quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:27 schreef MadMaster het volgende:
Op deze plaatje kan ik de hele nacht wel dansen...
* MadMaster pakt de pleisters al...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:29 schreef just me het volgende:
[..]dans je de hele nacht met mij, als dit een droom is dan droom ik jou erbij
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Pff breaking news ik hoef morgen niet op stage te komen, stagebegeleidster belt morgen om te overleggen of ik er nog terecht kan.
Toch te hoog ingezet op de hoofdredactie van een kwaliteitskrant
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Pff breaking news ik hoef morgen niet op stage te komen, stagebegeleidster belt morgen om te overleggen of ik er nog terecht kan.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* MadMaster pakt de pleisters al...
Als het van beide kanten niet klikt, is het misschien het beste.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het van beide kanten niet klikt, is het misschien het beste.
Op naar een nieuw avontuur, er zijn er genoeg...
Je was toch grafisch vormgever of heb ik dat verkeerd onthouden?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja
Gewoon bij een regionaal dagblad.
Bestaan die nog?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja
Gewoon bij een regionaal dagblad.
Journalistquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je was toch grafisch vormgever of heb ik dat verkeerd onthouden?
Sterker nog, er zijn er een hoop bijgekomen. Ook veel regionale sites. Veel vraag naar.quote:
ja, dat begreep ikquote:
misschien kun je bij rtvnh eens voordoen hoe het wel moet..quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Sterker nog, er zijn er een hoop bijgekomen. Ook veel regionale sites. Veel vraag naar.
deze zeker... ik ben enorm fan van deze stemquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:36 schreef ToT het volgende:
Wel erg jammer, dat deze ons ontvallen zijn!
het waren er wel erg veel afgelopen jaar en dit jaar ook al weer 4, voor zover ik weeetquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:36 schreef ToT het volgende:
Sterkte DDM.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
deze zeker... ik ben enorm fan van deze stem
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Qua nieuwigheidjes had je er niks meer aan...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:36 schreef ToT het volgende:
Zat ik me idd ook te bedenken, ja!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Qua nieuwigheidjes had je er niks meer aan...
daar zit echt een heel slechte stagiair op de webredactiequote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
misschien kun je bij rtvnh eens voordoen hoe het wel moet..
nogal jaquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daar zit echt een heel slechte stagiair op de webredactie
Bekende van je?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daar zit echt een heel slechte stagiair op de webredactie
Ik had wel een vak vormgeving maar ik slaagde met een 5.8quote:
Wie weet, als ze ook aan tekst doen. Ik ben alleen schrijvend journalist.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
misschien kun je bij rtvnh eens voordoen hoe het wel moet..
Da's met bijna al dit soort figuren.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Zat ik me idd ook te bedenken, ja!
Toch is het een soort symbool of whatever dat weg komt te vallen.
de content van hun site is om te janken en echt voor verbetering vatbaarquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik had wel een vak vormgeving maar ik slaagde met een 5.8
Ik laat het liever aan vakmensen over
[..]
Wie weet, als ze ook aan tekst doen. Ik ben alleen schrijvend journalist.
Ik zat zelf meer te denken aan een van de AD-regiobijlagen
Een kwaliteitskrant is toch niet heel erg 'mijn ding' denk ik. Ik ben meer 'onder de mensen'
Dan weet ik niet of ik dat op m'n CV wil hebben staanquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de content van hun site is om te janken en echt voor verbetering vatbaar
True, dat vond ik vroeger een heel deprimerende gedachte; slechts één van de miljarden zijn, en als je komt te overlijden zullen er ongetwijfeld wel een paar mensen verdrietig over zijn, maar als die eenmaal ook overleden zijn, is er geen haan die er meer naar kraait dat je ooit geleefd hebt.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's met bijna al dit soort figuren.
De meeste zijn wel bekend van één of andere hit, anders worden ze niet eens opgemerkt als ze overlijden...
ja en als de haan 3 keer gekraaid heeft ben je nog verraden ookquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:44 schreef ToT het volgende:
[..]
True, dat vond ik vroeger een heel deprimerende gedachte; slechts één van de miljarden zijn, en als je komt te overlijden zullen er ongetwijfeld wel een paar mensen verdrietig over zijn, maar als die eenmaal ook overleden zijn, is er geen haan die er meer naar kraait dat je ooit geleefd hebt.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:45 schreef just me het volgende:
[..]
ja en als de haan 3 keer gekraaid heeft ben je nog verraden ook
Tenzij je iets heel bijzonders/heldhaftigs hebt bereiktquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:44 schreef ToT het volgende:
[..]
True, dat vond ik vroeger een heel deprimerende gedachte; slechts één van de miljarden zijn, en als je komt te overlijden zullen er ongetwijfeld wel een paar mensen verdrietig over zijn, maar als die eenmaal ook overleden zijn, is er geen haan die er meer naar kraait dat je ooit geleefd hebt.
Eén troost, er zijn je er dan ook al miljarden voorgegaan...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:44 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:45 schreef just me het volgende:
[..]
ja en als de haan 3 keer gekraaid heeft ben je nog verraden ook
slaap lekkerquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:48 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Dank voor de muziekjes![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:48 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
![]()
Slaap lekker, broertje.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:48 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
![]()
Adios!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:48 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Sta je e judaspenning te snoeien in je tuin
Deze zegt me vrij weinig.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:00 schreef MadMaster het volgende:
Dit maakt de tongen hier niet echt los...
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:05 schreef Melting het volgende:
Helaas is het weer bedtijd.![]()
Symph, bedankt voor de leuke muziekjes.
Fijne avond allemaal.
Was laatst meegevraagd door m'n moeder naar de opera, heb mn vriendin meegestuurd. Die was lyrisch, kaartje well spentquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:05 schreef MadMaster het volgende:
Was de opera altijd maar zo vrolijk...
slaap lekkerquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:05 schreef Melting het volgende:
Fijne avond allemaal.
Tabee!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:05 schreef Melting het volgende:
Fijne avond allemaal.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Was laatst meegevraagd door m'n moeder naar de opera, heb mn vriendin meegestuurd. Die was lyrisch, kaartje well spent
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:05 schreef Melting het volgende:
Fijne avond allemaal.
Je moet er van houden, zeg maar...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Was laatst meegevraagd door m'n moeder naar de opera, heb mn vriendin meegestuurd. Die was lyrisch, kaartje well spent
ik heb er nog wel een paar op mijn verlanglijstje staanquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:05 schreef MadMaster het volgende:
Was de opera altijd maar zo vrolijk...
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:06 schreef Symphonic het volgende:
Dezxe ga ik neit helemaal draaien.. 9 minuten is best veul
Denk aan Gerard de Vries...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:06 schreef Symphonic het volgende:
Dezxe ga ik neit helemaal draaien.. 9 minuten is best veul
MC Hammer ook dood?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:09 schreef Symphonic het volgende:
Ik zou alvast maar gaan bidden voor het volgende nummer
Mijn moeder gaat een paar keer per jaar. Ik ben als kind een keer meegeweest en heb me kapot verveeldquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet er van houden, zeg maar...
Detailsquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:14 schreef MadMaster het volgende:
Jammer dat tijdens dit nummer Ton niet meer bij de band zat, maar Ab Tamboer...
TOen Jerny nog met gaatjes in haar navel boven mijn bed hingquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Appie rechtsvoor...
ik las eerst het laatste, ik schrokquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:17 schreef MadMaster het volgende:
Robert Stigwood is vandaag overleden, volgend jaar Saturday Night Fever in z'n geheel...
ik zet de LP alvast opquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:17 schreef MadMaster het volgende:
Robert Stigwood is vandaag overleden, volgend jaar Saturday Night Fever in z'n geheel...
2015 was al een slagveldquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:20 schreef Spezza19 het volgende:
Het jaar begint gelijk al dodelijk. Zou geen artiest willen zijn nu
Volgend jaar moet er ook een radioshow te vullen zijn...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:20 schreef Spezza19 het volgende:
Het jaar begint gelijk al dodelijk. Zou geen artiest willen zijn nu
Die club van 27 is ook maar onzin.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Is de 27 club al weer wat leden rijker?
En de 50 club?
Jawel, maar daar hoeven geen doden voor te vallen hoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgend jaar moet er ook een radioshow te vullen zijn...
Ach, als je alle mensen wiens dood noemenswaardig is optelt zijn het er heel veelquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jep. En 2016 gaat nog even lekker door tot nu toe.
ik doe liever ene show met straatartiestenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die club van 27 is ook maar onzin.
Als je alle dode artiesten er bij pakt zullen er vast wel grotere clubs zijn met andere leeftijden.
Tuurlijk, maar van de doden niks dan goeds...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jawel, maar daar hoeven geen doden voor te vallen hoor.
Genoeg andere thema's
Die van mij ligt al te kreperen in de tuinquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:25 schreef just me het volgende:
Mijn kerstboom is nog niet dood maar hij gaat er morgen wel uit
JustMuts is tradioneel hè, met drie koningen gaat alles eruit !quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die van mij ligt al te kreperen in de tuin
Ik vind sowieso niet dat de ene zijn dood belangrijker is dan een ander.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ach, als je alle mensen wiens dood noemenswaardig is optelt zijn het er heel veel
De ballen!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:25 schreef just me het volgende:
Mijn kerstboom is nog niet dood maar hij gaat er morgen wel uit
Drie koningen.... die ene koning kost al genoegquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:28 schreef just me het volgende:
[..]
JustMuts is tradioneel hè, met drie koningen gaat alles eruit !
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Drie koningen.... die ene koning kost al genoeg
Een verlanglijstje met wie er dood moet?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:25 schreef Symphonic het volgende:
We kunnen natuurlijk een verlanglijstje maken voor volgend jaar
Volendamquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:25 schreef Symphonic het volgende:
Ethische vraag: Is de dood van Robert M minder belangrijk dan die van Nelson Mandelaquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik vind sowieso niet dat de ene zijn dood belangrijker is dan een ander.
Wie is Robert M?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ethische vraag: Is de dood van Robert M minder belangrijk dan die van Nelson Mandela?
Die ene was wat zonde van mijn bumperquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ethische vraag: Is de dood van Robert M minder belangrijk dan die van Nelson Mandela?
Een lijstje van wie we dood wensen?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:25 schreef Symphonic het volgende:
Ik had al zoetsappig genoegquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:30 schreef Doedezemaar het volgende:
He, zowaar niet je favo nummer van ze
quote:
Ons hofnarretje...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:32 schreef just me het volgende:
Robert M van de Amsterdamse zedenzaak, een omvangrijk zedendelict dat in december 2010 bekend werd en waarbij seksueel misbruik plaatsvond op onder andere verschillende kinderdagverblijven in Amsterdam.
had hij ook een bolderkarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |