Een verlanglijstje met wie er dood moet?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:25 schreef Symphonic het volgende:
We kunnen natuurlijk een verlanglijstje maken voor volgend jaar
Volendamquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:25 schreef Symphonic het volgende:
Ethische vraag: Is de dood van Robert M minder belangrijk dan die van Nelson Mandelaquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik vind sowieso niet dat de ene zijn dood belangrijker is dan een ander.
Wie is Robert M?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ethische vraag: Is de dood van Robert M minder belangrijk dan die van Nelson Mandela?
Die ene was wat zonde van mijn bumperquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ethische vraag: Is de dood van Robert M minder belangrijk dan die van Nelson Mandela?
Een lijstje van wie we dood wensen?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:25 schreef Symphonic het volgende:
Ik had al zoetsappig genoegquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:30 schreef Doedezemaar het volgende:
He, zowaar niet je favo nummer van ze
quote:
Ons hofnarretje...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:32 schreef just me het volgende:
Robert M van de Amsterdamse zedenzaak, een omvangrijk zedendelict dat in december 2010 bekend werd en waarbij seksueel misbruik plaatsvond op onder andere verschillende kinderdagverblijven in Amsterdam.
had hij ook een bolderkarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |