quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
deze zeker... ik ben enorm fan van deze stem
Kan ik me voorstellen!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
deze zeker... ik ben enorm fan van deze stem
Qua nieuwigheidjes had je er niks meer aan...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:36 schreef ToT het volgende:
Wel erg jammer, dat deze ons ontvallen zijn!
Zat ik me idd ook te bedenken, ja!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Qua nieuwigheidjes had je er niks meer aan...
daar zit echt een heel slechte stagiair op de webredactiequote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
misschien kun je bij rtvnh eens voordoen hoe het wel moet..
nogal jaquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daar zit echt een heel slechte stagiair op de webredactie
Bekende van je?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
daar zit echt een heel slechte stagiair op de webredactie
Ik had wel een vak vormgeving maar ik slaagde met een 5.8quote:
Wie weet, als ze ook aan tekst doen. Ik ben alleen schrijvend journalist.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
misschien kun je bij rtvnh eens voordoen hoe het wel moet..
Da's met bijna al dit soort figuren.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Zat ik me idd ook te bedenken, ja!
Toch is het een soort symbool of whatever dat weg komt te vallen.
de content van hun site is om te janken en echt voor verbetering vatbaarquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik had wel een vak vormgeving maar ik slaagde met een 5.8
Ik laat het liever aan vakmensen over
[..]
Wie weet, als ze ook aan tekst doen. Ik ben alleen schrijvend journalist.
Ik zat zelf meer te denken aan een van de AD-regiobijlagen
Een kwaliteitskrant is toch niet heel erg 'mijn ding' denk ik. Ik ben meer 'onder de mensen'
Dan weet ik niet of ik dat op m'n CV wil hebben staanquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de content van hun site is om te janken en echt voor verbetering vatbaar
True, dat vond ik vroeger een heel deprimerende gedachte; slechts één van de miljarden zijn, en als je komt te overlijden zullen er ongetwijfeld wel een paar mensen verdrietig over zijn, maar als die eenmaal ook overleden zijn, is er geen haan die er meer naar kraait dat je ooit geleefd hebt.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's met bijna al dit soort figuren.
De meeste zijn wel bekend van één of andere hit, anders worden ze niet eens opgemerkt als ze overlijden...
ja en als de haan 3 keer gekraaid heeft ben je nog verraden ookquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:44 schreef ToT het volgende:
[..]
True, dat vond ik vroeger een heel deprimerende gedachte; slechts één van de miljarden zijn, en als je komt te overlijden zullen er ongetwijfeld wel een paar mensen verdrietig over zijn, maar als die eenmaal ook overleden zijn, is er geen haan die er meer naar kraait dat je ooit geleefd hebt.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:45 schreef just me het volgende:
[..]
ja en als de haan 3 keer gekraaid heeft ben je nog verraden ook
Tenzij je iets heel bijzonders/heldhaftigs hebt bereiktquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:44 schreef ToT het volgende:
[..]
True, dat vond ik vroeger een heel deprimerende gedachte; slechts één van de miljarden zijn, en als je komt te overlijden zullen er ongetwijfeld wel een paar mensen verdrietig over zijn, maar als die eenmaal ook overleden zijn, is er geen haan die er meer naar kraait dat je ooit geleefd hebt.
Eén troost, er zijn je er dan ook al miljarden voorgegaan...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:44 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:45 schreef just me het volgende:
[..]
ja en als de haan 3 keer gekraaid heeft ben je nog verraden ook
slaap lekkerquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:48 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Dank voor de muziekjes![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:48 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
![]()
Slaap lekker, broertje.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:48 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |