken), zal blij zijn als ik volgend jaar bij de kleuters ga worden ingezet. Moet ik wel leren om met een hogere stem te praten
wij hebben ooit een mannelijke stagiaire gehad bij de kleuters, vonden ze schitterend die kleintjesquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jaaaaa kinders!! Joehoeee!!
Ooit opgevallen dat mannen dat nooit doen?
en speel je gitaar kun je helemaal niet stukquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:10 schreef just me het volgende:
[..]
wij hebben ooit een mannelijke stagiaire gehad bij de kleuters, vonden ze schitterend die kleintjes
ik neem wel een triangel meequote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en speel je gitaar kun je helemaal niet stuk
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh nee, ben jij nu kandidaat voor de show van volgend jaar?
Die volg ik niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:21 schreef Symphonic het volgende:
Ik hoop dat ik een beetje uitloop, dan hoeft Gerard de Vries niet![]()
Giddy Up Go Papa!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:21 schreef Symphonic het volgende:
uiteindelijk over het randjequote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:23 schreef Melting het volgende:
Zit hij op het randje, of ging hij over het randje?
veel praten dan maarquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:21 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik krijg pukkeltjes van zijn "muziek"
psiesquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Anyonewannagodancininthagardenanyonewannagodancingontheroof...
echt een heel fijn nummer ditquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:27 schreef MadMaster het volgende:
Op deze plaatje kan ik de hele nacht wel dansen...
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:27 schreef MadMaster het volgende:
Op deze plaatje kan ik de hele nacht wel dansen...
* MadMaster pakt de pleisters al...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:29 schreef just me het volgende:
[..]dans je de hele nacht met mij, als dit een droom is dan droom ik jou erbij
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Pff breaking news ik hoef morgen niet op stage te komen, stagebegeleidster belt morgen om te overleggen of ik er nog terecht kan.
Toch te hoog ingezet op de hoofdredactie van een kwaliteitskrant
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Pff breaking news ik hoef morgen niet op stage te komen, stagebegeleidster belt morgen om te overleggen of ik er nog terecht kan.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* MadMaster pakt de pleisters al...
Als het van beide kanten niet klikt, is het misschien het beste.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het van beide kanten niet klikt, is het misschien het beste.
Op naar een nieuw avontuur, er zijn er genoeg...
Je was toch grafisch vormgever of heb ik dat verkeerd onthouden?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja
Gewoon bij een regionaal dagblad.
Bestaan die nog?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja
Gewoon bij een regionaal dagblad.
Journalistquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je was toch grafisch vormgever of heb ik dat verkeerd onthouden?
Sterker nog, er zijn er een hoop bijgekomen. Ook veel regionale sites. Veel vraag naar.quote:
ja, dat begreep ikquote:
misschien kun je bij rtvnh eens voordoen hoe het wel moet..quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Sterker nog, er zijn er een hoop bijgekomen. Ook veel regionale sites. Veel vraag naar.
deze zeker... ik ben enorm fan van deze stemquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:36 schreef ToT het volgende:
Wel erg jammer, dat deze ons ontvallen zijn!
het waren er wel erg veel afgelopen jaar en dit jaar ook al weer 4, voor zover ik weeetquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:36 schreef ToT het volgende:
Sterkte DDM.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
deze zeker... ik ben enorm fan van deze stem
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Qua nieuwigheidjes had je er niks meer aan...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:36 schreef ToT het volgende:
Zat ik me idd ook te bedenken, ja!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Qua nieuwigheidjes had je er niks meer aan...
daar zit echt een heel slechte stagiair op de webredactiequote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
misschien kun je bij rtvnh eens voordoen hoe het wel moet..
nogal jaquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daar zit echt een heel slechte stagiair op de webredactie
Bekende van je?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daar zit echt een heel slechte stagiair op de webredactie
Ik had wel een vak vormgeving maar ik slaagde met een 5.8quote:
Wie weet, als ze ook aan tekst doen. Ik ben alleen schrijvend journalist.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
misschien kun je bij rtvnh eens voordoen hoe het wel moet..
Da's met bijna al dit soort figuren.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Zat ik me idd ook te bedenken, ja!
Toch is het een soort symbool of whatever dat weg komt te vallen.
de content van hun site is om te janken en echt voor verbetering vatbaarquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik had wel een vak vormgeving maar ik slaagde met een 5.8
Ik laat het liever aan vakmensen over
[..]
Wie weet, als ze ook aan tekst doen. Ik ben alleen schrijvend journalist.
Ik zat zelf meer te denken aan een van de AD-regiobijlagen
Een kwaliteitskrant is toch niet heel erg 'mijn ding' denk ik. Ik ben meer 'onder de mensen'
Dan weet ik niet of ik dat op m'n CV wil hebben staanquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de content van hun site is om te janken en echt voor verbetering vatbaar
True, dat vond ik vroeger een heel deprimerende gedachte; slechts één van de miljarden zijn, en als je komt te overlijden zullen er ongetwijfeld wel een paar mensen verdrietig over zijn, maar als die eenmaal ook overleden zijn, is er geen haan die er meer naar kraait dat je ooit geleefd hebt.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's met bijna al dit soort figuren.
De meeste zijn wel bekend van één of andere hit, anders worden ze niet eens opgemerkt als ze overlijden...
ja en als de haan 3 keer gekraaid heeft ben je nog verraden ookquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:44 schreef ToT het volgende:
[..]
True, dat vond ik vroeger een heel deprimerende gedachte; slechts één van de miljarden zijn, en als je komt te overlijden zullen er ongetwijfeld wel een paar mensen verdrietig over zijn, maar als die eenmaal ook overleden zijn, is er geen haan die er meer naar kraait dat je ooit geleefd hebt.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:45 schreef just me het volgende:
[..]
ja en als de haan 3 keer gekraaid heeft ben je nog verraden ook
Tenzij je iets heel bijzonders/heldhaftigs hebt bereiktquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:44 schreef ToT het volgende:
[..]
True, dat vond ik vroeger een heel deprimerende gedachte; slechts één van de miljarden zijn, en als je komt te overlijden zullen er ongetwijfeld wel een paar mensen verdrietig over zijn, maar als die eenmaal ook overleden zijn, is er geen haan die er meer naar kraait dat je ooit geleefd hebt.
Eén troost, er zijn je er dan ook al miljarden voorgegaan...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:44 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:45 schreef just me het volgende:
[..]
ja en als de haan 3 keer gekraaid heeft ben je nog verraden ook
slaap lekkerquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:48 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Dank voor de muziekjes![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:48 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
![]()
Slaap lekker, broertje.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:48 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
![]()
Adios!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:48 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Sta je e judaspenning te snoeien in je tuin
Deze zegt me vrij weinig.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:00 schreef MadMaster het volgende:
Dit maakt de tongen hier niet echt los...
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:05 schreef Melting het volgende:
Helaas is het weer bedtijd.![]()
Symph, bedankt voor de leuke muziekjes.
Fijne avond allemaal.
Was laatst meegevraagd door m'n moeder naar de opera, heb mn vriendin meegestuurd. Die was lyrisch, kaartje well spentquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:05 schreef MadMaster het volgende:
Was de opera altijd maar zo vrolijk...
slaap lekkerquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:05 schreef Melting het volgende:
Fijne avond allemaal.
Tabee!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:05 schreef Melting het volgende:
Fijne avond allemaal.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Was laatst meegevraagd door m'n moeder naar de opera, heb mn vriendin meegestuurd. Die was lyrisch, kaartje well spent
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:05 schreef Melting het volgende:
Fijne avond allemaal.
Je moet er van houden, zeg maar...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Was laatst meegevraagd door m'n moeder naar de opera, heb mn vriendin meegestuurd. Die was lyrisch, kaartje well spent
ik heb er nog wel een paar op mijn verlanglijstje staanquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:05 schreef MadMaster het volgende:
Was de opera altijd maar zo vrolijk...
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:06 schreef Symphonic het volgende:
Dezxe ga ik neit helemaal draaien.. 9 minuten is best veul
Denk aan Gerard de Vries...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:06 schreef Symphonic het volgende:
Dezxe ga ik neit helemaal draaien.. 9 minuten is best veul
MC Hammer ook dood?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:09 schreef Symphonic het volgende:
Ik zou alvast maar gaan bidden voor het volgende nummer
Mijn moeder gaat een paar keer per jaar. Ik ben als kind een keer meegeweest en heb me kapot verveeldquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet er van houden, zeg maar...
Detailsquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:14 schreef MadMaster het volgende:
Jammer dat tijdens dit nummer Ton niet meer bij de band zat, maar Ab Tamboer...
TOen Jerny nog met gaatjes in haar navel boven mijn bed hingquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Appie rechtsvoor...
ik las eerst het laatste, ik schrokquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:17 schreef MadMaster het volgende:
Robert Stigwood is vandaag overleden, volgend jaar Saturday Night Fever in z'n geheel...
ik zet de LP alvast opquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:17 schreef MadMaster het volgende:
Robert Stigwood is vandaag overleden, volgend jaar Saturday Night Fever in z'n geheel...
2015 was al een slagveldquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:20 schreef Spezza19 het volgende:
Het jaar begint gelijk al dodelijk. Zou geen artiest willen zijn nu
Volgend jaar moet er ook een radioshow te vullen zijn...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:20 schreef Spezza19 het volgende:
Het jaar begint gelijk al dodelijk. Zou geen artiest willen zijn nu
Die club van 27 is ook maar onzin.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Is de 27 club al weer wat leden rijker?
En de 50 club?
Jawel, maar daar hoeven geen doden voor te vallen hoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgend jaar moet er ook een radioshow te vullen zijn...
Ach, als je alle mensen wiens dood noemenswaardig is optelt zijn het er heel veelquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jep. En 2016 gaat nog even lekker door tot nu toe.
ik doe liever ene show met straatartiestenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die club van 27 is ook maar onzin.
Als je alle dode artiesten er bij pakt zullen er vast wel grotere clubs zijn met andere leeftijden.
Tuurlijk, maar van de doden niks dan goeds...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jawel, maar daar hoeven geen doden voor te vallen hoor.
Genoeg andere thema's
Die van mij ligt al te kreperen in de tuinquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:25 schreef just me het volgende:
Mijn kerstboom is nog niet dood maar hij gaat er morgen wel uit
JustMuts is tradioneel hè, met drie koningen gaat alles eruit !quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die van mij ligt al te kreperen in de tuin
Ik vind sowieso niet dat de ene zijn dood belangrijker is dan een ander.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ach, als je alle mensen wiens dood noemenswaardig is optelt zijn het er heel veel
De ballen!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:25 schreef just me het volgende:
Mijn kerstboom is nog niet dood maar hij gaat er morgen wel uit
Drie koningen.... die ene koning kost al genoegquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:28 schreef just me het volgende:
[..]
JustMuts is tradioneel hè, met drie koningen gaat alles eruit !
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Drie koningen.... die ene koning kost al genoeg
Een verlanglijstje met wie er dood moet?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:25 schreef Symphonic het volgende:
We kunnen natuurlijk een verlanglijstje maken voor volgend jaar
Volendamquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:25 schreef Symphonic het volgende:
Ethische vraag: Is de dood van Robert M minder belangrijk dan die van Nelson Mandelaquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik vind sowieso niet dat de ene zijn dood belangrijker is dan een ander.
Wie is Robert M?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ethische vraag: Is de dood van Robert M minder belangrijk dan die van Nelson Mandela?
Die ene was wat zonde van mijn bumperquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ethische vraag: Is de dood van Robert M minder belangrijk dan die van Nelson Mandela?
Een lijstje van wie we dood wensen?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:25 schreef Symphonic het volgende:
Ik had al zoetsappig genoegquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:30 schreef Doedezemaar het volgende:
He, zowaar niet je favo nummer van ze
quote:
Ons hofnarretje...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:32 schreef just me het volgende:
Robert M van de Amsterdamse zedenzaak, een omvangrijk zedendelict dat in december 2010 bekend werd en waarbij seksueel misbruik plaatsvond op onder andere verschillende kinderdagverblijven in Amsterdam.
had hij ook een bolderkarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |