Je moet er van houden, zeg maar...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Was laatst meegevraagd door m'n moeder naar de opera, heb mn vriendin meegestuurd. Die was lyrisch, kaartje well spent
ik heb er nog wel een paar op mijn verlanglijstje staanquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:05 schreef MadMaster het volgende:
Was de opera altijd maar zo vrolijk...
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:06 schreef Symphonic het volgende:
Dezxe ga ik neit helemaal draaien.. 9 minuten is best veul
Denk aan Gerard de Vries...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:06 schreef Symphonic het volgende:
Dezxe ga ik neit helemaal draaien.. 9 minuten is best veul
MC Hammer ook dood?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:09 schreef Symphonic het volgende:
Ik zou alvast maar gaan bidden voor het volgende nummer
Mijn moeder gaat een paar keer per jaar. Ik ben als kind een keer meegeweest en heb me kapot verveeldquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet er van houden, zeg maar...
Detailsquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:14 schreef MadMaster het volgende:
Jammer dat tijdens dit nummer Ton niet meer bij de band zat, maar Ab Tamboer...
TOen Jerny nog met gaatjes in haar navel boven mijn bed hingquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Appie rechtsvoor...
ik las eerst het laatste, ik schrokquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:17 schreef MadMaster het volgende:
Robert Stigwood is vandaag overleden, volgend jaar Saturday Night Fever in z'n geheel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |