hij is allang blij dat ik hem vanavond niet draaiquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:00 schreef just me het volgende:
dank voor het draaien Broertje, en sorry van mijn opmerking over Bowie
Is het eigelijk wel normaal voor de meeste mensen om zo veel, zo lang te werkenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja je kent mijn situatie he.
Jarenlang 40 uur per week gewerkt, waarbij veel taken ook volkomen nutteloos leken te zijn, opeenstapelende frustraties, met alle gevolgen van dien.
snap ikquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij is allang blij dat ik hem vanavond niet draai
als ondersteunend personeel al n jaar of 16quote:
Onderwijs assistentquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:02 schreef just me het volgende:
[..]
als ondersteunend personeel al n jaar of 16
Mja ikzelf kan er in ieder geval echt niet tegen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is het eigelijk wel normaal voor de meeste mensen om zo veel, zo lang te werken
het is je vergevenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:00 schreef just me het volgende:
dank voor het draaien Broertje, en sorry van mijn opmerking over Bowie
nee, administratief medewerk(s)ter en af en toe hulp in de klas of met lezen!quote:
Echt welquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij is allang blij dat ik hem vanavond niet draai
gelukkig maarquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:03 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
het is je vergeven
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja ikzelf kan er in ieder geval echt niet tegen.
36 uur lukte NET, als ik woensdagochtend vrij had en dan kon bijslapen. Als ik die ochtend afspraken had, kon je me donderdag of vrijdag bij elkaar vegen.
Ah, zo'n baan lijkt me best oké eigenlijkquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:03 schreef just me het volgende:
[..]
nee, administratief medewerk(s)ter en af en toe hulp in de klas of met lezen!
grafstemmingquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:05 schreef just me het volgende:
mag ik af en toe wel blij zijn als ik een leuk muziekje hoor of is het alleen kommer en kwel ?
het valt best mee hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:05 schreef just me het volgende:
mag ik af en toe wel blij zijn als ik een leuk muziekje hoor of is het alleen kommer en kwel ?
mwah... toen ik begon met werken was er nog veel te doen maar veel van mijn taken zijn geautomatiseerd en zit ik vaak te niksen (lees fok!ken), zal blij zijn als ik volgend jaar bij de kleuters ga worden ingezet. Moet ik wel leren om met een hogere stem te pratenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ah, zo'n baan lijkt me best oké eigenlijk
Jaaaaa kinders!! Joehoeee!!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:08 schreef just me het volgende:
[..]
mwah... toen ik begon met werken was er nog veel te doen maar veel van mijn taken zijn geautomatiseerd en zit ik vaak te niksen (lees fok!ken), zal blij zijn als ik volgend jaar bij de kleuters ga worden ingezet. Moet ik wel leren om met een hogere stem te praten
wij hebben ooit een mannelijke stagiaire gehad bij de kleuters, vonden ze schitterend die kleintjesquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jaaaaa kinders!! Joehoeee!!
Ooit opgevallen dat mannen dat nooit doen?
en speel je gitaar kun je helemaal niet stukquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:10 schreef just me het volgende:
[..]
wij hebben ooit een mannelijke stagiaire gehad bij de kleuters, vonden ze schitterend die kleintjes
ik neem wel een triangel meequote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en speel je gitaar kun je helemaal niet stuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |