Heb je tegenwoordig personeelquote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:23 schreef just me het volgende:
al onze medewerkers zijn nog steeds in gesprek... een ogenblik alstublieft
als dit mijn personeel was had ik ze allang ontslagenquote:
gewoon de shock van het verhuizen, of dom toeval. Per verhuizing sloop ik o.a. minimaal 1 stofzuigerquote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:27 schreef ToT het volgende:
Hmmmm sinds ik hier woon zijn er een spaarlamp, een straalkacheltje en een frituurpan kapot gegaan.
Iets met de bedrading, of zou het aan die dansende spanningslijnen liggen?
Heb je er 36 ofzo?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gewoon de shock van het verhuizen, of dom toeval. Per verhuizing sloop ik o.a. minimaal 1 stofzuiger
Boven, beneden, zolder en.... kelderquote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
we hebben er nu ieder 2, na de verhuizing vast eentje minder
Owww ook al ziekjes?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heeey
Hele dag in bed hoezee
Verjaardag was wel top.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Owww ook al ziekjes?
Hoe was je verjaardag verder?
Gaat goed tot nu toe!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:49 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
gewoon van alles door elkaar heen omdat het kan
Tof @ verjaardag!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Verjaardag was wel top.
Heel 2016 tot nu toe wat minder. Stage gaat heel matig
Lekker heur!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:49 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
gewoon van alles door elkaar heen omdat het kan
Ik vond het volgende nummer beter.quote:
Dat magquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |