ik zet de LP alvast opquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:17 schreef MadMaster het volgende:
Robert Stigwood is vandaag overleden, volgend jaar Saturday Night Fever in z'n geheel...
2015 was al een slagveldquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:20 schreef Spezza19 het volgende:
Het jaar begint gelijk al dodelijk. Zou geen artiest willen zijn nu
Volgend jaar moet er ook een radioshow te vullen zijn...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:20 schreef Spezza19 het volgende:
Het jaar begint gelijk al dodelijk. Zou geen artiest willen zijn nu
Die club van 27 is ook maar onzin.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Is de 27 club al weer wat leden rijker?
En de 50 club?
Jawel, maar daar hoeven geen doden voor te vallen hoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgend jaar moet er ook een radioshow te vullen zijn...
Ach, als je alle mensen wiens dood noemenswaardig is optelt zijn het er heel veelquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jep. En 2016 gaat nog even lekker door tot nu toe.
ik doe liever ene show met straatartiestenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die club van 27 is ook maar onzin.
Als je alle dode artiesten er bij pakt zullen er vast wel grotere clubs zijn met andere leeftijden.
Tuurlijk, maar van de doden niks dan goeds...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jawel, maar daar hoeven geen doden voor te vallen hoor.
Genoeg andere thema's
Die van mij ligt al te kreperen in de tuinquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:25 schreef just me het volgende:
Mijn kerstboom is nog niet dood maar hij gaat er morgen wel uit
JustMuts is tradioneel hè, met drie koningen gaat alles eruit !quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die van mij ligt al te kreperen in de tuin
Ik vind sowieso niet dat de ene zijn dood belangrijker is dan een ander.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ach, als je alle mensen wiens dood noemenswaardig is optelt zijn het er heel veel
De ballen!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:25 schreef just me het volgende:
Mijn kerstboom is nog niet dood maar hij gaat er morgen wel uit
Drie koningen.... die ene koning kost al genoegquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:28 schreef just me het volgende:
[..]
JustMuts is tradioneel hè, met drie koningen gaat alles eruit !
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Drie koningen.... die ene koning kost al genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |