ja ja..... ik zet zelf wel een muziekje opquote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:38 schreef ToT het volgende:
Na dit nummer las ik even een korte pauze in; ik ben mijn kamer aan het herinrichten, en daar moet de computer even voro afgekoppeld worden.Als alles op z'n plek staat, ben ik ook zo weer terug!
Je hebt het overgenomen?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:50 schreef Spezza19 het volgende:
Gup er weer uit?
* Spezza19 gooit zijn auto dj wel aan
Jaquote:
Prima hoor!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja
Ik las dat jij je computer ging loskoppelen en ik hoorde niks.
Maar zag wel je show tot 14.30 staan, dus snapte het even niet wat de bedoeling was.Maar dacht, ik doe wat aan de stilte.
Haha nouja 'fulltime'quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Fulltime sporten?
Ben je pro geworden?![]()
En wanneer gaan we weer eens samen griezelen?![]()
Uiteraardquote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Maar is het ook inhoudelijk wat waard?
Letterlijk en figuurlijk genaaid worden......quote:
Ik ben benieuwd, maar fijn dat je tevreden bentquote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, haar zit weer mooi, nu eens kijken of ik mijn nagels nog een beetje mooi kan krijgen
En ik was niet uitgenodigd?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Haha nouja 'fulltime'Alsin: Ik mag weer complete training mee doen
Afgelopen maand heb ik enkel maar eerste uurtje kunnen meedoen met kracht en endurance en verder geen contact sport. Nu mag ik wel weer de volle 2u meedoen
![]()
Nou ook geen tijd om hier steeds te posten nee![]()
Oooooo je had hier moeten komen griezelen in mijn nieuwes appartementIk had housewarming gedaan de 30ste oktober en meteen maar gecombineerd met halloween party hehe
![]()
Noeeeesquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Noeeees![]()
![]()
![]()
Maar toen kwam ik er wel achter dat mijn zombie pakje een stuk strakker zat dan de laatste keer dat ik em aan hadmeehehehehe...
heerlijke muziekjesquote:Op dinsdag 5 januari 2016 17:10 schreef Spezza19 het volgende:
De autodj heeft dus voor goede deuntjes gezorgd hier en daar begrijp ik?
Heb je tegenwoordig personeelquote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:23 schreef just me het volgende:
al onze medewerkers zijn nog steeds in gesprek... een ogenblik alstublieft
als dit mijn personeel was had ik ze allang ontslagenquote:
gewoon de shock van het verhuizen, of dom toeval. Per verhuizing sloop ik o.a. minimaal 1 stofzuigerquote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:27 schreef ToT het volgende:
Hmmmm sinds ik hier woon zijn er een spaarlamp, een straalkacheltje en een frituurpan kapot gegaan.
Iets met de bedrading, of zou het aan die dansende spanningslijnen liggen?
Heb je er 36 ofzo?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gewoon de shock van het verhuizen, of dom toeval. Per verhuizing sloop ik o.a. minimaal 1 stofzuiger
Boven, beneden, zolder en.... kelderquote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
we hebben er nu ieder 2, na de verhuizing vast eentje minder
Owww ook al ziekjes?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heeey
Hele dag in bed hoezee
Verjaardag was wel top.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Owww ook al ziekjes?
Hoe was je verjaardag verder?
Gaat goed tot nu toe!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:49 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
gewoon van alles door elkaar heen omdat het kan
Tof @ verjaardag!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Verjaardag was wel top.
Heel 2016 tot nu toe wat minder. Stage gaat heel matig
Lekker heur!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:49 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
gewoon van alles door elkaar heen omdat het kan
Ik vond het volgende nummer beter.quote:
Dat magquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |